Sizler İçin Seçtiğim Oyunlar

23 Kasım 2012 Cuma

Chicken Invaders 2 FULL APK - Galaxy Mini (QVGA-ARMV6)

 

Yeni android oyun ve uygulama paylaşım sitemiz ;

Android Oyun CLUB - http://androidoyun.club

android oyun indir - android uygulama indir


Daha öncede oyunumuzun 3 ve 4. bölümlerini paylaşmıştım bir de 2'yide paylaşmak istiyorum seri tam olsun diye. Daha önceki konularında da bahsettiğim gibi gerçekten süper bir oyun zevke zevk katan boş zamanı öldüren cinsten. Bütün galaxy tavuklar basar işte bütün olayda burada başlar yetenekli pilotumuz ile tavukların canlarını okuyoruz bütün galaxy için tek çözüm biz ve küçük gemimiz birde aşırı gelişmiş silahlarımız. Oyunun Play Store'da ücretsiz olduğuna aldanmayın ilerleyen bölümler için belli bir miktar ücret ödemeniz gerekli fakat bu full'dur oyunu açtıktan sonra unlock demeniz yeterlidir. Galaxy Mini de sorunsuz çalışmaktadır.

Oyunumuzdan Görüntüler




APK dosyası
Kurulumu
APK dosyamızı kurup oyunumuza girebiliriz.
 

Yeni android oyun ve uygulama paylaşım sitemiz ;

Android Oyun CLUB - http://androidoyun.club

android oyun indir - android uygulama indir

16 yorum:

  1. Hocam harika oyun ne şanşlı biriyim sitenizdeki bütün oyunları yükleyip oynuyom harika teşşekürler. Bu arada the amazing world of gumball araştırdınızmı sitenize ekliyceksinizmi full oyunu bilgi verirmisiniz?

    YanıtlaSil
  2. hocam frekic oyununda hile yok

    YanıtlaSil
  3. Hocam siteye bir arama motoru eklerseniz harika olur

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam var zaten sağ üst köşede yazın bulsun o sizin için :) fakat mobil versiyona olmuyor :/

      Sil
  4. Hocam bu oyun hugo troll race daha dün kuzenimle oynuyorduk

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. keyifli oyundur hocam :)

      Sil
    2. Hocam onu eklermisiniz onu yazmayı unuttum :-)

      Sil
    3. hugo troll race android için çıkmadı daha

      Sil
    4. Hocam ben son istegim nova 3 yada nova 1 nolur ekleyin

      Sil
  5. Hocam sizden küçük bir ricada buluncam benim telefon sony Xperia neo v de telefona root atamıyorum bi yardımcı olursanız sevinirim android sürümüm 4.0.4

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam googleda araştırın unlock root diye çıkar zaten kullanımı o uygulama ile yaparsınız

      Sil
  6. Hocam araştırdım da bi şey anlamadım bi el atsanız makbule geçer bn sitenizi hergün takip ediyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam hiç bilgimin olmadığı bir telefon en fazla böyle yardımcı olabilirim :(

      Sil
  7. Saolun :)))) siteniz çok güzel bu arada iyi akşamlar hocam

    YanıtlaSil
  8. hocam ben indiremedim yardım edrmisiniz

    YanıtlaSil

Yeni android oyun paylaşım sitemiz ;

Android Oyun CLUB - http://androidoyun.club

android oyun indir - android uygulama indir