Sizler İçin Seçtiğim Oyunlar

29 Kasım 2012 Perşembe

Hill Climb Racing HACK MOD - Para Hileli - ROOT GEREKLİDİR

 

Yeni android oyun ve uygulama paylaşım sitemiz ;

Android Oyun CLUB - http://androidoyun.club

android oyun indir - android uygulama indir


Oyunumuzun adını duymayan yoktur aslında Play Store'da da galaxy mini için uygun gözüksede para sıkıntısı olan bir oyun (düzgün bir taktikle oynarsanız normalde de sıkıntı yaşamazsınız) ama olsun genede sizlere sunmak istiyorum. Oyunu kısaca özetlemek gerekirse amacımız külüstür aracımız ile başlayıp en uzun mesafeyi gitmek için elimizden geleni yapmak. Tabi bu çokta kolay bir şey değil dünden beri oynuyorum en fazla 4656 metre yapabildim. Oyundan 4 çeşit araç bulunmakta jeep, motor, yarış arabası birde en başta kullandığımız araba. Aracımızda bulunan bütün parçaları istediğimiz gibi geliştirebiliyoruz. 6 farklı alanda sürüş yapabiliyoruz çöl, ay, orman gibi. Galaxy Mini de sorunsuz çalışmaktadır. Keyfini çıkarmanız temennisi ile. Hile için aşağıdaki açıklamayı okumanız yeterlidir yapılışı oldukça basittir.

Oyunumuzdan Görüntüler




APK dosyası
 

Yeni android oyun ve uygulama paylaşım sitemiz ;

Android Oyun CLUB - http://androidoyun.club

android oyun indir - android uygulama indir

75 yorum:

  1. -> oyun süper hile kullanmıyorum ama hile gibi birsuru para var :D

    Herkeze öneririm...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. normalde de hileye gerek yok zaten hocam da isteyen olur belki dedim :)

      Sil
    2. GameCIH la yapıyoruz zaten :D

      Sil
    3. Ben de data dosyasinin icinde data dosyasi yok hatta hic birsey yok

      Sil
  2. Hocam Cartoon Wars 1 Veya 2'nin Para Ve Kristal Hilelisini Paylaşırmısın Şimdiden Teşekkürler
    NOT:Cartoon Wars Heroes olmasın ve root gerektirmesin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. rootsuz para hilesi olmuyor cartoon wars serisine

      Sil
  3. hocam paylaşım için teşekkürler bişi sorcam bu root exploleri yüklediğimizde cihaz rootlanmışmı oluyo yani oyunlarda hile yapabiliyomuyuz?

    YanıtlaSil
  4. hayır hocam sitede root konusu var root explorer sadece sistem dosyalarını düzenlemeye yarar. root olmadanda root explorer kullanamazsınız.

    YanıtlaSil
  5. Hocam Pou hilesi paylaşır mısın :)

    YanıtlaSil
  6. Toprak hocam racing moto oyununa bi bakarmisin linkteki apk dosyasi silinmiste

    YanıtlaSil
  7. oyunda 175.000 bölümü acın sonrasize hile gibi para veriyor

    YanıtlaSil
  8. hocam root explorer ile giriyorsunuz değil mi?

    YanıtlaSil
  9. Hocam yüklemek için apk dosyasını telefona attım açtım dosyayı uygulama yüklenmedi diyo ne yapmam gerek?

    YanıtlaSil
  10. Mert hocam oyun daha önceden kurulumuydu?

    YanıtlaSil
  11. Hocam önceden yüklü olanlar zaten sonradan tekrar yükleyince hata veriyo da ilk kez yükledigim oyunlardada yapıyo araştırdım birşey bulamadım

    YanıtlaSil
  12. hocam indirdiniz dosyalar bozuk iniyor olabilir :/ dosyalarda sorun yok

    YanıtlaSil
  13. Hocam ama apk dosyasını bilgisayara indirip telefona attıgımdada yapıyor

    YanıtlaSil
  14. hocam cihaz nedir ve android sürümü nedir?

    YanıtlaSil
  15. Galaxy mini 2.2.1 android sürümü

    YanıtlaSil
  16. hocam sorun anlaşıldı android sürümünüzden dolayı. Sitede güncelleme konusu var 2.3.6 sürümüne yükseltmeyi yapabilirsiniz.

    YanıtlaSil
  17. Hocam saol.Bir sorum daha olcak androidi güncellersem telefonun garantisi iptal olurmu?

    YanıtlaSil
  18. gider hocam ancak kies üzerinden 2.3.4'e güncelleyebilirsiniz

    YanıtlaSil
  19. Kardes mediafaire Dan dosya inmiyor

    YanıtlaSil
  20. Emre hocam linklerde sorun yok.

    YanıtlaSil
  21. beyler benm telefonmda root explorer otomatik durduruluyo daha çalıştırma aşamasındayken farklı bi yolu varmı bunn (S3 v:4.1.1
    )

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam cihaz root mu ?

      Sil
    2. Hocam.nasilolacagini anlamadim en ince ayrintisina kadar anlatabilirmisiniz

      Sil
  22. en detaylı anlatım zaten konu içinde hocam iyi inceleyin.

    YanıtlaSil
  23. Peki tesekkur ederim hocam

    YanıtlaSil
  24. Hocam bende fingersoft. Dosyası yok ya :/

    YanıtlaSil
  25. hocam root explorer ile doğru klasöre gittiğinize emin misiniz?

