Sizler İçin Seçtiğim Oyunlar

3 Mayıs 2012 Perşembe

Galaxy Mini Clockworkmod Kurulumu

 

Yeni android oyun ve uygulama paylaşım sitemiz ;

Android Oyun CLUB - http://androidoyun.club

android oyun indir - android uygulama indir

Clockworkmod Nedir?
Clockworkmod telefonumuzdaki recovery modu değiştirerek daha gelişmiş bir hale gelmesini sağlıyor.
Clockworkmod Peki Neye Yarar?
Telefonumuza custom rom kurabiliriz.
Yedek alabiliriz ve aldığımız yedekleri kurabiliriz.
Özel font, ve program dosyalarını kurabiliriz.

Kurulumuna Geçelim
Öncelikle Odin Multi Downloader --- İndir
daha sonra TAS.OPS  indirin ve rardan çıkarın --- İndir
Eğer Samsung PC Driver kurulu değil ise bunu da indirin (Kies'le uğraşmak istemiyorsanız birebir) İndir
ve Clockworkmod dosyası --- İndir
Hemen Odin Multi Downloaderi açalım ve aşağıdaki işlemleri yapalım.
bu işlemide yaptıktan sonra
Önce telefonumuzu kapatalım. Daha sonra hat ve SD kartımızı çıkartalım.
Telefonumuzu PC ye bağlayalım ve aşağıda resimdeki işlemleri yapalım.

bu işlemi de yaptığımızda telefonumuzun ekranında 
sarı bir yazı ile downloading yazması lazım

Eğer yazımız çıkmış ve odinde telefonumuzu görmüş ise böyle bir sonuç alırsınız

Odindeki Start butonuna basıyoruz ve bekliyoruz.
Odinde Pass yazısı çıkınça mavi şekilde işlemimiz tamamdır. telefonunuz baştan açılacaktır.

clockworkmod da telefonumuzu açmak için  ok butonuna (orta tuş) basılı tutup power butonu ile açalım.
ve clockworkmod karşımızda :)
 

Yeni android oyun ve uygulama paylaşım sitemiz ;

Android Oyun CLUB - http://androidoyun.club

android oyun indir - android uygulama indir

194 yorum:

  1. ben herşeyi sorunsuz yaptıma inanıyorum fakat telefon resetten sonra açıl pass yazısı geldi sonra killed time sonrasında telefona baktımda orta tuşa basunca power filan çıkmadı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam eğer telefonunuz resetlenmiş ise kurulum tamamlanmıştır. orta tuşa basılı tutup açacaksınız telefonu

      Sil
    2. hocam ben 1 com 3 alıyorum 1 com 9 yazmıyor

      Sil
    3. fark etmez Halil hocam cihazı bulup sarı renge dönmesi yeterlidir.

      Sil
    4. aynen dediğinizi yaptım. fakat başlarken basılı tuttuğumda samsung yazısında kalıyor. bataryayı çıkarıp tekrar açınca yine aynı. eski recovery mod da gitti. fabrika ayarlarında da donuyo :( çözüm ?

      Sil
    5. hocam sitede bulunan EKİM ROMUNU bir kurun önce root sonrada bu CWM yükleyin sorun çözülür sitede bahsettiklerimin hepsi mevcuttur.

      Sil
    6. hocam bide ekim romu2.2.1 de calısıomu.:)

      Sil
    7. selamlar hocam bu clockworkmod recowery 5570i için gecerli mi

      Sil
  2. Reset attım ama sağdaki kilot tuşu ile kapatıp açtìm bu arada herşey harika siye ve linkleri mûkemmel

    YanıtlaSil
  3. Dostum acaba benim 2,3,6 ginger var telefon kapalıyken orta tuşa basıyorum açılmıyor orta ile power tusuna basiom reboot filan cikio

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel yorumun için teşekkür ederim dostum geliştirmeye çalışıyorum siteyi yavaş yavaş.
      Eger reboot system now, apply update from sd card gibi yazılar çıkıyor ise cihazınıza clockwork mod kurulmuştur zaten hocam.

      Sil
    2. gocam ben yaptım hepsini ialper gıbı sorun cıktı yaptım olmadı

      Sil
  4. çok teşekkürler site için yardım istersen güzel paylaşımlar yapabilirim dostum

    YanıtlaSil
  5. odinde please connect phones hatası alıyorum nedendir??

