Sizler İçin Seçtiğim Oyunlar

14 Kasım 2012 Çarşamba

Galaxy Mini 2.3.6 EKİM ROM - S5570XIKT1

 

Yeni android oyun ve uygulama paylaşım sitemiz ;

Android Oyun CLUB - http://androidoyun.club

android oyun indir - android uygulama indir


Arkadaşlar hayırlı uğurlu olsun Galaxy Minimiz için 2.3.6 EKİM sürümü çıkmıştır. Sürümümüzün gerçekten iyi bir çalışma olduğunu eklemek istiyorum. Belki hayalleriniz var arkadaşlar ICS veya Jelly Bean stock romu bekleyen bir çok arkadaşımız mevcut. Bu sürümler çıktığı sürece yani 2.3.x serisi üzerinden devam ettiğimiz sürece her geçen ay üst seviye yani ICS ve Jelly Bean romların çıkma ihtimali düşüyor. Romumuzun çıkış tarihi tam olarak 2012-10-24'dür. S5570XIKT1 derlemesime sahiptir. Biraz geç gelsede genede SAMSUNG'un bizi yani galaxy mini kullanıcılarını unutmadığını biliyoruz. Her sürümde şarj sıkıntısı biraz daha engelleniyor. Yaklaşık 2 gündürlü kullanmaktayım (test amacı ile) gayet verimli temmuz ve ağutsos romlarına göre. Dikkatimi çeken olaylardan biriside her sürümde SWYPE klavyemiz biraz daha gelişiyor ve sürümü artıyor. Şunu da eklemek istiyorum en güncel sürüm en iyi sürümdür.

Cihaz açılırken ilk ekranda SAMSUNG Galaxy Mini değil SAMSUNG Galaxy Next yazmaktadır. Değişen bir yok arkadaşlar yabancı ülkelerde Galaxy Next diye geçmektedir Galaxy Mini.

EN BÜYÜK GELİŞME : Cihazın kerneli tamamı ile değiştirilmiştir en güncel ve en stabil hali ile roma eklenmiştir. Daha önceki pek çok rom güncellemesinde kernel sürümü sabit kalmıştır fakat bu romda 17 EKİM 2012'de güncellenmiş ve sürümü yükseltilmiştir.


NOT 1 : Daha önceki romunuza root, overclock ve clockwork mod kurmuş iseniz kalkmış olacaktır.
NOT 2 : Daha öncede bahsettiğim gibi yeni romlarda kurulduktan sonra cihazınız eski halindedir ayarlar kısmından telefon hakkında bölümüne bakarsanız güncellendiğini görürsünüz. Fakat sürüm ile cihazın tam olarak uyum sağlaması için Ayarlar - Gizlilik - Fabrika Ayarlarına Sıfırla yapmanızı öneririm.
Sitedeki Root-Clockwork MOD işlemleri romda çalışmaktadır.
Galaxy Mini Root Yapma
Galaxy Mini Clockwork MOD Kurulumu
Eklenen uygulamalar arasında Google Play Kitaplığı ve MTV uygulaması gelmiştir fakat kapanmaya zorla hatası alıyorsunuz.
GOOGLE PLAY STORE sorunsuz bir şekilde çalışmaktadır.

S5570XIKT1 Galaxy Mini 2.3.6 EKİM Romu
İçerisinden Tek Dosya çıkmaktadır. ss_dl dosyasına ihtiyacınız yoktur önemsizdir.
KULLANACAĞINIZ DOSYA S5570XIKT1_S5570XWKT8_S5570ITVKT1_HOME.tar.md5
Kurulumu İçin ;

Kurulduktan sonra açılışta kurulum sihirbazı beklenmedik biçimde durdu hatası alıyorsanız cihazı recorvery modda (HOME+POWER) açıp karşımıza çıkan recorvery ekranında wipe data/factory reset kısmına girip YES--DELETE ALL USER yapın ve reboot system now ile cihazımızı yeniden başlatalım sorun çözülmüştür.

Kurulduktan sonra dili İtalyanca'dır. Türkçe dil seçeneği mevcut menüden ayar işaretine basın orada klavye tuşu göreceksiniz üzerinde 'A' olan onada basın zaten göreceksiniz son girdiğiniz kısımda en üste dil seçeneğini oradan TÜRKÇE'ye geçebilirsiniz.
 

