Sizler İçin Seçtiğim Oyunlar

18 Kasım 2012 Pazar

Zombie Highway - Galaxy Mini (QVGA-ARMV6)

 

Yeni android oyun ve uygulama paylaşım sitemiz ;

Android Oyun CLUB - http://androidoyun.club

android oyun indir - android uygulama indir


İphone dünyasından androide geçiş yapmış oyunlardandır. Oyun boyutunun küçük olduğuna aldanıp kalitesiniz bir oyun olduğunu düşünmeyin her tarzdan biraz eklenmiş aksiyon, macera bir yandan da temple run tarzı biraz da sonuçta önümüzdeki engellerden de kurtulmaya çalışıyoruz. Görüntüleri ve sesleri oldukça tatminkar. Oyundaki amacımızı kısaca özetlemek gerekirse sensörlerimiz ile kontrol ettiğimiz aracımızı sağ ve soldan aracımıza atlayan zombilerden korumak tabi kurtuluş yok açıkçası oyunun düzeni bu aracımızı zombilerden 2 yol ile kurtulabiliyoruz ya silahımızı kullanacağız yada yolda önümüze çıkan araç v.b. ögelere aracımızla manevra yaparak çarpmalarını sağlamak. Oyunda 4 ana etken var yol, aracımız, zombiler, ve silahlarımız. Silah olarak tabanca, pompalı, makineli silahlar, lav silahları ve dahası... Galaxy Mini de sorunsuz bir şekilde çalışmaktadır. Play Store'da 0.99$'dır.

Oyunumuzdan Görüntüler



APK dosyası
Kurulumu
APK dosyamızı kurup oyunumuza girebiliriz.
 

Yeni android oyun ve uygulama paylaşım sitemiz ;

Android Oyun CLUB - http://androidoyun.club

android oyun indir - android uygulama indir

21 yorum:

  1. Saolasın Ama Bana Talking Tom Cat Lazım S5570 İçin Full. Bulabilirmisin Hocam.

    YanıtlaSil
  2. caner hocam akşam ekleyeceğim.

    YanıtlaSil
  3. merhaba toprak hocam sizden bir istek istiycem kabul edersiniz. bugün kuzenim bize geldi cep telefonunda birsürü oyun doluydu. birtane oyun seçtik oynadık. ben resmen bu oyunu çok begendim. cep telefonuma indirmek için baktım google play store ye uyumsuz dedi belki sende çalışir çalısırsa sitene eklermisin sana zahmet he oyunun ismi. SHAKE SPEARS. lütven cevap yazınız

    YanıtlaSil
  4. Hocam galaxy fit kullaniyorum.yanlislikla telefonu recovery modda açtım,sonra telefon dondu.ben de mecburen telefonu arkadan açıp bataryasini çıkarıp yine saldim.şimdi sd kart açılmıyor ve bildirimlerde sd kart boş veya dosya sistemi desteklemiyor diye yazıyor.ne yapmalıyım?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam karşılaştığınız problemi bende yaşadım tek çözüm yolu telefonun romunu tekrardan kurmak.

      Sil
  5. Sağolun hocam teşekkürler

    YanıtlaSil
  6. Hocam Hala Uploadlamamışsın. Tom Cati.

    YanıtlaSil
  7. hocam poket racing ve draw racing 2 ekleyebilirmisin ?

    YanıtlaSil
  8. hocam chainfire 3d bende highway biker nfs shift vs hiçbir oyunda işe yaramıyor niye olabilir ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam her oyun da çalışacak diye bir şey yok maalesef :(

      Sil
  9. hocam age of bulamadım.mümkünse yüklrmisiniz

    YanıtlaSil
  10. Hocam linkte sorun yok tekrar deneyin :) şuanda narodta sorunlar var tekrar denerseniz açılır

    YanıtlaSil
  11. Cidden harika oyun eline sağlık hocam okulda hep oynuyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zombie Highway güzeldir hocam bende severek oynuyorum keyfini çıkarın.

      Sil
  12. Hocam galaxy ace için zombie road trip var mı

    YanıtlaSil
  13. Hocam para hilesi yokmu ?

    YanıtlaSil
  14. Toprak Hocam link kırık rica etsem yeniler misiniz

    YanıtlaSil
  15. linki yenilermisiniz

    YanıtlaSil

Yeni android oyun paylaşım sitemiz ;

Android Oyun CLUB - http://androidoyun.club

android oyun indir - android uygulama indir