    YanıtlaSil
  6. hocam bilgisayara samsung usb driverini kurdun mu?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam ben yükledim ama aynı sorunu alıyorum

      Sil
    2. bende de aynı sorun var

      Sil
  7. özelliklerini tam olarak kullanabilmeniz için gereklidir hocam

    YanıtlaSil
  8. ben de sarı kutu da detected yazmıyor
    ve telefonda da
    RAMDUMP Mode
    (ARM9 mode)
    yazıyor bir sorun olur mu

    YanıtlaSil
  9. altında ki kutuda da Com 9 değil Com 6 yazıyor

    YanıtlaSil
  10. hocam yüklenmez arm9 yazıyorsa ses açma kapama tuşuna tek yönde basınız diğer işlemleri aynı şekilde yapınız

    YanıtlaSil
  11. hocam com kısmında kaç yazdığı önemli değil

    YanıtlaSil
  12. cwm yaptım fkat sd kart takınca cok yavas cıkarınca çok hızlı sebebi nedir acaba ?

    YanıtlaSil
  13. hocam bende kullanıyorum öyle bir sorunum yok :S

    YanıtlaSil
  14. hocam yaklaşık kaç dakika sürüyo bu senin resimde 4.57 yazıyo ama benim 9 dakka oldu hala bişey yok (galaxy mini)

    YanıtlaSil
  15. Hocam resimdeki zaman temsilidir yaklaşık 30 sn kadar sürmektedir clockwork mod işlemi

    YanıtlaSil
  16. hocam ben hala power tuşundan açıyorum bunun anlamı clock work mod olmamış demek falan mı ? :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Pardon hocam olayı tamamen yanlış anlamışım :D clockwork mod'u açmak için home tuşuymuş ben telefonu açmak için sanıyordum k.bakma :D

      Sil
  17. yok önemli değil dostum :) home tuşuna basılı tutup power tuşu ile açacaksın

    YanıtlaSil
  18. toprak kardeşim mühendis modlarına girip oynuyruz fakat servislik bir durum olursa rom da yaptığımız değişiklikleri nasıl geri alıcaz? fabrika ayarlarına dönmekle olmaz sanırım

    YanıtlaSil
  19. evet hocam fabrika modlarına dönmekle olmaz tek yapmanız gereken yeniden rom kurmak her şey haline dönecektir.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ozaman rom kurmayıda anlatsan kardeşim... eskiden samsung c55 ile oynuyorduk deneme yanılmayla ezberlemiştik ama işletim sistemi olan bir makinayla oynamak c55 ile oynamak gibi olmuyor... uydu cihazlarından yazılım atmaya yabancı değilim ama bu çk farklı bişey rom çökerse kurtarması zor olur.

      Sil
  20. Hocam sitede rom kurulumu ve galaxy mini hakkında herşeyi bulabilirsiniz

    YanıtlaSil
  21. ses açma+ orta tuş+ power tuşuna basınca recovery modu geliyor .s sürüm 2.3.6

    YanıtlaSil
  22. hocam öyle yaparsanız downloading moda girer normalde sürümünüz de yeni

    YanıtlaSil
  23. bir türlü yapamıyorum herzaman Plase connect your phone dior ama telefon takılı durumda ve USB Depolama acık!!!
    yardım edin lutfen
    Ara kablo Nokianın sorun cıkartırmı

    YanıtlaSil
  24. hocam cihazı downloading moda girmeniz lazım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam çok sağolun paylaşımlarınız için.Burayı keşfettiğim iyi oldu. Forum kurallarına uygunmu bilmiyorum ama eğer ihlal ediyorsam uyarın lütfen Galaxy Pro GT-B7510 kullanan ve cwm recovery bulamamaktan şikayetçi olan arkadaşlarda yükleyebilirler bence. Bende çalışıyor q-t:aşagı yukarı tuşu z:enter ve güç tuşunuda geri olarak kullanabilirler. Ben denedim hiçbir sorun yok

