Sizler İçin Seçtiğim Oyunlar

2 Mayıs 2012 Çarşamba

Galaxy Mini Stock Rom Kurulumu

 

Yeni android oyun ve uygulama paylaşım sitemiz ;

Android Oyun CLUB - http://androidoyun.club

android oyun indir - android uygulama indir

Merhaba arkadaşlar bu makalemde galaxy miniye stock rom kurulumunu bütün inceliklerine dikkat ederek anlatacağım lafı daha fazla uzatmadan kuruluma geçelim.

Öncelikle Gerekli Programlar
Odin Multi Downloader --- İndir
TAS.OPS indirin ve rardan çıkarın --- İndir
Samsung PC Driver (Kies'le uğraşmak istemiyorsanız birebir) --- İndir
Kurulum
1.AŞAMA
İlk Olarak Samsung PC Driveri kurmadıysanız indirip kurun.
Daha sonra burdan kurmak istediğiniz stock romu seçin indirin ve winrar programı ile masaüstüne çıkarın.
Ve Odin Multi Downloaderi açın ve aşağı resimdeki işlemleri yapınız.
Yukarıdaki resim anlatımındaki her şeyi doğru olarak yaptıysanız.
2.AŞAMA ya geçelim.
Önce telefonumuzu kapatalım. Daha sonra hat ve SD kartımızı çıkartalım.
Telefonumuzu PC ye bağlayalım ve aşağıda resimdeki işlemleri yapalım.
bu işlemi de yaptığımızda telefonumuzun ekranında 
sarı bir yazı ile downloading yazması lazım aşağıdaki resim gibi
Eğer yazımız çıkmış ve odinde telefonumuzu görmüş ise böyle bir sonuç alırsınız

Odindeki Start butonuna basıyoruz ve bekliyoruz.
Odinde Pass yazısı çıkınça mavi şekilde işlemimiz tamamdır. telefonunuz baştan açılacaktır.
açıldığında yeni rom kurulmuş olacaktır.

Son olarak telefonunuz rom kurulduktan sonra açılışta donuyor takılıyor ise özellikle de samsung yazısında recovery moda girip delete wipe data reset, wipe data partition ve advenced bölümüne gelip dalvik cache yapalım. Son olarak da Reboot yapalım. Cihazımız açılacaktır.
 

Yeni android oyun ve uygulama paylaşım sitemiz ;

Android Oyun CLUB - http://androidoyun.club

android oyun indir - android uygulama indir

332 yorum:

  1. ya şu kopyalama sorunu niye var

    YanıtlaSil
  2. yazılarım kopyalama veya bir yerden alıntı değildir. başka site veya kişiler tarafından çalınmasını önlemek için. Daha önce birkaç yazım çalındı sadece küçük bir önlem.

    YanıtlaSil
  3. benim telefonu guncellerken bişe oldu vifi ile bağlantı yapamıyorum ne yapmam lazım...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eğer telefonunuz güncellenmiş wifiden başka bir sorun yok ise romla alakalı bir sorundur. Daha öncede başıma gelen bir olaydır. Başka bir sürüm romu yükleyince çözülmüştü sorunum.

      Sil
  4. ortalama kaç dakıkada kurulur bu room benim 10 dk oldu daha kurulmadı...

    YanıtlaSil
  5. hocam ortalama 10 dk kadar sürer maksimum.

    YanıtlaSil
  6. tmm dostum çok saol yaptım oldu bu site çok guzel bir site ... :)

    YanıtlaSil
  7. Ben teşekkür ederim hocam sitemi takip ettiğiniz için :) yavaş yavaş geliştirmeye çalışıyorum.

    YanıtlaSil
  8. kurulum sihirbazı uygulaması beklenmedik bir şekilde hata verdi telefon ne yapmam lazım...

    YanıtlaSil
  9. dostum kurulumu tekrar deene çözülecektir bazen böyle yapabiliyor

    YanıtlaSil
  10. tekrar yükledim ama olmadı...

    YanıtlaSil
  11. dostum farklı bir rom kurmayı dene

    YanıtlaSil
  12. Merhaba,
    Benim cihaz downloading... modda dondu 15dk "amss download" (9/3 adım) durumda görünüyor odinde. Ne yapabilirim? Downloading modda telefonu kapatırsam ne olur?

