Sizler İçin Seçtiğim Oyunlar

1 Mart 2012 Perşembe

Galaxy Mini ROOT Yapma

 

Yeni android oyun ve uygulama paylaşım sitemiz ;

Android Oyun CLUB - http://androidoyun.club

android oyun indir - android uygulama indir


Root Ne Demek:
Root cihazınızda ki bütün kontrolü bir nevi elinize almaktır.
Peki Neden Roota İhtiyaç Duyarız:
Sistem dosyalarında değişiklik yapmamız gerekebilir.
Root gerektiren uygulamalar kullanabiliriz
Cihazımızın CPU düzeni ile oynayıp overclock yapabilirsiniz
ve daha bir çok özellik
Root Cihazın Garantisini Etkiler mi ?
Evet etkiler cihazınız garanti dışı olur.Fakat eski haline döndürdüğünüzde tekrardan garanti kapsamına girecektir.
Nasıl Kurulur?
İlk Olarak
 Aşağıdaki dosyayı indirin ve SD kartınıza atın.
S5570 ROOT
Cihazınız "i" serisi ise yani S5570I ise aşağıdaki dosyayı kullanın
S5570I ROOT
Daha sonra telefonunuzu kapatın ve aşağıdaki işlemi uygulayarak recovery modda açınız. (home+power)

Daha sonra volume tuşumuzu kullanarak listeden  apply update from sdcardı seçiniz. (home tuşuna basarak)
Daha sonra attığımız update.zip dosyanın üzerine gerelerek (home tuşuna basarak) yüklemeyi başlatın 2-3 saniyede kurulacaktır.
Ondan sonra cihazınızı reboot system now ile yeniden başlatın.

Ve artık cihazımız ROOT olmuştur :)
 

Yeni android oyun ve uygulama paylaşım sitemiz ;

Android Oyun CLUB - http://androidoyun.club

android oyun indir - android uygulama indir

599 yorum:

  1. ben bunu cok denedim ama biturlu olmadi 3 farkli sitedeki farkli dosyalari yukledim recovery den ama rootlamadi root gerektiren bi uygulama actigimda root erisiminiz yok dedi android sürümüm 2.3.6 en yuksek sanirim ama yapamadim bide burdaki dosyayi yukleyelim bakalim olacak mi

    YanıtlaSil
  2. hocam olması lazım kendi cihazım 2.3.6 rootlu yüklemede hic bir sorun çıkmadı. Çalışması lazım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Valla olmadi hocam E: error felan ingilizce biseler yazdida pek anlamadim tekrar deneyecegim ins bu sefer tutar :)

      Sil
    2. Üstadım verdiğin bilgilerle galaxy miniye 2.3.6'yı kurdum ancak bir türlü root yapamıyorum. aynen yukarıdaki arkadaşın başına gelen sorun geliyor. 5570i için olan rootu indirip denedim, clockwork mod da yükledi görünüyor, ama superuser çıkmıyor ve rom manager rootu görmüyor. bir yardım ediver.

      Sil
    3. hocam buralarda yeniyim bi yardımcı olursan sevinirim recocery modda nasıl açacagım önce home sonra powermi detaylı bir şekilde anlatırsan sevinirim ?

      Sil
    4. hocam cihazı kapatın home + power tuşu ile açınız

      Sil
    5. gerçekten yapamıyorum basıyorum home + power tuşuna tel normalaçılıyor detaylı anlatırmısın rica etsem

      Sil
    6. evet hocam farklımı yoksa ? bi açıklarsan

      Sil
    7. farklı hocam ses + home + power olacak

      Sil
    8. saolda ben sabah recovery modda açtım ama root etmeden yeniden başlattım o dakkadan sonra recoveryde açamıyorum üst üste sorular soruyorum ama kusura bakma bi alakası varmı sizce ?

      Sil
    9. onla bir alakası yoktur hocam i serisi arkadaşlarımızı da yardımcı oldum rahatlıkla recovery moda alabildiler

      Sil
    10. Bu yorum yazar tarafından silindi.

      Sil
    11. çok teşekkürler telefonum artık root ne kadar teşekkür etsem azdır toprak çok saol siten bambaşka çok güzel .)

