Sizler İçin Seçtiğim Oyunlar

20 Kasım 2012 Salı

Zombie Evil - Galaxy Mini (QVGA-ARMV6)

 

Yeni android oyun ve uygulama paylaşım sitemiz ;

Android Oyun CLUB - http://androidoyun.club

android oyun indir - android uygulama indir


Gene bir FEELINGTOUCH INC. firmasının oyunlarında her zaman oyun ve oynanış yönünde sabit bir düzeyde ilerleyen kaliteli oyunlar çıkartan gerçekten iyi işler başarmış bir firma ve Zombie Evil oyunu. Oyunumuzun hikayesine gelirsek 2013 yılında insanlar zombi olarak evrim geçirir bunun sorumlusu Dr.Evil adında kötü bir profesördür. Cesaretli oyuncumuz için bunların bir anlamı yok o yerinden memnun zombilerin canını okumayı da çok seviyor 14 farklı silah ve özellikleri ile zombiler karşısında zorlu bir rakip oluyor. Oyun 3 farklı harita geçmekte olup toplamda 126 bölümdür. 21 farklı zombiden oluşmaktadır. Bölüm sonlarında güçlü bosslarlada karşılaşıyoruz. Oyunumuz Galaxy Mini de sorunsuz çalışmaktadır.

Oyunumuzdan Görüntüler



APK dosyası
Kurulumu
APK dosyamızı kurup oyunumuza girebiliriz.
 

Yeni android oyun ve uygulama paylaşım sitemiz ;

Android Oyun CLUB - http://androidoyun.club

android oyun indir - android uygulama indir

34 yorum:

  1. Hocam moderncombat 2 black pegasus rica etsem araştırımısın ?

    YanıtlaSil
  2. hocam galaxy mini 2 lerde yüklü olan romun bizim romlardan yüksek sürüm mü bir bilginiz varmı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam galaxy mini 2 de şuanda 2.3.6 kullanıyor fakat jb gelmesi söz konusu

      Sil
  3. Oyun icin tskler hocam.rica edersem bulabilirseniz hileli oyunlar paylasabilirmisiniz

    YanıtlaSil
  4. hocam artes d708 tablet almayi dusunuyorum 220 tl arm cortexA9 1.5 ghz cift cek. islemci 1 gb ram var mali 400 3d cpu 3000 mhz batarya kapasitif ekran(A+) ne dersin edermi 220 tl arastirdim suan piyasadaki oyunlarin hepsini kasmadan aciyomus dead trigger gta3 maxpayne vs. dahil servisinede iyi diyolar tablet almayi dusunenler bi baksinlar sonucta bi hat girisi olan ve 10 inc olqn tabletlere 1000 tl bayilmasinlar tablet 7inc bu arada

    YanıtlaSil
  5. hocam rootu kaldirinca garanti islermi.

    YanıtlaSil
  6. HOCAM CAMERA ZOOMU BURADAN YÜKLEDİM ÖYLE KALIYOR RAMİ FLN DA TEMİZLEMEME RAĞMEN SİYAH EKRANDA KALIYOR AÇILMIYOR.YARDIM EDİN...

    YanıtlaSil
  7. Hocam Birşey sorucam Bende google play da bilgisayardan bakıyorum Six guns desteklemiyor diyor.Ama burda sen koymuşsun nasıl olcak Bide Tower Bloxx eklersen sevinirim.

    YanıtlaSil
  8. caner hocam oyun galaxy mini için modlanmıştır o yüzden çalışır durumdadır galaxy minide de

    YanıtlaSil
  9. Nasıl modluyosunuz. Anlamıyorum modlamaktan :D

    YanıtlaSil
  10. slm toprak hocam mail adresinize bir mail gönderdim... içerigi No Root Screenshot It v3.35.apk programı play storede ücretli olarak mevcut denedim çalışıyor daha önce isteyen arkadaşlar vardı... uygulamayı inceleyip tatlı dilinizle yorumlayıp paylaşırsınız umarım... :) sınavlarınızda başarılar... rabbim zihin açıklığı versin...