    YanıtlaSil
  13. dostum romunda sorun olabilir başka bir romu dene birde 2.2.1 sürümünden güncelleme yapıyor iseniz böyle sorunlar verebilir veya custom romdan stock roma geçerken.

    mecburen çekeceksiniz telefonunuzu açtığınızda bilgisayar ve telefon işareti çıkacaktır tekrar downloading moda alıp romu yükleyiniz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kardeşim stock rom faydası nedır yanı amac ne

      Sil
    2. bide kardeş bnm galaxy mını 2.2.1 stock rom yağacam bıse olur mu ne onerırsın ama bn gzl oyunlar yuklemek ıstıorum

      Sil
    3. ABİ GERÇEKTEN BU İŞİ BİLİYORSUN HELAL SANA BENDEN 10 PUAN

      Sil
  14. hocam öncelikle kullandığınız rom zaten stock romdur. Güncelleme yaparak sürümünüzü 2.3.6 yapabilirsiniz buda size şarj, performans ve görsellik olarak geri döner. Yalnız yanlış birşeyler yaparsanız telefonunuzu servise göndermek zorunda kalabilirsiniz. Dikkatli olun! Bu arada sitemizdeki herşey galaxy mini için uygundur.

    YanıtlaSil
  15. kardeşim ilk telefon çoktu ama yani uygulama hatası verip kapanmaya zorla diodu bn umudu kestım. tam bırakcaktım telefonu elımden açma ve menu tusuna bastım ve ordakı yazıların hepsine girdim ve telefon açıldı ama ıspanyolca oldu. dil nası duzeltcem. eline sağlık site guzel ama oyun fazla yok.şimdiden tşrler.

    YanıtlaSil
  16. Dostum dil ayarı için ayar simgesine bas orada klavye tuşu şeklinde bir simge var o bölümede gir en üstte "seleccionar idioma" var oradan Türkçeyi bulup seç bu kadar :)

    YanıtlaSil
  17. saol kardeşim tşkr. ama senin yazman lazım buraya 2.2.1 den direk 2.3.6 ya geçişte sorun oluyor. ben sansa yaptım yoksa tel gidiodu aglıcaktım valla :) k.g

    YanıtlaSil
  18. Konuya gerekli yazıyı ekledim hocam. Yapabildiğinize çok sevindim bu arada :)

    YanıtlaSil
  19. Kardesim yeni stock rom lar glckmi gelirse ii olur

    YanıtlaSil
  20. Kardsm bide bnm rom yaptiktan sonra sensor bozuldu yapilcak bise varmi uaris flan oynayamiom

    YanıtlaSil
  21. Hocam yenilerini akşam ekleyeceğim. Birde hocam romda sorun olduğunu zannetmiyorum. Oyunda problem olabilir.

    YanıtlaSil
  22. tm. siteye kayıt olma eklemedın mı ? bulamadımda.senle konuscaklarım var
    .

    YanıtlaSil
  23. hocam sitemiz blogger olduğu için üyelik sistemi yok maalesef :(

    YanıtlaSil
  24. öncelikle selamlar..loading yazısı çıktı ve kapandı tel..sonra aynı şekilde yine actım..telde amr9 mod yazısı çıktı ama odin teli gördü ve odin de 1(com 5) sarı kutu çıktı start dedim yanlız simdi bu satırları yazarken su anda 30 uncu dakikaya girdi..yani bilmiyorum ne yapıcaz şimdi yardımcı olursanız sevinirim..

    YanıtlaSil
  25. hocam herşeyi en baştan gerçekleştirin usb kablosunu çektiğinizde telefonunuz normal olarak açılamaz takii yükleme işlemi başarılı olana kadar yalnız bu işlem maksimum 5-10 dk arası sürer

    YanıtlaSil
  26. eyvallah kardeşim valla bi ara tel donunca tirsmadım deyil hani:) valla senin uğraşın karşılıksız herkeze yardımcı oluşun yeter..eyvallah yardımların için saol ...

    YanıtlaSil
  27. hocam sorununuzu çözdüyseniz ne mutlu bana karşılığım bu olsun :)

    YanıtlaSil
  28. eyvallah kardeşim.:)

    YanıtlaSil
  29. dostum 20 dk oldu pass yazısı çıkmadı. Ne yapmalıyım..

    YanıtlaSil
  30. hocam yeni romunuz kurulana kadar telefonunuzu normal olarak açamazsınız. telefonunuzun bataryasını çıkartın daha sonra aynı işlemleri tekrarlayın maksimum 5-10 arası sürmektedir.

    YanıtlaSil
  31. ismail şentürk4 Haziran 2012 13:57

    sarı ekran yerine siyah şu yazı çıkıyor... emergency dload mode ( army9 mode ) ...

    YanıtlaSil
  32. Hocam tekrar almayı deneyin ses tuşuna sadece bir yönde basın aşağı veya yukarı.

    YanıtlaSil
  33. ismail şentürk4 Haziran 2012 14:34

    volume tusuna basarken volume- ye bastım oldu.

    YanıtlaSil
  34. volume+ home(orta tuş)+ pinder
    power(açma kapama) yapınız hocam olması lazım

    YanıtlaSil
  35. kurulum yaptım bende bi hata veriyor (üzgünüm kurulum shirbazı uygulaması com.sec.android.ugl işlemi beklemedik biçimde durdu tekrar deneyin) yazısı çıkıyor acil yardım edin :(:((:(:(:(

    YanıtlaSil
  36. hocam son paylaştığım mart romunu kurarsanız böyle bir sorun vereceğini zannetmiyorum.