Yeni android oyun ve uygulama paylaşım sitemiz ;

Android Oyun CLUB - http://androidoyun.club

android oyun indir - android uygulama indir

330 yorum:

  1. Yanıtlar
    1. deneyin hocam gerçekten başarılı olmuş.

      Sil
    2. hocam i serisinede oluyomuu ? çabuk ceav veriseniz ii olur

      Sil
    3. i serisi için bi room önerirmisin hocam lütfen

      Sil
  2. kareşim benimkinde anabant sürümü:
    s5570xwkt2
    kernel sürümü:
    2.6.35.7-perf-CL703231root@DELL140#1
    BU SEKİ SÜRÜM DEĞİL Mİ YOKSA YENİ SÜRÜM MMÜ ONA GÖRE YÜKLEYECEĞİM BİR DE BU GOOGLE PLAY KİTAPLIĞI GOOGLE PLAYIN KENDİSİ Mİ YOKSA BAŞKA BİR KATAGORİ

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam sürümünüz eski güncellemenizi öneririm.
      Zaten hocam google play kitaplığı çalışmıyor :(

      Sil
    2. bende google play çalışıyor şu anki kullandığım sürümde

      Sil
    3. hocam çalışmayan şey play store değil o sorunsuz çalışmaktadır. kitaplık denen yeni bir google uygulası

      Sil
    4. saol bilgiler için tşk ederim

      Sil
  3. hocam bende size bunu söyleyecektim tam.Şu an iniyor :)
    Süper bir rom olduğu kesin.Fakat Custom Rom kullanmaktan vazgeçtim gerçekten şarj canavarları...Hocam root explorerde system/build.prop tan cihaz kimliğini rahatlıkla değiştirebiliyorum fakat 2.3.6 gözüken kimliğimi nasıl değiştirecem.4.0.4 gözükse yeterli olur. S-voice ve diğer uygulamalar çalışcak ta ... Geçen günkü cm10 romun gapps ve şarj sıkıntısı olduğundan kullanmadım.Neyse Sağlıklı Şarj Sorunu Giderilmiş bir rom olmuş.Bu arada Hocam HTC Desire C almaya karar verdim.Hatta Halamın Oğlu Alırken onu aldırdım.Seçebileceği ve para sıkıntısından dolayı en iyi o geldi.HTC ' diyorki 1 gb ram altı telefonlara jb gelmiyecekmiş.O yüzden bundanda vazgeçtim.600-700 TL Arası ics ile gelen ,jb güncellenme ihtimali olan bir telefon önerirmsiniz.? .Galaxy s2 Şu an 1100 TL filan.Ama o kadar Para Vermem Bundan Sonra Alacağım Telefona...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam öncelikle size galaxy wonderi öneririmi büyük bir ihtimalle jb güncellemesi gelecek 700-800 tl arası bir şey.

      Sil
    2. Samsung 4.1 vereceği cihazları açıkladı. Bunlar arasında Galaxy Wonder yok. Ancak uygun seçenekler arasında Galaxy Mini 2(tek çekirdekli 800 mhz işlemci), Galaxy Ace 2(çift çekirdekli 800 mhz işlemci 800-850 tl) ve Galaxy S Advance(çift çekirdekli 1 ghz işlemci 900 tl civarı)var. Ancak bu cihazlar 4.0 ICS güncellemesini almadan direk 2.3'ten 4.1'e güncellenecekler.

      Sil
    3. verdiğiniz bilgiler için çok sağolun hocam

      Sil
    4. galaxy wondere jelly bean %100000000 GELMEYECEK...samsung jelly bean alacak cihazlarda ace 2 var o jelly bean alacak onu alabilirsiniz unutmadan htc 1 gb ram altı demedi 512 ram altı desteklemiyor dedi yanlış bilgi vermeyelim

      Sil
  4. hocam ben galaxy mini almayi düsünüyom tavsiye edermisiniz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. şuandaki cihazınız nedir hocam ?

      Sil
    2. kullandigim telefonmu

      Sil
    3. hocam ikiside aynı düzeylerde sayılan bir telefon üstelik galaxy y nin işlemci hızı biraz daha yüksek galaxy mini ye oranla.

      Sil
  5. Eline sağlık dostum.

    YanıtlaSil
  6. Selamun Aleykum ROM yapınca ne oluyor telefonda ne değişiyor ona göre yapıcam

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hatalar fixlenir hocam eğer romunuz 2.2.1 sürümü ise telefonun görüntüsü dahil herşeye değişir

      Sil
    2. yok ben format atmıstım 2.3.6 şimdi bu romu yapsam telefonum hızlanırmı

      Sil
    3. hangi aya ait romu kullanıyorsunuz ?

      Sil
    4. özel mesaj atamıyormuyuz ya :D

      Sil
    5. maalesef hayır hocam site blogspot

      Sil
    6. şuan indi dosya. yukarı ses tusuna mı basıcam asagı ses tusunamı ?

      Sil
    7. odinde one package yımı secıcem hocam

      Sil
    8. aşağı basın hocam sorun yaşamazsınız. daha sonraki aşamalar stock rom kurulumu konusunda mevcut.

      Sil
    9. hocam rardan tek dosya cıktıysa ona tıklıyın dıyor bu son surumde onumu yapıcam bunu soylesenız yeter.

      Sil
    10. evet one packageyi seçeceksiniz.

      Sil
    11. BAŞLADI HAYIRLISI HOCAM :)

      Sil
    12. HADİ HAYIRLISI HOCAM :)

      Sil
    13. üzgünüm kurulum sıhırbası uygulaması (cım.secandroıd.ugl ıslemmı) beklenmedık bıcımde durdurldu yenıden deneyım ne yapayım hocam kapayı zorla yazıyo tıklıymmı ona

      Sil
    14. hocam şimdi telefonu kapatın ve recorvery modda açın yani orta tuşa basılı tutup açacaksınız. Daha sonra karşınıza bir menü gelecek oradan wipe data/factory reset deyip yes delete all user yapın geri tuşuna basıp reboot system now yapın cihaz sorunsuz bir şekilde açılacaktır.

