Sizler İçin Seçtiğim Oyunlar

19 Kasım 2012 Pazartesi

Traffic Panic London - Galaxy Mini (QVGA-ARMV6)

 

Yeni android oyun ve uygulama paylaşım sitemiz ;

Android Oyun CLUB - http://androidoyun.club

android oyun indir - android uygulama indir


Londra'nın en işlek caddelerinden birinde trafiğin düzenli bir şekilde akmasından sorumlu olduğunuzu düşünün  bütün yük sizin elinizde araçlar, bisikletli insanlar ve en önemlisi de trafik ışıkları düzeni sağlamak için kullanacağımız en büyük ögeler onlar fakat zamanı iyi ayarlamayı ne zaman kırmızıyı yeşile döndüreceğimizi ayarlamamız şart yoksa bütün araçlar birbirine giriyor. Trafik ışıklarının yanında patlatıcı yani yok edici özelliklerimiz de bulunmakta sıkışan trafiği bir anda çözebiliyoruz. Oyunumuz normalde iphone oyunudur ve 7 milyondan fazla indirilmiştir. Galaxy Mini de ufak tefek kasmalar olsa da rami temizleyip girersek olabildiğince düşüyor.

Oyunumuzdan Görüntüler




APK dosyası
Kurulumu
APK dosyamızı kurup oyunumuza girebiliriz.
 

Yeni android oyun ve uygulama paylaşım sitemiz ;

Android Oyun CLUB - http://androidoyun.club

android oyun indir - android uygulama indir

39 yorum:

  1. hiç cevap gelmiyo
    the game of life bulabilir misiniz...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam maalesef çalışmıyor :(

      Sil
    2. ilk once oyun için teşekkür etsen emeğine sağlık gibi şeyler deyip ondan sonra saygılı bir şekilde soru sorsan toprak hocam müsait olduğunda mutlaka sana cevabı verir.

      sınav haftası.dersler yoğun olabilir.toprak hocam yoğun olabilir.bize düşen saygı,sevgi ve anlayışla blogu takip etmektir.

      Sil
    3. çok haklısınız Emre hocam burada kimsenin kalbini kırmak istemiyorum olabildiğince ilgilenmeye çalışıyorum sınavlarımın derslerimin yoğun olduğu bir zaman da bilene

      Sil
  2. Hocam cok saolun. call of mini zombiesin hilesi varmı acaba

    YanıtlaSil
  3. hocam alakası yok ama kaçıncı sınıfsınız

    YanıtlaSil
  4. hocam emeğine sağlık çok teşekkürler senin sayende bizim külüstür minilerde güzel oyun oynayabiliyoruz

    reckless getaway istesem olabilirmi acaba :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. siz sağolun hocam fakat reckless gateway çalışmıyor :(

      Sil
  5. hocam bi tane angry birds starwars a baksan

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam oyunu güncellediler direk siyah ekran verip kapanmaya zorla demiyor fakat cihaz uygun değil hatası alıyoruz :(

      Sil
    2. hatta custom romda play store dan indirdim ama çalşmadı gene uyumlu değil

      Sil
  6. Toprak hocam turkcell t20 kullaniyorum ve siteni herzaman takip ediyorum uygulamalarini cok begeniyorum senden ricam olucak .Ne zamansmdir ekran goruntusu alma programi ariyorum fakat root istiyo hepsi root.istemeen bir screenshot programi bulabilirmsin sana zahmet.s

    YanıtlaSil
  7. hocam bende galaxy fit var gta 3 oynarken kasıyo overlock yapsam olurmu toprak hocam ?

    YanıtlaSil
  8. Toprak Kardeşim Benim Galaxy Mini'm Var Onu USB İle Pc'ye Bağlayıp Gelen Mesajarı Pc'den Kontrol Etmek İstiyorum Bildiğin Bir Program Var Mı Çok Acil Lazım Bir Yardımcı Olur Musun Lütfen ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kardeş overclock yapsan genede kasmaya devam eder ekran kartı ve ramdan kaynaklı

      Sil
  9. çok yararlı bi site hocam, teker teker sayfalarını gezmeye başladım, şimdiden hafıza kartını doldurttun valla, helalin var. galaxy mini kullanmıyorum ama yeni rom attığım lg optimus one ile de apklerin iş görüyor :) bitek rockband qvga olduğu için açmadı, hvgasını buldum bu seferde gelen notalara basma yeri bi saçma oldu, neyse artık sağlık olsun :)

    bu tap tap revenge'in farklı bi sürümü var mıdır?

    kolay gelsin, iyi günler

    YanıtlaSil
  10. Toprak hocam ben galaxy minime 'return of the castle wolfestein' kurdum.oyun aciliyor fakat goruntu bozuk beyaz ekran seklinde geliyor ilk yukledigimde ekran duzgundu chainfire kurdum ondan sonra ekran beyaz oldu.duvarlar felan beyaz yardimci olurmusun?