    YanıtlaSil
  37. kurulum yaparken hattı çıkarmasak bişey olur mu ?

    YanıtlaSil
  38. olmaz hocamda genede çıkarmanızı öneririm

    YanıtlaSil
  39. Hocam bende 2.3.4 var ben bunu 2.4.6 yaparsam teknik sorular olurmu youtube acmama klavye duzgunn gozukmeme gibi baska sitelerde oyle okunustumda bide bu flash player falan kurdum bunu yaptıktan sonra onları bastann yapmak zorundamı kalıcam kalırsamda yedekleme yapabilirmiyim simdiden tesekurler site mukemmel :)

    YanıtlaSil
  40. hocam teknik sorunlardan kastınız yukarıda saydıklarınız ise sorunlar yaşamazsınız. Flash playeri tekrar yüklemek zorundasın sitemden yükleyebilirsin. Birde sitem hakkındaki görüşün için teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
  41. Hocam bunu yaptım ama dowlanding modda emrgeny dload birsey yazıyo ve altında samsung yazısı var nasıl yapabilirim

    YanıtlaSil
  42. hocam download moda alamamışsınız

    volume (tek yönde basınız) + home(orta tuş)+ power(açma kapama) yapınız download moda alır

    YanıtlaSil
  43. tamam hocam usteki yorumu kacırmısım saolasın simdi bi hata veriyo com.çsec.andorid.ugl işlemi beklenmedik sekilde durduruldu diyo ne yapmam lazım hocam walla cok iyisiniz

    YanıtlaSil
  44. Durdurmaya zorla falan dedi ya ne yapmam lazım hocam

    YanıtlaSil
  45. hocam rom kurulurken pcde bir sorun oluşmuş tekrar aynı romu kurmayı deneyin sorununuz çözülür

    YanıtlaSil
  46. hocam baska rom denedim yine aynı sey oldu canım sıkıldı ya :S dediginiz gibi yapıyı bidaha ins olur bide bu romlar tek cıkıyo 4 tane cıkan bulamadım bide winrarın içinde 2 dosya var 2 cisi onemsiz mi onu atamıyorum

    YanıtlaSil
  47. hocam mart romunda tek dosya vardır one package seçeneğini seçerek atacaksınız

    YanıtlaSil
  48. oyle yapıyorum hocam ancak su hata hala devam ediyor nasıl halledicem hocam basını sisirdim ama nasıl yapılıcak sorun nerde olabilir

    YanıtlaSil
  49. hocam recovery moda girip (home tuşu + power tuşuna basıp) girelim
    delete wipe data reset, wipe data
    partition ve advenced bölümüne
    gelip dalvik cache yapalım. Son
    olarak da Reboot yapalım. bide bunu deneyin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kardeşim bendede aynı sorun var odin en az yarım saat bekletiyo ama yinede bi sonuç yok. Bide bende dowlanding değilde ' RAMDUMP Mode (ARM 9 mode ) yazıyo.
      Bide bana yardım edermisin lütfen yukardaki dediklerinide yapmaya çalıştım ama wipe data reset e girince no yes gibi şeyler çıkıyo onuda yapamadım :(
      Yardım :(

      Sil
  50. Tamamdır hocam saolasın cok güzel bir blog hakkını veriyosun

    YanıtlaSil
  51. ARM9 yazıyorsa hocam download moda
    alamamışsınız volume (bir yönde
    basınız) + home(orta tuş)+
    power(açma kapama) yapınız hocam
    olması lazım ondan sonra bütün sorunlarınız çözülecektir.

    YanıtlaSil
  52. bende çok denedim olmadı başka kaynaktan buldum oldu
    Anlatım sırasında hata var doğrusu şöyle
    Downloading modu : Telefonu kapayıp (ses kısma, home, güç tuşları ile açarak ) Sarı üçgen içinde elinde kürekli bir android resmi geliyor
    Usb kablosu ile bilgisayara bağlıyoruz.
    İndirdiğimiz Odin’i açıyoruz. Com port mapping kısmı Com9 veya Com10 sarı oluyor. detected filan yazmadı beklemeyin boşuna detected alt kısımda messages kısmında yazıyor.
    resimdeki yükleme dosyalarını yerlerini seçin start basın 5-7 dakika sürüyor. bitince mavi ekranda pass yazıyor. ispanyolca ekran geliyor ondan sonrasını halledersiniz.
    Toprak KOÇ kardeş siten çok faydalı oldu ama yazının sırası kısımlarını değiştirirsen arkadaşlarda daha rahat yapabilir.

    YanıtlaSil
  53. hocam anlatımda hicbir sorun yoktur. dedikleriniz aynısı yukarıda resimler ve yazıyla anlattım.

