Sizler İçin Seçtiğim Oyunlar

9 Kasım 2012 Cuma

Expendable Rearmed - Galaxy Mini (QVGA-ARMV6)

 

Yeni android oyun ve uygulama paylaşım sitemiz ;

Android Oyun CLUB - http://androidoyun.club

android oyun indir - android uygulama indir


Derin bir oyun evrenine sahip olan piyasaya sürüleli 2 gün olan fakat fiyatına göre oldukça iyi satan bir oyundur kalitesini grafiklerinden de anlayacaksınız eminim. Sesler gerçekten tatmin edicinin de üstünde. Oyundaki amacımız elimize silahımızı alıp doğruca düşmanlara doğru yürüyoruz mantık basit öldür ve ilerle yanlış anlamayın herhangi bir hedef vurma oyunu değil tam anlamıyla bir hareket ve aksiyon oyunu sürekli ileri yürümelisiniz. El bombalarından tutun etrafımızda dönüp koruyan ateşli orblara kadar çok geniş oyun olmuş diyebilirim. Oyun konsol yani kontrol açısından çok iyi oynarken acaba ben mi oynuyorum diyeceğiniz tarzda. Unutmayın sizin tek amacınız dünyanızı korumak. Karşımıza dev robotlardan tutun havandan üzerimize düşen helikopterlere kadar geniş bir düşman haznesi var. Galaxy Mini de sorunsuz çalışmaktadır. Play Store'da 3.17$'dır. Keyfini çıkarın.

Oyunumuzdan Görüntüler






APK dosyası
Kurulumu
Sadece APK dosyamızı kuralım ve oyunumuza girelim.
 

Yeni android oyun ve uygulama paylaşım sitemiz ;

Android Oyun CLUB - http://androidoyun.club

android oyun indir - android uygulama indir

35 yorum:

  1. Kardeş Angry Birds Star Wars çıktı bilgisi olmayanlar olabilir. Sayfaya koyarmısın.

    YanıtlaSil
  2. Mustafa hocam oyun şuanda galaxy mini de çalışmıyor :( ne kadar play storeda uygun gözüksede güncelleme bekliyorum.

    YanıtlaSil
  3. Bide benim Star warsa girmiyor daha girmeden atıyor. Yardımcı olurmusun?

    YanıtlaSil
  4. Hocam bide real football yenikesende indirsek linkler yeni deyilde 2012 koy ama

    YanıtlaSil
  5. Mustafa hocam yukarıda da dedim genel bir sorun bu tip cihazlar için güncelleme bekleniyor bende de mevcut bahsettiğiniz hata .

    Hocam link yenilemek için vaktim olmuyor :( real football 2012 galaxy mini de çalışmıyor.

    YanıtlaSil
  6. Extreme Road Trip 2

    Google playde telefona uyumlu değil olarak gösteriyor...

    Bunu koyabılırmısın ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam armv6 sı var fakat aşırı derecede kasıyor :(

      Sil
  7. Hocam The Oregon Trail: Settler adlı oyunu yükleyebilirmisin rica etsem ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. süpersiniz .D bende galaxy ace var çalışırmı acaba ?

      Sil
  8. merhaba toprak hocam. istek alıyormusunuz? alıyorsanız bunları eklermisin bulabildigini EARTH AND LEGEND. SHADOWGUN. MASS EFFECT. BEN 10 VENGEANCE OF VİLGAX. haber verin yani bilgilendirin

    YanıtlaSil
  9. EARTH AND LEGEND MASS EFFECT. Aşırı derecede kasıyor.

    SHADOWGUN çalışmıyor.

    YanıtlaSil
  10. şu realfootball ın linklerini yeniler misin kardeş :(

    YanıtlaSil
  11. galaxy miniye 5-6 oyun yüklesem mesela nba jam,pes 2012, nfs shift , modern combat ve gt racing motor gibi oyunları acaba telefonun hızında düşüş olur mu ? telefonu kasar mı ?

    YanıtlaSil
  12. toprak hocam ağustos rom kurdum ama çok yavaş ne yapabilirim

    YanıtlaSil
  13. hocam ozaman brothers.in arms 1 olsun 2 degil hocam o sizde var habr verin

    YanıtlaSil
  14. Hocam real football link lerinivyenilesen hafta sonu saten 1 2 satini ayir

    YanıtlaSil
  15. hocam armv6 armv7 nedir acaba
    galaxy wonder armv7 mi
    armv8 armv9 felan varmı

    YanıtlaSil
  16. Real football linkini düzeltmeye çalışacağım ama garanti veremem.

    Yüklediğiniz uygulamalar telefonu pek zorlamaz çalıştırmadığınız sürece.

    YanıtlaSil
  17. Hocam arm bi mimaridir.Galaxy mini arm6 benim bildigim wonder arm 7,arm8- 9 tabikide var .galaxy s3 arm9 :)
    Hocam svoice calisiyormu .gb de calismiyo ics de olan tlfonlarda calisiyormus.ama xda da yaziyor cwm ilemi birsey yapiyormusuz. oluyormuş

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam cwm ile yapsanız dahai android 4 üsttü bir gereksinimi var.

      Sil
  18. toprak hocam ben yurtdısından galaxy mini getirttim senin romları yüklesem bisey olurmu sevris yok demez demi imei kaybolmaz demi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. EVET hocam bende yurt dışından galaxy mini aldım burada imei çaktırdık
      romlardan yüklersem telefonun imeisi gidermi yani kapanırmı

      Sil
    2. bilmiyorum hocam denemedim.

      Sil
  19. hocam yenıledınızmı real football lutfen mujdelı bı haber verın 1 haftadır real footbolu aramaya calısıyorum fifa 2012 de yenıleyın lutfen

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. zamanım olmadığı için yenileyemedim hocam.

      Sil
  20. hocam google chrome web tarayıcısını armv6ya göre bulabilir misiniz?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. chorome armv6larda çalışma ihtimali yok maalesef modlanamıyor da

      Sil
  21. galaxy mini almamı tavsiye eder misiniz ? işlemcisi 600 MHZ olması beni biraz düşündürüyor oyun falan oynarken kasar falan diye endişeliyim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. onun yerine galaxy mini 2 alın

      Sil
    2. galaxy mini beni tatmin etmez yani :(

      Sil
    3. Şu zamanda galaxy mini alınmaz hocam galaxy mini 2 yi öneririm.

      Sil
    4. galaxy mini ile ilgili oyunlara uygulamalara daha kolay ulaşıyorum ama mini 2 ile ilgili olanları bir türlü bulamıyorum.

      Sil
  22. Hocam bootanimation nasi yukleniyor ya :( system/media içinde bootanimation.zip yok :( olmayan seyi nasil digeriyle degistiricem bi anlayamadim

    YanıtlaSil
  23. Hocam reall football 11 in linkeri yenileyebilirmisiniz bir an once ne zaman yenileyebilirsiniz ?

    YanıtlaSil

Yeni android oyun paylaşım sitemiz ;

Android Oyun CLUB - http://androidoyun.club

android oyun indir - android uygulama indir