Sizler İçin Seçtiğim Oyunlar

9 Şubat 2014 Pazar

Flappy Bird 1.3 MOD APK - ÖLÜMSÜZLÜK HİLELİ

 

Yeni android oyun ve uygulama paylaşım sitemiz ;

Android Oyun CLUB - http://androidoyun.club

android oyun indir - android uygulama indir


Çıktığı günden itibaren kısa sürede mobil platformda ünlü olmayı başardı kimileri ne kadar doğrudur bilmem ama telefonlarını kırdıklarını yazmışlar yorumları okuduğumda bol bol güldüm oyundan da kendime iş çıkardım dün sizler için güzelce MODladım. Şimdi aranızda bu oyunun neresine hile yaptın diyenler olacaktır soruyu soranlara vereceğim cevap oyuna girip bakmaları olacaktır. Engellerden yani borulardan dilediğiniz gibi geçebilirsiniz ölmeyeceksiniz tek yapmanız gereken ekrana sürekli dokunup kuşun yere düşmesini önlemek. Kısacası arkadaşlarınıza hava atmak için birebirdir rekorumu gösterdiğimde arkadaşlarım imreniyor resmen. Flappy Bird MOD olduğu için her zaman başarılı olup Platinum madalyaya sahip olabileceksiniz konuyu daha fazla uzatmadan sizlerle paylaşmak istiyorum. Galaxy Mini de sorunsuz çalışmaktadır. Play Store'da 590.000'den fazla indirilmiştir. Son sürüm olan 1.3'tür.

Oyunumuzdan Görüntüler

Flappy Bird 1.3 MOD APK
Normal Versiyon (HİLESİZ)

Kurulumu
Flappy Bird 1.3 MOD APK dosyamızı indirip kuralım ve oyuna giriş yapalım.
Hile : Oyuna giriş yaptığınızda alt ve üst boruların birleşik olduğunu görüp korkmayın boruların herhangi bir kısmından geçebilirsiniz. Yalnız skor bölümü açılmıyor.
 

Yeni android oyun ve uygulama paylaşım sitemiz ;

Android Oyun CLUB - http://androidoyun.club

android oyun indir - android uygulama indir

124 yorum:

  1. Yanıtlar
    1. alıştık artık hocam :)

      Sil
    2. Çatal bıçak seti kazandın tebrikler kardeş :)

      Sil
    3. Hocam benim tel galaxy young s5360 siz sports car challange yi atin kassada sorun yok bu oyunu çok istiyorum acill

      Sil
    4. subway surfers miami ve plants and zombie 2 yi yüklermisiniz zahmet olmazsa

      Sil
    5. Toprak hocam oyun güzel sağolunda bole zevkli olmuyor bide hilesizini eklerseniz sevinirim

      Sil
    6. kasan oyunları siteye ekleyemem.

      subway surf miami ve plants and zombie 2 armv6 cihazlarda çalışmıyor.

      normal versiyon konuya eklendi hocam

      Sil
    7. hocam hilesiz diyo apknın yanında

      Sil
    8. hocam neden bizim solediklerimizi cevaplamıyorsun size hilesizini ekleyebilme şansınız varmı diye sordum cevap vermediniz :( :+

      Sil
    9. eklendi zaten hocam hileli linkin altına

      Sil
    10. Hocam k.b gormemisim :( bu arada sağolun

      Sil
  2. Teşekkürler Toprak Hocam.Bu arada 2. yorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. oyunun keyfini çıkarın hocam :) benim için tüm yorumlar değerli :)

      Sil
  3. :D:D: yapımcı küfür yemekten oyunu yayından kaldırıyor :D bu ölümsülük ilaç gibi gelir şimdi :D

    YanıtlaSil
  4. Adamın Dibisin Toprak Hocam Galaxy Mini Telefonum Vardı Senden çok faydalandım zamanında halen de Faydalanıyorum :) Aa Şu anda General Mobile Discovery telefona sahibim on da da bana yardımcı olabileceğine inanıyorum :) Teşekkürler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sitedeki bir çok oyun general mobile discovery'de de çalışır zaten

      Sil
  5. Toprak hocam benm telefon gts5570 oyunlari bu.siteden indiriorm ama cogu oyuna uygulama yuklenemedi diyor sorun nedir acaba?