    YanıtlaSil
  54. Toprak Kardeşim ben o dediğin gibi açmaya çalışıyorum ama Cihazda Şöyle bi yazı çıkıyo http://www.google.com.tr/imgres?q=galaxy+mini+Arm9+mode+black+screen&um=1&hl=tr&safe=off&biw=1366&bih=665&tbm=isch&tbnid=TRY7u5jUmkd1PM:&imgrefurl=http://blog.riswan.com/&docid=EoTVnuz8OvgQHM&imgurl=http://4.bp.blogspot.com/-34D4Z-Dqu8s/T8wUQ2ma7xI/AAAAAAAACAc/gB5nANmK5C8/s1600/ramdump.png&w=212&h=89&ei=DozkT5z5OJDE4gSs9YXECA&zoom=1&iact=hc&vpx=1145&vpy=489&dur=1175&hovh=71&hovw=169&tx=85&ty=34&sig=117501691540961260368&page=1&tbnh=71&tbnw=169&start=0&ndsp=20&ved=1t:429,r:19,s:0,i:125

    YanıtlaSil
  55. hocam ses açma - kapama tuşuna tek yönde basın hocam sorun çözülür.

    YanıtlaSil
  56. Teşekkür ederim telefonumu sizin sayenizde güncelledim :))

    YanıtlaSil
  57. yardımcı olduğuma sevindim hocam :)

    YanıtlaSil
  58. s.a simdi oturdum pc nin basına rom kuracagım 2.3.6 yı fakat birden fazla var hangisini secmeliyim

    YanıtlaSil
  59. hocam site içinde ararsanız 2.3.6 mart güncellemesini bulabilirsiniz konular içerisinde onu yukarıdaki anlatım ile rahatlıkla kurabilirsiniz.

    YanıtlaSil
  60. onu buldum da hocam 2.3.6 dan 3 tane var hangisini indircem acaba?

    YanıtlaSil
  61. he birde bnm sarj suan %20 civarı rom kurarken usb den cihaz sarj olur dimi?

    YanıtlaSil
  62. oldu hocam pass yazısı cıktı ama kapanmaya zorla diyor ne yapayım

    YanıtlaSil
  63. recovery moda girip delete wipe data reset, wipe data partition ve advenced bölümüne gelip dalvik cache yapalım. Son olarak da Reboot yapalım.

    YanıtlaSil
  64. hocam yoksa direk reboot yapınız

    YanıtlaSil
  65. ohh sukur yaptım sonunda :DD

    YanıtlaSil
  66. Varol toprak reyiz yaptım sonunda :D

    YanıtlaSil
  67. benim telefonum 3:50 de resetlendi 5:22 de işlem bitti ama her sey değişmiş ve içindeki hiçbir şey silinmemiş ayrıca dil de türkçe bi sorun yok dimii :)

    YanıtlaSil
  68. sorun yok hocam kurmuşsunuz yeni romunuzu hayırlı olsun :)

    YanıtlaSil
  69. 10 dk oldu hala pass yazıısıı çııkmadı telefon açıılmııyor samsung yazısında kalıyor ne yapacam bu kaçıncı deneme bilmiyorum artık

    YanıtlaSil
  70. herşeyi doğru yaptıysanız kurulması lazım hocam

    YanıtlaSil
  71. bnm veursiyonum 2.3.4 bu romu kursam problem cıkar mı?

    YanıtlaSil
  72. telefonla bağlantı kurun dior npcam.
    Connect phone

    YanıtlaSil
  73. hocam anlatımdaki gibi telefonu bilgisayara bağlayın

    YanıtlaSil
  74. sürümden dolayı bir sorun oluşmaz

    YanıtlaSil
  75. sarı dowlading yazısı geldi bekliyom 2(com7) 10 dk da geçti bekliyom hala com9 olmadı

    YanıtlaSil
  76. Hocam downloading ekranı geldikten sonra odin programı ile ilgili olan gerekli işlemleri yapıyoruz.

    YanıtlaSil
  77. Oradaki com9 temsildir sizde kaç olduğu önemli değil

    YanıtlaSil
  78. şimdi ben 2.3.6 geçcem hani boot phone filan orala yazıyazmaya gerek yok demi sadece en altta one package diyen yere indirdiğimiz sürümümmü atıyoruz

    YanıtlaSil
  79. Hocam öncelikle mart sürümünü indirdiyseniz 4 dosya var içinde anlatıma göre dosyaları yerleştirmeniz lazım odine

    YanıtlaSil
  80. yok bir tana var bende şey yukledim ama üzgünüz diyo kapatılıyor

    YanıtlaSil
  81. benimki mart değil şubat rom

    YanıtlaSil
  82. eğer rardan çıkardığınızda tek bir dosya var ise dediğiniz gibi one packageyi işaretleyip en aşağıdaki kısımdan dosyanızı göstermek. Yalnız acemi iseniz telefona zarar verebilirsiniz bu işlemi yaparken.