      Sil
  3. kolaylıklar çok güzel bi site eline sağlık bi sorum olacak 2.2.1 froyo yazılımından stokrom 2.3.6 ya geçtim fakat önceden superuser ile root çalışıyordu şuan için bu işlemleri tekrarladığım halde "su binary outdated" yazıyor binary dosyasını güncelle diyor güncellemede sürekli takılıp uygulama kapatıldı diye hata veriyor böyle bi sorunla karşılaştınızmı çözümü nedir teşekkürler

    YanıtlaSil
  4. hocam teşekkür ederim sitem hakkındaki görüşlerin için. Eğer 2.3.6 sisteminize root kurulmuş ve çalışıyor ise binary guncellemesi yapmanıza gerek yok rootdur zaten cihazınız

    YanıtlaSil
  5. Hayır sorunda o zaten superuser çalışmıyor hata veriyor uygulama kapatıldı diyor WifiTether çalıştırıyorum root olunuz diyor ancak süperuser tlfnda yüklü çalışmıyor yani illaki binary dosyasını güncelle diyor

    YanıtlaSil
  6. hocam şuanda okuldayım eve gider gitmez size göre birşey paylaşacağım. güncelleme v.b. birşey istemez aynı yöntemle yükleme yapacaksınız.

    YanıtlaSil
  7. Burdan
    indirin ve deneyin hocam olması lazım.

    YanıtlaSil
  8. Bide ben bikac kez yukle diyorum dosyayi bazen error vermezken sonrasinda error verebiliyor bundan dolayimi acep , cok kisa surdugu icin yukleme ialemi pek guvenemiyorumda

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bide bu dosyayi yukleyip yeniden baalattiktan spnra yuklememiz gereken bisey yada yapmamiz gereken bi islem varmi supeeuser bu verdiginiz update.zip in icindemi

      Sil
    2. Bide bu islemi yaptiktan spnra baska bi islem yada dosya gerekir mi superuser bu update.zip in icinde mi

      Sil
  9. hocam zaten yükleme işlemi 2-3 saniyelik bir iş. olabilir tabiki tek yükleme yapmanız yeterli zaten kısacık bir işlem yukledikten sonra başka birşey yapmanız gerekmez. Reboot yaptıktan sonra root olmuştur cihazınız.

    YanıtlaSil
  10. 2.3.4 kullanıyorum bende malesef root olmuyor.. titanium back up kurduğumda
    su komutu ile açılıyor yazıyor..

    YanıtlaSil
  11. Sitemi kullanarak günde onlarca kişi telefonunu root yapıyor. Sorun nedir anlamadım neden yapamadığınızı :S karmaşık birsey. Denemek için sitemdeki dosyayı tekrar indirdim ve denedim sistemim root oldu. (2.3.6 kullanıyorum)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Update.zip zip oldugu icin pcden indirip icindeki dosyalari mi sd karta atmak gerekir bende suan pc olmadigi icin verdiginiz linkteki dosyayi direk telefondan indiriyorum acaba sorun bumu?

      Sil
  12. Hayır hocam bir sorun olmaz zaten bende öyle yapıyorum bir farkı yok

    YanıtlaSil
  13. bn denedim oldu arkadaşlar dosyada bi sorun yok...

    YanıtlaSil
  14. teşekkürler hocam doğruladığınız için.

    YanıtlaSil
  15. opening update package... E: can't open / scard / update.zip no such ile or director installation aborted. Froyo 2.2.1 yardımcı olursanız sevinirim...

    YanıtlaSil
  16. hocam dosyanın bozulmuş olduğunu söylüyor tekrar indirip aynı şekilde deneyiniz

    YanıtlaSil
  17. tesekkür ederim emegine yüregine saglık... oldu sayende... merak ettigim bi konu var rootan geri donme yolu varmı ilerde düzelte bilmek için simdiden saol...

    YanıtlaSil
  18. hocam sitede galaxy mini root kaldırma konumuz var aynı yöntem ile konudaki dosyayı kulanarak yapabilirsiniz

    YanıtlaSil
  19. bende de galaxy mini var hocam bunda bir sorun çıkar mı? açıkçası çok korkuyorum. telefonda bi sıkıntı olur mu? yani yükleyebilirmiyim ben ? ve telefonu gerçekten iyi çalıştırıyor mu?

    YanıtlaSil
  20. bide bu 2.3.6 ya nerden bakıyoruz yardımcı olurmusunuz?

    YanıtlaSil
  21. hocam öncelikle korkmayın sorun çıkarmaz oldukça hızlı bir işlem kurulum aşaması göz kapayıp acana kadar hallolur yukardakileri doğru bir şekilde uygulayın yeter ki.

    birde son sorunuzu anlamadım telefonunuzun mu sürümüne bakmak istiyorsunuz?

    YanıtlaSil
  22. evet baktım 2.3.4 yazıyor bu iyi bir şey mi?