    YanıtlaSil
  6. Kardes lutfen kelimelik oyununda galaxy mini icin olanini yaparmisin lutfen nnnnnnn

    YanıtlaSil
  7. Ohhh Be Hocamm Bizim İstediğimiz Toprak Hoca Bu Yorumlara Cevap Veren Bizle İlgilenen Her Gün Oyun Paylaşan Biz Sizi Böyle İstiyoruz Hocam Ama Mersk Etmeyin Biz Sizi Her Halinizle Seviyoruz S3 Geçicektim Sırf Site İçin Geçmedim Hocam İnanki :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. s3 de sitedeki çoğu oyun çalışıyor kardeş :S

      Sil
    2. fırsat buldukça oyunsuz gün geçirmemeye çalışıyorum zaten hocamda piyasada pek armv6'da çalışacak oyun kalmadı sitenin ilk günlerini bilenler vardır aranızda günlük 2 oyun paylaşırdım

      Sil
    3. Aynen Hocam Eskiden 4 tane Falan Oyun Paylaştığın Olurdu 2 senedir Sıkı Takipçinizim :)

      Sil
  8. Toprak hocam subway da koyarsanız sevinirim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sitede 1.6 sürümü var üst sürümler armv6 cihazlarda çalışmıyor hocam

      Sil
  9. Oyun yuklenemedi hatasi hocam ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. oyunu daha önceden yüklemişseniz kaldırın hocam. normalde sorunsuz kuruluyor

      Sil
  10. toprak hocam minon rush yada subway surf ün yeni sürümleri galaxy miniye oluyormu

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. iki oyunda çalışmıyor hocam armv6 cihazlarda

      Sil
  11. Toprak hocam surumum 2.2.1 (Uygulama yuklenemdi sorunu gt5570)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam sürümden kaynaklanan bir sorun. sitedeki 2.3.6 olan romu yükleyin sorun çözülür.

      Sil
    2. Hocam rom u nasil yukluyoz

      Sil
  12. Teşekkürler Hocam bir de city island para hileli apk sine bakabilir misin?

    YanıtlaSil
  13. Hocam hemen hemen 5 aydir cevap bekluyorum green farm 3 mod istiyorum şimdiden tesekurler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. defalarca cevap verdim bu soruya berkcan hocam MOD olmuyor.

      Sil
  14. Toprak Hocam öncelikle oyun için çok teşekkürler.Bir ricam olacak Star Command apk yükleyebilir misiniz?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Star Command için bakacağım hocam çalışırsa en yakın zamanda eklerim

      Sil
    2. Teşekkürler Toprak Hocam.

      Sil
  15. Hocam ben dünkü Arda Koçak emailimi vermiştim. Telefonuma Framerootu indirdim ama sadece supersu var ve gandalf var başka hiç birşey yok olanları seçiyorum ve tıklıyorum error veriyor root yapmıyor lütfen bozuk olmayan bi apk verebilirmisiniz bana?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam normal root yöntemini deneyin framaroot sıkıntı yaratmış olabilir

      Sil
    2. Hocam babam kızıyor :D korkuyorum yapmaya ve telefoumda okadar çok oyun varki babam yapar ama o yunları silmeyemi uğraşıcam sizin bildiğiniz root gerektirmeyen bir hile programı var mı cheat engine gibi

      Sil
    3. bütün hile programları root ister hocam

      Sil
  16. hocam google chrome sormuştum hala cevap vermediniz lütfen cevap Google Chrome açılıyorumu ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam google chrome android 4.0 altı cihazlarda çalışmıyor maalesef

      Sil
    2. sağolun hocam keşke çalışsaydı bide hocam MAYDAY Acil iniş indirdim siteden oyundan atıyor