      Sil
  25. Hocam öncelikle iyi akşamlar benim tel mini 5570i cihaza clockworkmod yüklüyorum
    gerekli işlemi yapıyorum sonrasında tekrar clockworkmoda girmek isteyince program resmen silinmiş oluyor her işlem yapmak istedigimde yeniden kurmak gerekiyor bu duruma anlam veremiyorum acaba neden böyle oluyor.Birde clockworkmodu burada anlatıldıgı( home ve açma tuşlarına basılı tutarak)yapınca olmuyor başka bir yerden buldugum
    zip li dosyayı hafıza kartına atıp ses+ home acma tuşlarına basılı tutarak telin recovery modundan yüklüyorum aynı zamanda root yaparkende aynı şekilde yükledim yalnız root silinmiyor clockworkmod gidiyor odin teli tanımadıgı için bu şekilde yapıyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. her işlem yapmak istediğiniz de tekrar kurmanız ilginç :S fakat tekrar kurunca sorunsuz bir şekilde işleminizi yapabiliyor musunuz?

      Sil
  26. hocam i serisi telefon için ne yapmamız gerekli? aynen yaptıgımda odin verdiğiniz clockwordmod dosyasında hata alıyor dosyada bi sorun varmı?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. i serisi için clockwork mod konusunda bir bilgim yok maalesef :( hocam

      Sil
    2. Hocam hatayi hallettim pc driver kurunca gitti o sorun ama teli bagladim downloading yazisi gelmesins ragmwn odin algilamadi. Acaba dedim i serilerinin odini farkli mi ?

      Sil
  27. hocam bi sitede bir doaya vermişler sizin verdiğiniz gibi zip dosyası root la aynı şekilde recovery den karttan kuruluyor. normal recovery ile açılan telefona o dosyayı kurunca clockwordmod recovery diye sarı yazılı bi kısım geliyor. kapatıp tekrar açtıgımda yine normal recovery oluyor ama o dosyayı yüklediğimde clockwordmod recovery geliyor bu bi işe yarar mı rom kurabilir miyim bununla? normalde resimlerde mavi ama bende sarı yazılarla çıkıyor yazılar felanda araştırdıgım resimlerdekiyle aynı sadece rengi değişik ve kalıcı değil

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. clockwork mod ile sadece custom romları kurabilirsiniz.
      hocam normalde bu işlem yeniden romu kurana kadar kalır fakat her seferinde gidiyor ise bilemeyeceğim :/

      Sil
  28. valla anlamadım bende bişey bi videodaki clockword recovery ile aynı görünüşe sahip tek farkı kalıcı değil. romda bulunmuyor nerden aldım bu i serisi telefonu :)

    YanıtlaSil
  29. telefon açılmıyor rom yüklemek için clockwordde dosyayı seçtim dosya hata verdi baştan başlatmak için bastım reboot system now a ama telefon bilgilerinin verildiği ekranda kalıyor telefon açılmıyor. rom bulamazmısın herhangi bitane telefonu yeniden çalıştırabilmek için:? :( 1 hafta içinde servise gönderemem şuan köyde ldugum için

    YanıtlaSil
  30. hocam i serisi telefonunuz :( odin ile kurulum yapabilirsiniz ?

    YanıtlaSil
  31. hallettim kardeşim teşekkür ederim yinede. odin i serisi için olanlara uygununu buldum ordan yabancı sitedeki anlatımla yaptım çok şükür büyük masraftan kurtuldum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kardeş bnde i serisi kullanıyorum su i serisi için buldgn odin nin linkini verirmsn acaba

      Sil
  32. galaksi mini 2.3.6 romda kurdum overlock u fakat hızının arttığını nasıl nerden bakacağız

    YanıtlaSil
  33. s5570 2.3.6 da olmadı baktım şimdi 2.3.5 ile deneyeceğim

    YanıtlaSil
  34. hocam 2.3.6 romunu kurun. daha sonra root
    + cloekwork mod işlemini yapın. son olarak da overclock konusunu inceleyin

    YanıtlaSil
  35. hocam ben sorunsuz herseyi yaptıgıma inanıyorum nasıl anlıcam clockword kurulduğunu

    YanıtlaSil
  36. hocam telefonu kapatıp yeniden mi acıcaz

    YanıtlaSil
  37. hocam cihazı clockwork modda açacaksınız home tuşu + power tuşu

    YanıtlaSil
  38. hocam bende odin telefonu görmüyo arkada birtek odin açık nasıl yapcam lütfen telefonu bağlayın diyo starta basınca

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kies de var pc driver de var ama ne yapcağımı bilmiyorum acil yanıt bilgisayar abimin ve okuluna gitcek hocam

      Sil
  39. hocam kiesi kaldırmanızı öneririm cihazıda download moda alınız.
    son olarak da usb kablosunu kontrol ediniz.