    YanıtlaSil
  26. eminim hocam ya oraya girdikten sonra dataya giriyorum orda com.fingersla başlaya birşey yok com. ile başlayan çok şey var ama fingers yok ;/

    YanıtlaSil
  27. hocam bende yapamadım söylenen herşeyi yapıyorum ama bi türlü olmuyo hile root da yaılı bu arada :((

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. oyunu kurduktan sonra bakıyorsunuz değil mi?

      Sil
  28. tam olarak anlamadım hocam ?

    YanıtlaSil
  29. dosyayı kopyaladım klasöre geldim yapıştır dedim yapıştırmadı

    YanıtlaSil
  30. ogün hocam oyunu kurun daha sonra root explorer ile girin.

    enes hocam root explorerla demiyorsunuz demi?

    YanıtlaSil
  31. hocam oyunu kurdum ama root explorer ile girin kısmını anlıyamadım pek :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam root explorer sistem dizinine ulaşmak içindir cihazınız ROOT mu ?

      Sil
  32. Ya data dosyasina giremiyorym. Mounted as rw diye bi uyari geliyor. Yardimm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. furkan hocam root explorer'de yukarıda RW yazan yere basın ve RO yapın sorun çözülür.

      Sil
  33. Your phone doesnt appear to be rooted... bole bi yazi geliyo dataya tiklayinca t20 telfonum.

    YanıtlaSil
  34. Furkan hocam cihaz root degil önce root olun daha sonra deneyin.

    YanıtlaSil
  35. Hocam ben apk.dosyadini kopyalayamiyorumm.soruna cozum istiyorummm

    YanıtlaSil
  36. root musunuz hocam birde apk dosyasını değil hile dosyasını kopyalayıp yapıştıracaksınız.

    YanıtlaSil
  37. Iste onu kopyalayamiyorumm daha dogrusu kopyalanmiyor hemde rootum

    YanıtlaSil
  38. hocam root explorerdeki rw kısımını en üsteki ro yapın sorun çözülür.

    YanıtlaSil
  39. Zaten ro hocamm hile.dosyasini kopyalasam isi yapcam ama kopyalanmiyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam kopyalayamıyor musunuz yok olmuyor mu ?

      Sil
  40. Kopyalanmiyooo

    YanıtlaSil
  41. Kopyalansa kopyaliycam hocam ama kopyalanmiyo

    YanıtlaSil
  42. hocam sorununuzu anlayamadım :(

    YanıtlaSil
  43. Hocam sorunum su apk dosyasini indirdim onu acmadan hile dosyasini indirmek icin oraya koudugunuz hile dosyasini indir yazan yer girdim o indirilmiyor kopyalaniyormus ama
    Ben.kopyalayamiyorum daha dogrusu kopyalanmiyor kopyalansa kopyaliycam hocam sorun budur


    YanıtlaSil
  44. HOCAM bu dediğiniz yöntem samsun galaxy s2 de oluyormu ben denedim dosyayı bulamadım yardımcı olabilirmisiniz

    YanıtlaSil
  45. hüseyin hocam root explorer ile gerekli klasöre gireceksiniz.

    YanıtlaSil
  46. Abi hile dosyasini indiremiyoz :D

    YanıtlaSil
  47. Hocam.hile.dosyasi kopyalanmiyor

    YanıtlaSil
  48. hocam kopyalamayın direk indirin ve atın klasöre

    YanıtlaSil
  49. Telefonumu nasil root yapcam. Root explorer i indrdim .

    YanıtlaSil
  50. hocam cihaz galaxy mini ise sitede anlatım mevcut diğer cihazlar konusunda yardımcı olamam

    YanıtlaSil
  51. Hocam hile dosyasi ne iniyor ne de kopyalaniyor.koydugunuz link boxuk

    YanıtlaSil
  52. com.fingersfor adlı klasoru bulamadm yok yardım eder msn

    YanıtlaSil
  53. hocam klasörü root explorer ile arıyorsunuz değil mi birde oyunu kurdunuz değil mi?

    YanıtlaSil
  54. hocam herşeyi yaptım okey kopyalayıp yapıştırdım fakat paralar nerde oyunda bir değişiklik olmadı

    YanıtlaSil
  55. hocam anlatımı doğru yaptıysanız çalışması lazım sorunsuz normalde.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aynen anlatıldığı gibi yaptım olmadı oyunu silip tekrarmı kursam anlamadım tel root lu sorun yok dosyayı kopyalayıp yapıştırdım ama malesef :)))

      Sil
  56. deneyin tekrar bir hocam yalnız oyun apksi olarak konudakini kullanıyorsunuz değil mi?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. oldu hocam sağol ben google play daki apk. dosyasını kullanıyordum konudakini kurunca sorun düzeldi çok teşekkürler...

      Sil
  57. hocam güncellenmişini koyar mısın ?

    YanıtlaSil
  58. Medine'de dosyayı silmiş yeni linki alsana

    YanıtlaSil
  59. Kardesım Bende data dosyasının ıcınde bısı yok napcam

    YanıtlaSil

Yeni android oyun paylaşım sitemiz ;

Android Oyun CLUB - http://androidoyun.club

android oyun indir - android uygulama indir