    YanıtlaSil
  83. Allah Ne Muradin Varsa versin Sana Gece Gece O kadar Dua ediyomki Sana Anlatamam

    YanıtlaSil
  84. Önemli değil kardeşim her zaman yardımcı olurum ihtiyacın olursa

    YanıtlaSil
  85. ses tuşuna basıyorum ortadaki tuşa basıorum kapama tuşuna basıorum ama sarı yazı gelmio yardım edebilrmisn

    YanıtlaSil
  86. Peki usta biz bunu yaptık diyelim sorunsuz mesela 2 hafta sonra telefonuma birşey oldu garantiye vericem diyelim biz bunu yapmadan önce orjinal romu nasıl yedekliyecez ve onu tekrardan nasıl orjinal haline getircez ? garantiye vermemiz için orjinal rom lazım.

    YanıtlaSil
  87. Berat kardeşim doğru bir şekilde uygularsanız resimdeki gibi downloading moda girmesi lazım.

    Emre kardeşim öncelikle romu yedekleme şansın yok. Sitede galaxy mini için 2.2.1 froyo sürümünün kurulum için gerekli dosyaları var indirip kurarsanız tekrardan garanti kapsamına girer. Veya kies üzerinden garantiyi bozmadan 2.3.4 sürümüne yükseltebilirsiniz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu froyo sürümünü link olarak verebilirmisin bulamadım ben link veremiyorsan kategori felan söylermisin.

      Sil
  88. galaxyminiturkiye.blogspot.com/2012/02/galaxy-mini-stock-rom.html adresinde bulabilirsiniz

    YanıtlaSil
  89. Bide aga sen froya 2.2.1 burda büssürü froya 2.2.1 var hangisini yükliyecem ben ?

    YanıtlaSil
  90. Hocam linklere baktımda hepsi kırılmış sabahı beklersen link verebilirim

    YanıtlaSil
  91. Tamam bana hangisi lazımsa onun linkini ver şuan 2.3.4 kullanıyorum şimdi indi dosyalar 2.3.6 yapıcam inşallah.

    YanıtlaSil
  92. yaa bide dowloading yazısı geliyor 3 (com9) da geliyor odinde fakat detected gelmiyor anlamadım ya

    YanıtlaSil
  93. hocam sorun yok atabilirsiniz com'da bulduysa detected demesine gerek yok

    YanıtlaSil
  94. doananım yüklemesindfe hata oluştu yeni donanım iyi çalışmaya bilir diyor off ya

    YanıtlaSil
  95. hocam bilgisayarda mı diyor?

    YanıtlaSil
  96. Girdim telefona fakat dil felan ispanyolca oldu

    YanıtlaSil
  97. sürüm 2.3.6 oldu ve s5570xwkt6 oldu nedir yani şimdi bide dili nasıl türkçe yapıcam bulamadım ya bide telefon kilidi polonya stock room tuş kilidi oldu honeycomb lock

    YanıtlaSil
  98. hocam çok normal dil seçeneklerinden Türkçeye çevireceksiniz.
    menüden ayar işaretine basın orada klavye tuşu göreceksiniz üzerinde 'A' olan onada basın zaten göreceksiniz son girdiğiniz kısımda en üste dil seçeneğini

    YanıtlaSil
  99. hocam s5570xwkt6 derleme sürümüdür pekte önemli bir şey değil.
    evet hocam honeycomb lock oluyor bence daha güzel

    YanıtlaSil
  100. tamam yaptım peki sürüm 2.3.6 oldu s5570xwkt6 oldu nedir yani durumu telefonumun room felanmı oldu artık sd kartımla sim karıtımı takabilirmiyim

    YanıtlaSil
  101. takabilirsiniz hocam artık işleminiz bitti.

    YanıtlaSil
  102. derleme sürümü ne oluyor onuda acıklarsan sevinirim yani yükleyemedimi tam rommu eksikmi yaptım

    YanıtlaSil
  103. hocam tam romdur sorun yok derleme sürümü derken yapılış zamanı ve benzeri şeyleri barındıran bir kod başka amacı yok

    YanıtlaSil
  104. Anladım bide aga ben bu işlemi yaparken hafıza karıtımı sim kartımı cıkartıp şimdi taktım ve oyunlarım yok yani yüklü değil büsürü oyunum var yani işlem sırasında takılı değildi kartım ne oldu böyle ya bide oyuunun sd dosyaları duruyor sd kartımda sadece giriş bölümleri yok hani olur ya menüde girmek için tıklarız oyuna girer o yok :S

    YanıtlaSil
  105. hocam oyunlar sd karttadır. Fakat rom kurulumundan sonra kısayollar gider tekrardan APK dosyalarını kurmak zorundasınız