    YanıtlaSil
  40. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  41. download moduna nasıl alcam?

    YanıtlaSil
  42. telefonu kapatın ses tuşu + orta tuş + power tuşu ile açın

    YanıtlaSil
  43. yaptım odin başlata bastım sarı ekran felan gelmedi odin hala bişiler yapıyo korkmaya abaşladım normal olmuyo yardım et kartdeeşim 10 dk oldu

    YanıtlaSil
  44. ses tuşuna tek yönlü bastım ondan olabilir mi açmaya bastım

    YanıtlaSil
  45. hocam anlatımdaki resimlere uyarak uygulamıyorsunuz cihaz downloading moda girmemiş bağlantıyı koparsanız bile sorun olmaz. Ses tuşuna ''- eksi'' yönde basın.

    YanıtlaSil
  46. bunu yapınca da garanti kapsamından çıkıyor yanılmıyorsam. bunada yok mu unroot gibi bişey?

    YanıtlaSil
  47. odinde starta basıonca please connect phones dio napıcam yardım edermsn

    YanıtlaSil
  48. hocam cihazı downloading moda alıp pcye bağladınız mı ?

    YanıtlaSil
  49. link kırık hocam cwm nin yenileyin plz

    YanıtlaSil
  50. hocam bunu tam yapamadım please connect phones diyor. işlemleri tam sırasıyla alabilirsem hallederim belki

    YanıtlaSil
  51. Hocam telefonu bilgisayara bağladınız mı? Birde konudaki samsung driveri kurdunuz mu?

    YanıtlaSil
  52. samsung driveri kurdum telefonu bagladım kapalı bi şekilde revovery modda acılınca normal recovery acıyor bişey anlayamadım

    YanıtlaSil
  53. Odin ile kurulumu gerçekleştirdiniz mi?

    YanıtlaSil
  54. odinde dediginiz gibi kurdum telefonu bagladıktan sonra mı starta basacagım

    YanıtlaSil
  55. bi türlü yapamadım telefonu da baglayamadım olmadı

    YanıtlaSil
  56. Hocam anlatımı dikkatli inceleyin telefonu download modda açıp pcye bağlayın

    YanıtlaSil
  57. sadece root yaptıktan sonra bunu denedim başka bişi kurmak gerekir mi inceleyeceğim

    YanıtlaSil
  58. hocam odini kuruyorum telefona usb baglıyorum bılgısayar okuyor yalnız 3-4 donanım yukle dıyor yuklenmıyor tabi

    YanıtlaSil
  59. hocam odin sorun çıkarıyor bi bilginiz var mı?

    YanıtlaSil
  60. Yanıtlar
    1. açar açmaz kapanıyo odin çalışmayı durdurdu diyo

      Sil
  61. Bilgisayardan kaynaklanan bir problem hocam normalde sorunsuz çalışıyor.

    YanıtlaSil
  62. toprak kardesim yanlış rom yukledim suan telefon acılıyor ama hiç bir işlem yapılmıyor ekran düz beyaz ne yapabilirim ?

    YanıtlaSil
  63. Hocam tekrar stock rom kurmanızı öneririm

    YanıtlaSil
  64. ben bu işlemi yapmadan öncede bu yazılar çıkıodu ?
    bide teelfon resetleniyo bekliyo sonra telefon açılıo kablo bağlıyken ve daha kurulum bitmeden YARDIM

    YanıtlaSil
  65. hocam hat ve sd kartı çıkartınca bilgisayara bağladığımda odinde görünüyor hocam telefon, ama start deyince hiç birşey olmuyor hocam sadece geçen süreyi gösteriyor bunu nasıl düzeltebilirim hocam

    YanıtlaSil
  66. hocam downloading moda alamamışsız heralde ekranda sarı bir android çıkıp altında downloading yazıyor mu?

    YanıtlaSil
  67. evet hocam downloading yazıyor sarı bir android çıkıyor ekranda, peki hocam hat sd kart telefonun içinde yapsam bir şey olurmu?

