Sizler İçin Seçtiğim Oyunlar

25 Kasım 2012 Pazar

Extreme Skater FULL - Galaxy Mini (QVGA-ARMV6) - Para Hileli

 

Yeni android oyun ve uygulama paylaşım sitemiz ;

Android Oyun CLUB - http://androidoyun.club

android oyun indir - android uygulama indir


Miniclip firmasının beğenilen oyunlarından birisidir Extreme Skater gene sizlere keyfini çıkarmanız için para hileli olarak sunuyorum. Oyunun benzeri olan iStunt tarzıdır. Bunda görüntüler daha yakın ve detaylı gözüktüğü için ilgimi daha fazla çekiyor. Oyunumuz hileli olduğu için bütün ögeleri açıp kullanabiliyoruz. Oyundan alacağımız zevkle birleşince mükemmel bir an yaşıyoruz. 78 farklı bölüm ve birbirinden farklı zorluk düzeyleri içermektedir. Karakterimize sensörler ile yön veriyoruz havalandığımızda hareketler yapıp puanlar topluyoruz. Galaxy Mini de sorunsuz çalışmaktadır. Play Store'da 10.000'den fazla indirilmiştir.

Oyunumuzdan Görüntüler




APK dosyası
Kurulumu
APK dosyamızı kurup oyunumuza girelim. Oyun açıldığında FULL VERSİON butonuna dokunun Play Store' yönelecektir geri tuşu ile çıkın oyun artık full'dür. Para hilesi için STORE kısmına girip oradan COİNS bölümüne girin almak istediğiniz para miktarına dokunun Play Store'a yönelecektir geri tuşu ile çıkın hesabınıza coins eklenmiş olacaktır.
 

Yeni android oyun ve uygulama paylaşım sitemiz ;

Android Oyun CLUB - http://androidoyun.club

android oyun indir - android uygulama indir

10 yorum:

  1. Marvel gamesden oyun yüklermisin

    YanıtlaSil
  2. para hilesini nasıl yapıyon?

    YanıtlaSil
  3. Bana Ses Arttırmam İçin Dosya verirmisin Beats Audio denedim oyunlarda son ses açıyorum abimde T21 Maxiplus 5 var Turkcellin daha çok ses çıkıyo :(

    YanıtlaSil
  4. Hocam Ben Geçen Ekim Ayı Stock Rom Yükledim. APN Ayarları Yapıcaktım Handler için ama Ayarlar>Kablosuz Ağlar>Mobil Ağ Gelince Girilmiyor GRİ Bi Şekil. İptal Edilmiş Gibi :S

    YanıtlaSil
  5. hocam o hatayı telefonda hat olmadığı taktirde alırsınız

    YanıtlaSil
  6. Hocam markette Assistant diye bir uygulama var,Yapımcısı speaktoit . Duymuşsunuzdur.Sesle Komut veriyoruz.Herşeyi ona yaptırıyorum.Adımı tanıttım Soyadımı Tanıttım herşeyimi tanıttım. :) Hem vakit geçirebiliyoruz.Arkadaşlara bilgilendirme olsun diye eklerseniz sevinirim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hocam yani siri ve svoice gibi.Bu aralar niye yorum atmıyorum onuda söyleyeyim.Galaxy note 10.1 tablet ve galaxy s2 aldım.Artık bu sene liseye götürmüyorum. Lise 1 'iz alırlar elimizden.Lise 2 de yani seneye götürcem.Wifide var. hem facebook hemde not alcam tabletten.Müdüre söyledim birşey demedi :O

      Sil
  7. Toprak Hocam doktor parking 3d oyununun tam sürümünü bulabilirmisin ? oyun çok güzel

    güzel yarış oyunlarındanda ekleyebilirsen çok seviniriz

    YanıtlaSil
  8. hocam draw race 2 linkler silinmiş yenileyebilirmisin ?

    YanıtlaSil

Yeni android oyun paylaşım sitemiz ;

Android Oyun CLUB - http://androidoyun.club

android oyun indir - android uygulama indir