Sizler İçin Seçtiğim Oyunlar

5 Kasım 2012 Pazartesi

Lord of Darkness - Galaxy Mini (QVGA-ARMV6)

 

Yeni android oyun ve uygulama paylaşım sitemiz ;

Android Oyun CLUB - http://androidoyun.club

android oyun indir - android uygulama indir

Zindanların kral savaşçısı olmaya hazır mısınız? Oyunumuzda tutsak düşen savaşçımız 100 kat aşağıdaki bir hapishaneye gönderilir oradan kurtulmak için savaşır 100 kat aşağıdan yukarıya doğru tek tek çıkmaya çalışır eğer başarılı olabilirseniz büyük bir şöhret sizi bekliyor olacak. Oyunumuz 3D ve HD görüntüde sesler oldukça yeterli. Pek bilinmeye bir oyundur ama oldukça sağlam bir oyundur. Pek silah çeşidi yok zaten olanlarda çok pahalı ilk 10 bölümde falan almanız neredeyse imkansız ama iyi oynayan biri ilk silahı ile olsa da son bölüme kadar ulaşabilir diye düşünüyorum. Galaxy Mini de sorunsuz çalışmaktadır. Beğeneceğinize eminim.
Oyunumuzdan Görüntüler



APK dosyası
Kurulumu
APK dosyamızı kuralım ve oyunumuza girelim.
 

Yeni android oyun ve uygulama paylaşım sitemiz ;

Android Oyun CLUB - http://androidoyun.club

android oyun indir - android uygulama indir

16 yorum:

  1. Hocam contract killer oyununu yuklermısn zombie oyunu falanda var onuda yuklersen

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sitede mevcut fakat linkleri kırık düzenlemek için zaman bulamıyorum maalesef :(
      zombi oyunu çalışmıyor hocam.

      Sil
  2. Hocam Trial Xtreme, Trial Xtreme 2'yi yükler misiniz. Bir de Chicken Invaders 3 ile 4 ü bitirdik. 2 yi de eklerseniz çok güzel olur.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sitede trial xtreme 2 mevcut hocam. Chicken invaders 2 ile ilgileneceğim.

      Sil
  3. Toprak hocam walking dead dead reckoning oyununu bulabilrmsn simdiden saol

    YanıtlaSil
  4. Toprak hocam galaxy mini için dead trigger ve shawdun gun var mı

    YanıtlaSil
  5. hocam killer bean unlasead diye.bir oyun var o eklenirmi sitenize cevabınızı bekliyom.

    YanıtlaSil
  6. hocam dungeon hunter 2 yi ekleyebilirmisiniz.simdiden tesekkurler

    YanıtlaSil
  7. hocam zamanın varsa real football 2011 linklerini yenileyebilirmisin

    YanıtlaSil
  8. walking dead dead reckoning çalışmıyor.

    Dungeon hunter 2 de çalışmıyor.

    killer bean unlasead için ise kasıyor oyundan zevk almazsınız hocam.

    YanıtlaSil
  9. dostum bu oyunun armv6lar için modlu versiyonu varmı çalışan

    YanıtlaSil
  10. mert hocam oyun zaten ARMV6'dır.

    YanıtlaSil
  11. evet armv6 dostum yalnız bu oyunun modlu versiyonu var armv7 ler için onun armv6 için modlu versiyonu var mı die sordum yabancı sitelerede baktım bulmayı beceremedım ben

    YanıtlaSil
  12. modlu versiyonun armv6 ya desteği yok maalesef hocam :(

    YanıtlaSil
  13. hadi ya günlerdir araştırdım bende bulamadım ilginiz için teşekkürler

    YanıtlaSil
  14. Dead trigger varmi hocam varsa linkini yasinenes yilmaz faceme mesaj gonferin huawei ascend y200

    YanıtlaSil

Yeni android oyun paylaşım sitemiz ;

Android Oyun CLUB - http://androidoyun.club

android oyun indir - android uygulama indir