    YanıtlaSil
  68. hocam bu arada google play store gta vice city gelmiş onu galaxy miniye göre ayarlayabilirmisin hocam

    YanıtlaSil
  69. Tamam ozaman, herşey icin teşekkürler hocam hocam son birşey daha soracaktımda ben galaxy gio yada galaxy mini 2 almayı düşünüyorum hangisini tavsiye edersiniz

    YanıtlaSil
  70. galaxy mini 2 tabiki de hocam

    YanıtlaSil
  71. hocam sorularım çok oldu kusura bakmayın ama benim bu telefona 2.3.6 ekim romunu kurdum ama gene takılmalar falan var hocam bu sorunu nasıl çözebilirim

    YanıtlaSil
  72. hocam takılma derken ne yaparken oluyor takılmalar ?

    YanıtlaSil
  73. hocam mesela rehbere giriyorum önce siyah ekran geliyor sonra rehbere geçiyor

    YanıtlaSil
  74. aynı şekilde tuşlara girerkende oluyor bide gta3, gangstar falan oynarken çok fazla kasıyor hocam

    YanıtlaSil
  75. hocam ben denedim de o proğram teli görmüyor nasıl edecez dediğin gibi açtım downloading yazdı ama görmedi ne yapmam lazım

    YanıtlaSil
  76. hocam bilgisayarda samsung driveri kurulu mu ?

    YanıtlaSil
  77. Hocam oldu kurdumda yalnız
    Hala rehbere falan girerken önce siyah ekran geliyor sonra geçiyor bunu nasıl düzeltebilirim

    YanıtlaSil
  78. Acil yardım odin telefonu gormuyor eskıden goruyordu pc formatladım usb drıverları yuklu neden acaba

    YanıtlaSil
  79. hocam farklı bir usb port deneyin

    birde cihazı downloading modda açıldığından emin olun

    YanıtlaSil
  80. Hocam benim sorumu cevaplayabilirmisiniz

    YanıtlaSil
  81. Ali hocam bu sorunla hangi işlemden sonra yada cwm yukledikten sonra mı karşılaşmaya başladınız ?

    YanıtlaSil
  82. hocam romu kurduktan sonra oldu

    YanıtlaSil
  83. hocam romu kurduktan sonra oldu

    YanıtlaSil
  84. kardeşim ben telefonumu hızlandıracam onun için bu programı kurmam lazımmış bu program ne işe yarar lütfen söylesen

    BU ARADA GALAXY MİNİLERİN HAFIZASI DÜŞÜK BUNU ARTIRMAK İÇİN Bİ PROGRAM VARMI LÜTFEN YARDIM ET BANA.... !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    YanıtlaSil
  85. ya cwm kurdum ancak garanti fazla kullanmıyacağım garantiden dolayı kaldırmak istiyorum. Nasıl bir yol izlemeliyim garanti geri gelir mi ? yardımcı olursanız sevinirim

    YanıtlaSil
  86. hocam tek yapabileceğiniz kies üzerinden tekrar rom kurmak.

    YanıtlaSil
  87. Ya telefona kendimde reset attım sorun değil. Ama bu resmi ve kolay bir yol mu ? yani gerisi önemli değil ve garanti gelir mi ?

    YanıtlaSil
  88. enes hocam cwm yi kaldırmak için telefonu fabrika ayarlarına döndermek yeterli olmaz ancak yeniden rom kurmanız lazım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam meraba ne yaptım ne ettiysem kies görmüyor yardım edinnnn.Bi iletişime geçin lütfeeen

      Sil
  89. pardon hocam ya kiess değil ODİİİN görmüyoor

    YanıtlaSil
  90. hocam bilgisayarda samsung driver yüklümü ?

    YanıtlaSil
  91. yüklü hocam belki acaba yanlış yükledim falan diye,farklı sitelerden bile defalarca yükledim :(

    YanıtlaSil
  92. hocam ara kablonuz orjinal samsung mu?

    YanıtlaSil
  93. Hocam ya ben de orta ses ve kapatma tusuna basınca downloading yazmıyor o sarı simge cıkmıyor

    YanıtlaSil
  94. yok kardeş orjinal samsung degil. 7.5 liraya telefoncudan almıştım :) Ama dıger butun ıslermlerı goruyor yanı telefonu normal baglayabılıorum

    YanıtlaSil
  95. ses tuşuna eksi (-) yönde basın.

    hocam orjinal kablo alın sorununuz çözülür.

