Sizler İçin Seçtiğim Oyunlar

25 Temmuz 2012 Çarşamba

Brothers In Arms 2 - Galaxy Mini (QVGA)

 

Yeni android oyun ve uygulama paylaşım sitemiz ;

Android Oyun CLUB - http://androidoyun.club

android oyun indir - android uygulama indir


İşte BOMBA oyun sonunda Galaxy Mini için verdiğim çabaların karşılığında oyunu sizler için düzenledim. İnternettekilerin çoğu bir işe yaramıyor veya hiç çalışmıyor. Bu sorunu tamamen çözerek sizlere efsanevi Gameloft firmasının en iyi oyunlarından biri diyebileceğimiz Brothers In Arms 2 Galaxy Mini ile buluşturdum. Oyunumuzu standart bir asker oyunu olarak düşünebilirsiniz fakat ses, görseller ve oyunun hikayesini hiç bir oyunda tadamazsınız. Roket atar, makineli tüfek, tabanca, lav silahı gibi bir çok ekipmana sahibiz bunların yanında bir çok aracada binebiliyoruz.
Oyunumuzdan Görüntüler




APK dosyası
SD kart dosyası
Kurulumu
Sd kart dosyamızı indirelim ve rardan çıkaralım "bia2" daha sonra gameloft/games klasörüne atalım. 
APK dosyamızı kuralım.
Oyunun çalışması için chainfire gereklidir cihazınızda yoksa =  Chainfire Kurulumu
Chainfire ayarlarından Reduce texture quality işaretleyip POWERVR driveri seçip oyuna giriş yapınız.
 

Yeni android oyun ve uygulama paylaşım sitemiz ;

Android Oyun CLUB - http://androidoyun.club

android oyun indir - android uygulama indir

200 yorum:

  1. konuyla alakali degil ama internet cafeden wi-fi girmek istiyorum sifre uzun geliyor sadece 1 harf kisitli o harfi yazsam girecek ama kisitli bununla ilgili bir program yokmu acaba

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. /data/misc/wifi/wpa_supplicant.conf dosyasını editlersen girebilirsin belki (root gerektirir)

      Sil
  2. hocam maalesef şifre standartlardan uzun ise yapacak bir şey yok

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam bu sorun nedir ya oyun açılıyor kasma donma olmadan ama herşey beyaz nasıl düzelteceğim ?

      Sil
    2. bu tür 3d oyunlarda hep beyaz oluyor herşey ne yapmalıyım ?

      Sil
    3. cihaz i serisi hocam driverler desteklemiyor

      Sil
    4. destekler ama chainfire 3d ile bu program ihtiyaç duyduğu driverları yükleyerek sorunu çözüyor

      Sil
    5. toprak hocam bnm de aynı sorun nasıl duzelte biliriz ?

      Sil
  3. Sonunda toprak buldun cok saol daha indormedim ama bugun aksam deniyecem bir puruz cikmaz insallah...

    YanıtlaSil
  4. raşitim denedim sorunsuz bir şekilde oynadım :)

    YanıtlaSil
  5. toprakcım ya amazing alex full demolution inc. ve london 2012 olympic games bunları sitene koyar mısın

    YanıtlaSil
  6. oncelikle herkese hayırlı ramazanlar dilerim toprak abi simdi sen oyunlarin altina sd ve dosyalari atiyosun biz bunlari bilgisayara indirmeden direk telefonda calistirabilir miyiz yano bilgisayar biraz zaman kaybi bana gore

    YanıtlaSil
  7. alpercim maalesef amazing alex çalışmıyor cihazda. diğer oyunu ekleyebilirim.

    Taha kardeşim yapabilirsin tabiki de root explorer sayesinde rardan çıkarabilirsin.

    YanıtlaSil
  8. asphalt 6 varmıdır acaba Samsung Galaxy Mini için :D okadar grafikler ama :D :D belki wardı bi baksan hocam bayılıyorum asphalt 6 ya

    YanıtlaSil
  9. hocam asphalt 6 arm7 işlemciler için maalesef :(

    YanıtlaSil
  10. bu oyunun grafikleri neden bende beyaz yani adamlar fala hep beyaz görünüyor..

