Sizler İçin Seçtiğim Oyunlar

27 Kasım 2012 Salı

i Fishing FULL APK

 

Yeni android oyun ve uygulama paylaşım sitemiz ;

Android Oyun CLUB - http://androidoyun.club

android oyun indir - android uygulama indir


Android telefonunuz üzerinden kilolarca balık tutmaya ne dersiniz? Gerçekçi bir oyun olmakla beraber tek yapamadığımız balıkları yemek. Oyunumuz iphone dünyasından gelmiştir. İphone için 14 milyondan fazla indirilmiştir. Sırada android için oltanızı sallayıp atabildiğiniz kadar uzağa fırlatın şansınız varsa balığınız gelir. Oltanızı sensörler aracılığıyla sağa sola yatırabiliyorsunuz. Tekne ile gezip solar cihazımız ile en çok balık olan yeri belirleyebiliyoruz gerçekçilik payını da buradan alıyor zaten. En kötü yanı ise oltanıza balık vurmuş hızlı bir şekilde çekiyorsunuz birden balık kurtulup kaçıyor bekleme yani her şeye en baştan başlıyorsunuz. Galaxy Mini de sorunsuz çalışmaktadır. Play Store'da 3.02$'dır.

Oyunumuzdan Görüntüler


APK dosyası
Kurulumu
APK dosyamızı kurup oyunumuza girebiliriz.
 

Yeni android oyun ve uygulama paylaşım sitemiz ;

Android Oyun CLUB - http://androidoyun.club

android oyun indir - android uygulama indir

17 yorum:

  1. Guns n glory coins ve jeton hileli paylasirmisin simdiden tesekkurler siten cok iyi

    YanıtlaSil
  2. yarın ekleyeceğim berke hocam

    YanıtlaSil
  3. hocam dr.parking 3d paylaşabilirsen çok sevinirim

    YanıtlaSil
  4. Hocam bulabilirsen shake spears hileli olarak paylasabilirmisiniz

    YanıtlaSil
  5. hocam rica etsem Wonder Zoo - Hayvan kurtarma! oyununu ekleyebilirmisiniz şimdiden teşekkürler kolay gelsin kardeşim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sitede ekli zaten emre hocam eski konulara arasında arama bölümünden bulabilirsiniz

      Sil
  6. Hocam acil meşgul değilsen Guns'n' Glory Coins Ve Jeton Hileli Versiyonunu Paylaşabilirmisin Türkçe olsun ama acil hocam yolculuğa çıkacaz yolculukta sıkıntımı gidermem gerek lütfen hocam internet paketim çok az onu indirmeye yeter anca acil hocamm

    YanıtlaSil
  7. Gayet güzel :-) gerçekten balık tutmuş gibi hissettim teşşekürler :-)

    YanıtlaSil
  8. Toprak Hocam dr.parking 3d müthiş bir oyun ama 20. leveldan sonrası yok

    paylaşabilirsen çok sevinirim

    YanıtlaSil
  9. Çok sağolun hocam çok teşekkürler süpersiniz tekrar teşekkür ederim

    YanıtlaSil
  10. Toprak hocam geven gun paylastigin screenshot programini ekledigin cok tessekur ederim fakat t20 kullaniyorum senden bu progrmi ozellikle istemistkm ve nedense tele indirdkten sonra kuruyorum fakat yuklenmiyo windows vr mac srcenekleri.cikiyo ve madde madde yazilar var. Ayrica son olarak eklemek istedigim birsry var inen.dosya apk degil ama apk cevirip actigimdada.yukarda.dedigim seyler oluyo lutfen yardimci ol dostum cok istesigim bir program

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam bende böyle seçenekler çıkmıyor sorunsuz

      Sil
  11. oyun için saol toprak kardeşim... hiç balık yakaladınmı... :)
    storede bir kamera uygulaması var ya ben beceremedim yada minide olmuyor müsayit bir zaman kurcalama şansın olursa bakıp bilgi verirsen sevinirim...
    ‘Fantasy’ for Camera360 : PinGuo Inc.... bunu indirip camera 360 diye bir uygulama var fantasy kurup aaçınca cam.360 instal diyo kursan bile bundan kurtulamadım çeşitli yolları denedim olmadı... kolay gelsin kardeşim...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. balık tutacak kadar oynamadım Polat Hocam :)
      ancak yarın ilgilenebilirim

      Sil
  12. Hocam Subway Surfers'ı Armv6 ya kendin portlarmısın ben diğer sitelerden armv6 denedim hepside kasıyor yada dokunmatik sorunu var hocam lütfen sınıftaki arkadaşlarım hava atıp duruyo adamlar zengin s2 felan var hocam lütfen galaxy gioda 0 kasma galaxy minidede 0 kasma olsun nolur hocam ya armv6ya portlayıver şu oyunu lütfen hocam şimdiden teşekkürler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam benim portlamam bir şey ifade etmez bütün portlamalar aynıdır telefonun ram ve işlemcisi yetersiz kalıyor.

      Sil

Yeni android oyun paylaşım sitemiz ;

Android Oyun CLUB - http://androidoyun.club

android oyun indir - android uygulama indir