    YanıtlaSil
  96. hocam ben yüklüyom açılışta donuyo . cwn silip geri yükleme şansımız varmı . tekrar tekrar denedim bu custom romu dediklerinizide yaptım cache sildim öcür şeyleride gene aynı açılışta donuyo kalıyo
    bir yardımcı olursan sevinirim ..

    YanıtlaSil
  97. ben windows 8 kullanıyorum odin telefonumu bütürlü görmüyor pc de görüyor ama korunmuş dosya diyoe acmıyor telefon samsung galaxsy mini sorunun ne olabilir simdiden tesekkürler

    YanıtlaSil
  98. hkn hocam bilgisayarda samsung driver kurulu mu?

    YanıtlaSil
  99. kurulu fakat ilk yüklediğimde basarılı oldu dedi ama bilgiseyarda samsung kies diye bir sey bulamadım

    YanıtlaSil
  100. hocam samsung driver zaten kies değildir. sadece driver vardır içinde.

    cihazı usb ile bağlayınca telefonda usb bildirimi geliyor mu?

    YanıtlaSil
  101. evet geliyor pc tanıma sesi geliyor ama odin telefonu birtürlü görmüyor parantez icinde andoroid yazıyor starta basınca plase connet phone yazıyor

    YanıtlaSil
  102. hocam anlatımı iyi inceleyin. tass.ops dosyasını kullanın. ve cihazı downloading modda açtınız mı? sarı bir android var mı?

    YanıtlaSil
  103. dediklerinizi yapıyororum ses her 2 tusamı yoksa +mı android var ama sarı değil bu konuda aceöiyim kusura bakmayın :D

    YanıtlaSil
  104. hocam ses tuşuna - yönde basın ondan sonra home ve power yapın.

    YanıtlaSil
  105. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  106. konu içinde clockwork mod dosyayı mevcut onu atıyorsunuz.

    YanıtlaSil
  107. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  108. İyi günler hocam dediklerini eksiksiz yapmama rağmen odin telefonumu görmüyor samasung usb driver yüklü olmasına rağmen.Umarım yardımcı olursunuz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam cihazı downloading moda aldınız mı ?
      birde USB kablonuz orjinal mi ?

      Sil
    2. Aldım ve orjinal hocam.

      Sil
    3. hocam normal şartlarda telefon ile bilgisayar arasında dosya alışverişi yapabiliyor musunuz ?

      Sil
    4. Hocam telefonu yığın depolama yağtığım zaman yapabiliyorum.

      Sil
    5. usb_read()transactşon failed hatası alıyorum.

      Sil
    6. hocam kullandığınız işletim sistemi nedir?

      Sil
    7. Android OS.

      Sil
    8. sorun bu yüzden hocam windows bir bilgisayar kullanmanızı öneririm.

      Sil
    9. Hocam windows kullanıyorum zaten sanırım sorunu buldum hocam cihazı taktığımda aygıtlarda belirtilmemiş olarak görünüyor bununla bir ilgisi olabilir mi ?

      Sil
  109. hocam normalde samsung driveri kurup cihazı downloading moda aldığınız da odinin görmesi lazım.

    usb kablonuzda sorun yok belli driverda da problem yok .

    downloading modda sarı bir android gelir ve altında downloading yazar böyle bir ekran var değil mi telefonda

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hocam dedikleriniz oluyor ama malesef odin görmüyor,rootlarken böyle bir sorunla karşılaşmamıştım ama downloading modunda hiç görmüyor.

      Sil
  110. hocam başka bir önerim kalmadı normalde sorunsuz :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Neyse genede ilgin için sağol kardeşim .

      Sil
  111. HOCAM ODİNSİZ OVER CLOCKU NASIL KURABLİRİM?

    YanıtlaSil
  112. Hocam CWM'yi kuracağım start'a bastığımda hata veriyor. Ne yapmalıyım?

