Sizler İçin Seçtiğim Oyunlar

11 Kasım 2012 Pazar

Plants War - Galaxy Mini (QVGA-ARMV6) OFFLİNE MOD + Para hileli

 

Yeni android oyun ve uygulama paylaşım sitemiz ;

Android Oyun CLUB - http://androidoyun.club

android oyun indir - android uygulama indir


Gene bir GAMEVİL oyunu gene bir hileli oyun... Gamevil'in oyun tarzını seviyorum tam RPG ve aksiyon karışımı oyunları çok güzel harmanlıyor bu da onlardan biri yalnız bu farklı kılan bir özellik daha var warcraft oyununu DOTA'da oynamayan yoktur diye düşünüyorum aynen DOTA tarzını yansıtıyor oyun. Her bölümde sıfırlanan skiller, bizim kulemiz ve düşmanların kulesi sürekli savaşmaya hazır askerler ve kahramanımız DOTA bu tarzda bir oyun aynısını bu oyunda da tadabiliyorsunuz. Oyunumuzun hikayesini kısaca özetlememiz gerekirse dünyanın son günleridir durumu kötü olan dünyadan insanlar bir bir gider sadece hayvanlar kalır birde çok küçükte olsa gizli bir orman hayvanlar bunun farkına varır ve oraya yerleşmek isterler tabi bundan ormanın sahipleri yani bitkiler hiç hoşlanmazlar olaylarda burada başlar bir yandan ormana sahip olmak isteyen hayvanlar diğer yandan ormanın gerçek sahipleri bitkiler. Galaxy Mini de sorunsuz çalışmaktadır. Bütün HEROLAR açıktır. Parasal sıkıntınız yoktur altın almak için sadece gold paketlerine dokunun.

Oyunumuzdan Görüntüler



APK dosyası
Kurulumu
Sadece APK dosyamızı kuralım ve oyunumuza girelim.
 

Yeni android oyun ve uygulama paylaşım sitemiz ;

Android Oyun CLUB - http://androidoyun.club

android oyun indir - android uygulama indir

23 yorum:

  1. Toprak hocam , bloğunu hergün takip ediyorum az önce Six Guns oyununu indirdim ve oyunda para hilesi var mı acaba varsa yönlendirirmisiniz ?

    YanıtlaSil
  2. Maalesef gameloft oyunlarına hile olmuyor :(

    YanıtlaSil
  3. Rootluysanız Gamecih ile oluyor.Ben parayı 999999 yapmıştım en son atı falan aldım sonra zevki kalmadı sildim :)

    YanıtlaSil
  4. Galiba en iyisi hilesiz oynamak zevki öyle çıkıyo :D sağol toprak hocam ve emre hocam.

    YanıtlaSil
  5. Samsung Galaxy S3' te açmıyor hocam. Sürüm Jelly Bean.

    YanıtlaSil
  6. Hocam galaxy mini de sorunsuz çalışmakta :/

    YanıtlaSil
  7. hocam sitenize brothers in arms 1 yüklermisiniz bide garfield defense

    YanıtlaSil
  8. Hocam gapps paketi verirmisiniz android market olacak içinde. ?
    Yeni sürüm olursa iyi olur.

    YanıtlaSil
  9. İnternette Bulamadım ,Linker Ölü.

    YanıtlaSil
  10. hocam. brothers.in arms 1 ile garfield defense olurmu

    YanıtlaSil
  11. toprak hocam onlar olmazsa shake spears ekleyin popüler oyundur.haber edin olursa

    YanıtlaSil
  12. ilgilenmeye çalışacağım kaan hocam.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam hangisi olur soylermisiniz merak icindeyim

      Sil
  13. hocam bi link verseniz ?
    2012 veya 2011 yeterli olur.PlayStore olsunda yeter.Bide gmail eklemeliyim.

    YanıtlaSil
  14. Kaan hocam ancak yarın cevap verebilirim.

    Berkay hocam custom romu indirdiğiniz sitede mevcuttur. Daha fazla yardımcı olamam.

    YanıtlaSil
  15. niye hocam bir tane soyleyin bare nolur

    YanıtlaSil
  16. Bulunmuyor Ama siz bi bakıp link paylaşsanız iyi olacaktı. Yine canınız Sağolsun

    YanıtlaSil
  17. hocam bi sorunla karşilaştim telefonda muzik açıyorum arka höpörlor den ses gelmio ön hoporlörden ses gelio ne yapayım

    YanıtlaSil
  18. Hocam o karşılaştığınız sorunu ilk defa rastlıyorum böyle birşey imkanı olduğunu bile düşünmezdim :( eğer telefona bir şey yükledikten sonra bu sorunla karşılaşmış iseniz fabrika ayarlarına dönmenizi öneririm.

    YanıtlaSil
  19. Hacım swapper 16 programi ile ilgli ne dusunuyon?

    YanıtlaSil
  20. Hocam benim telefondaki oyunlarin bazilari coj kasio ne yapmaliyim simdiden tesekkurler bu arada rom nedir?

    YanıtlaSil

Yeni android oyun paylaşım sitemiz ;

Android Oyun CLUB - http://androidoyun.club

android oyun indir - android uygulama indir