Sizler İçin Seçtiğim Oyunlar

30 Haziran 2013 Pazar

Where's My Mickey? XL APK - Galaxy Mini (QVGA-ARMV6)

 

Yeni android oyun ve uygulama paylaşım sitemiz ;

Android Oyun CLUB - http://androidoyun.club

android oyun indir - android uygulama indir


Disney'in son oyunu olan Where's My serisinin devamı gibi gözüken oyunumuz Where's My Mickey?'i sizlerle paylaşmak istiyorum oyunu çıkar çıkmaz paylaşmama sebebim kasıyor olmasıydı güncellenen sürümde yani 1.0.2'de kasmalar aza indirilmiş alt düzey telefonlarda ufak takılmalar olsa da oynanabilmektedir eski sürümde bu imkansızdı S3'te bile tamamen donuyordu oyunumuz. Disney bu sağı solu belli olmaz hemen güncellemelere ağırlık vererek bu sorunu da çözdü. Oyunumuz üstelik XL versiyonudur. Where's My Mickey?'de ana karakterimiz Disney'in vazgeçilmezi olan faredir. 5 farklı pakette toplamda 100'den fazla bölüm içermektedir. Mickey, Pluto, Goofy ve daha oyun içerisinde mevcuttur. Galaxy Mini de az olsa kasmaktadır ancak oynamak isteyenler için bir engel teşkil etmiyor. Play Store'da 1.99$'dır.

Oyunumuzdan Görüntüler


Where's My Mickey? XL APK
Kurulumu
Where's My Mickey? XL APK dosyamızı indirip kuralım ve oyuna giriş yapalım.
 

Yeni android oyun ve uygulama paylaşım sitemiz ;

Android Oyun CLUB - http://androidoyun.club

android oyun indir - android uygulama indir

30 yorum:

  1. hocam guns'n glory ww2 premium mod lu apk ye baktınızmı siteden silinmişte

    YanıtlaSil
  2. Merhaba toprak hocam oyun gayet başarılı ve büyük hayran olduğum bir oyundur size ne kadar teşekkür etsem azdır okadar iyi bir oyunki hayla bayıla bayıla oynuyorum. Ellerinize ve emeginize saglık ve bu arada grafiklerde harika herkez denesin :) :) :)

    YanıtlaSil
  3. Hocam ben denizden istekler var 2 tane
    Bully
    Survival craft
    Bully i bulmak zr ama

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bully yok gibi survivalcracft ARMV6 cihazlarda çalışmıyor maalesef :(

      Sil
  4. Hocam brothers arm 2 yi yükledim wifi yi kapattım ve ucus moduna aldım ancak güncelleme istiyor halen 80 mb lik bi fikir verirseniz sevinirim...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. normalde istemez hocam ama bir indirsin bakalım

      Sil
  5. hocam punch hero para hileli uptade bekliyorum lütfen update

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. son sürüm ARMV6 cihazlarda çalışmıyor maalesef :(

      Sil
  6. Hocam zombie fronter surviver hileli paylasirmisin . ? :,

    YanıtlaSil
  7. S.a hocam.Size zahmet The end app paylasabilir misiniz?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. the en app ARMV6 cihazlarda çalışmıyor maalesef :(

      Sil
  8. S.a hocam minecrafti yeniden paylasabilirmisin? Sitedekinin linkleri kirik hocam.

    YanıtlaSil
  9. hocam bi cevap versen senden bir program editlemeni istesem yaparmısın ?

    YanıtlaSil
  10. Selam Toprak kardeşim benim telefonda hakkın
    çoktur ama sana bir kaç soru sorcam acil yanıtlarsan sevinirim
    1-Ben Opera Next'i indirdim ve ayarlar seçeneğinden kayıt oldum kayıt bedava mı?
    2-Toprak minecraft ve birazda oyun yerine biraz araç ve uygulama at yeterli uygulama yok zaten yaz sonuna kadar zamanimiz var zaten.
    3-Galaxy mini için google chorome buldum ve opera nextle karşılaştırmanı istiyorum
    4-Su opera bedava internet ayarlarıni buldum diyelim bir hafta kullandımsonra tl attım para alırmı
    SAOL TOPRAK

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. opere next bedavadır hocam
      uygulamalara ağırlık vermeye çalışacağım
      galaxy mini için olan chrome orijinal değildir.
      bedava internette sorun yaşamazsınız merak etmeyin

      Sil
  11. Hocam bende bi sey sorcam tl olmayinca yaptiim seylerden ucret alamaz dimi operator

    YanıtlaSil
  12. Hocam iron man 3 in para ve gem hilelisi ni eklermisin bell I big here gelince oyunda para biriktirip zirh almak or oluyorda

    YanıtlaSil
  13. Hocam Mrb ben ihsan Youtubedeki Dinlediğimz Şarkıları İzlediğimiz Videoalrı Telefonumuza İndirmek icin bir site veya bir program uploed eder msnz şimdiden saolun :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba ihsan hocam istediginiz uygulama sitede var araştırın bulursunuz. Kesin :)

      Sil
  14. hocam be the manager full sürümünü paylaşımısınız lütfen

    YanıtlaSil
  15. Hocam galaxy ace için önerebileceğiniz oyunlar nelerdir ?

    YanıtlaSil

Yeni android oyun paylaşım sitemiz ;

Android Oyun CLUB - http://androidoyun.club

android oyun indir - android uygulama indir