Sizler İçin Seçtiğim Oyunlar

15 Kasım 2012 Perşembe

X Construction FULL APK - Galaxy Mini (QVGA-ARMV6)

 

Yeni android oyun ve uygulama paylaşım sitemiz ;

Android Oyun CLUB - http://androidoyun.club

android oyun indir - android uygulama indir



Bu tip oyunları çoğunluk tarayıcı üzerinden flash olarak oynuyorduk fakat X Construction sayesinde artık android telefonlarımız üzerinden de oynayabiliyoruz. Amacımız çok basit sağlam ve mantıklı bir şekilde köprü yapıp trenin geçmesini sağlamak yalnız bazı bölümler o kadar zor oluyor ki özellikle de 25 ve 26. bölüm gerçekten zorluyor. 26 bölümden oluşmaktadır. Play Store'da oldukça fazla ilgi görmüş ve beğeni toplamıştır full sürümü 15.000'den fazla indirilmiştir fiyatı 1.28$'dır. Galaxy Mini de sorunsuz bir şekilde çalışmaktadır.

Oyunumuzdan Görüntüler


APK dosyası
Kurulumu
APK dosyamızı kurup oyunumuza girebiliriz.
 

Yeni android oyun ve uygulama paylaşım sitemiz ;

Android Oyun CLUB - http://androidoyun.club

android oyun indir - android uygulama indir

16 yorum:

  1. Hocam oyun icin tesekkurlerde baska rom gelir mi bize? Stock rom olarak kasim-aralik cikar mi yada ics jellybean gelir mi?

    YanıtlaSil
  2. ics ve jelly bean gelmeyecek :( ama gingerbread romlar gelir diye bekliyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. custom olarak şuan kuruyorum hayırlısı inşallah öncekine benzemez :d
      4.0.4

      Sil
  3. toprak hocam gameloft a baktınızmı bulabildinizmi bulduysanız eklermisiniz cevap yazınız

    YanıtlaSil
  4. Çok sağolun hocam teşekkürler

    YanıtlaSil
  5. Hocam ben eclipse den yapiyorum programlari sen hangisini kullanoyon apk yaparken bi yardimci ol.

    YanıtlaSil
  6. Toprak kardeşim güzel bir oyun blogumuz takipcisi arkadaşlara tavsiye ederim... paylaşıma takibe devam...

    YanıtlaSil
  7. Hocam ben galaxy mini s5510i kullaniyorum ve 3D oyunlarda sikinti yasiyorum. Birde istek olarak minecraft bulabilirsen sevinirim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İlk önce telefonu root etmen gerek sonra chainfire yükle ayarlardan default opengl settingse bas qualcomm u seç sonra reduce texture quality seceneğini seç benim cihazımda i serisi bütün oyunları böyle oynuyorum

      Sil
  8. Birde bir sorum daha telefonumun garantisi devam etmekte ve ben root yapmaktan korkuyorum. Simdi root yapsam sorun oldugu zaman unroot yapip garantiye versem sorun olurmu acaba ?

    YanıtlaSil
  9. tek geçerim diyebilecegim yükledigim andan beri sürekli oynama isteği duydugum bir oyun oldu başka version varmıdır toprak kardeşim yada bunun tadında benzer bişeyler... teşekkürler... işin rast gelsin...

    YanıtlaSil
  10. bende beğeniyorum bu tür oyunları Polat Hocam yarın bulabilirsem eklerim :)

    YanıtlaSil
  11. Var toprak kardeşim... Wood Bridges Pro aradım bulamadım... Başka bu tarz zeka oyunlarınada ağırlık verirseniz sevinirim... sabırsızlıkla bekliyorum... :)

    YanıtlaSil
  12. gerçekten harika bir oyun 10 'nuncu level'e geldim teşşekürler toprak hocam :-)

    YanıtlaSil
  13. hocam ben indirdim zip olarak indi kuramıyorum nasıl apk yapcam

    YanıtlaSil

Yeni android oyun paylaşım sitemiz ;

Android Oyun CLUB - http://androidoyun.club

android oyun indir - android uygulama indir