    YanıtlaSil
  11. hocam renklerde sorun yoktur 2.3.6 sürümünde oynadım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam ben 5830i kullanıyourm ama adamlar beyaz
      play dan indrdim yine beyaz ne yapmam lazım

      Sil
  12. Toprak bey ben android 4.0 ice cream kullanıyorum herşey normal ama oyun başladğnda adamlar beya renkte oluyor..

    YanıtlaSil
  13. hocam oyunu android 2.3.6 sürümünde test ettim sorunsuz çalıştı.

    YanıtlaSil
  14. Hocam ben oyunu indirdim fakat oyuna başladığım zaman ekran beyaz oluyor. oynanıyor ama neredeyse imkansız. sadece bu oyunda olmuyor bazı oyunlarda da oldu. sebebi ne olabilir acaba? telefonun sürümü 2.3.6.

    YanıtlaSil
  15. hocam galaxy mini 2.3.6 mart sürümünde sorunsuz oynadım.

    YanıtlaSil
  16. Ben sd card dosyasini yukledim indirme basarisiz yaziyor

    YanıtlaSil
  17. hocam telefonamı indirmeye mi çalışıyorsunuz? sd dosyasını

    YanıtlaSil
  18. hocam telefon için farklı bir tarayıcı kullanın veya pcye indirin

    YanıtlaSil
  19. hocam bizde bir tane daha telefon var galaxy s i9000 rom yükledim filan.yüz tanıma kilidi Geldi. kendisi 2.1 ile geldi 2.3.6 yaptım.
    Bu Oyunu Onda Oynadım marketten indirdim.süper oyun. gamecih 3.0 çalışmıyor gamecih 2 çalışıyor. onla madalya + künyeler 99999999 yaptım :D tüm silahları tadabildim. süper bir oyun.

    YanıtlaSil
  20. hocam oyun kasıor ya

    YanıtlaSil
  21. grafikler çok kötü.silah ve siperler beyaz gözüküyor

    YanıtlaSil
  22. hocam telefonum s serisi ama beyaz görünüyor ne yapmam gerek ?

    YanıtlaSil
  23. chainfire3dyide kullandım sonuç yine aynı beyaz görünüyor ve oyun kasıyor

    YanıtlaSil
  24. oyunu yükldim ama bende küçük ekran oluo köşede telfn sony xperia u

    YanıtlaSil
  25. Oyun galaxy mini için hocam

    YanıtlaSil
  26. hocam galaxy mini s5570 telefonum yükledim ve beyaz görünüyor ne yapmam gerek

    YanıtlaSil
  27. Hocam galaxy mini 2.3.6 de sorunsuz çalışıyor

    YanıtlaSil
  28. Hocam merhaba bi sorum var size cihazım galaxy mini gt s5570i duyduğuma göre i serileri oyunlarda sorunluymus bu oyunu yükledim ekran beyaz cikiyor bunun bir çözümü yokmu anlatirsaniz sevinirim gerçekten canımı sıkmaya başladı lütfen yardım edin

    YanıtlaSil
  29. hocam benim tel 2.3.4dü ağustos romunu yükledim sonuç aynı telefonum şuan 2.3.6

    YanıtlaSil
  30. Hocam bende Galaxy y 5360 var onda sorunsuz çalıştı çok teşekkür ederim . Eline sağlık .

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bendede galaxy y s5360 oyunu yükledim herşey beyaz görünüyo nası yaptın sen

      Sil
  31. kardeş benim telefon galaxy ace indirdim sorunsuz çalışıo ama ekran küçük bi el atarmısın be şu ekranı galaxy ace göre ayarlasan falan

    YanıtlaSil
  32. Hocam yalnızca galaxy mini için oyunlar paylaşıyorum :(

    YanıtlaSil
  33. kardeş modern combat 3 üde paylaşabilirmisin süper bi savaş oyunuda paylaşırsan çok ii olur şimdiden saol

    YanıtlaSil
  34. Galaxy mini de çalışmıyor hocam

    YanıtlaSil
  35. hocam senin site bi harika bütün oyunlar var ve sorunsuzda çalışıo ama telefonum galaxy ace ekran biraz büyük kalıo oyunlar küçük ekran oluo bunu düzeltmek için bi program varmı? başka yerdende oyun indiremiorum bi tek sen sorunsuz paylaşıosun

    YanıtlaSil
  36. Onun için bir uygulama yok maalesef

    YanıtlaSil
  37. toprak hocam bende açılmadı wifi bağlantısı felen diyo anlamadım bide benim tel 2.2.1 bunu root yapami yapsam ne yapim önerirmisin şimdiden teşekkürler

    YanıtlaSil
  38. Oyunun sd dosyasını doğru yere atıp oyuna girerken internet bağlantınızı kapadınız mı?