    YanıtlaSil
  23. ve bu sürümü yükseltebilirmiyim? yani root yaptığım zaman neler yapabilirim hangi programları indirebilirim telefonuma nasıl bi faydası olacak? yeni aldığım için biraz acemiyim kusura bakmayın.

    YanıtlaSil
  24. hocam iyi sayılır rahat ve stabil bir sürüm

    YanıtlaSil
  25. hocam güncelleyebilirsiniz sitede anlatımı yaptım fakat acemi iseniz denememenizi öneririm. Hocam galaxy minide root olmak olmak demek tamamı ile kontrolü ele almak demektir. Sistem dosyalarına erişebilirsiniz. İşlemci hızınızı değiştirebilirsiniz. Root gerektiren uygulamaları açabilirsiniz. Kısacası avantajlı bir şeydir

    YanıtlaSil
  26. toprak abi ben telefona root attıktan sonra titanium backup ı kurdum sonra rehberin biri fazla arayıcı da var diye rehberi de sildim açmaya çalıştığımda kapanmaya zorla diyor yani telefondan kaldırıldı odex dosyasını atsanız ben kuramaz mıyım bir daha titanium backup dan

    YanıtlaSil
  27. veya sildiğiniz dosyanın ismini verin upload edip paylaşım burada

    YanıtlaSil
  28. phone.odex derken neyi kastettiniz acaba silinmemesini mi ya da fabrika programı mı ismini bilsem hemen yazcam orada programları silerken rehber uygulamasının resmi çıkıyordu ama sizin de telefonunuzun bozulmasını istemem açıkcası

    YanıtlaSil
  29. android mate de bir sistem uygulamasının yedeğini yapmıştım geri yüklenmişti şu anda garantiye verdim belki bişeyler yaparlar diye ama bi yer 50 bi yer 15 geri yüklenir dediler kimisi şifre yazıp fabrika ayarlarına falan döndürmeye çalıştı ama olmadı

    YanıtlaSil
  30. Hocam eğer cihaz elinizde ise ayarlar menüsünden gizlilik kısmına girin orada fabrika ayarlarına sıfırla vardır orada halledebilirsiniz

    YanıtlaSil
  31. yok hocam oradan olmuyor denedim siz apk ya da odex dosyasını çıkaramaz mısınız android mate ya da titanium backup dan

    YanıtlaSil
  32. hallettim hocam dosyaları buldum. Fakat şuan işteyim malesef ancak akşam eklebilirim yoruma linki

    YanıtlaSil
  33. saol toprak abi telefon gelir gelmez deneyeceğim Allah senden razı olsun

    YanıtlaSil
  34. Önemli değil kardeşim herzaman yardımcı olmaya çalışıyorum :)

    YanıtlaSil
  35. Sanırım sorunsuz bir lekilde dediklerinizi yerine getirdim. benim rootlamada ki amacım telefon hafızasındaki uygulamaları hafıza kartına taşımak fakat bunu nasıl hangi programla yaparım hiç bir bilgim yok app2sd ile kontrol ettim hiç bir şekilde taşıyamadım nasıl taşırım yardımcı olurmusunuz?

    YanıtlaSil
  36. yardımcı olmayı isterim hocam fakat daha önce app2sd uygulamasını kullanmadım ancak yarın test edip konu şeklinde açarım siz ve diğer arkadaşlarımız da yararlanır.

    YanıtlaSil
  37. sizin önerebileceğiniz bir program veya yöntem nedir? onu belirtirseniz daha açıklayıcı olur ayrıca paylaşım için çok teşekkürler

    YanıtlaSil
  38. hocam benimde tek bildiğim uygulama bu malesef :(

    YanıtlaSil
  39. Siz anlamadınız sanırım ben diyorum ki root attım ama Telefon belleğindekileri Hafıza kartına Taşımak istiyorum bunu nasıl yaparım.

    YanıtlaSil
  40. hocam bende diyorumki bu iş için kullanılan tek bildiğim uygulama app2sd'dir. ama nasıl kullanıldığına dair bir bilgim yok eğer yarını beklerseniz uygulamayı test edip detaylı bir konu açıp anlatacağım ;)

    YanıtlaSil
  41. harika paylaşım için tekrar teşekkürler romu tekrar yükledim şimdi Galaxy Mini Stock Rom yüklüyorum bir yerden şu sürümü : S5570XWKTN 2.3.6 Hollanda T-Mobile Mart 2012 buldum en son sanırım bu bu romu ekleyeceğim. cevabınızı hala bekliyorum teşekkürler

    YanıtlaSil
  42. ben çözdüm benim gibi telefon hafızasındaki bazı uygulama,program vs. hafıza kartına taşımada sorun yaşayan arkadaşlar benim yöntemi deneyebilirler ilk önce telefonunuzu root yapmanız gerekiyor önereceğim program root'suz çalışmaz belirteyim. google play den DroidSail Super App2SD (ROOT) programını indirip. istediği programı hafıza kartına atabilirler bazı temel programları program atamaya biliyor bilginiz olsun ama çoğu programı atabildim tavsiye ederim. ayrıca bu siteyi biz mini kullanıcıları yararına açan toprak arkadaşıma teşekkür ederim. lütfen bu sayfaya desteklerimizi paylaşımlarımızı esirgemeyelim.

