Sizler İçin Seçtiğim Oyunlar

7 Kasım 2012 Çarşamba

Tower Defense - Galaxy Mini (QVGA-ARMV6)

 

Yeni android oyun ve uygulama paylaşım sitemiz ;

Android Oyun CLUB - http://androidoyun.club

android oyun indir - android uygulama indir


Hem strateji hemde kaliteli bir defans kule savunma oyunudur Play Store'da 100.000'den fazla indirilmiş yorumları okuduğumda gerçekten iyi bir oyun olabileceğini düşündüm denedim ve beğendim. Oyundaki görüntü kalitesi HD'dir. Multitouch özelliği ile oyunu olabildiğince yakınlaştırıp bir noktaya odaklanabiliyorsunuz. Bir çok oyun alanına sahip dağ, çöl, buz, krater, lav gibi... 9 adet farklı silah olarak kullanabileceğimiz kule (tower) 10'dan fazla düşman çeşidi ve bosslar. Oyunda zorluk seviyeleri bulunmaktadır. Eğer oyunun yavaş olduğunu düşünüyorsanız x2 hızını iki katına çıkartabilirsiniz. Bu tür oyunların uzmanı COM2US firmasına aittir. Keyfini çıkarın. Galaxy Mini de sorunsuz çalışmıştır.

Oyunumuzdan Görüntüler




APK dosyası
Kurulumu
APK dosyamızı kuralım oyunumuza girerken internet bağlantımızı kapatalım.
 

Yeni android oyun ve uygulama paylaşım sitemiz ;

Android Oyun CLUB - http://androidoyun.club

android oyun indir - android uygulama indir

5 yorum:

  1. Galiba ilk indiren benim 10 numara.com2us yapmis yapacagini

    YanıtlaSil
  2. hocam 2 günü geçti ne zaman sony playstation hamleti ekliyeceksiniz

    YanıtlaSil
  3. Oyunu ben sevmedim arkadaşlar ama Toprak hocam uğraşmış yinede oynayacağım. Eline sağlık.

    YanıtlaSil
  4. Hocam bildigin telefonda video cekme programi varmi. Varsada paylasabilirmisin???

    YanıtlaSil
  5. hocam size zahmet hero defence oyununuda hileli yükleyebilirmisiniz çok sağolun

    YanıtlaSil

Yeni android oyun paylaşım sitemiz ;

Android Oyun CLUB - http://androidoyun.club

android oyun indir - android uygulama indir