      Sil
    15. hocam yapdım sağolun sımdı gelelım programları bastan yuklemeye TEKRARDAN ÇOK TEŞEKKÜRLER :)

      Sil
    16. Ne demek hocam keyfini çıkarın yeni romunuzun :)

      Sil
    17. unlock root atıyorum sorun olmaz dimi

      Sil
  7. sa hocam benim ana bant sürümü s5570XXKB1 kernel sürümü 2.6.32.9-perf root@SE-S608#1 yapım nosu FROYO.XWKC1 yükleyebiliyormuyum özellikler farklımı acaba

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam kullandığınız rom 2.2.1 çok eski aralarında çok fazla fark mevcut 2.3.6 konudaki rom ve EKİM ayına ait en güncel romdur.

      Sil
    2. hocam bişi daha benim ara kablo bilgisayarı görmüyor sadece şaarj ediyor bunun nedeni nedir?

      Sil
    3. hocam konu içinde galaxy mini stock rom kurulumu ile ilgili bir link mevcut oraya girin o konudaki samsung driveri indirip kurun.

      Sil
  8. üstat yaa ben blood&glory yükledim ama açtığımda checking versiyon download ekranı çıkıyor tamam diyorum deleted falan diyor download etmiyor ne yapmalıyım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam anlatımını dikkatli inceleyin konudaki yaptığım yorumları okuyun.

      Sil
    2. tamam kardeşim tekrar bakıyorum eyvallah

      Sil
  9. Evet oldu :) Süper

    Şuan farkettıgım guzellıgı
    telefon daha hızıl acılıp kapanıyor

    Çook saol :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. dediğim gibi hocam oldukça başarılı bir rom performans konusunda üstlerde diyebilirim.

      Sil
  10. Toprak hocam bu Mtv ve Googe Kitapçığı mı dır nedir? Bu kapanmaya zorla olayını düzeltirler mi yoksa öyle kalır mı??

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam düzeltmezler daha önceki ağustos romunda da google kitaplığı çalışmıyordu.

      Sil
  11. BENİM GALAXY MİNİM İ SERİSİ ÇALIŞIRMI ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hayır hocam yalnızca normal galaxy mini içindir.

      Sil
  12. toprak kardeşim indirip şimdi kurdum telefon açılıyor... bu garanti dışı kalan sürümmü yoksa garanti kapsamına giren rom'mu... benim için önemli degil rootlu ve link2 li kullanıyorum... arkadaş sordu bu soruyu... teşekkürler temmuz romu kullanıyordum birde buna bakalım... paylaşıma takibe devam saol varol...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. şuanda garanti dışı kalır Polat Hocam.

      Sil
    2. canımız saolsun hocam rotsuz tel kafesteki kuşa benzer... :)

      Sil
  13. Merhaba hocam sizden bir istegim olacaktı pocket climber adli oyunu bulabilirmisiniz ?

    YanıtlaSil
  14. Bunda Tema Değişikmi Yoksa Hafta Sonu Ağustos Rom Yükledim Bunu Da Yükleyimmi.

    YanıtlaSil
  15. Caner hocam tema aynıdır.

    YanıtlaSil
  16. Hocam uzun zamandır yoktum..Bu arada cihazım değişmişti yaklaşık 1 aydır.Samsung Galaxy S2 almıştım fakat HARD BRİCK oldu ve kurtaramadım ne olursa olsun herşeyi denedim fakat nafile :S.Bu arada bu ROM gayet guzel gorunuyor fakat deneyemiyorum artık Galaxy Mini kullanmıyorum hocam :S.

    YanıtlaSil
  17. ne zamandır bekliyordum eyw toprak hocaM

    YanıtlaSil
  18. Teşekkürler Toprak Hocam Peki Ağustos ile Arasında Bayağı Bi Değişiklik Varmı Bunu Yükleyimmi.

    YanıtlaSil
  19. Caner hocam yüklemenizi öneririm hem hız hemde stabillik olarak baya bir önde diyebilirim rom için.

    YanıtlaSil
  20. Hmm Teşekkürler Toprak Hocam Son Soru Olarak Şunu Sorayım. Kernel nedir Ne İşe yarar Söylerseniz Sevinirim.

    YanıtlaSil
  21. Caner hocam kernel işlemci ile çalışan uygulamalarınız arasında iletişimi sağlayan birimdir birnevi düzene sokar telefonu.

    YanıtlaSil
  22. Hmm Yani Kernel Sürümünün Değişmesi İyi Olmuş Teşekkürler. Yükleniyor Yeni Sürüm Seni Çok Yordum Kaç Haftadır İşte Telefon Sevgisi Bu. Paylaşımlara Devam. :)

    YanıtlaSil
  23. Harikasınız Toprak Hocam.Hocam Acaba Ağustos Ve Temmuz Romlarında Çalışmayan Overclock Çalışıyor Mu Bu Ekim Romunda ? Ayrıca Sitenizde Bulunan Ses Kalitenizi Arttırın Ve Telefonunuzu Hızdan Uçurun Konularındakileri Yapınca Ekim Romunda Bir Problem Çıkıyor Mu ?

