Sizler İçin Seçtiğim Oyunlar

8 Kasım 2012 Perşembe

Defence Hero 2 - Galaxy Mini (QVGA-ARM6) - PARA HİLELİ

 

Yeni android oyun ve uygulama paylaşım sitemiz ;

Android Oyun CLUB - http://androidoyun.club

android oyun indir - android uygulama indir


Daha öncede paylaştım oldukça kaliteli bir oyun diyebilirim yalnız oyunun tadına tam olarak varabilmeniz için para sıkıntısı çekmeyip en güçlü askerler, skiller, herolarla savaşabilmeniz için para hilesi yapılmış şekilde paylaşıyorum. Bildiğiniz üzere bu tip oyunlarda cash yani altından daha değerli gerçek para ile satın alınan bir birim vardır oyun hileli olduğundan sınırsız bir şekilde harcayıp oyun parasına çevirebiliyorsunuz. Oyun hakkında pek açıklama yapmayacağım ama gerçekten kaliteli bir oyundur bunu belirtmek istiyorum. Oyun hakkındaki bilgiyi orjinal konudan da alabilirsiniz. Konu içine linkini ekledim. Keyfini çıkarın oyunun Galaxy Mini de sorunsuz çalışmaktadır.

Oyunumuzdan Görüntüler


APK dosyası
Para HİLESİZ BURADAN
Kurulumu
APK dosyamızı kurup oyunumuza girebilirsiniz. Oyundaki CASH miktarınız oldukça fazla (fazladan da fazla)
 

Yeni android oyun ve uygulama paylaşım sitemiz ;

Android Oyun CLUB - http://androidoyun.club

android oyun indir - android uygulama indir

14 yorum:

  1. sanırım death racing linkleri kırık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ve para hilesini modlamasını nasıl yaptını söyleyebilirsen gmailden yada burdan çok sevinirim

      Sil
    2. death racing düzenlendi.

      Sil
    3. Apk dosya kurumunda bie teknik sır vari üstat.

      Sil
  2. Tamam hocam başka bir oyun dan gördüm

    YanıtlaSil
  3. Bişey dicem Ben oyunu oynarken oyun durduk yere kendini kapatıyor

    YanıtlaSil
  4. hile olmadı hiç param yok cashde yok anlamadım gitti

    YanıtlaSil
  5. Burak hocam buy ecoya basın google play gelcek sonra geri tuşuna basın para
    gelecekti

    YanıtlaSil
  6. Burak hocam buy ecoya basın google play gelcek sonra geri tuşuna basın para
    gelecekti

    YanıtlaSil
  7. Merhabalar ve de iyi akşamlar genç arkadaş! Bu oyun için sen "Para Hileli" demişsin bilgilendirmende! Ama ne yazıktır ki bu oyunu kurunca ben, senin burdaki bilgilendirmende belirttiğin yönergeler doğrultusunda bu bilgilendirmenin aslını yansıttmadığını gördüm!.
    Sadece ve yalnızca bu oyunun para hileli olanını ve orjinalinin .apk dosyalarını üst üste kurunca sadece bir miktar Eco'ya sahip olabildiğimi gördüm!. O da 500 Eco mu ne yani! Ya 500, ya da 50 Eco falan yani! Belki o kadar da değil! Daha da az olabilir yani!
    Ayrıca oyunu Dark Paladin'le değil de diğer okçu Cin'ie oynadığımızda sadece birkaç bölüm oynayabiliyorum! Diğer bölümler için hem Internet bağlantısı hem de Eco istiyor gördüğüm kadariylen! Hem de gerçek parayla!
    Beni bu oyun hk. tam teferruatlı bilgilendirirsen sevinirim! İyi çalışmalar, kolay gele!

    YanıtlaSil
  8. Toprak hocam dream league ve clash of clans para hilelisi varmı

    YanıtlaSil

Yeni android oyun paylaşım sitemiz ;

Android Oyun CLUB - http://androidoyun.club

android oyun indir - android uygulama indir