    YanıtlaSil
  106. anladım bide aga sen yarın bu benim 2.2.1 galaxy miniye hangisi uyorsa o linki ayarlarsan çok sevinirim.Şimdi 2.3.6 ile oyun bakam az inş iyi perfonmaz alırım bu mart ayı 2.3.6 yükledim

    YanıtlaSil
  107. ayarlarım hocam yarın sabaha :)
    sitedeki bütün oyunlar mart ayındaki rom ile test edilmiştir

    YanıtlaSil
  108. deniyecem bide bazı oyunları 2.3.4 açamıyordum kapanmaya zorla diyordu şimdide yaparmı acaba

    YanıtlaSil
  109. yapmaz hocam çünkü hepsini deneyerek ekliyorum ;)

    YanıtlaSil
  110. hee bide kasıntılık yapıyordu mesela gta3 çok fena kasıyordu 2.3.4 de şimdi düzelirmi sence

    YanıtlaSil
  111. gta3 2.3.6 sürümünde de kasıyordu hocam :(

    YanıtlaSil
  112. hım temple runda felekat kasıyordu adamı döndüremiyordum takılıp takılıp duruyordu şimdi indiriyorum inş kasmaz :( ozaman başka oyun bakıcaz ganstar rio felan :)

    YanıtlaSil
  113. temple runda bazen kasıyor bazen kasmıyor yerine göre hocam :S gangstar rio yok galaxy mini için fakat siteye miami versiyonunu ekledim sorunsuz kasmadan çalışıyor

    YanıtlaSil
  114. ya onun yön tuşları sorunlu oynıyamıyorum deli etti ben rio yu qvga ekranlar için gördüm ve bide nova2 inin data dosyası 60mb neden öyle çünkü ben nova 1 de 60 mb ye indirmiştim nova niin dosyası daha büyük boyutta olması lazım:S

    YanıtlaSil
  115. bide ben bu işi yapmadan önce telefonu rootlamıştım ama şimdi süperuser dosyası yok acaba hayla rootmu yoksa kalktımı:S

    YanıtlaSil
  116. Hocam tekrardan root yapmalısınız rom kurtulduktan sonra gider

    YanıtlaSil
  117. Ya rootlu ugulamalar felan çok az cıkıyor banada lazım olmuyor birçoğu onun için gerek yok bence o yüzden yapmıyacam root ama room önemliydi:D

    YanıtlaSil
  118. İhtiyaca göre değişir hocam

    YanıtlaSil
  119. samsung pc driveri yükledim ancak odin telefonu tanımıyor. yardımcı olur musunuz?

    YanıtlaSil
  120. hocam size önerim kiesi kaldırıp yukarıda verdiğim gerekli programlar bölümündeki 3. uygulamayı indirip kurmanız samsung driverlerini otomatik bir biçimde yükleyecektir.

    YanıtlaSil
  121. ustam odinde detecded yazısı çıkmadı ama altta 1 (com 3 ) yazıyor start desem sıkıntı olurmu nasıl olacak emin olamadım

    YanıtlaSil
  122. sıkıntı olmaz sorun :) resim temsilidir. Sizde kaç yazdığı önemli değil

    YanıtlaSil
  123. pc driveri yukledim, kies'i guncelledim, yine olmadı. bilgisyar ve kies telefonu tanıyor, aygıt yoneticisinden bakıyorum tüm driverlar yuklu ama odinde gorunmuyor telefon.

    YanıtlaSil
  124. hocam pcnizden kiesi kurduğunuz usb driverini kaldırın sonra sadece usb driveri kurun birde böyle deneyin. daha öncede başıma gelen bir olaydı telefondan usb kablo ile hiçbirşey yapamıyorduk şarj işlemi hariç nedeni usb girişinde sorun varmış garantiden geldikten sonra sorun çözülmüştü.

    YanıtlaSil
  125. acaba herseferde usb bağlantısı yapmak için şu usb indirmek zorundamıyım yokmu bunun çozumu

    YanıtlaSil
  126. hocam bilgisayarı değiştirmediğimiz sürece birkere kurmak yeterlidir.

    YanıtlaSil
  127. hocam ben teli pcye bagladıktan sonra odinle herseyi yapıp start diyorum fakat Coonet phone gibi seyler soluyor telefonun pcyle arakablosu Nokia ya ait bu sıkıntı yaratırmı...
    Hersey yapıor ama ara kablo çalışıyor

    YanıtlaSil
  128. hocam cok kararsızın benim sürümüm 2.3.4 fakat 2.3.6 ya gecsemmi bir sorun falan çıkar diye korkuyorm..

    YanıtlaSil
  129. sorun olabilir belki hocam nokia ara kablosu ile

    YanıtlaSil
  130. Toprak romu kurarsak root gidiyor mu?