    YanıtlaSil
  24. Fabrika Ayarlarına Dön derken Sim Kartı çıkartmazsak bişey olurmu

    YanıtlaSil
  25. Hocam ya ben rom'u yükledim.
    Ana Bant Sürümü : S5570XWKT8
    Yapım Numarası GINGERBREAD.XIKT1 Diyor.Olmuş mu ?

    YanıtlaSil
  26. Emre hocam Ses Kalitenizi Arttırın Ve Telefonunuzu Hızdan Uçurun konularında sorunsuz kuruluyor ve problem yaratmıyor.

    Caner hocam sorun olmaz.

    YanıtlaSil
  27. Romunuz yüklenmiş Emre hocam.

    YanıtlaSil
  28. Hocam bende kurulum sihirbazi durdulurdud diye bir hata olmadi telefonun kerneli falan deyisdi amma

    YanıtlaSil
  29. Hocam illa hata verecek diye bir durum yok bende de hata vermiyor :)

    YanıtlaSil
  30. toprak hocam şu overclock mevzusunu da deneseniz 10 numara olur.malumunuz mart'ta calısıyor ağustos temmuz calısmıyor.belkı ekimde calısıyordur ?

    YanıtlaSil
  31. hocam fabrika ayarlarini sifirlayin telefondaki oyunlar filan siliniyomu bide benim telefonda sadece root var oburlerine gerek yok dimi

    YanıtlaSil
  32. Denedim emre hocam overclock olmuyor :( olunca wifiye elvada diyoruz :(

    Fabrika ayarlarına sıfırlayınca oyunlar silinir hocam. Normalde sadece root yeterli olur.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hay Allah :( kusura bakma uğraştırdım toprak hocam.Keşke olsaydı.Kısmet artık diğer roma inşallah :) hocam birde ağustos romunda sitenizde bulunan Gamecih 3.0'ı ve Gamecih2'yi çalıştıramıyordum.Baya bir uğraştım olmadı.Acaba bunda çalışıyor mudur ? ben şuanda rom yüklüyorumda pc'nin masaüstüde biraz dağınık eğer müsaitseniz deneyebilir misiniz ? plase wait ekranında kalıyordu ağustos romunda.

      Sil
  33. Emre hocam maalesef hala çalışmıyor :(

    YanıtlaSil
  34. hocam şey olurmu ya bunu yükledikten sonra no frils falan yüklesek gine wifi sorunu olurmu hadi cpu hızlandırma falan ona göre yüklicem stock romu ?

    YanıtlaSil
  35. Olmaz hocam ben kullaniyorum.oyun oynarken 600-600-performance yapiyorum.

    No frills kullanmak demek overclock yuklemek degildir.o açıdan sıkıntı yok yani.gonul rahatliligiyla kullanabilirsiniz

    YanıtlaSil
  36. Ben Kurdumda Bi Fark Göremedim Bide Sitede Telefon için Tema Fln Varmı Symbian larda Bile Tema var.

    YanıtlaSil
  37. benim telefonun dili değişmedi ve ana menüdeki kısayollarımdan oyun savelerime kadar bi değişklik yok menü ve ana menü arasındaki o koyu fon kallkmış açılışta kasmıyor :D ve telefonu yazılımla yükseltmek diye buna derin 20 saniyeden az bir sürede açıldı sanırım silinmemesine bi açıklık getiremedim bunu açıklayabilirmisin şubat prt nin azizliğimi yoksa

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hayır Alper hocam yeni çıkan romlarda artık böyle güncellense dahi uygulamlar yerinde kalıyor.

      Sil
    2. hocam i serisi için bi güncelleme paylaşabilirmisin

      Sil
  38. Hocam Odin Multi yi açtım. OPS yi seçtim. One Package yi işaretleyip alttan dosyayıda seçtim. yalnız o alttaki kutucukta "cannot open the usb serial port. code:5" yazıyor. bir sorun mu olduğu için mi yazıyor çünkü ben kapatıyorum o çıkınca yoksa devam edimi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam downloading modda açamıyorsunuz cihazı ses açma tuşu - yönde basın

      Sil
  39. Romu kuran arkadaşlar, ne gibi değişiklikler olduğunu paylaşırlarsa sevinirim. Hepimize hayırlı uğurlu olsun. Teşekkürler Toprak kardeşim.

    YanıtlaSil
  40. Hocam merhaba rom yükledim, yalnız yüklerken hata verdi ve devam etmedi, tekrar download modda açıp odinden start dedim ve işlem tamamlandı, telefonum Türkçe açıldı ve yüklü herşey yine aynı şekilde çalıştı, herşey yolunda, emeğiniz için teşekkürler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ne demek hocam sorununuzu da çözdüğünüze sevindim.