    YanıtlaSil
  43. Çok sağolun hocam kusuruma bakmayın işlerimden dolayı uygulamayı ekleyemedim :(

    YanıtlaSil
  44. sistemi baştan başlatmak demek hocam. Telefon kapanır ve normal şekilde açılır.

    YanıtlaSil
  45. telefonun sd card ' ına update.zip olarak mı atçaz ?

    YanıtlaSil
  46. hocam indirdiğiniz şekilde atın isim önemli değil

    YanıtlaSil
  47. merhabalar toprak hocam kusura bakmayın elim ayagım pek durmaz benim... Froyo 2.2.1 sürümünde update yi basta anlattıgınız üzere indirip yolları izleyerek rootlamıstım... kies ile sürüm güncellemesi yaptım ve kernel 2.3.4 oldu link2 programı root istiyor... update'yi indirdim ama appy update sd cart sectikden update'yi gormüyor sorun nerde yardımcı olursanız sevinirim... simdiden tesekkürler...

    YanıtlaSil
  48. hocam birde sadece sd kartınızdan update dosyası varken deneyebilir misiniz?

    YanıtlaSil
  49. tamam hemen deneyip cevap yazıyorum...

    YanıtlaSil
  50. birde direk olarak sd karta atınız herhangi bir klasörün içine değil hocam

    YanıtlaSil
  51. tamamdır toprak hocam... ALLAH razı olsun emegine zamanına saglık cok saolasın... basarılar...

    YanıtlaSil
  52. ne demek hocam yardımcı olduysam ne mutlu bana :)

    YanıtlaSil
  53. toprak abi asphalt 6 yı atabilir misin ?

    YanıtlaSil
  54. kardeşim asphalt 6yı çok aradım fakat arm6larda çalışmıyor :(

    YanıtlaSil
  55. öncelikle çalışma için tşk
    fakat recorvery moda ses + ,anamenü,power tuşlarına üçüne basınca oluyor

    YanıtlaSil
  56. Çok teşekkür ederim root yapabildim ama bu root u nası kullana bilirim

    YanıtlaSil
  57. Hocam root gerektiren bir uygulama açtığınızda kendi devreye giriyor zaten

    YanıtlaSil
  58. Admin indiriom indirme başarizis diyo bi el atsan

    YanıtlaSil
  59. Hocam bilgisayardan indirip telefonunuza atın

    YanıtlaSil
  60. Ben glxyini den girip indirmeye calisiyodum senin defigin gibi yapcam

    YanıtlaSil
  61. Benim dediğim gibi yaparsanız sorunsuz kurarsınız hocam

    YanıtlaSil
  62. Hocam bunu clockwork mod ile kurabilir miyiz ?

    YanıtlaSil
  63. hocam clockwork mod ile denemiştim fakat hata veriyordu root işlemi

    YanıtlaSil
  64. recovery mod'u nasıl açıcam :D clockwork'ü kurdum da

    YanıtlaSil
  65. Hocam home tuşuna basılı tutup power tuşu ile açacaksınız

    YanıtlaSil
  66. Dediklerinizi aynen yaptım. Telefonun root olup olmadığını nereden anlarım.

    YanıtlaSil
  67. Uygulamaların bulunduğu menüde superuser uygulaması var ise kurulmuştur artık root yetkiniz var

    YanıtlaSil
  68. Ya usta benim cihaz root olmuyor sürüm 2.3.6 yalnız dış görünüm galaxy mini ile birebir aynı ama cihazı açarken galaxy next plus yazıyor acaba bundan kaynaklanıyor olabilirmi, bide recovery moda tam olarak nasıl giriliyor anlatabilirmisin?