      Sil
    3. galaxy mini de sorunsuz hocam

      Sil
  17. Toprak hocam sitenizi begenerek takip ediyorum.Size bisi sormak itiyorum.Telefonum Samsung Galaxy Gio GT-S5660.Sizce Root yapsam bi sorun olurmu Uyar mi telefonuma bu sitedeki root ? Yani garanti disi olmasi disinda herhangi bi sey ? Lutfen cevap verin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sitedeki root yalnızca galaxy mini içindir.
      sadece garanti dışı kalır root yapmak için kullanacağınız sitede anlatılanları harfiyen yapın sadece

      Sil
  18. TOPRAK HOCAM SÜPERSİN SAĞOL :)

    YanıtlaSil
  19. Toprak hocam facebook hesabımda adınızı ve buranın linkini vererek paylaştım ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
  20. Hocam sana zahmet bird land mod lu yaparmisin

    YanıtlaSil
  21. Hocam novaya bakabilirmisiniz ya lutfen

    YanıtlaSil
  22. hocam diamond dash armv6 yaparmisiniz

    YanıtlaSil
  23. armv6 cihazlarda çalışmıyor hocam

    YanıtlaSil
  24. Hocam bide candy crush saga'yi yuklerseniz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam candy crush saga armv6 cihazlarda çalışmıyor

      Sil
  25. Hocam green farm 3 ve hay day'a bi el atsanız nakit çekmeden oynanmıyor. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. green farm 3'e mod olmuyor. hay day galaxy mini de çalışmıyor hocam

      Sil
  26. Hocam Allah Rızası için "THE LEGEND OF KİNG 3D" oyununu paylasir misiniz?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. uğur hocam oyunun play store linkini verebilir misiniz

      Sil
  27. Toprak Hocam Normal Hilesizde Eklersen Çok Makbule Geçer :D

    YanıtlaSil
  28. Toprak hocam ben sizin sitenizi begenerek takip ediyorum bnm cihazim general mobile planet p9060 hocam ben cihazimi root yapmak istiyorum yardimci olurmusunuz root dosyasi atarmsinz nolur:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam bilgim yok general mobile hakkında yardımcı olamam maalesef

      Sil
  29. hocam İngilizce programları nasıl Türkçe yaparız bi programı varmıdır

    YanıtlaSil
  30. ABİ ALLAH RAZI OLSUN YAA BUNU BEKLİODUM

    YanıtlaSil
  31. Hocam punch hero nun son versiyonunu atar mısınız

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. punch hero son sürümü ARMV6 cihazlarda çalışmıyor hocam

      Sil
  32. toprak hocam ya play storeden hilesizini indirmek istiyorum ama yok hilesiz olanıda koyarmısınız

    YanıtlaSil
  33. Hocam bende glxy y var.androidi 4.0.1 e yukselttim . Sik sik cokuyo sorn olurmu gelecekte.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. umut hocam custom romları önermiyorum zaten cihaza ilerleye zamanlarda zarar verebilir

      Sil
  34. Hocam venim telefon lg l5 e612 olmasına rağmen hergün bu siteye giriyorum ve çok beğendiğim bir site fakat hocam sitedeki pes 11-12 serilerini çalıştıramadım 3-4 kere denememe rağmen eğer rica etsem (rootsuz olarak) birdaha eklermisin zippyshare ye vaya başka upload sitelerine şimdiden teşekkürler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çalıştıramıyorum derken oyunlarda sorun yok hocam

      Sil
    2. Orada yazanın aynısını yapıyorum hatta telefonu uçak moduna alıp telefonun tarihini 2012 yapıyorum eğer işe yararsa diye fakat yinede olmuyor müzik çalıyor fakat pembe bir ekran geliyor onu geçmiyor ne yapabilirim

      Sil
    3. cihaz nedir hocam ? i serisi mi

      Sil
    4. Hocam ben galaxy mini kullanmıyorum lg l5 e612 kullanıyorum fakat sitedeki her oyunu çalıştırıyor ama bu pes işe yaramıyor

      Sil
    5. hocam sitedeki pes galaxy mini de sorunsuz çalışıyor diğer telefonlar için yardımcı olamam

      Sil
    6. Hocam peki beat the boss 3 extreme i modlayabilirmisiniz modlarsanız sevinirim