    YanıtlaSil
  11. çok sağolun Polat Hocam aldım mailinizi yarın güzel bir yazı ile eklerim Rabbim işinizi gücünüzü rast getirsin :)

    YanıtlaSil
  12. hocam lütfen yardım et telefona google play den apple lock indirdim sildim geri telefon ana sayfamı açmıyor titreyip duruyor sd card ı çıkarttım yine olmadı usb yi de görmemeye başladı napcam daha 3 haftalık mini lütfen yardım etttttttt

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hocam telefon 3 haftalık ise herhalde sen daha Ekim ROM'u kurmamışsındır. Bence ROM'u kur. Düzelir sorunun. Eğer Ekim ROM'u kurmuşsan tekrar ROM yükle.

      Buradan ROM'u indir:
      http://galaxyminiturkiye.blogspot.com/2012/11/galaxy-mini-236-ekim-rom-s5570xikt1.html

      Buradan ROM'u nasıl kuracağına bak:
      http://galaxyminiturkiye.blogspot.com/2012/11/galaxy-mini-236-ekim-rom-s5570xikt1.html

      ROM kurmak istemiyorsan da Toprak hocanın cevabını bekle.

      Kolay gelsin!

      Sil
    2. hocam cihazı recorvery modda açın reset işlemlerini gerçekleştirin bu kadar basit

      Sil
  13. Toprak hocam rica etsem siteye wolfestein yukleyebilirmisin?

    YanıtlaSil
  14. Hocam "Draw a Stickman Epic" ya da "Devil's Attorney" oyununu bulup paylaşabilir misin?

    YanıtlaSil
  15. Hocam adreno200 guncellemesini kurdum antutu puanim artti.tavsiye ederim.

    Ayrica sd booster ile sd karta yazma hizimi 4.8'den 6.4'e cikardim.okuma hizini 16.8'den 31.5'a cikardim.sizlerle paylasayim dedim.

    Ozellikle adreno guncellemesinden cok memnunum.

    YanıtlaSil
  16. hocam artes d708 tablet almayi dusunuyorum 220 tl arm cortexA9 1.5 ghz cift cek. islemci 1 gb ram var mali 400 3d cpu 3000 mhz batarya kapasitif ekran(A+) ne dersin edermi 220 tl arastirdim suan piyasadaki oyunlarin hepsini kasmadan aciyomus dead trigger gta3 maxpayne vs. dahil servisinede iyi diyolar tablet almayi dusunenler bi baksinlar sonucta bi hat girisi olan ve 10 inc olqn tabletlere 1000 tl bayilmasinlar tablet 7inc bu arada

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. fena bir tablet değil hocam ancak bu tip tabletlerde custom destek bulmanız zor olabiliyor yani root olsun diğer sistem uygulamaları olsun size önerim "ainol novo" tabletler mevcut birde onlara bakın derim.

      Sil
  17. hocam galaxy mını ı serisinde acarmı acaba

    YanıtlaSil
  18. çalışma ihtimali çok yüksek hocam

    YanıtlaSil
  19. Hocam Ben Rom Yüklerken Hata alıyorum bilgisayarda sistemim Windows 8 PRO 86x

    YanıtlaSil
  20. bilgisayardaki sisteminizden dolayı olma ihtimali çok fazla hocam

    YanıtlaSil
  21. nasıl idiricez link ölmüş :S

    YanıtlaSil
  22. hocam bu oyunda beyaz ekranlar var chainfire yükledim fakat hala beyaz yardım edermisiniz?

    YanıtlaSil
  23. hocam link kırık az yorumlara baksan ..

    YanıtlaSil
  24. HOCAM LİNKLERİ YENİLERSEN SEVİNİRİZ TEŞEKKÜRLER.

    YanıtlaSil
  25. Zombie assult sniperı yukleyebilirmisiniz

    YanıtlaSil

Yeni android oyun paylaşım sitemiz ;

Android Oyun CLUB - http://androidoyun.club

android oyun indir - android uygulama indir