    YanıtlaSil
  11. Hocam oyun için teşekkürler senden bir ricam var i fishing diye bi oyun var demosunu oynadim güzel bi oyun ama demo olduğu için oyun kısıtlıydı senden ricam bu oyunun ücretli versiyonunu bulabilirmisin

    YanıtlaSil
  12. hocam keşke bütün linkler mediafire olsaaa :DDD

    YanıtlaSil
  13. Toprak hocam bi uygulama arıyorum. Bulamadım kafayı yiyecem. Eskiden adı Easy Dict: Turkish English idi. O sıra baya kullanışlıydi. Sonradan markette BK Dictionary Turkish English Pro adıyla ücretli sürümü çıktı. ve eski güzelim uygulama da Dictionary Turkish English adıyla sınırlı bi hale geldi. bu uygulamanın pro sürümünü bulabilir miyiz acaba. Teşekkürler. Sesimi duyarabilmek için bi kaç yerde yazdım kusura bakmayın. :)

    YanıtlaSil
  14. Toprakcım sana zahmet asphalt 6 ve sims freeplay yükleyebilrmisn(sims 3 de konusma baloncukları gözükmüyor neye tıklayacazgız anlayamıyoruz ondan dolayı)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. asphalt 6 çalışmıyor. sims freeplay için ise data dosyası büyük hafta sonu ilgilenmeye çalışacağım.

      Sil
  15. bende chainfire 3d ile bile açılmadı :(

    i serisi :(

    YanıtlaSil
  16. Toprak kardesim sana bi sorum olucak nfs shift froyo yukluyken calisiyodu bu son surumlerde nedeb calismiyor bu mantiksiz degilmi

    YanıtlaSil
  17. hocam extreme road trip 2 yi ekleyebilirsen çok sevinirim

    i serisinde bu oyun çalışmıyor :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. oyunun armv7 olma ihtimali çok yükse ama genede bakacağım hocam.

      Sil
  18. hocam öncelikle teşekkürler
    hocam yakında telefon alacağım ama kararsız kaldım siz olsaydınız
    samsung galaxy s3 mü htc one x mi yoksa lg optimus 4x hd yi mi tercih ederdiniz. neden?

    YanıtlaSil
  19. hocam real steel adında bir oyun var diğer birkaç siteden indirdim ama oyunun açılış ekranı geldi gerisi gelmedi eğer sorunsuzunu bulabilirseniz siteye eklermisiniz şimdiden teşekkürler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam o oyun qvga ekran için uygun değil maalesef :(

      Sil
  20. Galaxy Ace GTAIII Hvga Bulabilirmisin Toprak Hocam . ?. Sizin Bloğunuzdan Başka ANdroid Oyun Paylaşan Türkçe Blog Yok Malesef :( Öndecen Galaxy (Y)oung Vardı Sattım 5830 Ace Aldım Ama Bu Gta3 HVGA Ace İçin Bulamadım Yardımcı Olurmusunuz Oturup Saatlerce Araştırsam Belki Bulurum Ama Zamanım Olmuyor Sizin Takipte Oldugunuz Sitelerden Denk Gelirse Bu Topic Altına Yazarsanız Sevinirim.. Şimdiden Teşekkürler..

    YanıtlaSil
  21. Sağol bu oyunu bekliyordum. Paylaşımlara devam.

    YanıtlaSil
  22. Oyun silimdi yaziyor hocam yenilermisiniz

    YanıtlaSil
  23. link silindi goz atarmisiniz lutfen

    YanıtlaSil

Yeni android oyun paylaşım sitemiz ;

Android Oyun CLUB - http://androidoyun.club

android oyun indir - android uygulama indir