    YanıtlaSil
  69. Hocam cihazınız galaxy mini ile aynı görünüme sahip ise ve root olmuyorsa 'i' serisi olabilir malesef bilgim yok o konudada :(

    Recovery moda ise telefonumuzu j kapatalım ve orta tuşa basılı tutup power tuşu ile açalım recovery moda girecektir

    YanıtlaSil
  70. Evet i serisi bide ismi galaxy next turboymuş aradaki fark hakkında bilgin varmı internette pek birşey bulamadım

    YanıtlaSil
  71. Ha bide son olarak ses tuşunu kullanmadan recovery moda girmiyor

    YanıtlaSil
  72. Yaptım i serisinin dosyası farklıymış bu linki i serisi için eklersen yapamayan diğer kullanıcılarda faydalanabilir www.mediafire.com/?i9cjuc7w5ec6fsi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. samsung gt-i5503 için olabilir mi acaba zarar verir mi

      Sil
  73. eklerim hocam bu arada sorununuz çözüldüğü için mutlu oldum

    YanıtlaSil
  74. Abi bu halde telefon unlock'dami oluyor?

    YanıtlaSil
  75. unlock derken neyi kastediyorsunuz ? hocam

    YanıtlaSil
  76. Yani bazı telefonlar locked oluyo ve sadece operatörün sim kartını çalıştıriyor, root yapıp sonrada flash yapsam bu problem ortadan kalkar mı? tsskler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam yaşadığınız olayın root yetkisi ile bir alakası yok. yeni bir rom yükleyin sorununuz çözülebilir.

      Sil
  77. hocam şimdi benim telefon samsung gt-ı5503 galaxy 5 android sürümü 2.1-update1 ben bunu yapcam bi sorun çıkarırmı bişi olursa babam telefon yüzü göstermez bi daha o yüzden

    YanıtlaSil
  78. hocam i5503 konusunda bir bilgim yok maalesef cihazınıza zarar vermekte istemem

    YanıtlaSil
  79. öncelikle kolay gelsin bende galaxy mini 5570İ modeli var 832Mhz ama root yapamyrm orta tuşla açma kapama tusuyla berabr yaptgmda telefn olağn şekilde acılıyr sonra siyah ekran oyle kalıyr tuşlardan cektiğimde elimi telefn tekrardn açılmaya başlıyor nedendir acaba ?

    YanıtlaSil
  80. hocam i serisi için www.mediafire.com/?i9cjuc7w5ec6fsi bunu indirin ve anlatımı doğruşekilde yaparsanız açılacaktır clockwork modda

    YanıtlaSil
  81. hocam bu sadece i5570 le sınırlımı her i serieste çalışır mı

    YanıtlaSil
  82. hocam bide bişi sorcam bu root i5503 galaxy 5 te sorun çıkarır mı

    YanıtlaSil
  83. emin değilim hocam cihazınıza zarar verebilirsiniz.

    YanıtlaSil
  84. hocam ben kiesten denedim update i oldu dedi ama hala 2.1 anlamıyom delircem bi bilgin var mı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam tekrar denediğinizde 2.3.4 olabilir. olmaz ise odin ile sürümü yükseltebilirsiniz.

      Sil
    2. ya ben pek bilmiyorum odin falan hocam sen bana bi link verirsen düzgün yükledim

      Sil
    3. hocam ben bi yerde bişiler buldum ama romunuzu yedekleyin diyor gereklimi sence root yok bende o yüzden

      Sil
  85. benim recovery mod: ses açma+orta tuş+power tuşu ile açılıyor benim sürümüm çok mu eski nerden bakılıyor ? sürümüm eski diyemi root yapamıyorum ?

    YanıtlaSil
  86. E:Error in /tmp/sideload/package.zip
    (Status7) Instalaltion aborted

    Yazısı geliyor.Ne yapabilirim ?

    YanıtlaSil
  87. hocam öncelike sürümünüze ayarlar--telefon hakkında bölümü girip android sürümüne bakalım .

    YanıtlaSil
  88. hocam "i" serisi olabilir. bu linkteki dosyayı indirin ve tekrar deneyin. www.mediafire.com/?i9cjuc7w5ec6fsi

    YanıtlaSil
  89. Allahım seviyorum seni :D Çok saol oldu :D Acaba reklamlarına tıklasam sana para gelir mi :D

    YanıtlaSil
  90. yok hocam kendinizi yormayın :)

    YanıtlaSil
  91. konuya i serisi için olanı ekledim indirin sd kartınıza atın aynı işlem ile kurun

    YanıtlaSil
  92. oldu saol unroot için farklı dosya istemez de mi az önce indirdim de unroot bölümünden

    YanıtlaSil
  93. Hocam ben flash player indirmek için root yapıcam. Fakat sunu anlamadım ben simdi dosyayı indiriyorum update.zip diyor dosyaları çıkarıyorum. içinden 2 tane dosya çıktı system ve META-inf diye bunlarımı Sd karta atıcam yoksa direk zip olarak iniyor uptade.zip'i mi atacagım biraz daha açıklarsan sevinirim

