Sizler İçin Seçtiğim Oyunlar

18 Kasım 2012 Pazar

PES 2012 Pro Evolution Soccer 1.0.5 - Galaxy Mini (QVGA-ARMV6)

 

Yeni android oyun ve uygulama paylaşım sitemiz ;

Android Oyun CLUB - http://androidoyun.club

android oyun indir - android uygulama indir


Android'in bence en iyi futbol oyunu diyorum PES serisine diğer futbol oyunlarına nazaran oldukça iyi düşünülmüş bir sistem üzerinde sitede eski konular arasında PES12 mevcut fakat son güncellemelerden sonra oyuna yeni futbolcular, takımlar ve Güney Amerika kupası yani Copa Libertadores eklenmiştir paylaşmamın asıl nedeni de budur. Üstelik İngilizce spikerde bulunmaktadır daha önceki versiyonlarda yoktu. Oyunumuzdan 24 farklı top, 3 farklı kontrol seçeneği bunlar arasında sensörde mevcuttur sensörler ile oynaması gerçekten zevkli oluyor. Yalnız oyunu oynayabilmeniz için lucky patcher lisans kontrolünü kapamanız gerekli onun içinde root olmanız şarttır. Galaxy Mini de sorunsuz çalışmaktadır. Kurulum işlemini düzgün bir şekilde yerine getirmezseniz Copa Libertadores kupası açılmayacaktır. Play Store'da 5.35$'dır.

Oyunumuzdan Görüntüler





APK dosyası
SD kart dosyası
Kurulumu
SD kart dosyamızı indirelim ve rardan çıkaralım "com.konami.pes2012" olarak android/obb klasörüne atalım. (android klasörü içinde obb klasörü yok ise kendiniz oluşturun).
Daha sonra APK dosyamızı kuralım yalnız oyuna girerken lisans kontrollerini kapamanız gerekli onun için LUCKY PATCHER buradan indirin - LUCKY PATCHER İNDİR
LUCKY PATCHER kullanabilmek için ROOT olmanız gerekmektedir. - Galaxy Mini ROOT Yapma
  • Lucky Patcheri indirip açalım karşımıza uygulamaların bulunduğu liste gelecektir oyunumuzun üzerine dokunalım karşımıza bir menü gelecektir oradan Open Menu of Patches kısmına girelim en üstte Lisans Kontrolü Kapat vardır oraya da girelim ve AUTO MODE diyelim ve işini bitirmesini bekleyelim.
Artık son işlememizi sıra geliyor oyunumuzu açalım hem dosya kontrolü yapacaktır hemde android/data klasörüne dosyalarını çıkartacaktır. Şimdi oyunu kapatın ve aşağıdaki işlemleri uygulayın.
Copa Libertadores kupasını açmak için dosyalarda ufak bir değişiklik yapmak zorundayız android/data/com.konami.pes2012/files  klasörü içinde bulunan appdata.i3d dosyayı değiştirin buradaki ile değiştirin - appdata.i3d İNDİR.
Kurulum bitmiştir. Oyunumuzu tam sürüm ve Copa Libertadores Kupasını zevkle oynayabilirsiniz.
 

Yeni android oyun ve uygulama paylaşım sitemiz ;

Android Oyun CLUB - http://androidoyun.club

android oyun indir - android uygulama indir

152 yorum:

  1. hemen deniyecem fakat telefon i serisi grafikler kötü olcak :)

    YanıtlaSil
  2. pes 2013 yapmak yerine 2012 güncellemişler :D buda iyi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :D PES13 daha beklemedeyim hocam

      Sil
    2. pes 2013 ne zaman çıkacak peki bellimi

      Sil
    3. Root YAPMASAK olurmu Hocam

      Sil
  3. Toprak hocam bi program söylesem bulabılırmısın android için akinator google playde paralı da

    YanıtlaSil
  4. Hocam rope'n fly paylaşabilirmisin? galaxy mini çalışıyormu

    YanıtlaSil
  5. Burun lucky patcherlar olurmu yoksa bunumu indirmk gerekir bide eski pes 12de ekrana tam sigmiyodu bundada ole mi?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bütün lucky patcherlere garanti veremem hocam ama bir farkı yok sadece son versiyon lucky patcher. ekrana tam oturuyor hocam.

