Sizler İçin Seçtiğim Oyunlar

8 Kasım 2012 Perşembe

NFL Flick Quarterback - Galaxy Mini (QVGA-ARMV6)

 

Yeni android oyun ve uygulama paylaşım sitemiz ;

Android Oyun CLUB - http://androidoyun.club

android oyun indir - android uygulama indir


Full Fat firmasından sık sık söz eder oldum bu aralar oyunları grafiklerine göre kasmayan güzel ve kaliteli oyunlar yapan bir firma özellikle de Amerikan futbolu üzerine gerçekten iyi oyunlar yapıyor tabi çoğunda belli bir hedefi vurma yada pas verme tarzında zaten koskoca futbol dediğimizden bundan ibaret. Oyunumuzdan bir takım seçip onunla oyunun sonuna kadar devam ediyoruz bölümlerde ise ilk başlarda kolay gelebilir belli bir hedefi vurmaktan tutun dev yakıt dolu varilleri havaya uçurmaya kadar gidiyor sonu. Tamamı ile 3D ve HD kalitededir. 120'den fazla oyuncu maç başlamadan önce amigo kızların dansı her şey düşünülmüş yani. Galaxy Mini de sorunsuz çalışmaktadır. Play Store'da 2.38$'dır.

Oyunumuzdan Görüntüler


APK dosyası
Kurulumu
APK dosyamızı kurup oyuna girebilirsiniz.
 

Yeni android oyun ve uygulama paylaşım sitemiz ;

Android Oyun CLUB - http://androidoyun.club

android oyun indir - android uygulama indir

34 yorum:

  1. Hocam bad piggies ve angry birds star wars u yukler misiniz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bad paggies kasıyor :( angry birds star wars ekrana tam olarak sığmadı o yüzden eklemiyorum.

      Sil
  2. hocam bu yandexten hiç birşey indiremiyorum napaabilirim ?

    YanıtlaSil
  3. nasıl bir sorunla karşılaşıyorsunuz ?

    YanıtlaSil
  4. hocam ben size sordum siz ağustos romunda internet-filimler seçeneği çıkıyor dediniz bende ağustos rom kurdum telefonun kendi internet browser indan bi vide o izlemek istediğimde cıkmiyor bide 3g nereden açılıyor
    hocam kesin telefonun kendi internetinden indirmeyi deniyor bende karşılaşmıştım böyle sorunla opera dan girmeyi denedim artık operadan indiriyorum

    YanıtlaSil
  5. Hocam bildiginiz telefonu ceken video programi varmi. varsada paylasirmisiniz

    YanıtlaSil
  6. hocam oyunu indirdim ses var görüntü yok full fat yazısı geliyo oyunun sesi geliyo ama siyah ekran var hiç bişey açılmıyor chainfire da yüklü yardım edin

    YanıtlaSil
  7. Serdar hocam sorununuz çözülmüş :)

    Galaxy mini de ekran videosu alma uygulamaları çalışmıyor maalesef :(

    Hocam cihaz nedir? Galaxy mini de sorunsuz oynuyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hocam benimkide galaxy mini i serisi i serisi sorunlu biliyorum ama sorunlu oyunlari chainfire yardimiyla acabiliyorum ilk defa basima boyle bir sorun geliyor arkadasimda ace var ondada denedim ondada ayni sorun var

      Sil
  8. i serisi cihazlar zaten sorunlu hocam fakat acede çalışmama sorununu anlamış değilim normal galaxy mini de sorunsuz çalışmakta

    YanıtlaSil
  9. hocam ben sizden son istek istiyorum bidaha yorum yazacam. işte adını veriyorum the amazing world of gumball full versiyon hocam bulursanız ekleyin nolurr cevap yazin

    YanıtlaSil
  10. hocam infinity monstersui yuklermisin google playe erisme imkanim yok o yuzden istiyorum

    YanıtlaSil
  11. toprak hocam playstoreye most wanted gelmiş bi bakabilirmisin galaxy minide çalışırmı

    YanıtlaSil
  12. Hocam Konuyla Alakalı Değil Ama Acil Bişi Sorcam Ya Bu
    ACID Audio Engineyi Nasıl Yüklicez yardım edin lütfen
    http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1923426

    YanıtlaSil
  13. İsteklerle ilgilenmeye çalışacağım.