    YanıtlaSil
  39. gameloft dosyası yoktu ben oluşturdum attım uçuş modunda çtım bide gangstarda yes tılamıyo tıklasa açılcak :(

    YanıtlaSil
  40. Hocam gameloft içine games klasörü oluşturup atıyorsunuz değil mi?

    YanıtlaSil
  41. hocam bu oyunu galaxy minimde yükledim telefonum rootlu açtım oyunu beyaz ekran çıktı sonra Qualcomla açtım renkler düzgün ama tam bölüme girerken oyundan atıo kapatmaya zorla dio naapmam gerek?

    YanıtlaSil
  42. Cihaz i serisi belli hocam :( diğer driver ve seçenekleri teker teker deneyin daha fazla yardımcı olamam maalesef :(

    YanıtlaSil
  43. evet oluşturup atıyorum

    YanıtlaSil
  44. toprak hocam oldu çok saolun

    YanıtlaSil
  45. meraba. bu ve burdan indirdiğin bi kaç oyundaha benim telefonda solda altta küçüçük bir kare olarak açılıyolar.sonra oyuna başlayınca büyürmü belki dedim ama dokunmatik işlevsiz kalıyo,ordan öteye gitmiyo,oyuna başla kısmında kalıyo..ses filan herşey yolunda..hatta gameloft animasyonu ve oyunun giriş introsu tam boy sonra oyuna geçicekkken küçük ekran oluyo ..varmı bi fix,çözüm yama vs. telefonum htc one x.

    YanıtlaSil
  46. hocam oyun galaxy mini erkanına uygun

    YanıtlaSil
  47. onu anladımda..bunun one x için olanını bulamazmıyız acaba ?

    YanıtlaSil
  48. ya bn huawei u8650 kullanıyorum ama ekrana küçük geliyor hocam bi bakar mısın

    YanıtlaSil
  49. hocam oyun galaxy mini ekranına uygundur

    YanıtlaSil
  50. Hocam oyun açıldığında wi. Fi. İstiyor normal internetle olmazmı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam data dosyasını doğru yere attıysanız wifi ve internet bağlantınızı kapatın.

      Sil
  51. ya hocam herşey iyi güzelde blood & glory oynansaydı iyiydi malesef 1-2 defa oynadım ama artık hiç açılmıyor hocam rica etsek biraz daha oyun koyarmısın 3d olanlardan

    YanıtlaSil
  52. hocam minecraft pocket edition varmı

    YanıtlaSil
  53. maalesef pocket edition çalışmıyor :(

    YanıtlaSil
  54. peki böyle ona benzer iyi bi klonu falan varmı hocam

    YanıtlaSil
  55. Yanıtlar
    1. toprak abi ben sd kart dosysını indirmeye çalıştım ama yandex tarafından bloke edildi napcam

      Sil
  56. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  57. usta demolition inc yuklermisin saoll

    YanıtlaSil
  58. bia2 nasıl yapcaz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. nasıl yani hocam ? rardan çıkan dosyanın adı zaten bia2

      Sil
  59. hocam cihanfire3d uuygulamasını ındirdim de hangiseçenekle çalıştırcaz

    YanıtlaSil
  60. toprak hocam ben bunu indirdim bia2'yi gameloft/games'in içine attım sonra apk'yi yukledim internet kapalı idi sonra internet istedi 281 mi öle bişey istedi hyr dedim oyundan çıktı neyse interneti açtım indirdi oyun açıldı menüye geldi new game dedim loading ekranından sonra siyah ekran geldi oyun reset ettı tekrar açılmaya başladı oyunu kapattım interneti kapattım tekrar açtım aynı yolu gittim yine aynısı oldu tekrar tekrar denedim olmadı

    yardım ederseniz sevinirim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zahid hocam normal oyun buradaki apk ve data dosyası ile sorunsuz bir şekilde çalışıyor. Sizde neden böyle bir hata verdi anlamadım. Cihaz normal galaxy mini değil mi ?