      Sil
    2. Sa toprak bana gmail hesabini soylermisin en kisa surede yaparsan sevinirim benim adrese gonderirsin adres; xtrabzonlu61x@gmail.com

      Sil
  6. Hocam bunda multiplayer varmı

    YanıtlaSil
  7. hocam bu oyunun sd data'sı 1 tane mi ? ben 2 tane diye biliyordum.Biri obb'ye diğeri data'ya atılıyordu.Eğer 1 taneyse bunu indireyim boşa yer kaplamasın.

    YanıtlaSil
  8. emre hocam normalde bir tane fakat kurulduktan sonra 2 oluyor hem data hem obb

    YanıtlaSil
  9. hocam bu oyunu indirdim kurdum oyuna giriyorum market diye bickaç yazı çıkıyor markete basıyorum google play i açıyor ordada cihazınız bu sürümle uyumlu deil yazıyor ne yapayım????

    YanıtlaSil
  10. arda hocam kurulumu iyi inceleyin root olup lucky patcher ile lisans kontrolünü kapamanız gerekli.

    YanıtlaSil
  11. installing diyor doluyor yarısına gelmeden unable to install additionnal data files ,please try again. diyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam sd kartta en az 300 mb'lik bir boş yer olması lazım. obb dosyasını data klasörü içine çıkartıyor var mı ?

      Sil
  12. oldu hocam tmm ama oyun hala yarım ekran

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam cihazınız nedir ?

      Sil
    2. hocam yarım ekran derken tam yarım mı ? bende öyle bir sorun cihaz 5570 galaxy mini ekran tam olarak oturuyor.

      Sil
    3. yani üst ve alt taraf siyah yani telefonun 4/3 ünde oynanıyor

      Sil
    4. oyun normalde de böyle hocam galaxy mini ekranında

      Sil
  13. dostum root yapmadan açamaz mıyım oyunu ?

    YanıtlaSil
  14. maalesef hocam lisans işleminden kurtulmanız için gerekli root ve luck patcher

    YanıtlaSil
  15. İ serisinde sorunsuz çalışıyor :-)
    Teşekkürler toprak ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  16. ohooo root yapmak gerekiyo root yapınca telefon garantiden çıkıyo başka yolu yokmu :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. başka bir yolu yok maalesef hocam fakat eski sürümü de sitede mevcut root gerekmiyor

      Sil
  17. hepsini yaptım ve oyun çalışıyor çok teşekkürler sağol toprak hocam

    YanıtlaSil
  18. Jelly Bean - Ice Cream Sandiwich Nezeman Gelcek Ya :s Bide Telefon için Tema Fln Varmı Acil Eline Sağlık Bu Arada

    YanıtlaSil
  19. toprak krdes benim telefon tamire gitti geldi (s5570) şimdi menü tuşu çalışmıyor nedendir acaba

    YanıtlaSil
  20. hocam sorun donanımsaldır artık tamirde başına neler geldiyse :/ tekrar gönderin derim

    YanıtlaSil
  21. hocam bunları yapınca online oynayabilecek miyiz

    YanıtlaSil
  22. hayır genede online oynayamıyoruz :(

    YanıtlaSil
  23. Hocam direk telefondan indirsek oluyor mu¿

    YanıtlaSil
  24. Davut hocam neden olmasın indirin ve yardımcı bir uygulama ile rardan çıkarın data dosyasını ve anlatımı uygulayın

    YanıtlaSil
  25. toprak koc tsk site cok guzel tbrkler

    YanıtlaSil
  26. rar dan nasıl cıkartıyoruz bunun için hangi program gerekir

    YanıtlaSil
  27. hocam bilgisayardan winrar uygulaması ile telefon üzerinden zarchiver mevcut sitede indirin vw kurun.

