Sizler İçin Seçtiğim Oyunlar

14 Haziran 2013 Cuma

Brave Heroes APK - Galaxy Mini (QVGA-ARMV6)

 

Yeni android oyun ve uygulama paylaşım sitemiz ;

Android Oyun CLUB - http://androidoyun.club

android oyun indir - android uygulama indir


Com2uS firmasına ait olan çıkalı pek bir zaman olmasa da ilerleyen günlerde Play Store'da iyi bir yere sahip olacağını düşündüğüm kaliteli bir kale defans oyundur.  Bildiğimiz üzere Com2uS bu tip oyunların yapımcılığı konusunda oldukça iyidir farkını Brave Heroes ortaya koymayı başarmıştır. İyi bir strateji ile bütün düşmanlarınızı alt edebilirsiniz bunu unutmayın. Hero yani ana kahraman olarak seçebileceğiniz pek çok karakter mevcut hepsinin kendine özgü farklı özellikleri bulunmaktadır. Karşınıza düşman olarak pek çok farklı ırk gelecektir unutmayın amacınız düşmanın kalesi yok etmektir. Basit arayüzlü oyun içi kontrolleri kolay bir oyundur oynamanızı öneririm. Galaxy Mini de sorunsuz çalışmaktadır.

Oyunumuzdan Görüntüler




Brave Heroes APK - Galaxy Mini (QVGA-ARMV6)
Kurulumu
Brave Heroes APK - Galaxy Mini (QVGA-ARMV6) dosyamızı indirip kuralım ve oyuna giriş yapalım.
 

Yeni android oyun ve uygulama paylaşım sitemiz ;

Android Oyun CLUB - http://androidoyun.club

android oyun indir - android uygulama indir

14 yorum:

  1. hocam bide android
    yükseltme nasil oluyor rom
    neye yarar bide bugun
    guncelleme yaptim ana
    bant surumu neye yarar
    eger yapabilirseniz temple
    run 1 bulabilir misin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam telefonun düzenli güncellemeleri diyebiliriz ana bant sürümü o versiyonun kodu gibi bir şey diyebiliriz.
      sitede teple run 1 var

      Sil
    2. Bu yorum yazar tarafından silindi.

      Sil
  2. Hocam ben siteden bir sürü oyun ve program indirdim hepsi oluyo hepsi oluyo ama sadece temple run1 ve 2 vede brave acilmiyor cihazim i serisi ve temple run oynamayi cok seviyorum ya benim icin apk yada bir cözüm yolu soyleyebilirmisiniz.
    Bu oyunda harika bir oyun tebrikler hocam

    TEŞEKKÜRLER

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. arkadaş bende açılıyo telefonun markası galaxy young senin telefonun markası nedir

      Sil
    2. i serisi ise çalışmayabilir

      Sil
  3. Toprak hocam sitenizden onlarca oyun indirdim pes 2011,the sims3,subway surfers,plants and zombies ve daha onlarcası ancak 2 tane büyük sorunum var bunlara bir çözüm yolu bulabilirmisiniz?
    1:bazı dosyalar apk değilde txt biçiminde iniyor bende oyunu yükliyemiyorum
    2:telefonum galaxy mini ve sadece telefon hafızasına whats app yüklü ancak yinede dahili telefon saklama alani azaliyor diyor ve hic bir programi indiremiyorum whats app verisini siliyorum ancak yine olmuyor en fazla 5mb lik bos alan oluyor bu yuzden sadece sd karta yuklenen oyunlari yukluye biliyorum lutfen bir cozum yolu soyleyin LUTFENNNNNNN

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. arkadaş sana tavsiyem telefonu aç kapa düzelmezse fabrika ayarlarına geri dön o zaman düzelir

      Sil
    2. Hocam ac kapa yaptim reboot bile yaptim simdi bir deniyeyim fabrika ayarlarini

      Sil
    3. Cok tesekurler hocam oldu bol bol bos alanim var artik birde su txt sorununa cozum bulabilirsek

      Sil
  4. toprak hocam hilesini yapabilirmisiniz

    YanıtlaSil
  5. hocam nolurr oyunu çok seviyorum ama çok zor elmas toplanıyor bi baksanız olmazmı lütfen toprak hocam

    YanıtlaSil
  6. Hocam mümkünse oyunun hilelisini paylaşır mısınız ? Şu gemler olmadan hiçbir şey yapılmıyor çünkü paylaşırsanız çok sevinirim şimdiden teşekkürler

    YanıtlaSil
  7. Hocam bu hileli surum calismior indirdim paket yukleyici oyuna girdim 1000gold oyunun aynisi duzeltirmisiniz ? Tesekkurler

    YanıtlaSil

Yeni android oyun paylaşım sitemiz ;

Android Oyun CLUB - http://androidoyun.club

android oyun indir - android uygulama indir