    YanıtlaSil
  131. neyse tekrar yaparız toprak :)

    YanıtlaSil
  132. hocam ben samsung galaxy-gt-i5503 2.1-update1 var.ben burdan stock rom indirsem çalıştırırmı

    YanıtlaSil
  133. bende odin mode check plcatform verification. yazısı cıkıo mesajlarda ve hep öyle 15 dkkadır sorun ne?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam cihazınız galaxy mini değil mi ?

      Sil
    2. mini 2.3.4 yüklü

      Sil
    3. hocam taktığınız usb portunu değiştirin. Eğer driverleri tanıtmak için kies kurmuş iseniz görev yöneticisini açıp kies'e dair bir şey var ise kapatın. birde 2.3.6 mart romunu yükleyin sitede var.

      Sil
  134. bende int den arastırdım port değistirdim kiesi sildim + zaten o romu yuklemeye calısıyorum ama olmuyor :(

    YanıtlaSil
  135. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  136. toprak hocam 1 (COM 10) yazmasında bi sorun olmaz degilmi...

    YanıtlaSil
  137. hocam hızır gibisin... :) başardım vermiş oldugunuz bilgilerle bu kadar açık anlatmanıza rağmen bu kadar zorlanırıyom kendi adıma konuşuyorum... :(
    hocam paylaşıma devam biz sizi yıldırmayalım size ve ayırdıgınız zamana ihtiyacım... başarılar dilerim takipdesiniz toprak kardeşim...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam amacım sizlere yardımcı olmak :) zaten

      Sil
  138. Merhabalar Arkadaşım;

    Öncelikle ben ilk kez yükleme yapacagım o yüzden konunun acemisiyim.
    - 2.3.6 mart güncellemesinin bulundugu linki verebilirmisin ?
    - 2.3.6 şubat güncellemelerinde xeo/prt/pls gibi seçenekler var . bu kodların anlamları ve farkları nelerdir ? Sen hangisini önerirsin ?
    - Bu yüklemeden sonra cihazı servise göndermek istersek garanti için geri dönüş var mıdır ?

    Sorularımı cevaplarsan çok sevinirim. Teşekkürler

    YanıtlaSil
  139. hocam önceikle sizede merhaba

    Galaxy Mini Mart Romu
    kodlara gelirsek onlar eski romlar en yenisi mart romudur onu öneriyorum.
    hocam cihazı servise göndermek için orjinal rom kurmak zorundasınız 2.3.4 veya 2.2.1 gibi

    YanıtlaSil
  140. 2.3.4. orjinal rom hangisi peki

    S5570XWKQ5 yazıyor benim telefonumda ama rom listesinde yok
    bu konuda yardımcı olabilirsen çok sevinirim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sizdeki orjinal rom hocam listeyi 1-2 güne tekrardan düzenleyeceğimzaten

      Sil
  141. hocam burdan rardan çıkan dosyayı seçiniz tek dosya varsa diyor ya o hangi dosya acaba

    YanıtlaSil
  142. hocam rardan tek dosya mı cıktı?

    YanıtlaSil
  143. hayır 4 ama yapamadım ben one package de tik yok diğerleri de olyor telefonda kürekli android gelmiyor telefon i serisi 2.3.6 yüklü ama mart değil martı yüklemek istiyorum ama yapamadım

    YanıtlaSil
  144. hocam sitedeki romlar i serisi cihazlar için uygun değildir. cihazınıza zarar verebilirsiniz.

    YanıtlaSil
  145. bataryayı çıkartın ve bir süre bekleyin hocam takın ve açmayı deneyin

    YanıtlaSil
  146. toprak ben,im 2.2.1 geçerken nası geçebilirim sorun olurmu ne yapmalıyım ?

    YanıtlaSil
  147. anlatımı doğru bir şekilde uygularsan hiç bir sorun olmaz sercan kardeşim

    YanıtlaSil
  148. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  149. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  150. hocam sen kralsın bir numaraçok teşekkür ediyorum
    yalnız ben odin multi downloader da start dedim bana check image files dedi ben de rasgele bi resim dosyası seçtim bi şey olur mu ?

    YanıtlaSil
  151. hocam image dosyası cihazınıza yükleyeceğiniz rom dosyasıdır.

    YanıtlaSil
  152. hocam boot varya odin de ben sadece o boot a yükledim bi sorun olur mu

    YanıtlaSil
  153. hocam benim pcde kies yok fakat USB drivwri kurulu. ama hala conmect your phone! diorr n ypcaam..

    YanıtlaSil
  154. hocam benim pcde kies yok fakat USB drivwri kurulu. ama hala conmect your phone! diorr n ypcaam..

    YanıtlaSil
  155. USB kablonuz da sorun olmadığına emin misiniz ?