      Sil
  41. önceki sürümüm 2.3.4 tü ve bu güncellemeyle 2.3.6 oldu ve telefon hızlandı diyebilirim tuş kilit ekranı değişmiş
    arama geldiğinde sürükleyerek cevaplama simgeleri değişmiş menüde konudada bahsedilği gibi google kitaplık mtv youtube yüklenmiş başka bişi değişmemiş bu kadar inşallah ics veta jelly de gelir zorlasalar yaparlar :D

    YanıtlaSil
  42. hocam kiesten guncelle yapildiginda root gidermi

    sen bu romlara sammobiledenmi bakiyorsun

    biraz fazla oldu k.b :D

    YanıtlaSil
  43. Hocam telefonum galaxy mini.S2 almayi dusunuyorum sizce ne yapmaliyim

    YanıtlaSil
  44. hocam tamda telefona rommu yenilemeyidşünodum tam oturdu çok saol

    YanıtlaSil
  45. teşekkürler emre hocam artık güvenle yükleyebilirim.


    Toprak hocam ben bu stock romu kurduktan sonra hangi dsp manager yüklesem cünki rootlicam ya bazı romlara bakıyorum hocam custom rom yani hocam bu kadarmı güzel ses çıkar bass lar gayet çok iyi vuruyor seside çok yüksek kulak zarını patlatacak kadar bi onların dosyalarını bulamadım varda beats dsp+megabas falan var yüklüom ordaki gibi olmuor ya adam akıllısını nerden bulurum hocam

    YanıtlaSil
  46. Toprak Hocam Flood Yaptım İçin Özür Dilerim Bişi Daha Sorcam

    Hocam bunun hoparlörde bide kulaklıkta sesini arttıramazmıyız ?

    YanıtlaSil
  47. Hocam telefonu stock yaptım sürekli samsung ekranına atıp duruyor nedeni nedir yandımı telefonum şimdi :S :S

    YanıtlaSil
  48. HOCAM OLDU TELEFONA WİPE DALVİK WİPE DATA YAPTIM DÜZELDİ OH BE

    YanıtlaSil
  49. Download Start...
    <0> Create File...
    <1> StartThread Detected : 1
    <2> StartThread Detected : 0
    <3> StartThread Detected : 0
    <4> StartThread Detected : 0
    <5> StartThread Detected : 0
    <6> StartThread Detected : 0
    <7> StartThread Detected : 0
    <8> StartThread Detected : 0
    <1> setup connection...
    <1> odin mode.. check plcatform verification.

    HOCAM BEN BU HATAYI ALIYORUM SÜREKLİ NEDEN ACABA !!!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam ses açma tuşuna - (eksi) yönde basın + home + power ekrana elinde kazma olan sarı bir android çıkar o anda odin görür ve başlatırsınız

      Sil
    2. toprak hocam dedğinizi yapıyorum zaten ama odine bağlayınca yukarıdaki kutulardan altta olanı sarı yanıyo üstteki yanmıyo starta basıncada bu hatayı veriyor neden oluyor araştırdım bulamadım yardımcı olurmusunuz hocam ?

      Sil
  50. hocam başladı bakacam şimdi roma bu siteden 2. rom kuruşum site çok güzel tebrik ederim

    YanıtlaSil
  51. Birkan hocam başka bir pcde deneme şansınız var mı birde downloading moda aldığınızda ekranda elinde kazma olan android çıkıyor mu?

    YanıtlaSil
  52. toprak hocam benim bi sorunum var
    3gyi açınca şebeke gidiyor 2gde sorun yok vodafone 64 kb hattım var başka 64 kb hatlar taktım yine aynı sorun fakat 32 kb takıyorum 3g çekiyor turkcell ve aveada da çekiyor acaba hattımdan mıdır telden midir
    bu sorun önceki sürümde de vardı belki yazımsaldır diye buradaki 2.3.6 yı yükledim yine düzelmedi

    YanıtlaSil
  53. Hocam sorun yazılımsal değil bendede vodafone 64kblik kart var 3G de sorun yok kartınızın 3G aboneliği var mı? Eğer yoksa 3G yazıp 3636 gönderin cihazı yeniden başlatmanız gerekebilir

    YanıtlaSil
  54. aboneliğim var fakat ben bu sorunu son 3 ay içerisinde yaşamaya başladım şöyle bir kod var *#*#4636#*#* burda tel bilgisine girip wcdma 3g oluyor onu seçiyorum mesela 3g açılıyor ama yalnızca acil aramalar diye uyarı yazıyor ben bunu samsung müşteri hizmetlerinede bildirdim fakat birşeyden anlamıyorlar farklı bir operatöre geçmeyi düşünüyorum bakalım ne olacak

    YanıtlaSil
  55. Kartınızda sorun olabilir hocam

    YanıtlaSil
  56. ben bu telefonu alalı 1 buçuk sene oldu taş gibi hala kullanıyorum hattım ise 4 sene filan oldu
    telefondan olsa diğer operatörlerdede kesilirdi diye düşünüyorum