    YanıtlaSil
  28. Hocam Allah razı olsun super oyun 2013ü sabırsızlıkla bekliyorum yeni futbolcular icin. bi haber varmi

    YanıtlaSil
  29. Slm toprak kardesim ben dosyalari indirdim root ve luck patcher yapmadan oyun calisti kardesim bundan sonra bi sorun olur mu?

    YanıtlaSil
  30. Toprak kardeş, oyunu yukleyemiyorum. Yetersiz alan diyor :) telefonda 10 gb . Sd cardda ise 1 gb boş yer var... ? Daha önce oyunu kurdum sorunsuz oynadim. Silip tekrar yuklemeye calistigimda yetersiz alan diyor ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam bazen bu sorunla karşılaşabiliyoruz tek çözümü cihazı fabrika ayarlarına getirmek

      Sil
  31. arkadaşlar ilk önce sd indirelim o inerken de lucky patneri indirin sonra sd inince rardan çıkartın.sd kartın android/obb klasörüne atın(obb dosyası yoksa android dosyasının içine kendiniz oluşturun) sonra lucky partneride atın sd karta sonra lucky bulup kurun bu arada apk dosyasınıda indirip sd ye atın pesi kurun ama açmayın lucky açın pese tıklayın open menü of patches tıklayın ordan lisans kontrolü kapat diyin ordan auto mode diyin bi ekran gelecekse yine auto mode diyip kaydedin sonra oyunu açın installing diye yazı bekleyin yüklesin ve pes yüklendi (yazının uzun olduğuna bakmayın 5 dk mı aldı yüklemek) http://galaxyminiturkiye.blogspot.com ekibine ve toprak hocam teşekkür ediyorum. sorunsuz çalıştı benim amacım toprak hocanınkinden biraz daha detaylı anlatmaktı.
    tel T20

    YanıtlaSil
  32. toprak bey appdata.i3d dosyasını değiştirtikten sonra license hatası alıyom nedrn acaba

    YanıtlaSil
  33. Hocam ben bunun herseyini yükledim oyunu açtım download error dyo napmam gerek yapdmcı olun snir oldum 2.3.5 sürümü var

    YanıtlaSil
  34. beyler çok sanslıyım root yapmadım yeminle s5570i telim direk olarak kurdum ve girdim saol toprak kardeşş :D size kolay gelsin sayfa güzel beğendim

    YanıtlaSil
  35. appdata.i3d linki kırık hocam lütfen yenileyin şimdiden teşekkürler

    YanıtlaSil
  36. Hocam PES NORMALDE ICS DE ÇALIŞMIYOR BU ÇALIŞIRMI en önemli konulardan biri bence HATA ŞU ICSDE: 10 SN AÇIK KALIR SONRA DONAR MUZIK ARKADA ÇALAR

    YanıtlaSil
  37. Hocam Galaxy ace de denedim çok saol arıyordum oldu sadece pesi indir dim bide sd kartı attım oldu :) çok saol :)

    YanıtlaSil
  38. ame hocam bı turlu ekleyemedım yavv
    benım surum 2,3,6

    YanıtlaSil
  39. böyle bir sorunlan karsılastım hoca:::

    download error. the server is not availaler validatime of the files is not seccefulpleas tr agaın
    BÖYLE BİR SORUN?**

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam data dosyasını indirip doğru klasöre attınız mı ?

      Sil
  40. walla ındır dım androd data nın ıcın attım valla

    YanıtlaSil
  41. Burak hocam normalde sorunsuz rardan çıkardınız değil mi?

    YanıtlaSil
  42. Bak hocam bole yaptim ilk once apk yi indir dim sonra datayi data rar olarak indi rar in icinden datayi cikar dim cikan datayin icine apk yi atim sd karti actim icine de android data nin icine attim apk yi bulup kur dum kurduktan sonra bole bir sorunla karsilastim hocam..