    YanıtlaSil
  113. ops dosyasını göstermemiz lazım

    YanıtlaSil
  114. Hocam telefonum s5570i fakat clockword yapamıyorum aşağıdaki resimlerde görmüş olduğunuz hatayı alıyorum kazara bir rom kurdum ve memnun değilim nasıl yapıcaz yardımcı olursanız sevinirim.
    http://img478.yukle.tc/images/5236IMG_20130319_222722.jpg
    http://img477.yukle.tc/images/5027IMG_20130319_222751.jpg

    YanıtlaSil
  115. Erdinç hocam cihazı downloading moda alamıyorsunuz ses açma tuşuna hangi yönde basmış iseniz ters yönde basın ve açın

    YanıtlaSil
  116. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  117. Oğuz hocam bağlantıyı kesin tekrar aynı işlemleri yaparak kurun tam olarak kurulana kadar cihaz açılmaz. Maksimum 1 dk sürer

    YanıtlaSil
  118. Oğuz hocam bağlantıyı kesin tekrar aynı işlemleri yaparak kurun tam olarak kurulana kadar cihaz açılmaz. Maksimum 1 dk sürer

    YanıtlaSil
  119. 2-- home + telefon acma tuslarına basın cwm girin
    menuden ( advanced ) ses +- secin
    Partition SD Card secin
    --- Partition SD Card
    ------ 128M
    ------ 256M
    ------ 512M
    ------ 1024M
    ------ 2048M
    ------ 4096M
    nekadar artırmak istiyosanız onu secın tavsiyem 1024 veya 2048
    cıkan menuden 0 seciyoruz işlem tamam
    ilk menuden Reboot system now secin

    şu bölümü anlamdım olmuyor

    YanıtlaSil
  120. Hocam meraba. Ben paylaştığınız her romu kullanıyorum. Fakat şimdi telefonu overclock yapmak istiyorum. Bunun için clockwork lazım. Şubat romu ile de overclock yapabilirmiyim. Olmuyorsa clockwork yaptığımda bu rom gidermi.

    YanıtlaSil
  121. Şubat romuna overclock yaptığınız taktirde WIFI çalışmaz :( fakat overclock çalışır.

    Clockwork yapsanız bir şey olmaz merak etmeyin sorunsuz bir şekilde romunuzu kullanabilirsiniz

    YanıtlaSil
  122. Galaxy Next Yazıyor ilk açıldığında mini yazmasına rağmen ilk reboot"ta galaxy next yazdı.Rom güzel ama

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam cwm de açarken mini yazar normal açarken next yazar

      Sil
  123. bende dediklerinizi yaptım ama com lu kısım sarı olmasına rağmen üst kısmı beyaz ve boştu

    YanıtlaSil
  124. Normalde sarı olur cihazı downloading moda aldınız değil mi?

    YanıtlaSil
  125. Verdiğiniz recovery ile rom flashlanmıyor telefonu 4 geri çökerttim sonra başka recovery ile denedim hemen oldu çözüm için xda e bakmanızı öneririm

    YanıtlaSil
  126. merhaba bu uygulamayı indirmeden de rom yükleyebilirmiyiz ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. cwm olmadan yalnızca stock orijinal romları yüklersiniz.
      sitede stock rom kurulum konusu da mevcuttur.

      Sil
  127. Teşekkürler,telefona yeni bir stock rom yükledikten sonra armv6'dan armv7'ye yükselme olur mu ?

    YanıtlaSil
  128. Hayır yükselme olmaz donanımsal bir şeydir işlemci türü

    YanıtlaSil
  129. kardeş telefonu usb kablo ile takıyorum sorun yok yalnız yinede start diyince please connet phone diyor bi yardımcı olabilirmisin rica etsem

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kardeş önce downloading moda almayı unutmuş olmayasın ?

      Sil
  130. toprak admin orda reset time 200 second yazıo ya 200 saniye bekledikten sonra mı kendini resetleyip tekrar açıyor yoksa o reset time ' ın işaretini kaldırsak ta aynı şey mi olacak ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 200 saniye beklemez savaş hocam iş bittikten sonra resetler o maksimum reset süresidir.

      Sil
  131. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  132. kardeşim i serisi için bi yardımcı olamazmısın?

    YanıtlaSil
  133. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  134. Toprak abi dropbox linkleri gitmiş...

    YanıtlaSil
  135. linkler gitmiş abi yenilermisin ?

    YanıtlaSil
  136. Hocam CWm kurdum hafıza arttırıcam ama ses aç power ve hom tuşuna basınca arm9 mode yazıo oyle kalıyor yardımcı olurmusun

    YanıtlaSil
  137. Hocam clockworkmod kurulumu için yayınladığınız linkler eror veriyor...

    YanıtlaSil
  138. Hocam linkler kırık hepsi lütfen bi bakın

    YanıtlaSil

Yeni android oyun paylaşım sitemiz ;

Android Oyun CLUB - http://androidoyun.club

android oyun indir - android uygulama indir