    YanıtlaSil
  57. Hocam dediğim gibi sorun hattınızda olablir

    YanıtlaSil
  58. birşey sormak istiyorum galaxy mini
    otg destekleme gibi bir şansı varmı
    kernel sayesinde adaptörlü hub
    takarak mesela galaxy s e yapmışlar
    galiba

    YanıtlaSil
  59. hocam bu iş için samsungun kendi otg kablosu mevcut galaxy mini de ne sonuç verir bilemem eğer otg kablo çalışırsa hubda kullanılabilir diye düşünüyorum
    yalnız gingerbread romlarda olduğunu pek zannetmiyorum ics ve jelly bean romlarda oluyor diye biliyorum

    YanıtlaSil
  60. Hocam Bu Yeni Çıkcak Jelly Bean Veya ICS nin Sürümü Ne Olacak 4.0 Mü Yoksa 2.3.7 - 2.3.6 Mı.

    YanıtlaSil
  61. hocam telefonu aldığımda adam benim telefona yeni IMEI yükledi fabrika ayarlarına sıfırla deyince IMEI numaram da sıfırlanacak mı ?
    bide yukarda fabrika ayarlarına sıfırla demişsiniz yapmasam direk güncellemeyi yüklesem olur mu

    YanıtlaSil
  62. Hocam ben bu romu kullanıyorum çok da beğendim ancak... Arkadaşımda da 5570 var. Ve(en azından bence) 2.3.4 romu(kiesteki) oyun performansı olarak 2.3.6 dan daha iyi. Sitedeki 2.3.4 romlarını güncellerseniz çok sevinirim.(telif haklarından gitmiş site)

    YanıtlaSil
  63. hocam bnm telefon i serisi olur mu buna

    YanıtlaSil
  64. GOOGLE PLAY KİTAP BENDE ÇALIŞTI!
    Nie Kimsede Çalışmıo !

    YanıtlaSil
  65. Rom gercekten super dun kurdum kasma falanda yok oh kebab yani

    YanıtlaSil
  66. hocam bu romda overclock çalışıor mu temmuz ve ağustos romlarında çalışmıordu da

    YanıtlaSil
  67. hocam garanti gidiyor mu versiyonu yükleyince

    YanıtlaSil
  68. teşekkürler hocam

    YanıtlaSil
  69. Hocam ben indirmeyi düşünüyorum ama garanti gider diye korkuyorum siz olsaydınız ne yapardınız?

    YanıtlaSil
  70. hocam ben zaten bu romu kullanmaktayım

    YanıtlaSil
  71. onu biliyorum da benim yerimde olsaydınız

    YanıtlaSil
  72. ben galaxy ace kullanıyorum da sitedeki oyunları yükledim bu da çalışırmı

    YanıtlaSil
  73. Fergan hocam eğer sorun yaşamadan kurabileceğinize inanıyorsanız kurmanızı öneririm elbette yeterki kurulum konusunu iyi inceleyin.

    galaxy ace için uygun değildir.

    YanıtlaSil
  74. Hocam rom manager den kursam olurmu

    YanıtlaSil
  75. ben samsung usb driveri yüklüyom ama açamıyom

    YanıtlaSil
  76. toprak hocam teşekkürler ben başka bilgisayarda denedim kuruldu. Ama bu google play storeden indirdiğimiz uygulamaları telefon hafızasına kaydediyor. Onu nasıl hafıza kartına direk kaydettirebiliriz ben internette araştırdım bayağı ama sağlıklı bir yol bulamadım hocam bi yardımcı olursanız ?

    YanıtlaSil
  77. telefon açılırken sım kilitli yalnızca acil aramalar diyor sim kilini konum ve güvenlik/sim kart kilidini ayarla ordan kilidi kaldırıyorum bu seferde pin 1 devre dışı diyor ve yine yalnız acil aramalar diyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bu romu atmadan öncede vardı bu romu attım belki düzelir diye yine aynı yardımcı olursanız sevinirim

      Sil
    2. hocam farklı bir hat takıp dener misiniz ?

      Sil
  78. Hocam ben galaxys3 kullanıyorum ve blogunuzu hergün takip ediyorum ve defalarca teşekkür ediyorum bütün arkadaşlarıma da tavsiye ediyorum. Sizin bu yuklendiginiz herseyi denedim fakat bu galaxy mini uygulamaları kaldı aynı bunun gibi bunu niçin inderecegiz veya indirmelimiyim yoksa gerek yok mu şimdiden tesekkurler

    YanıtlaSil
  79. Hocam bu işlem odin de ne kadar sürüyor benim ki 1 saatten fazla bi süre bekledi bende usb yi cikarttim bunun sebebi nedir

    YanıtlaSil
  80. Cihazımız rootlu. Şimdi bu romu yükleyince verilerimiz gidiyor mu? :)

    YanıtlaSil
  81. root gider hocam ancak yeni romlarda veri gitmeye biliyor eski sürümünüz 2.3.6 da ise ondan düşükse verileriniz de gider

    YanıtlaSil
  82. Kardeş bugüne kadar sitenden çok oyun indirdim çok işime yaradı. 1 soru 1 isteğim var. Bunu yükleyince wifide sorun olur mu ? Temple Run armv6 da yüklediğim her telefonda bi yerde durup dururken ölüyosun bu soruna bakabilir misin ?