    YanıtlaSil
  156. emin değilim hocam yepyeni bir kablo alıp deneyeceğim. size bildiririm

    YanıtlaSil
  157. hocam ODİN Cannot open Seril port code: 32 dior nneyapcam

    YanıtlaSil
  158. toprak telefon samsung yazısında açılırken kalıyor nedendir

    YanıtlaSil
  159. cihazı
    recorvery modda açıp
    HOME+POWER ile açıp
    karşımıza çıkan recorvery
    ekranında wipe data/factory
    reset kısmına girip YES--DELETE
    ALL USER yapın ve reboot
    system now ile cihazımızı
    yeniden başlatalım sorun
    çözülmüştür.

    YanıtlaSil
  160. olmadı toprak samsung da duruo sonra tekrardan böyle animasyonla birlikte samsung yazmaya başlıo

    YanıtlaSil
  161. baya uzun süre böle beklio ama açılmıo

    YanıtlaSil
  162. Hocam o zaman tek önerim baştan rom kurmanız

    YanıtlaSil
  163. Bizde dubaiden aldık telefonu türke yapmak için kuracağım içinde zaten 2.3.6 yüklü ama tek sıkıntısı içinde türkçe olmaması.
    Anlatımı uygulamaya çalıştım ama Odin programı görmüyor telefonu bir türlü sarıya dönmüyor kutucuk. Ama eski versiyon (1.87 yanlış hatırşamıyorsam) odin direk görüyor ama ondanda kurulum nasıl yapılacak bilmiyorum onda farklılıklar var. Telefonu görmesi için ne yapabiliriz acaba ?

    YanıtlaSil
  164. s.a kardesim k.g ben bi siteden enomon die bi romu sd karta attım sonra factory reset ve apply from sd card yaptım sonra sıstem reboot now yaptım tel açılmıyor anımasyon gelıyor sonra samsung yazıyor sonra tekrar basa alıyor ve bole devam ediyor yani tel açılmıyor. bnde mart rom indirdim simsise yukleyemiyorum. ne hyapıcam yardım 20 dkkadır yukluo sarı kutucuk heç dolmuo telde emergeny dload mode (arm9 mode) die açılıor (volume+home+power yaptıgım halde yardımmmmmmm.)

    YanıtlaSil
  165. hocam download moda alamışsınız telefonu ses açma tuşuna (-) yönde basıp home + power tuşu ile açınız sarı bir işaret çıkacaktır ondan sonra odinde tekrar işlemleri yapınız

    YanıtlaSil
  166. simdide randump mode oldu

    YanıtlaSil
  167. tm rom yukledım ancak telefon aynı yene açılmıor samsung logo gelıyor ve anımasyon oluryor yene samsung aynı sekılde dev am edeior bide odinde

    pass
    destory ınstant
    kılled tımer yazıo

    YanıtlaSil
  168. recorvery modda açıp
    HOME+POWER ile açıp
    karşımıza çıkan recorvery
    ekranında wipe data/factory
    reset kısmına girip YES--DELETE
    ALL USER yapın ve reboot
    system now ile cihazımızı
    yeniden başlatalım sorun
    çözülmüştür.

    YanıtlaSil
  169. saol açıldı senı sevıyorm buna custom rom atabilirmiym

    YanıtlaSil
  170. hocam doğru bir şekilde yaparsanız sorun yaşamazsınız dikkat edin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kardesim odin multi downloader çalışmayı durdurdu die olmuo tel yine aynı açılmıor. yardım lutfen. bklyrm. simdiden saol

      Sil
  171. Ben hala telefonu tanıttıramadım. s5570i modeli niye olabilir. sgs3 var direk takıyorum tanıyor, bilgisayarıma girince telefon olarak görüyor ama miniyi takınca öyle birşey olmuyor 3 farklı bilgisayarda denedim içinden çıkamadmım. Tanıttıramadım.

    YanıtlaSil
  172. Kardeş böyle yükleyince telefondaki bütün uygulamalar ve ayarlar aynı kalır mı, yoksa sıfırlanır mı?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam yeni romların genel bir özelliği telefona yüklediğimiz oyun v.b. ögelerin rom güncellenmesine rağmen kalıyor olması takii siz silene kadar

      Sil
  173. Hocam bende Downloading o şekilde çıkmadı. "Emergency Dload Mode" yazıyor. 4 dakikadır Odin setup connectionda duruyor. Bir sorun çıkar mı?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hocam hallettim ses tuşlarının ikisine birden basmışım ben. Sadece alttakine basıyormuşuz.

      Sil
  174. toprak hocam bende 2,2,1 kurulu direkt odinle 2.3.6 yapsam bi sorun olmaz dimi

    YanıtlaSil
  175. sorun olmaz anlatımı doğru bir şekilde yaparsanız

    YanıtlaSil

Yeni android oyun paylaşım sitemiz ;

Android Oyun CLUB - http://androidoyun.club

android oyun indir - android uygulama indir