      Sil
  61. evet Samsung Galaxy Mini S5570 Sürüm; 2.3.4

    Dediğim gibi loading geliyor oyun reset atıyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam 2.3.6 sürümünden sorunsuz oynuyorum :/

      Sil
  62. başta internetden bir şeyler (281mb) indirmesi gerekiyor mu ??

    YanıtlaSil
  63. acaba tekrar baştan mı yüklesem

    YanıtlaSil
  64. Ahmet hocam data dosyasını doğru yere atıp internet bağlantısını kapatıp girerseniz istemez.

    YanıtlaSil
  65. sd dosyasını gameloft games se attım

    YanıtlaSil
  66. tmm tmm açtım hocam tamamen silim tekrar yükledi başta çıkan yazıya no dedim hallettim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahmet bey aynı problemden müzdaribim tam olarak sonra ne yaptınız

      Sil
  67. hocam sürümüm 2.3.5 ekran benbeyaz onanıyor ama zor

    YanıtlaSil
  68. hocam cihaz i serisi ise bu tip sorunlar ile karşılaşmanız çok normal

    YanıtlaSil
  69. selam ben birçok oyunu t20 ye yükledim ve sorunsuz çalıştı. bu oyunu yüklediğimde ekranın sol altında kalıyor ve dokunmatiğide bozuk neden kaynaklanıyor olabilir ?

    YanıtlaSil
  70. Omerhan hocam galaxy mini ekranına uygundur

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ama diğer oyunlarda sıkıntı yaşamıyorum

      Sil
  71. hocam bazı oyunlar ekran çözünürlüğüne dikkat edilerek yapılıyor o yüzden oturmuyor ekrana bazıları içinde sadece armv6 olması yetiyor. :)

    YanıtlaSil
  72. hocam bn galaxy s3 aldım bu oyunları ona yükledim ama ekranın yarısı çalışıyo yarısı çalışmıyo bu sadece oyunda oluyo oyun ekranı küçülüyo bu neden olabilir .

    YanıtlaSil
  73. hocam oyunun apk sı qvga ekrana ait telefonlar içindir :(

    YanıtlaSil
  74. peki hocam bnim telefona göre güzel bi oyun versende oynasam

    YanıtlaSil
  75. hocam sitede yok ama nfs most wanted veya gta vice city olabilir.

    YanıtlaSil
  76. Hocam bnm telefon galaxy yukledim heryer beyaz napayim bi sey de ustam acil

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam cihaz i serisi ise karşılaştığınız problem oldukça normal :(

      Sil
    2. Hocam chainfiredan hangi driverla acicaz bu arada benim telefon s5570 bazi oyunlar kasio olsada siteniz cok guzel bu arada sitenin ismini galaxy mini s5570 Turkiye yapaymisisiniz iyi olurdu :)bayaa sikayet gelmis sizede bu arada cok uzun yazzdim kusura bakmayin hersey icin yine Allah razi olsun lutfen cevaplayin acil olarak

      Sil
  77. hocam chainfire'da qualcomm kullanın :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hocam cok saolun istediginiz oyun linklerini verebilirim imkanim var ayrica minebuilderi uploadlarsaniz cok tutacagina eminim linkini verebilirim iyi aksamlar cevapladiginiz icin Allah razi olsun cok iyi muthis manyak fevkalade aksamlar dilerim

      Sil
    2. Hocam hala takilio nie olabilir kusura bakmain mesgul ediorum ama

      Sil
  78. hocam android sürümünüz nedir? ben 2.3.6 da oynarken çok nadir takıntılar yaşadım tam problemsiz değil di.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende 2.3.6. Ama nedensiz bi sekilde takilio iste sirf bu oyunda takinti olmamasi icin rootlayip chainfire uygulamasini yukledim quallcom yaptim reduce texture size disable gba emu felan azalttim hepsini ama hala takilio namussuz:)

      Sil
  79. Cevap gec oldu cok ozur dilerim gercekten

    YanıtlaSil
  80. bu siteki butun oyunlar galaxy y cihazınada olurmu bende nova olmadı ustelik sd kart dosyaları dogru yerde ve chainfire 3d yuklu ayarları en düşükte

    YanıtlaSil
  81. bende gta 3 olmadı 7.ci denememe ragmen ustelik sitede dediniz herseyi yaptım ayrıca telefonda chainfire de var