    YanıtlaSil
  83. hocam wifi sorunsuz çalışmakta temple run konusuna gelirsek ram ve işlemci yetersiz kalıyor maalesef :(

    YanıtlaSil
  84. merhaba hocam, ben bişey sorucam. ben galaxy y s5360 kullanıyorum ve güncelleme gelmiş sanırım orjinal arkadaşım yüklemiş gördüm kilit falan değişmiş. ben bi türlü bulamadım yardım edermisin kiesten güncellenmiyor zaten hocam gerçekten lazım .. acil cevap verirmisin

    YanıtlaSil
  85. Berkant hocam ''sammobile'' sitesinden son güncellemeleri bulursunuz ancak kurulumu konusunda yardımcı olamam

    YanıtlaSil
  86. Berkant hocam ''sammobile'' sitesinden son güncellemeleri bulursunuz ancak kurulumu konusunda yardımcı olamam

    YanıtlaSil
  87. Kardeşim bende Downloading mode'a almakta felan sorun yok ama..Odin'de detected yazısı çıkmıyo o sarı olan o yüzden bi şey yapamıyorum

    YanıtlaSil
  88. hocam kurulum konusunun içinde samsung driver var indirip kurun sorun çözülür :)

    YanıtlaSil
  89. hocam benim teleefon galaxy minide yalnız ben gangstar west coast hustle yükledim tüm ayarlarını falan yaptım tam açtığımda üzgünüm bu video oynatılamaz deyip kapanıyo bunun nedeni ne olabilir acaba yardım edebilirmisin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam cihaz i serisi değil demi ? bir de android sürümünüz nedir ?

      Sil
    2. hocam android sürümüm 2.3.5 ve i seriside degil hocam

      Sil
  90. Merhaba Toprak hocam. Ben telefonumu sahibinden.com üzerinden aldım. Telefonun imeisi telefona ait değil. Başka bir çin telefonunun imeisi. Rom kurulduktan sonra şebeke sorunları çıkabilir mi ? Teşekkürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam gitmez diye garanti veremem daha önce denemedim ve deneyen birine de rastlamadım :(

      Sil
    2. Hocam romu yükseltmem lazım. Bu romda şarj dayanmıyor bana.

      Sil
    3. hocam diyecek bir şeyim yok eğer imei giderse sorumluluk kabul etmem :/

      Sil
  91. hocam benim sorumu cevaplayabilirmisiniz

    YanıtlaSil
  92. Teşekkürler yükledim mükemmel :D

    YanıtlaSil
  93. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  94. Hocam android sürümüm 2.3.5 ve i serisi degil

    YanıtlaSil
  95. Ali hocam android sürümünüzden dolayı bu sorunla karşılaşıyor sunuz 2.3.6 süremde sorunsuz

    YanıtlaSil
  96. ozaman ben 2.3.6 yükleyeyim tesekkür ederim hocam

    YanıtlaSil
  97. Teşekkürler şuan yükledim bakalım pil konusundaki sorunlarımı aşabilecekmiyim :)

    YanıtlaSil
  98. JVKT1 Mİ DAHA İYİ YOKSA XWKT6 Mİ

    YanıtlaSil
  99. hocam bu odindeki işlem kaç dakka sürüyor benim 1.30 saat oldu hala bitmedi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam en fazla 5-6 dakika sürer telefonu çıkarın aynı işlemleri tekrarlayın düzgün bir şekilde kurulana kadar telefon açılmayacaktır.

      Sil
  100. oldu hocam teşekkürler. benim anlamadığım bu siteden yüklediğim 3 üncü rom ama ilk seferde niye böyle oldu hiç anlamadım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam bazen pc ile telefon arasında bağlantı kopabiliyor usb portlar ile alakalı bir şey tekrar deneyince sorunsuz kuruluyor :)

      Sil
  101. hocam i serisi içinde birşey yapsanz

    YanıtlaSil
  102. Toprak Hocam Peki HoneyComb Gelecek mi ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. honeycomb yalnızca tabletler içindir ahmet hocam

      Sil
  103. Hocam aralık romu çıkacak mı?çıkacaksa eğer lütfen şu pil sorunu üzerinde durulsun.çünkü hangi romu yüklediysem 1 saatten fazla dayanmıyor pil.yada hocam benim bu bataryada mı sorun var?yoksa romlardamı?yalnız ben telefonu ilk aldımda 4 saat gidiyordu.hocam bu sorunu çözermisiniz acaba neyden kaynaklanıyor?şimdiden çok teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
  104. hocam 1 saat gidiyorsa problem kesinlikle bataryadadır. Aralık romu konusunda bir bilgim yok ama gelmesi muhtemel

    YanıtlaSil
  105. hocam ben birşey daha sorucaktımda bu 2.3.6 sürümü yüklediğimde telefondaki veya sd karttaki bilgiler siliniyormu hocam

    YanıtlaSil
  106. sd kartdaki verilere bir şey olmaz hocam

    YanıtlaSil
  107. hocam şimdi benim telefon mini 2.2.1 ben bu romu yaptığımda o 2.2.1-2.3.6 mı oluyor? ben tel. i yeni aldımda biraz korkuyorum bişey olacak diye birde bu rom u kurmak için root fln yapcakmıyım bi anlatırmısın !!!