    YanıtlaSil
  94. hocam direk zip dosyası halinde recorvery modda açıp kuracaksınız anlatımdaki gibi

    YanıtlaSil
  95. hocam ben galaxy mini yeni aldımda pek fazla anlamıyorum root mu yapsam room mu yapsam bide bunlar telefona ne katkıda bulunacak :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam yeni almış iseniz root ve rom kurmaya pek ihtiyacınız yok

      Sil
  96. S.a dostum benim telefon galaxy mini GT S5570i model ancak dediklerini yaptım indirdim sd karta attım tmm gel gör ki recovery modda yani home+pover tuşuna basarak açtığım zaman normal bir şekilde açılıyor. Hal böyle olunca da hiç bir işlem gerçekleşmiyor. Bu konuda yardımcı olabilirsen sevinirim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dostum gerek kalmadı buldum nasıl yapılacağını istersen onu da ekle VolumeUp+Home+Power tuşuna basarak yapılıyor recovery.

      Sil
  97. Hocam Sana Bir Sorum Olacak .
    - Hocam Ben Recovery Modda kurulabilen bir program var . Daha Önce Kurdum Ve Kaldırdım Simdi Kaldırmaya Çalısınca İnstallion Aborted Diyor.
    Recovery Modda Bu Hata Alıyorum.
    Açıklayın Hocam

    YanıtlaSil
  98. hocam daha önceden kurarken ve kaldırırken rom sürümünüz aynı mı idi ?

    YanıtlaSil
  99. ya ben kapatıyom telefonu sonra home+açma tuşuna basıom açılıo kapanıo sonra bidaha açılmıo elimi çekince telefon tekrardan açılıyor

    YanıtlaSil
  100. VolumeUp+Home+Power tuşlarına basarak recorvery girin ve i serisi için olan dosyayı indirin

    YanıtlaSil
  101. kardeş update.zip diye bir dosya görünmüor?

    YanıtlaSil
  102. hocam i serisi olan zip dosyasını mı yapıyorsunuz

    YanıtlaSil
  103. ben i serisini indirdimde update.zip die bişi görünmüo hocam

    YanıtlaSil
  104. hocam sd kartınızda sadece zip dosyası olsun birde böyle deneyin

    YanıtlaSil
  105. çıkarmıyayımmı direk indirip atayım?

    YanıtlaSil
  106. Dostum ben şimdi root yaparsam telefonumda bir hasar oluştu diyelim.Telefonu rootlayıncada garantiye gitmiyormuş.unroot yapınca gidiyor demişsin bundan emin misin ?

    YanıtlaSil
  107. evet hocam unroot işleminden sonra tekrar garanti kapsamına girer

    YanıtlaSil
  108. peki telefonu rootlamanın telefona zarar yani işlemciyi daha fazla kullandığımız için ömrünü kısaltmış olmaz mıyız ?

    YanıtlaSil
  109. hocam root yapmak işlemci hızını artırmak değildir. lakin işlemci hızını artırmak ve benzeri şeyleri yapmak için root yetkisi gerekir.

    YanıtlaSil
  110. Sorum hatalıydı kusura bakma.Telefonu root yaptıktan sonra işlemci hızını artırdığımızda telefonun ömrü kısalır mı sence ?

    YanıtlaSil
  111. elbette bir etkisi olacaktır hocam

    YanıtlaSil
  112. Teşekkürler dostum.

    YanıtlaSil
  113. hocam bende i serisi war odın moda girdi bekliyorum download etmesini uzun süredir teli kapatma diyor ne yapmalıyım ?

    YanıtlaSil
  114. 1- Ben önceden soru yazdım silinmiş !!
    2- Sourumu söliim :D
    3- Rarla birlikte atın demiştiniz ben çıkartıp attım. İçindeki dosyanın tekinde superuser.apk vardı onu kurdum menüde simgesi çıktı.oldu mu ??
    (Uğraşmak istemedim fazla :P )

    YanıtlaSil
  115. telefonu 5570i benim super usere kadar hepsini doğru şekilde yapıyorum super user geldikten sonra ne yapcaz içine grince hiç bir sey yok super userin anlatırmısın kardeş

    YanıtlaSil
  116. hepsini doğru şekilde yapmış iseniz superuseri açmanıza bile gerek yok o sadece kayıt tutar root gerektiren uygulamaları direk açıp kullanabilirsiniz