    YanıtlaSil
  82. Hocam bnm gameloft games da gt racing vr bi sorun çıkarmı gt racingi çok bğndm aslında hp si gzl hp tkptyz bunu bğndm bkm fotolardan indiriom bütüüüünnnn paylaşımların için tşşkrler

    YanıtlaSil
  83. Hocam sorması ayıp ama wolfteam oynuormusunuz oynuorsanız yada oynamıorsanız wolfteam android telefonlara yada minilere gelecek mi?

    glrse bi hbrm olsun :D

    bide biraz bunun gibi strateji gta gibi bişi şehirde geçn arabaya fln bncn silahın olck bi oyn vrmı ???????? (miniye uygun :D)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. wolfteam gelmez hocam :(

      bildiğim bir GTA var hocam istediğiniz tarzda :/

      Sil
  84. bende de dosya ındırmeye calışıyor bu melet kardeşim ya :) herşeyi dedıgın gıbı yaptım ılk defa da yapmıyorum ındırmesınıde beklemek ölüm :D Ahmet bey ındırdm demiş yıne acılmamıs acılma ıhtımalı olsa ındırırım bklerımde.İ serısı telefon nden olabılr krdşm

    YanıtlaSil
  85. DATA DOSYASINI DOĞRU YERE ATTIĞINIZA EMİN OLUN VE OYUNA GİRERKEN İNTERNET BAĞLANTINIZI KAPATIN...

    YanıtlaSil
  86. telefonum samsung galaxy gio brother ın arms 2 oyunu sorunsuz kurdum ama oyun küçük ekran çalışıyor bu oyunu tam ekran yapmamız mümükün değilmi aceba yardımcı olursanız çok sevinirim teşekkürler.

    YanıtlaSil
  87. hocam oyun qvga ekranlar içindir.

    YanıtlaSil
  88. mobildeyim indire basıyoru 0da kalıyor

    YanıtlaSil
  89. hocam hangi tarayıcıyı kullanıyor sunuz?

    YanıtlaSil
  90. Mini2 de çalışırmı benimki mini 2

    YanıtlaSil
  91. hocam qvga ekran için olduğundan sorun yaşayabilir siniz

    YanıtlaSil
  92. Kardesim ben bu oyunu indirmistim baska biryerden int. güncelledi dosyalarını sonra oyuna girdi çalıştı oyundaki her cisim gri 3B gözüktü.Nerde hata yaptım.@(Telefon ; galaxy ace 2 .

    YanıtlaSil
  93. hocam oyun galaxy mini için uygundur

    YanıtlaSil
  94. hocam indirdim ama wifi istiyo

    YanıtlaSil
  95. hocam oyunun data dosyasını indirip doğru yere attınız mı? birde oyuna girerken internet erişiminizi kapadınız mı?

    YanıtlaSil
  96. yaptım hocam ekrana sığmadı internetimi kapattık tekrar girdim yine sığmadı düzelmedi yani

    YanıtlaSil
  97. GALAXY MİNİ 2

    YanıtlaSil
  98. Hocam rardan cikardim ama gameloft klasorunu bulamadim bi yardimci olurmusun

    YanıtlaSil
  99. Benim tel Galaxy young ama herşey bembeyaz oluyor chainfire yide denedim ama aynı neden olabilir

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam chainfire da qualcomm driver seçin işinizi çözebilir.

      Sil
  100. tamam sorun halloldu chainfire pro yu sildim eskisini yükledim çalıştı.

    YanıtlaSil
  101. hocam bide camscanner pro'da yuklerseniz sevinirm

    YanıtlaSil
  102. hocam şu oyunu galaxy mini 2 için uyarlarmısın rica etsem ?

    üvey evlat gibi hissediyorum kendimi

    küçüçük bişey açılıyor lütfen ya rica ediyorum

    YanıtlaSil
  103. yoğun istek var hacı şu oyunu galaxy mini 2 için uyarla be :)

    YanıtlaSil
  104. Hocam googleda brother in arms 2 hvga apk olarak aratırsanız çıkar zaten :)

    YanıtlaSil
  105. Hocam bir uygulama vardı oyunun işlemci değişiyor yani biz subway surf oynayamıyoruz çünkü armv7 ama o programla armv6 yapıyoruz ve oynuyoruz.Bula bilirmisin?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ceyhun hocam işlemci türünü değiştiremezsiniz

      Sil
  106. hocam bu oyunu S3 me yükledim acılışta internet baglama diyor no diyorum oyundan atıyor ve sixguns dada sd dosyalarını görmüyor dogru yere attımdan adım gibi eminim 10 kere kontrol ettim sorun ne olabilir.hocam

    YanıtlaSil
  107. hocam i serisinde sıkıntı çıkarırmı

    YanıtlaSil
  108. I serisinde sorun çıkarıyor chainfire gerekli.

