Sizler İçin Seçtiğim Oyunlar

24 Kasım 2012 Cumartesi

Wonder Zoo - Animal rescue - Galaxy Mini (QVGA-ARMV6)

 

Yeni android oyun ve uygulama paylaşım sitemiz ;

Android Oyun CLUB - http://androidoyun.club

android oyun indir - android uygulama indir


Bugünlerin moda oyun tarzı çok değişti öncelerde vurdulu kırdılı oyunlar popülerken şimdiler de çiftlik kurma, kafe yönetme tarzında oyunlar oldukça tutulur oldu ve neredeyse diğer oyunları solladı diyebilirim. İşte o da bunlardan birisi telefon oyun dünyasının en büyük firması GAMELOFT tarafından yapılmış kalitenin ve oyun zevkinin doruklarına varabileceğiniz bir oyun. Koskoca bir hayvanat bahçesini işletiyorsunuz bu oyunu diğerlerinden farklı kılan ise hayvanlarınızı kendiniz avlıyorsunuz yani aracımız ile savana, orman, dağ gibi alanlarda hayvanları avlaya biliyoruz. Daha çok para kazanmak için hayvanat bahçemize içecek dolapları, dondurma dolapları, tuvalet gibi ürünler ekleyebiliyoruz. En büyük fark ise hayali hayvanlara yaratabiliyoruz unicorn, phoenix gibi. Oyun 3D ve HD kalitededir. Galaxy Mini de sorunsuz çalışmaktadır.

Oyunumuzdan Görüntüler




APK dosyası
SD kart dosyası
Kurulumu
SD kart dosyamızı indirip rardan çıkaralım "com.gameloft.android.ANMP.GloftZRHM" ve android/obb klasörüne atalım. (klasör yoksa siz oluşturun)
Daha sonra APK dosyamızı kurup oyuna girelim.
 

Yeni android oyun ve uygulama paylaşım sitemiz ;

Android Oyun CLUB - http://androidoyun.club

android oyun indir - android uygulama indir

26 yorum:

  1. Gerçekten çok begendim böyle güzel oyunları bulup eklediginiz için teşşekürlerrr :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. amacım zaten bu hocam keyfini çıkarın :)

      Sil
    2. Hocam sorun oldu :-( video gösterdi oyunfan atti

      Sil
  2. atahan hocam sorunsuz oynuyorum tekrar deneyin hata vermemesi lazım.

    YanıtlaSil
  3. Mutant roatkill varmıdır hocam varsa ekleye bilirmisin

    YanıtlaSil
  4. hocam bişey sorucam mega run ın android için olanı varsa onuda eklermisin? şimdiden teşekkürler.

    YanıtlaSil
  5. oyun güzel toprak kardeşim... :) 5 lwl kadar geldim kısa sürede yalnız bu oyundada para sorunu var... :) paylaşım için saol eline emeğine saglık güzel insan... teşekkürler... paylaşıma takibe devam..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam para hilesi yapabilsem iyi olurdu da gameloft oyunlarında olmuyor :( güzel yorumunuz için sizin elinize kolunuza sağlık hocam :)

      Sil
  6. Hocam real football 2013 varsa yayınlarmısınız?

    YanıtlaSil
  7. Hocam 3d boyutu en fazla 10 25 mb oyun varsa eklenmesini bu sitedeki uygulamalari çok sevdim uyglamalar için tsk ve oyunlar

    YanıtlaSil
  8. Hocam sitenizi yaklaşık bir ay gibi bir süredir takip ediyorum ve begeniyorum.Bende galaxy mini var telefonum root lu ne zamandır böyle bir site arıyordum.Ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  9. keyfini çıkarın Berk hocam :)

    YanıtlaSil
  10. Hocam öncelikle blogunuz muhteşem bende galaxy pocket var bu apkyi indirirken %50 civarına gelince yeniden indirmeye başlıyor nedeni nedir? ¿

    YanıtlaSil
  11. hocam başka bir tarayıcı ile deneyin indirmeyi linkte herhangi bir sorun yok

    YanıtlaSil
  12. oyunu kurdum ve açtım video geldi ilk izledim video bitince 30 sn kadar siyah ekran geldi ve oyundan attı bi yardımcı olurmusun hocam

    YanıtlaSil
  13. hocam tekrar deneyin girmeyi normalde galaxy mini de sorunsuz çalışmakta

    YanıtlaSil
  14. .apk de Paket ayrışma da sorun var diyor pcden de indirdim telden de olmuyor
    Lutfen yarfim edin.

    _________________
    Yukardaki arkadaslara soyliyim abimin telefonu var galaxy W onda da vardi vidio gelip kapanıyordu. Obb dosyasını android/obb a attim (eger yoksa obb diye klasor acin ona atin) acildi aklima gelmissken soyliyim defim. :)

    YanıtlaSil
  15. hocam inerken apk dosyasın sorun olmuştur tekrar indirip deneyin bir sorunsuz kuruyorum ben

    YanıtlaSil
  16. Yanıtlar
    1. cihaz galaxy mini mi ve android sürümü nedir?

      Sil
  17. ewt galaxy mini sürümü 2.2.1

    YanıtlaSil
  18. linkleri yenilermisin ?

    YanıtlaSil

Yeni android oyun paylaşım sitemiz ;

Android Oyun CLUB - http://androidoyun.club

android oyun indir - android uygulama indir