    YanıtlaSil
  117. ustam super userden sonra ne yapcaz onu çözemedim bi yardımcı olsan ne yüklücz acaba

    YanıtlaSil
  118. birşey yapmayacaksınız kurulumu doğru bir şekilde uygulayıp menünüze superuser gelmiş ise sorun yok ROOTsunuz artık

    YanıtlaSil
  119. tamam onu anladımda bu rom la oynama ücretli uygulamaları ücretsz indirme onları nasıl yapcaz

    YanıtlaSil
  120. hocam ben ben az once tum yorumları okudum root kurarken i serisinde çıkan sonuç ortaya çıkıyor ama ben telefonum i serisi değil bundan önce telefonuma root kurmustum gayet guzel calıstı sonra 1 kere custom 2 kere stock rom yaptım şu an 2.3.6 yüklü root yapmak istedim ama olmadı super user vardı ama root explorer a girdiimde rootlu degil diyodu ben de unroot yaptım sonra tekrar denedim recovery modda update zip bastığdımda sorun verdi bende clockworkmod u yukledim simdi i serisinde verdigi hatayı veriyor ama benimki i degil internette birkac video izledim odinle kuruyolardı ama ben sana guvenıyorum dier siteler yanlıs bir bak lutfen

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam size önerim yeniden stock rom kurmanız büyük bir ihtimalle recorveryniz zarar gördü. kurduktan sonra önce root işlemi yapın daha sonrada clockwork mod kurun

      Sil
    2. 2.3.5 mi yoksa 2.3.6 mı kurmaliyim

      Sil
    3. tesekkur ederim root oldu peki simdi clockworkmod u yukleyebilirmiyim

      Sil
  121. recovery modda acamıyanlar home tusuna sonra power tusu ikisine basılı tutun samsung yazısını gorene kadar elinizi cekmeyin

    YanıtlaSil
  122. Toprak ben dün bi soru sormustum gio ile ilgili hatırlarsın belki bugün gidip telefoncularla konustum cogu bana gio yerine 10 tl pahalı olan mini 2 yi önerdiler malum ram i 512 , armv7 , 3 gb dahili depolama falan ama alınca root için burdaki yöntemler gecerli midir ? ayrıca uygulama ve program sorun olur mu ?

    YanıtlaSil
  123. Toprak Abi Telefonu Root Yaparken ClockWork Modda E:Error Sdcard/Update.zip

    diyor :S 1.3.6 kullanıyorum i serisinin Root'unu Denedim Complete Diyor Ama Telefon Root Olmuyor :S Nası Yapıcam :S

    YanıtlaSil
  124. Hocam clockwork modda kuramazsınız ya yeniden rom kurup önce root sonra clockwork mod yapın yada UnlockRoot işlemini internetten araştırın onda orjinal recorvery menüsüne ihtiyacınız yok

    YanıtlaSil
  125. bende galaxy ace var nasıl yapçam

    YanıtlaSil
  126. Toprak kardeşim 3 saattir ugrasıyorum olmadı gitti.Daha önceden rom,root,overlock gibi islemler yaptım tecrübeliyim bu konuda.ama bu işlemi yapamadım.

    Sitenden 2.3.6 ağustos ayının sürümünü indirdim.cwm'sini kurdum.root'unu atayım dedim.tam dediğin gibi kurarken ''Installation aborted'' cıkıyor.herşeyi senin sitenden ve senin dediğin gibi yaptım fakat olmadı.Nolursun yardımcı ol allah'ını seviyorsan çözelim şu işi.

    Birde sen yukarıda yazmışsın ya ''apply update from sdcard''a basın diye.ben cwm'yi senin sitenden indirdim fakat bende 2.seçenekte ''apply update.zip'' diyor.CWM'lerin sürümleri mi değişiktir nedir,nasıl çözeriz bu sorunu acaba ?

    YanıtlaSil
  127. Root işlemini orjinal recorvery modla yapabilirsiniz ancak hocam cwm desteklemez sorununuz bu tekrardan stock rom kurmanız gerekli önce root sonra cwm yapmalısınız

    YanıtlaSil
  128. yani ağustos romunu tekrar kurup önce root sonra cwm'mi yüklemeliyim ?

    YanıtlaSil
  129. Yanıtlar
    1. Tamam hocam yapıyorum inşallah olur teşekkür ederim.fakat anlamadığım birşey var.root'u önce yükleyeceksiniz diyorsunuz.root Cwm ile yüklenmiyor muydu hocam ?