    YanıtlaSil
  109. Şimdi hocam ben bu oyunu 9 inç tabletime yükledim ekran ufak oldu sorun nedir acab

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam oyun yalnızca QVGA ekranlar için uygun :( sizin tabletin ekranı baya bir büyük kalıyor :S

      Sil
  110. Hocam rar'dan cikarinca kac mb oluyor oyun ? Alan sıkıntim varda

    YanıtlaSil
  111. Hocam tam olarak aklımda değil ama o indirdiğiniz civardaydı

    YanıtlaSil
  112. ben gıo kullanıyorum ekran hep küçük kalıyo oyunda savaşa başlayıncada küçük oluyo bi yardım etsen hocam


    YanıtlaSil
  113. türkcell maxsi plas 5 lere olur dimi hocam

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. olmayabilir recep hocam QVGA ekranlar için apk dosyası

      Sil
  114. samsung galaxy mini kullananlar eğer ekran beyaz ise çözüm chainfire3D'yi açın
    Defualt openGL settings'e girin,Reduce texture quality işaretleyin.
    sonra Reduce texture size'yi işaretleyin ve use plugin'den POWERVR'yi seçin
    yardımcı olduysam ne mutlu bana assassin's creed Altair'in çözümünüde söyledim.

    YanıtlaSil
  115. galaxy ace s5830i de sıkıntı yaratır mı?

    YanıtlaSil
  116. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  117. Toprak hocam oyunu kuruyorum oyunu çalıştırıyor sonra data dosyasını atıyorum ooyuna giriyorum 1-2 sn sonra oyundan atıyor sebebi nedir ? Tüm bia2 lerde bunu yapıyor diğer sitelerden indirdiklerimdede

    YanıtlaSil
  118. hocam rar dosyasını inidrmeme rağmen oyuna girdiğimde internetten indrin diyo.ne yapmalıyım?

    YanıtlaSil
  119. hocam telefonum galaxy y (s5360) gameloft diye bi klasor yok indirdiğim sd kart dosyasını nereye atıcam

    YanıtlaSil
  120. hocam bende quadro soft touch tablet var armv7 brothers ın arms ı acmadı neden cevabınızı beklıyorum hocam bıde armv7 oyunlarda eklersenız harıka olacak

    YanıtlaSil
  121. Galaxy Mini İ de sorun yaşayanlar Chainfire 3D kurup Default OpenGL Setting açıp Reduce texture seçeneğini işaretleyip son olarak Use plugin seçeneğinden QUALCOMM işaretlerse oyun açılır.Aynı sorun bende de vardı böyle yapınca oldu.

    YanıtlaSil
  122. kardeşim benim tel galaxy ace oyunu indirdim gayet güzel ama yerler falan beyaz nedeni ne olabilir nasıl düzeltebilirim ?

    YanıtlaSil
  123. hocam benim telefonum galaxy ace oyunu yükledim ama oyun ekrana küçük geliyor ne yapmam lazım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. oğuz hocam oyun QVGA ekran içindir google'de araştırıp HVGA apk kurun

      Sil
  124. Bende Galaxy mini i serisinden var oyuna giriyo 1. Bölümü yüklerken donuyor ???

    YanıtlaSil
  125. toprak hocam sd kart linki bozuk indirilmiyo

    YanıtlaSil
  126. http://armv6gamecenter.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  127. Toprak herşey süper emeğine sağlık da ekran niye beyaz oldu la oyuna girdiğimde :) Tam da süper bi oyun yükledik lan diyordum kendi kendime.

    YanıtlaSil
  128. Ya bende chain fire 3D pluginleri felan herşey yüklü ayarları yapıyorum ama beyaz oluyor yine. cihazım mini i serisi.

    YanıtlaSil
  129. hocam ben galaxy young kullanıyorum chainfire3d ve root kurulu ve renk seçimim 16 bit oyun açılır mı ?

    YanıtlaSil
  130. para hilelimi hocam bu ?

