Sizler İçin Seçtiğim Oyunlar

4 Kasım 2012 Pazar

Monster Pet Shop - Galaxy Mini (QVGA-ARMV6)

 

Yeni android oyun ve uygulama paylaşım sitemiz ;

Android Oyun CLUB - http://androidoyun.club

android oyun indir - android uygulama indir

Şu sıralar Play Store'da oldukça tutulan ve popüler olan takılıp kalacağınız başından kalkmayacağınız güzel bir oyun üstelik oldukça renkli. Kısaca amacımız petleri en baştan yumurtadan çıktığı andan itibaren onlarla ilgilenmek, sevmek, beslemek ve son olarak satmak. 25 farklı tür ve 100'den fazla çeşit. Petleri geliştirip sattıkça dükkanınızı büyütebilir ve pet besleme alanlarınızı çoğaltabilirsiniz. Galaxy Mini de sorunsuz çalışmıştır.

Oyunumuzdan Görüntüler

APK dosyası
Kurulumu
APK dosyamızı kuralım ve oyuna girerken internet bağlantımızı kapatalım.
 

Yeni android oyun ve uygulama paylaşım sitemiz ;

Android Oyun CLUB - http://androidoyun.club

android oyun indir - android uygulama indir

13 yorum:

  1. wild blood oyununu bulabilirsen sevinirim

    YanıtlaSil
  2. Wild Blood için çalışma ihtimali yok :( avatar beyaz ekran chainfire kullanılsa bile durum aynı.

    YanıtlaSil
  3. bu güzel oldu toprak kardeşim... dün akşam baktım monster pet shop uyumlu degil yazıyordu... bende 2 haftadır pou isimli bir pet var onu oynuyordum...
    indirip denedikden sonra tekrar yorum yaparım kardeşim paylaşıma devam...

    YanıtlaSil
  4. Ben beğendim Polat hocam umarım sizde beğenirsiniz :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ellerinize saglık toprak kardeşim gayet hoş...
      yanlış anlamazsanız birazda witget ve duvar kagıtları üzerinde durabilirmisin... kasmayan hoş görünen... arayan kişileri sesli duyabiliyoruz fotolarınıda görmek mümkünmü hocam iş güç derken telefona fazla zamana ayırıp kurcalama şansım fazla yok birazda teknik konularda yapacaklarımız konusunda paylaşımda bulunmanız mümkünmü cihazı daha saglıklı kullanabilmek adına....
      İşin gücün rast gelsin kardeşim... yola ve takibe devam...

      Sil
  5. Polat hocam çok haklısınız ama şu sıralar araştırma yapacak vaktim olmuyor okul dersler felan en basiti oyun paylaşmak oluyor pek uğraştırmıyor özelliklerini yazmak zorunda kalmıyorum. Ama vaktim olduğu zaman eklemeye özen göstereceğim sağlıcakla kalın hocam :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. dersler çok daha önemli hobi olarak kalsın telefon yada başka işler aman gözünü seveyim... inşallah hakkınızda hayırlısı olur güzel yerlere gelirsiniz sizler gibi emekçi insanlara ihtiyacımız çok fazla... derslerinizde başarılar...

      Sil
  6. Amin Polat hocam :) inşAllah sizin hakkınızda da hayırlı olan iyi olan olur :)

    YanıtlaSil
  7. Toprak hocam bunun hilesini bulabilirmisiniz acaba ?

    YanıtlaSil
  8. battle for middle earth yayınlar mısın

    YanıtlaSil
  9. ellerinize saglık toprak hocam oyun'u çok beyendim :-) saatlerdir sıkılmadan oynuyorum. :-)

    YanıtlaSil

Yeni android oyun paylaşım sitemiz ;

Android Oyun CLUB - http://androidoyun.club

android oyun indir - android uygulama indir