Sizler İçin Seçtiğim Oyunlar

12 Haziran 2013 Çarşamba

Rope'n'Fly - From Dusk 2.0 FULL APK

 

Yeni android oyun ve uygulama paylaşım sitemiz ;

Android Oyun CLUB - http://androidoyun.club

android oyun indir - android uygulama indir


Hepinizin daha önceden ücretsiz sürümünü oynadığınızı düşünüyorum FULL olmayan sürümle arasında pek çok fark var açıkçası bu farkı anlamanız için sizlere FULL olarak sunacağım Rope'n'Fly - From Dusk son sürüm olan 2.0'dır. Rope'n'Fly normalde oyundaki diğer karakter ve binalara tutunmak için kullandığımız ekipmanlar kapalıdır paylaştığım sürümde ise her şey açık olmakla beraber full'dur siz keyfini tam anlamı ile çıkarın diye. Oyunu kısaca özetlemek gerekirse bir çok farklı modla beraber uzun soluklu bir oyundur amacımıza gelirsek yukarıdan gelen karakterimizi düşürmeden binalara halat, zincir v.b. ekipmanlar ile tutunarak ilerlemesini sağlamak. Mod olarak ister zaman sınırı isterseniz de metre sınırı koyabilirsiniz hedefinize. Eklemek istediğimiz son şey bazen tutunacak bina kalmıyor tek kurtuluş yolunuz üzerimizden uçan uçak ve balonlar. Galaxy Mini de sorunsuz çalışmaktadır ve bütün ögeler açıktır. Keyfini çıkarın.
Oyunumuzdan Görüntüler




Rope'n'Fly - From Dusk 2.0 FULL APK
Kurulumu
Rope'n'Fly - From Dusk 2.0 FULL APK dosyamızı indirip kuralım ve oyuna giriş yapalım.
Bütün ögeler açıktır.
 

Yeni android oyun ve uygulama paylaşım sitemiz ;

Android Oyun CLUB - http://androidoyun.club

android oyun indir - android uygulama indir

40 yorum:

  1. Toprak hocam acill PdaNet programinin full surumunu paylasirmisiniz lutfen ???

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ekleme şansım yok google'den arayıp bulmaya çalışın hocam

      Sil
  2. Toprak Hocam Repulze oluyor mu galaxy mini ye

    YanıtlaSil
  3. hocam benim modem engelli olduğu icin kullanabileceğim tek browser bana ara tuşu vermiyor telefonum galaxy young rom download linki paylaşırmısınız

    YanıtlaSil
  4. devil's attorney e bakabilir misin

    YanıtlaSil
  5. kardeş çok acil cevap versen telefonu odin ile rojinal haline çevirdim tekrar root etcemde recovery modda hala custom falan diyo update görmüyor nasıl düzeltebilirim???

    YanıtlaSil
  6. Toprak hocam age of tarzi online olmayan bi oyun istiyorum bide hileli olursa sevinirim.

    YanıtlaSil
  7. Hocam online bi rpg turu oyun onerirmisiniz

    YanıtlaSil
  8. dostum head soccera mod yapabilirmisin yeni adamları açmak ve upgradeleri yapmak çok zor acaba modlayıp hepsini açık hale getirebilirmisin??? siteni 1yıldır takip ediyorum ace kullanıcısıyım sitedeki bütün oyunlar açılıyor çok sağol :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. olmuyor maalesef hocam :(

      Sil
    2. para hilesi falanda mi olmuyor gamecih gibi seyle yapip apkye cevirsen :-)

      Sil
  9. kardeş real racing 2 nin linklerini yenileyebilirmisin

    YanıtlaSil
  10. toprak hocam bir tane rom buldum stock gorunumlu costum rom :) romumuzun adi "new experience stock" cogu arkadasin begenecegi rom bence google arattirip bakabilirler launcher filan ben cok begendim
    birde sizden bi oyun isticem f sim space shuttle oyun aciliyor fakat "wrong package! ATC compression package required " diye bi hata veriyor
    bulursan cok sevinirim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. F-Sim Space Shuttle sıkıntılı emre hocam :(

      Sil
  11. Toprak hocam major mayhemin linkini yeniler misin? Kirilmis da

    YanıtlaSil
  12. ZombieSmash yükler misin hocam? Mümkünse para hileli.

    YanıtlaSil
  13. Hocam gamecih i kurmustum inotia acilmadi gamecihi sildigim halde hack bisiler dio yardim edermisin hocam

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam inotia'da hack shield var o yüzden bu hata

      Sil
  14. Hocam bana Şöyle Oyun oynanabilirliği olan güzel ve sağlam bir telefon tavsiye eder misiniz?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. orhan hocam eski eklediğim oyunlarda bir çoğu sağlam onlara bakın derim ilk konularıma

      Sil
    2. Hocam güldürdünüz allah sizide Güldürsün Telefon hocam :D :D :D

      Sil
  15. hocam bazı oyunlarda data dosyasını android dataya atıyoruz ya bende algılamıyo yeniden yuklemek istiyo acaba ne yapmalıyım acil cevap verirseniz sevinirim toprak hocam .Bu arada emegiine saglık oyun guzelmıs.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam kurulum işlemlerini uyuyorsunuz değil mi rardan çıkarmaya falan ?

      Sil
    2. ewt hocam birer birer

      Sil
  16. Hocam gamecih inotiada calisir diye dusundum ve kurdum fakat calismadi gamecihi sildim gine acilmadi oyun inotiayi silip bidaha yukledim hala hack bisiler dio acilmio hocam yardim edermisiniz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hack shield var o yüzden telefonu bir formatlayın derim

      Sil
  17. hocam candy crush saga yükleyebilirmiyiz size zahmet bi baksanız

    YanıtlaSil
  18. Hocam gangstar city nin para hilelisi varmı varsa paylasirmisiniz simdiden tesekkurler

    YanıtlaSil
  19. Toprak hocam sitenizi 2 senedir takip ediyorum lutfen sitenize sugar crush sagayı eklermisiniz

    YanıtlaSil

Yeni android oyun paylaşım sitemiz ;

Android Oyun CLUB - http://androidoyun.club

android oyun indir - android uygulama indir