      Sil
    7. armv6 cihazlar için olmaz hocam

      Sil
    8. Hocam benim telefon zaten armv6 değil siz modlarsanız çok ünlü bir android forumuna koyucam altınada linkinizi veririm ama eğer olmaz derseniz siz bilirsiniz

      Sil
  35. Yorumlari okudum ama siz yinede subwey surfer miami yi koysaniz biz denesen olmaz mi ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çalışmayan oyunun neden siteye ekleyeyim hocam ? googleden bulup indirebilirsiniz

      Sil
  36. Kardeş oyunlarınıza galaxy minide sorunsuz çalışyor demişsiniz ama hiç biri çalışmıyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sitedeki bütün oyunlar galaxy mini de sorunsuz çalışmaktadır. cihazınızın galaxy mini olduğuna emin misiniz ?

      Sil
  37. hocam hilesizi tamamda hileli apk nerde ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hileli versiyon android çanta sembolüne basmanız yeterlidir.

      Sil
  38. hocam flappy bird u indirip kurdum ama ayni bi degisiklik yok ...mode galaksi young

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam modlu apkyı indirin android çanta sembolüne tıklayıp

      Sil
  39. Toprak abi sen uygar isik diye birini taniyomusun ve hile cok isime yaradi saol

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tanımıyorum öyle birisini. keyfini çıkarın hocam

      Sil
  40. ABİCİM CLASH OF CLAN HİLESİ VARMI BİLDİĞİN ACELE CEVAP YAZARSAN SEVİNİRİM

    YanıtlaSil
  41. Hocam uzun süredir yoktum paylasımlarınız için teşekür ederim.

    YanıtlaSil
  42. Toprak hocam borudan geçmio

    YanıtlaSil
  43. hocam gta 3 ve nova 2 gibi daha grafikleri güzel oyun paylaşa bilirmisiniz

    YanıtlaSil
  44. Hocam benim tel s3 mini bende çalışırmı bu hile bide hilesizi kaldırıldı galiba google play den

    YanıtlaSil
  45. Toprak hocam 2,5 ay sonra cihazimin 2yillik garantiisi bitiyor acaba telefona hangi root u yukleyeyim acaba benim surum 2.3.6 hangi root surumunu yukleyebilirim.Bilgilendirirseniz sevinirim

    YanıtlaSil
  46. hocam spot s3 mini için subway surf lazım lütfen hocam

    YanıtlaSil
  47. Toprak hocam bi death moto 2 oyununu elmas ve para hileli yaparmisin (yaris oyunu deyil zombi oldurmeli olan)

    YanıtlaSil
  48. Hocam Gangstar City adlı oyunu eklemiştiniz çok beğendim ama hilelisini bulamıyorum. bir ilgilenirseniz

    YanıtlaSil
  49. Dungeon Hunter 4 dü de atarmısınız

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. dungeon hunter 4 armv6 cihazlarda çalışmıyor hocam

      Sil
  50. Hocam bi flappy bird in hilelisini atarsınız makbul geçer

    YanıtlaSil
  51. Hocam Bende S3 mini var oyunu indirdim fakat paket çözümlemede sorun var diyor ne yapabilirim?

    YanıtlaSil
  52. Hocam Lutfen Acil Cevap Yazarmısınız?

    YanıtlaSil
  53. Toprak koç buraya hıamına bird eklermisin

    YanıtlaSil
  54. hocam telefonum bilgisiyara bağlanmıyo yardım edermisin

    YanıtlaSil
  55. hocam nasil indirebilirim flappy bird apk yı

    YanıtlaSil
  56. Hocam indirme linki nerde

    YanıtlaSil
  57. Toprak hocam birincisi niye herkese hocam diyorsunuz ikincisi ise normal flappy birdi yukleseniz hilesizini google playda yok kaldirildi

    YanıtlaSil
  58. çalışıyor mu oyun onu bir sorucaktım soran emir

    YanıtlaSil
  59. Ya hocam clash of clans para hilesi yaparmisiniz

    YanıtlaSil
  60. Hocam flapping birds online para hilesi varmi

    YanıtlaSil

Yeni android oyun paylaşım sitemiz ;

Android Oyun CLUB - http://androidoyun.club

android oyun indir - android uygulama indir