    YanıtlaSil
  108. sağolun hocam ayrıca siteniz güzel ve çok iyi uygulamar var emeğine sağlık tekrar teşekürler hocam

    YanıtlaSil
  109. hocam şimdi benim telefon samsung galaxy ace gt-s5830i eğer yüklersem çalışma ihtimali varmı acaba ?

    YanıtlaSil
  110. arda hocam önce rom daha sonra root yapacaksınız.

    5830i yüklenmez denerseniz telefona elvada dersiniz :)

    YanıtlaSil
  111. İyiki denememişim hocam ama GameCIH için 2.3.6 ekim sürümü gerektiğini sizin yaptığınız yorumlardan öğrendim 5830i için bulabilirseniz minnettar kalırım :)

    YanıtlaSil
  112. hocam galaxy ace konusunda yardımcı olamam maalesef :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam telefondayım şu an bilgisayara geçmemde imkansız bir iyilik yapamazmısınız :)

      Sil
  113. toprak hocam,

    Benim galaxy mini 2.3.6 ekim rom- 5570xikt1 yuklu senin sayende ama degişiklik için android versiyonum 4.x.x yapmak istiyorum en stabil sürüm hangisi sen bilirsin kurulumu nasıl yapacam sonra 2.3.6 nasil geri dönecem bana bunun için yardim edersen sevinirm resimli aciklama yaparsan sevinirim şimdiden saol...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam custom romlara dair bir bilgim yok maalesef :( ama yüklerseniz geri dönüş işleme sadece rom kuracaksınız aynen ekim romunu kurar gibi.

      Sil
    2. Hocam,
      Cevabin icin tsk. Ederim.peki galaxy mini gt-s5570 icin birdaha guncelleme cikmayacakmis diye yazilar cikti samfirmware yayinlamayakmis ne yapacaz 4.x.x icin senden yardun bekliyorum

      Sil
  114. kolay gelsin toprak hocam. bloğu takip ediyrm uzun zamandır iyi işler çıkarıyosn. bendeki sorun şu. telde ekim romu yüklü fakat performanstan memnun olmadığım için ağustosa dönmek istiyorum. gerekli bütün direverler kurulu pcde ama pardusa geçtiğim için pc teli görmüyo odinde portlarda görünmüyo. bu sorunu nasıl gidereebelirim olmazsa son romun performansını nasıl artırabilirim ? şimdiden tşkr...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam pardus kullanıyorsanız karşılaştığınız sorun çok normal.

      sitede galaxy mini hızlandırma konusu mevcut araştırın

      Sil
  115. Toprak ustat,

    Cevabin icin tsk. Ederim.peki galaxy mini gt-s5570 icin birdaha guncelleme cikmayacakmis diye yazilar cikti samfirmware yayinlamayakmis ne yapacaz 4.x.x icin senden yardun bekliyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. android 4 ve üzeri galaxy için çıkmayacak maalesef :(

      Sil
  116. Hocam bu room'u tavsiye edermisiniz ? Ağustos rom'una göre pek farkı varmı ? yada ondan iyimi ?

    YanıtlaSil
  117. hocam ben kullanıyorum ağustos romuna göre kernel sürümü oldukça yeni ve daha stabil yüklemenizi öneririm

    YanıtlaSil
  118. hocam ben galaxy minime ics yükledim bi yavaşladı tel bide kamera çalışmyıo düşük room kurduğumda düzelirmi

    YanıtlaSil
  119. hocam bu konudaki romu kurun düzelir.

    YanıtlaSil
  120. hocam 50 dk oldu hala Pass yazısı gelmedi :S

    YanıtlaSil
  121. hocam kurulumda pc ile telefon arasındaki bağlantı kopmuştur. tekrar deneyin normal şartlarda en fazla 5-6 dk sürer

    YanıtlaSil
  122. birde bende Downloading yazısı yerinde

    RAPDUMP Mode
    (ARM9 mode)

    yazıyor bi sorun mu var ?

    Birde ben telefonu formatlamıstım root felan silindi galiba o yüzden olabılır mı 50 dk sürmesi ?

    YanıtlaSil
  123. 15 dakika oldu yine Pass yazısı gelmedi hocam yardım edin ya :(

    YanıtlaSil
  124. hocam downloading moda girememişsiniz ses açma tuşuna eksi yönde basınız sarı bir android gelecektir ekrana 'ses kısma + home + power' yapın ekran gelene kadar

    YanıtlaSil
  125. Saolun hocam Yaptım

    YanıtlaSil

Yeni android oyun paylaşım sitemiz ;

Android Oyun CLUB - http://androidoyun.club

android oyun indir - android uygulama indir