Sizler İçin Seçtiğim Oyunlar

2 Kasım 2012 Cuma

MEGASTUNT™ Mayhem Pro - Galaxy Mini (QVGA-ARMV6)

 

Yeni android oyun ve uygulama paylaşım sitemiz ;

Android Oyun CLUB - http://androidoyun.club

android oyun indir - android uygulama indir


Yazıma başlamadan evvel oldukça kaliteli bir oyun olduğuna değinmek istiyorum. 3D ve HD görüntülere sahip olan özellikle de Amerika'da yapılan dev tekerlekli kamyonlar ile şovların aynısı diyebilirim. Arabamızı seçip motor, tekerlek, süspansiyon, güç bu tip şeyleri geliştirebiliyoruz aracımızda. Oyuna ilk başladığınızda tutorial yani öğrenim gördüğümüz bir bölüm var orada 10 yıldız topladıktan sonra asıl bölümleri açabiliyoruz. Asıl amacımız rampadan uçtuğumuz da yukarıda istenilen hareketleri yapıp puan toplamak ve diğer bölüme geçmek. Oyun normalde sorunsuz çalışmaktadır yalnız menüler birazda olsa ekrana sığmıyor fakat hiç bir sorun teşkil etmiyor. Play Store'da 4.18$'dır.

Oyunumuzdan Görüntüler




APK dosyası
SD kart dosyası
Kurulumu
SD kart dosyamızı indirelim ve rardan çıkaralım "se.leveleight.mmpro" ve android/obb klasörüne atalım.
Son olarak da APK dosyamızı kurup oyunumuza girebiliriz.
EK NOT : OYUNA GİRERKEN İNTERNET BAĞLANTINIZI KAPATIN.
 

Yeni android oyun ve uygulama paylaşım sitemiz ;

Android Oyun CLUB - http://androidoyun.club

android oyun indir - android uygulama indir

13 yorum:

  1. sağol toprak hocam oyun güzele benziyor :)

    YanıtlaSil
  2. Obb dosyasi yok bende ne yapicam varsada nerede bilmiyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cemal hocam android klasörünün içine kendiniz oluşturun obb dosyasını

      Sil
    2. Hocam SD Kartınızda bulunan 'android' Klasorune 'obb' adında klasor acacaksınız.onun içine atacaksınız.

      Sil
  3. vay anasını sayın seyirciler süper başarılı

    YanıtlaSil
  4. Toprak hocam ben yükledim ama loading yazıyo sonra uygulama cevap veemiyo diyo kapatmaya zorla veya bekle diye uyarı veriyor

    YanıtlaSil
  5. Emre hocam oyuna girerken birde internet bağlantınızı kapatıp denermisiniz?

    YanıtlaSil
  6. selam hocam müzik indirme programı onerebılırmısın galaxy mıını ıcım tessekkurler :)

    YanıtlaSil
  7. eyvallah hocam çalıştı süper oyunmuş elinize sağlık
    Galaxy mini S5570 ile gönderildi :D

    YanıtlaSil
  8. Toprak hocam ben yurt disindan galaxy s3 aldim imei klonlattim ve jelly bean yuklemek istiyorum ama olmuyor

    YanıtlaSil
  9. Hocam s3 için bir bilgim yok

    YanıtlaSil
  10. hocam çok sağolun galaxy young kullanıyorum fakat çoğu oyun oluyor teşşekürler

    YanıtlaSil

Yeni android oyun paylaşım sitemiz ;

Android Oyun CLUB - http://androidoyun.club

android oyun indir - android uygulama indir