    YanıtlaSil
  43. tmm hocam actım cok saolun :)))))))

    YanıtlaSil
  44. saolun hocam :) bırde fifa 10 acabılsem

    YanıtlaSil
  45. Burak hocam sitede var sorunsuz çalışıyor galaxy mini de

    YanıtlaSil
  46. gordum ama bı turlu kuramadım hocam

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. burak hocam normalde sorunsuz çalışıyor :S

      Sil
  47. hocam aynısını yapıyom ama yıne download dıyo data data derken hocam

    YanıtlaSil
  48. Burak hocam data dosyasını indirip doğru klasöre atıyorsanız çalışması lazım

    YanıtlaSil
  49. datayı androıd data mı

    YanıtlaSil
  50. Hocam sd kartın ana dizinine data/data klasörünü oluşturup atacaksınız

    YanıtlaSil
  51. böylemi hocamm sd kartı actım anadızıne data data klasoru acıp ıcıne atım mı hocam

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet aynen öyle hocam :) tabi indirdiğiniz data dosyasını da rardan çıkarmayı unutmayın :)

      Sil
  52. hocam lucky programının linki gtmis duzelteblr misin

    YanıtlaSil
  53. valla hocam actım fifa10 u amam ekran beyaz siyah ya

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam konusunda da dediğim gibi chainfire gerekli
      chainfire işlemlerini yaptınız mı ?

      Sil
  54. yok valla root lamakk lazım ama bos ver yeterınce bu siteden oyun indirdım kurdum acı bu oyunları sayyayım ( assasın credd .ganstar pes 11 pes 12 . assasın creed evılassın NOVA. DEAD SPACE SPIDERMAN FİFA GTA3 BUNLAR HOCAM COOK TŞK EDERIM ILK DEFA BOLE SITA GORDUM BIDE BI SIY SORCAM HOCAM ASPALT 5 VARMI BU SITEDE

    YanıtlaSil
  55. Burak hocam oyunların keyfini çıkarın. Sitede asphalt 5 de var indirip oynayabilirsiniz :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hocam yukledim hepsii kurdum actim ve siyah bi ekranda beyaz renkli loading yazisi cikti oylece takildi bekledim bkledim bisey olmadi nie acaba ALLAH askina cevap versen

      Sil
  56. tmm hoca m saol indir dim cok saol nfs NFS SHIFTTE INDIRDIM SAOLLUN HOCAM AMA BAZI LINKLER BAZUK MADLIFERIN OLAN LINKLER DUZELEYE BILIRMISINIZ HOCAM

    YanıtlaSil
  57. Hocam yukledim hepsii kurdum actim ve siyah bi ekranda beyaz renkli loading yazisi cikti oylece takildi bekledim bkledim bisey olmadi nie acaba ALLAH askina cevap versen

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam sitede eski konular arasında bir tane daha var onu deneyin birde

      Sil
  58. Root gereksimi olmadan pes 2012 indirip oynama sansimiz yokmudur acaba ? Tskler

    YanıtlaSil
  59. Hocam sitede eski pes konusu var onda root gerekli değildir rahatlıkla oynayabilirsiniz

    YanıtlaSil
  60. saolun toprak hocam giomda çalıştı pes 2011 ve 2012 var telefonumda :D

    YanıtlaSil
  61. hocam oyin ici download yapmiyo bi sorun var ama cozemedim yardim edermisiniz hocam veya bilen arkadas varsa yardimci olurlarsa sevinirim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. alican hocam oyun içi download yapmayabilir buradaki SD kart dosyasını kullanın.

