Sizler İçin Seçtiğim Oyunlar

28 Kasım 2012 Çarşamba

Guns'n'Glory WW2 Premium FULL APK - Para Hileli

 

Yeni android oyun ve uygulama paylaşım sitemiz ;

Android Oyun CLUB - http://androidoyun.club

android oyun indir - android uygulama indir


Gene sizlere keyfini tam anlamı ile çıkarmanız için Glory Coins sıkıntısı olmayan modlanmış bir şekilde paylaşıyorum. Play Store'dan oldukça fazla indirilmiştir. Kısaca oyunu özetlemek gerekirse iki askeri birlikten birini seçiyoruz ve savunmaya başlıyoruz. Para hileli olduğu için kendinize mükemmel bir ordu kurabilirsiniz. Süper hızlı, süper güçlü gerisini siz getirin. Dünyayı sarsan patlamalar gerçekleştirin. Oyunumuz tamamı ile TÜRKÇE'DİR. Daha öncede sitede hilesiz versiyonunu paylaşmıştım. Keyfini çıkarın. Galaxy Mini de sorunsuzdur. Play Store'da 1.28$'dır.

Oyunumuzdan Görüntüler




APK dosyası
Kurulumu
APK dosyamızı kurup oyunumuza girelim 9999 coinsin keyfini çıkarın.
 

Yeni android oyun ve uygulama paylaşım sitemiz ;

Android Oyun CLUB - http://androidoyun.club

android oyun indir - android uygulama indir

31 yorum:

  1. para hilesini nasıl yapıyorsun

    YanıtlaSil
  2. Çok çok sağol hocam bende bunu istiyordum çok teşekkürler hocam

    YanıtlaSil
  3. Hocam birde zahmet olmassa Hill Climb Racing Son Versiyonun Para Hilelisini Paylaşabilirmisin Şimdiden Teşekkürler Hocam

    YanıtlaSil
  4. Hocam yüklemeye çalıştım ama uygulama yüklenemedi diyor ?

    YanıtlaSil
  5. berke hocam oyunun daha önceden kurmuşsanız kaldırın daha sonra yükleyin sorunsuz oynuyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hocam hill climb racing para sıkıntısı var (aslında yokda çok pahalı araç gereçler) Hill Climb Racingin Son versiyonun para hilelisini paylaşırsan çok sevinirim şimdiden teşekkürler

      Sil
    2. hocam maalesef hile olacak gibi değil ama genede uğraşacağım olmama ihtimali çok yüksek ama :(

      Sil
  6. Tamam hocam sıkıntıyı giderdim (çok yorum yaptım kusuruma bakma :D )

    YanıtlaSil
  7. Berke hocam hill climb racing de ay bölümünde çok para var orayı açtıktan sonra paraya ihtiyacınız olmayacak

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hocam benim paraya ihtiyacım var zaten :D Ay bölümünü açmak içinde ama ben en sondaki gezegeni almak istiyorum

      Sil
  8. Hovam ben istekde bulunmak istiyom . Adı jumping finn cortoon network emae yapmıs bakarmısın

    YanıtlaSil
  9. Hocam jumping finn ile ilgi uyarıyım başlata bastıktan sonra yükleniyo diyor sonra kapatiyo sen onu düzeltebilirsin belki :-(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. atahan hocam maalesef oyun sorunsuz açılıyor fakat aşırı derece kasıyor oynamak imkansız diyebilirim.

      Sil
  10. Hocam nolur ekleyin bir deneyelim yalvarıyom lütven

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam uygun olmayan bir oyunu ekleyemem ancak adres vereyim indirin deneyin http://www.2shared.com/file/SipSx-sL/jumping-finn-armv6-apk-andropa.html

      Sil
  11. Hocam Cartoon Wars 2 veya 1 in para ve kristal hileli versiyonunu paylasabilirmisin simdiden tesekkurler

    YanıtlaSil
  12. Hocam backflip madness yüklerseniz sevinirim

    YanıtlaSil
  13. Toprak Hocam Critical Strike Portable yükleyebilir misiniz ?

    YanıtlaSil
  14. La oyunun hilelerini surekli isteyen bedavaci arkadaslarim climb racing 1saat oynasan tum bolumlari acarsin adamlar zora dayanamiyo kolayina geliyo hile oyunlarda hile istemiyoruz hadi hilesiz gelin la yigitler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sanami sorcaz illa hile istemek icin bi istek istiyoruz sana batiyosa istememiz git siteden hem nerden biliyosun adamlarin 1 saat vakti oldugunu belki 5 dk. Oynayacaklar onun icin bilip bilmeden konusma

      Sil
  15. kardeşlerim konuyu lütfen bozmayın yarın paylaşacağım isteyen hileli oynar isteyen normal

    YanıtlaSil
  16. toprak hocam sen hangi programı kulanıyon apk yaparken ben sdk yı kullanıyom cok yawas bi yardımcı olsan.

    YanıtlaSil
  17. Yav toprak hocam bir sorum var cevap verirseniz süper olur.Benim minim 2.2.1 Acaba bunu direk 2.3.6 yapabiliyor muyuz ? bi zarar gelir mi ? nasıl rom yüklenir falan hepsini biliyorum tecrübeliyimde 2.2.1'den ilk once 2.3.4 yapıp sonra mı güncellicez 2.3.6'ya yoksa direk 2.3.6'ya mı güncelleyelim ?

    YanıtlaSil
  18. can hocam sdk ve eclipse.

    direk 2.3.6 güncelleyin sorun yaşamazsınız anlatımı doğru bir şekilde uygularsanız

    YanıtlaSil
  19. Toprak hocam şu racing motonun apk dosyasi silinmis herhalde bi bakarmisin

    YanıtlaSil
  20. Hocam Hill Climb Racing Ve Cartoon Wars 1 veya 2'nin Para ve kristal hileli versiyonunu paylaşabilirmisin şimdiden teşekkürler
    NOT: Cartoon Wars Heroes Versiyonu Olmasın

    YanıtlaSil
  21. Birader dosyalinki ölü

    YanıtlaSil
  22. Slm siteniz cok guzel ama bu oyunun hileli versiyonunu ariyorum.bu link calismiyor,lutfen bi el atin suna

    YanıtlaSil
  23. Bende link kırık hocam.Çözümü var mı?

    YanıtlaSil

Yeni android oyun paylaşım sitemiz ;

Android Oyun CLUB - http://androidoyun.club

android oyun indir - android uygulama indir