    NFS most wanted çalışmıyor çalışma ihtimalide yok.

    YanıtlaSil
  14. ACID audio konusunu inceleyip ayrı bir konu açabilirim Ahmet hocam

    YanıtlaSil
  15. hocam bende i serisi galaxy mini var data olan oyunları yüklediğimde ya beyaz ekran çıkıyodu ya hiç açılmıyodu brothers in arms yükledim beyaz ekran çıktı chainfire ayarlarını kurcalayım dedim hepsini tek tek tıklayıp denedim sonra reduce texture size diye bi seçenek var onu seçtim ve artık oyunlar sorunsuz açılıyor peki bu işaretlediğim seçeneğin anlamı nedir yani seçeğini seçince ne aktifleşti ?

    YanıtlaSil
  16. Hocam robbery bob mini'de calisiyo mu

    YanıtlaSil
  17. Hocam reduce texture size dediginizde artık telefonunuza göre otomatik bir şekilde oyunları ayarlamaya başladı renk, yazı boyutu gibi şeyleri

    YanıtlaSil
  18. Tmm hocam artik tum oyunlari oynayabiliyorum bunu isaretlemek grafiklerde düsüs yaratirmi

    YanıtlaSil
  19. teşekkürler hocam gerçekten süper ses çıkarıyor diyolar bide bizim teller için yapmışlar hoşuma gitti bi anlatımlı yaparsanız süper olur hocam dün yükledim her şeyi yaptım jb rom kullanıodum telefon açılırken ses yapiyor sonra tekar başa atıo tekar aynı sesi yapio hep öle kaldı bende başka rom attım düzeldi

    YanıtlaSil
  20. Pek etkilemez hocam grafikleri.

    Hocam acid audioyu inceledim fakat jelly bean ve ice cream da geçerli stock roma olmuyor sanırsam.

    YanıtlaSil
  21. tamam hocam benimki custom rom znt jelly bean yüklüydü bunu yükledim artık dogrumu yükledim bilmiom fix permisson dedim enson 5 dk sürdü sonra rebott yaptım telefon açılma yerini hep tekrarlıyor sürekli başa atmaya başladı bende başka rom attım hocam olsun siz ginede paylaşın lütfen ya nolur ya

    YanıtlaSil
  22. Hocam custom rom kullanmıyorum vede önermiyorum :( test edip paylaşma şansım yok

    YanıtlaSil
  23. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  24. Fatih hocam bu tip sorunlarda daha sonra sorun yaşayabiliyorsunuz nemlenme olunca tercihim bataryayı ve sim kartı çıkarıp pirinç dolu bir kaba koyun nem varsa alır 1-2 gün kalırsa

    Yada direk bir telefoncuya gidip içini temizletin.

    YanıtlaSil
  25. bizim telefon için android 4.0.4 çıkmış diyorlar öyle birşey varsa paylaşırmısınız

    YanıtlaSil
  26. STOCK rom olarak şuanda yok :(

    YanıtlaSil
  27. hocam the amazing world of gumball full versiyonu yuklermisinuz cevabınızı yazin lutven

    YanıtlaSil
  28. atahan hocam oyun zaten full değil mi ? play store'da ücretsiz.

    YanıtlaSil
  29. tamam neyse hocam ya hocam kac gundur bekliyom sony playstation artik eklesen olurmu :-(

    YanıtlaSil
  30. hocam custom rom önermiyosunuz tamam haklısınız ama custom romda her türlü özelliği yapabiliyorsunuz + kasmada yapmıyor telefon bide bazı romlarda müzik hem sesli oluyor kulaklıkta hemde öyle bi bass vuruyorki kendinizi arabada zannediyorsunuz cpu ayarlarıda var stock da da var ama stock çok kasıyor bide hoşuma gitmiyor

    YanıtlaSil

Yeni android oyun paylaşım sitemiz ;

Android Oyun CLUB - http://androidoyun.club

android oyun indir - android uygulama indir