      Sil
    2. Hocam onu deniyorum fakat Lucky Patches gitmis onu duzeltir misin

      Sil
  62. hocam lucky patcher e giriyom bi işlem yapmadan donuyo sonra kapanmaya zorla diyo nasıl halledcem bi yardım et

    YanıtlaSil
  63. Hocam lucky patcher linkini duzeltir misin

    YanıtlaSil
  64. hocam dataya klasör gelmedi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam oyun kurulup giriş yapıldıktan sonra gelir dataya klasör.

      Sil
  65. sırf bu oyun için bir sürü oyun sildim ama olsun :D yükleniyo şimid hadi bakam insallah acılr cihazım Galaxy Young

    YanıtlaSil
  66. hacam lisansı kapaya giriyom auto mode yi seçiyom karşıma auto made auto made ınverseother patches extreme made yazıyo auto mode amazon markey apply patch to dalvik-cache bacbackup apk fie for reinstall delete dalvik-cache en son söylediğim kırmızıyla yazıyodu toprak hacam naapcam

    YanıtlaSil
  67. HOCAM BU NEDİR YA 1 OYUN İÇİN BU KADAR PROGRAMA NE GEREK VAR BENDE VARDI PES SADECE APK İLE AÇILDI SONRA FORMAT ATTIKTAN SONRA SİLİNDİ BİDAHA YÜKLİCEM HADİ BİSMİLLAH

    YanıtlaSil
  68. Hocam bu sürüm 1.0.5 onun için gerekli sitede eski sürümü var sadece apk ile kurulabilir :)

    YanıtlaSil
  69. Hocam Samsung Galaxy Pocket GT-S5300 2.3.6 Da Çalışırmı Acaba Yani Ekrana Oturur Mu Fazla Donma Yapar Mı Acaba ??

    YanıtlaSil
  70. @Gürkan bir sorun olmaz hepsini yaparsan.

    Ayrıca hocam Pes 2011 yüklerseniz sevinirim.

    YanıtlaSil
  71. pes 11 sitede var aratarak bulabilirsiniz. :)

    YanıtlaSil
  72. Cooook tesekkurler hocam. Kac sitede aramisdim amma kuramiyordum oyunu. simdi oldu. Kendim ace 2 kulaniyorum ve sitenizi buldugum 1 haftadir ki her defasinda ziyaret etmeye calisiyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. keyfini çıkarın cavid hocam :) aramıza hoş geldiniz bu arada

      Sil
  73. Hocam Benim Telefonum Galaxy Ace Benim Telefon'da Da Çalışır Demi ?

    YanıtlaSil
  74. Hocam keske super ligde olsaydi

    YanıtlaSil
  75. hocam illa root yapmak zorundamıyız uğraşamam rotla falan

    YanıtlaSil
  76. t 20 için şöyle güzel root bulursan çok güzel olur hocam

    YanıtlaSil
  77. Çok sagoln hocm bu site sayesnde müthişş oynlar oynuyorm çok sagoln hocam

    YanıtlaSil
  78. 706 mb boş ama the server is not avabile or validation of the files is not succesuful .please try AGAİN DİYOR KAÇ KERE DENDİM NAPIYIM ŞİMDİ HERŞEYİ DENEDİM

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. data dosyasını buradan indirin ve gerekli klasöre atın

      Sil
  79. hocam bu pesin diğer pes 2012 den ayrı halleri nedir arkadaşım bana spiker ve yeni kramponlar dedi doğru mu acaba

    YanıtlaSil
  80. pes 2013 ne zaman gelir ?

    YanıtlaSil
  81. hocam bende yama sonuçları yerinde çoguna başarısız dio oyun açılmıyo ne yapmam lazım

    YanıtlaSil
  82. Hocam Söylediğiniz Her Şeyi Yapıyorum Ama Oyunu Açınca Başta Dolma şeyi çıkıyao dataya atıo herhalde ama o doluo sonunda tam oyun acıldı dıom birden atıo Yardım ederseniz sevinirim

    YanıtlaSil
  83. Hocam Bunun Türkçe Spiker Yaması Var mı ?

