Sizler İçin Seçtiğim Oyunlar

6 Kasım 2012 Salı

AREL WARS 1.0.2 - Galaxy Mini (QVGA-ARMV6) OFFLİNE MOD + Para Hileli

 

Yeni android oyun ve uygulama paylaşım sitemiz ;

Android Oyun CLUB - http://androidoyun.club

android oyun indir - android uygulama indir


Ün salmış Gamevil oyun firmasının beğenilen bir defans oyunudur. Tabi bu tip oyunlarda en önemli etken paradır hemen eklemek istiyorum oyunumuz para hilelidir alışveriş konusunda sıkıntınız olmasın. Oyunda tam bir karşılıklı savaş havası hakim askerlerimizi çıkarıyor ve tam orta da düşman askerleri ile savaşmalarını yönetiyoruz. 8 farklı harita ve her haritada 120 aşama olmakla birlikte baya uzun soluklu bir oyun olma niteliği taşıyor. 50 farklı asker çeşidi ile savaşlara katılıyoruz askerlerinizi istediğiniz doğrultuda geliştirebiliyorsunuz oyunun kontrolü tamamı ile sizin elinizde yani. Oyunumuz normal şartlarda internet gereksinime ihtiyaç duyar OFFLİNE modlaması yapılmıştır internete ihtiyaç duymadan oynayabilirsiniz. Galaxy Mini de sorunuz çalışmaktadır. Play Store'da 40.000'den fazla indirilmiştir.

Oyunumuzdan Görüntüler



APK dosyası
Kurulumu
APK dosyamızı kurup oyunumuza girebilirsiniz. İstediğiniz gibi alışveriş yapabiliyorsunuz.
 

Yeni android oyun ve uygulama paylaşım sitemiz ;

Android Oyun CLUB - http://androidoyun.club

android oyun indir - android uygulama indir

24 yorum:

  1. hocam ben telefonumu rootlamak istiyorum fakat benim telefonum turkcell t11 burdaki chanfire 3d uyarmi birde telefon bozulursa ne oluyo

    Hocam sizin cevabınz çok önemli benim için

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam bilemem ama büyük bir ihtimalle chainfire da sorun yaşamazsınız fakat root konusu sadece galaxy mini için

      Sil
    2. Hocam peki Root un avantajları ve dezavantajları nedir

      Sil
    3. avantaj olarak saymakla bitmez telefonun her türlü kontrolü sizin elinizde oluyor.
      Dezavantaj olarak sadece garanti dışı kalır cihaz

      Sil
    4. avantaj zate interneten ne işe yarar diye bakaran çıkar zararı deneyimsiz kullancı için telefonu bozabilirsin ve garanti gider ben rootsuz kullanıyorum garantsi olduğu için dayanamıyıp roort atcam ama atmıyorum şimdi pişmanı garantili telefon aldım diye bir bakımdan iyi kaç kez garantiye gitti telefonun kodlarıyla oynarken dokumatk pnel gitti onu değiştirdiler bu da ayrıca 80 lira tuşlarda arza var eksik harf yazıyorum kusura bakma ayrca sizin hza yetişimez baktım öle yorum görmiyince hemen yorum yapıyım dedim bir baktım yapmışsınız hocam

      Sil
  2. Oyunlari hilesiz aynamak istiyoruz hile zevk vermiyo combus firmasinin inotia4 oyunu icinde cok tesekkurler normalde android markette galaxy miniye zaten uygun degildi cok tesekkurler

    YanıtlaSil
  3. hocam merhaba ben istek istiycem kabul ederseniz indirin. sonic 4 episode 2 diye oyun var eger eklenirse ekleyin cevabınızı yazin lütven

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam episode 2 çalışmıyor ama sitede episode 1 mevcut

      Sil
  4. kardeş bn tablette oynuyorum çalışırmı ?

    YanıtlaSil
  5. vayy ozaman süpersin hocam :)

    YanıtlaSil
  6. hocam bişey dicemde k.b diğer hilelerde indiriyorum burdan onlarda çalışı dimi

    YanıtlaSil
  7. Ben akp dosyasini kurdum actim param sıfır para gelmemisti yardimci olursan sevinirim

    YanıtlaSil
  8. Yorumuma cevap verirsen sevinirim :)

    YanıtlaSil
  9. Oyun hileli derken para gelmedi bana ??

    YanıtlaSil
  10. para zaten olmaz gerçek para ile almaya çalışın alırken play store yönelecek geri tuşu ile çıkın para hesabınızda.

    YanıtlaSil
  11. Tum oyunlardamii olee hile calisiyoo

    YanıtlaSil
  12. Hocam benim tabletimde adroid markete girdimmi bazı oyunlari desteklemiyo adroid surumunu yukselte bilirmiyim yardimci olursan sevinirim lutfen simdiden tsk :(

    YanıtlaSil
  13. tablet için yardımcı olamam maalesef :(

    YanıtlaSil
  14. peki surumu nasıl yükseltebilirim :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam. oyunun ikisini bulamadim

      Sil

Yeni android oyun paylaşım sitemiz ;

Android Oyun CLUB - http://androidoyun.club

android oyun indir - android uygulama indir