    YanıtlaSil
  131. Hocam Sizi Takip Ediyorum Oyunlar Süper Telefonum Galaxy Y Oyunlar Yükleniyor Ama Bu Oyunu Yükledim Açıldı Wİ-Fİ İle Bişey İndir Diyor 275 MB Bişey Bişeyler Dönüyor Ama Hiç Birşey Değişmiyor

    YanıtlaSil
  132. hocam telefonum mini 2 bia2 ve asphalt5 i indirdim ikisindede aynı hatayı aldım oyuna gırdıgımde bırsey ındırmemı ıstıyor yes deyınce wıfı yada 3g lemi girmek istiyosun diye birşey cıkıyo bnde oyunu sıldım
    SD dosyasını android/data/gameloft/games die bir dosya actım oraya koydum sızın dedıgınız sonrada apk yı sd kartıma attım oynu yukledım.
    Nerede hata yapmışım hocam anlatırmısınız?

    YanıtlaSil
  133. Hocam telefonumu bılgısayara bağlayınca hıcbır dosya gostermıyor
    Neden oldugunu siz biliyormusunuz hocam?

    YanıtlaSil
  134. hocam galaxy y ile uyumlumu ?

    YanıtlaSil
  135. beyaz ekran için chainfire ayarları:
    reduce texture quality
    reduce texture size
    qualcomm

    YanıtlaSil
  136. Hocam çok makbule geçti sağ olasın

    YanıtlaSil
  137. Merhaba toprak bey ..oyunu nerden yukliyorum?

    YanıtlaSil
  138. toprak abi bu oyuunu telefona yukluyom ama ekrana kucuk geliyo ve her araf bembeyaz oluyo cozum bulrmusun telefon galaxy ace

    YanıtlaSil
  139. toprak hocam bende galaxy ace GT S5830İ var beyaz ekran sorunu bendede olmuştu sizin verdiğiniz chainfire ayarlarını denedim bu seferde yazılar kötü oldu chainfire de reduce texture quality i tik atıp Hide CF3D ID yide tik işaretliyoruz oyun hem HD hemde yazılar normal oluyor :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ama oyuna girince atıyo iste ördek yazı kalitesinide düşürcen

      Sil
  140. benim telefon galaxy y fifa 10da dediğiniz şeyleri yaptım oyundan atıyor

    YanıtlaSil
  141. hocam sd card dosyası kaldırılmış ne yapalım?

    YanıtlaSil
  142. apk indir kur wi fi ile indirebilirsin dostum :)

    YanıtlaSil
  143. Hocam ben galaxy pocket kullanıyorum. gameloftu bulamıyorum . nerde olduğunu bi söylersen sevinirim .

    YanıtlaSil
  144. Hocam sd kart dosyası linki kırık bi yardımcı olur musunuz lütfen?

    YanıtlaSil
  145. hocam artık ilgilenmiyor musun bu oyun ile ilk yorumumda bu oyunun hileli olanı varmı diye yamıstım ama sizden bı cevap gelmemis ben bu sitenin takipcilerindenim ve güzel paylaşımlarınız var çok indirme yaptım ama bu oyunu cok sevıyorum yanlız indirmek içimden gelmiyo çünkü hile olmadan oynamak mümkün değil lütfen ilgilenirseniz sevinirim

    YanıtlaSil
  146. hocam sd linkini yenilermisin Dosya yönetim tarafından bloke edildi, indirilemez. hatasını veriyor

    YanıtlaSil
  147. sen zahmet etme hocamcım ben buldum sınırsız para ve madalyon yükledım oynuyorum

    YanıtlaSil
  148. bende s3 mini var açılırmı oyun?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam oyun qvga ekranlar içindir verim alamazsınız oyundan

      Sil
  149. hocam bende s3 mini var oyun açılırmı bir sorun çıkarmı yani

    YanıtlaSil
  150. hocam cihazımızda root olması gereklimidir

    YanıtlaSil
  151. root gereklımı bu oyun ıcın acıl ındırcemde

    YanıtlaSil
  152. Hocam sd ye tklym snç bulunmadı diyo link krk galiba

    YanıtlaSil
  153. hocam sd linki kirik bi yardimci olsaniz

    YanıtlaSil

Yeni android oyun paylaşım sitemiz ;

Android Oyun CLUB - http://androidoyun.club

android oyun indir - android uygulama indir