    YanıtlaSil
  84. Hocam oyunu yukledim giriyo dowloand yaziyo sonra hataveriyo admi emirhan bu arada

    YanıtlaSil
  85. toprak hocam appdata.i3d dosyasi bozuk yenilermisiniz indiricek dosya yok bos gorunuyor nette aradim bulamadim dosyayi sirf guney afrika kupasini o dosyami aciyor.oyunu kurdum oynuyorum ama copa acik degil.appdata dosyasini indiremedim cunku.birde lucky ile yamalar yuklenior ikisi yuklenior geri kalanlar basarisiz dior bunda bir problem varmidir oyun acilior ama sorun yok

    YanıtlaSil
  86. Abi sd packini yuklemio dowland unsuccessful dio ne ypmaliiyim

    YanıtlaSil
  87. hocam galaxy mini için cm10.1 çıkmış android 4.2 haberiniz olsun bide bia2 wvga sını bulursanız sevinirim

    YanıtlaSil
  88. hocam şu ana kadar gördüğüm en iyi site armv6 için çok teşekkür ederim ve pes 2012 de mükemmel olmuş yani armv6 nın bu oyunu çalıştırdığını görünce şaşırdım çok sağolun

    YanıtlaSil
  89. ya bende unable to install additional data files hatası cıkıyo toprak abi cok acil yardım

    YanıtlaSil
  90. toprak abi ben datayı indiriyom main diye bişeyler çıkıyo

    YanıtlaSil
  91. toprak abi bu tam ekran olmuyo

    YanıtlaSil
  92. hocam ben yaptım 120 mb diye bişiler soyluyorr

    YanıtlaSil
  93. Hocam bu oyunda spiker varmı yoksa bendemi çıkmıyor ses diğer telefonuma yüklediğimde vardı

    YanıtlaSil
  94. hocam auto mode yi açıyom 7 seçenek çıkıyor hangisini seçiyim

    YanıtlaSil
  95. hocam dowload error diyor ne yapmam gerek.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Uygulama hata vermiş demmeki tekrar yükleyin.

      Sil
  96. Yanıtlar
    1. Root Browser yükle kardeşim.Tıkla uygulamaya çıkan ekrandan EXTRACT Tuşuna bas.

      Sil
  97. root gerekli mi Toprak Abi

    YanıtlaSil
  98. Toprak hocam cyanogenmod 9 ics 4.0.4 yüklesem çalışır mı ?

    YanıtlaSil
  99. Hocam arama motoru nerede

    YanıtlaSil
  100. Dediklerinizi harfi harfiyle uyguladim hocam,fakat auto modeye girince hata veriyor n1 n2 n3 n4n5n6n7 yama basarisiz diyor,sizce nerde hata yapiyorum ?

    YanıtlaSil
  101. Hocam Lisans Kontrolu Kapat Dedıkten Sonra Karşıma Bır Ekran Daha Çıkıyor Apply Dıye Ordan Hangısı Secıpde Apply Dıyelım Nolur Cevap Ver !!!

    YanıtlaSil
  102. hocam oyun açılıyo sonra oyun kendini kapatıyo menüye dönüyo

    YanıtlaSil
  103. Hocam Açıyo loading diyo sonra telefon 2 kere titreşim yapıo otomatik olarak çıkıyo çözümm :?

    YanıtlaSil
  104. hocam cd kart dosyası nasl kuruluyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. mücahid hocam sd kart dosyasını indirip rardan çıkarmanız gerekiyor çıkan klasörü gerekli klasöre attığınızda zaten sd kart dosyasıyla olan işinizi halletmiş oluyorsunuz.

      Sil
  105. appdata.i3d indirme linkinde dosya yok diyor Hocam ACİL Yardım!!

    YanıtlaSil
  106. Hocam joystick falan var dimi ?

    YanıtlaSil

Yeni android oyun paylaşım sitemiz ;

Android Oyun CLUB - http://androidoyun.club

android oyun indir - android uygulama indir