      Sil
  130. Olur hocam merak etmeyin cwm ile custom rom ve bazı scriptler kurulur root işlemine destek vermiyor maalesef

    YanıtlaSil
  131. hocam peki ağustos sürümünü yükleyince nasıl root atacağım.çünkü root atmak için cwm'ye girip update.zip'i kuruyorduk.önce root'u yükleyeceksem neyle yükleyeceğim ?

    YanıtlaSil
  132. Hocam müsaitseniz mail adresinden falan konuşsak olur mu ? ben 2.3.6 sürümünde ne güzel rootluydum.hadi dedim güncelleyeyim ağustos sürümüne,güncellemez olaydım.rootsuz ben ne yapayım telefonu atayım çöpe daha iyi :(

    YanıtlaSil
  133. Hocam cihazın kendi recorverysine gireceksiniz anlatımdaki menü açılacak ''apply update from sdcard'' seçeneğini göreceksiniz zaten sadece ağustos romunu kurun home+power ile cihazı açın

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam ben telefonun ağustos romunu indirince cwm direk yüklü mü gelecek ?

      çünkü ben ağustos sürümünü indirince sitenizdeki cwm'yi yükledim en başta.yalnız dediğim gibi sizin bahsettiğiniz cwm ile sitede paylaştığınız aynı değil gibime geliyor.çünkü sitede indirilende apply update from sd cart yok.onun yerine apply update.zip var.ondada installed aborted hatası veriyor işte.

      Sil
  134. http://www.youtube.com/watch?v=QO1XUI-S_Fo

    hocam bakın benim bu siteden indirdiğim cwm buradaki gibi değil işte :( sorun burda mı acaba ?

    YanıtlaSil
  135. ardarda yazıyorum kusura bakmayın.sizin bahsettiğiniz (yani verdiğim youtube videosundaki cwm)'de 5 tane seçenek var.

    benim sitenizden indirdiğim cwm hem ekrana biraz büyük geliyor hemde 8 tane seçenek var.yani cwm'ler kesin farklı.

    YanıtlaSil
  136. Hocam ağustos romunu kurduğunuzda stock recorvery gelir tamamı ile cwm ayrıdır onla öncelikle root yapacaksınız daha sonra isterseniz cwmyi yükleyeceksiniz cwm root yapamazsınız.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. heh şimdi anladım toprak hocam ya.şimdi o zaman ben ağustos rom'unu en baştan kurup Home + güç tuşuyla root'u atıp en son cwm'yi istersem kuracağım dimi ?

      Sil
  137. eheh hocam bu kadar basit miydi yav :) uğraştırdım sizi boş yere.harika bir sabıra sahipsiniz.çok teşekkür ederim ilginiz için :)

    YanıtlaSil
  138. Ne demek hocam yardım ettikçe mutlu oluyorum :)

    YanıtlaSil
  139. Hocam gerçekten oldu,ne diyeceğimi bilmiyorum emeğine sağlık herşeyi hakediyor bu site,tekrar tesekkürler kolay gelsin :)

    YanıtlaSil
  140. recovery modda açamıyorum telefonu bi yarım edim home+power yapıyorum ama olmuyor

    YanıtlaSil
  141. bende samsung galaxy mini 2 s6500d var aynısını benim telefona yapsam olurmu ?

    YanıtlaSil
  142. yüklemiyo ya cwm var acep ondanmı

    YanıtlaSil
  143. Evet hocam cwm ile olmaz yeniden stock rom kurup önce root sonra cwm yapmalısınız

    YanıtlaSil
  144. hocam root yapacaktım fakat i serisi dosya silinmiş

    YanıtlaSil
  145. root - room gibi root dan sonra gerekli dosyaları tekrar update edilmesini bekliyorum şimdiden teşekkürler

    YanıtlaSil
  146. alican hocam link güncellendi indirebilirsiniz

    YanıtlaSil
  147. teşekkür ettim root dan sonra hangi programları yüklemeliyim ?

    YanıtlaSil
  148. hocam size şimdi bir şey öneremem nelere ihtiyacınız var? ne yapmak istiyorsunuz ? sistem dosyalarında değişikliklik yapabilir. Chainfire 3D kurarak oyunlardaki performansınızı arttırabilirsiniz.

    YanıtlaSil
  149. oyun performansı - görüntü - ses kısacası rootdan sonra telefon ıcın artacak herşey

    YanıtlaSil
  150. hocam sitede hepsi mevcut arama kısmından bulabilirsiniz. ses konusunda da beats audio konum mevcut inceleyin

    YanıtlaSil

Yeni android oyun paylaşım sitemiz ;

Android Oyun CLUB - http://androidoyun.club

android oyun indir - android uygulama indir