Sizler İçin Seçtiğim Oyunlar

19 Haziran 2013 Çarşamba

Smurfs' Village 1.2.7a MOD APK - PARA HİLELİ

 

Yeni android oyun ve uygulama paylaşım sitemiz ;

Android Oyun CLUB - http://androidoyun.club

android oyun indir - android uygulama indir


BEELINE INTERACTIVE, INC. firmasının sevilen oyunu Smurfs' Village'yi oynamayan yoktur aranızda daha öncede sitemizde paylaşmıştım üzerinden pek çok sürüm geldi geçti son sürüm olan 1.2.7a sürümünü yalnızca PARA HİLELİ olarak paylaşmak istiyorum. Oyunumuzun konusuna gelecek olursak sevimli kahramanlarımız şirinlerin köylerini yönetiyoruz çiftlik kurup orman ürünlerini yetiştiriyoruz. Oyun içerisinde ki mini oyunları tamamlayarak ekstra şirin çileği kazanabiliyorsunuz. Oyunumuz yaratıcılık yönünüzün ortaya çıkmasını sağlıyor sıfırdan bir köy inşa ediyorsunuz madenler, çiftlikler ve dahasını... Şirin babanın rehberliğinde köyünüzü Gargamel'den koruyorsunuz. Oyun grafikleri çizim gibidir karikatür benzeri anlayacağınız. Galaxy Mini de sorunsuz çalışmaktadır. Play Store'da  420.000'den fazla indirilmiştir.
Oyunumuzdan Görüntüler



Smurfs' Village 1.2.7a MOD APK
Smurfs' Village 1.2.7a MOD SD DATA
Kurulumu
Smurfs' Village 1.2.7a MOD SD DATA dosyamızı indirip rardan çıkaralım "com.capcom.smurfsandroid" ve android/obb klasöre atalım.
Smurfs' Village 1.2.7a MOD APK dosyamızı indirip kuralım ve oyuna giriş yapalım.
Para hilesi : Oyuna giriş yaptığınızda paranıza bakmanız yeterlidir.
 

Yeni android oyun ve uygulama paylaşım sitemiz ;

Android Oyun CLUB - http://androidoyun.club

android oyun indir - android uygulama indir

26 yorum:

  1. Yanıtlar
    1. eski sürümünü denemiştim çalışmıyordu yeni sürümü yarın denerim çalışırsa eklerim akşama :)

      Sil
  2. hocam benim tel pocket , teli resledim tel yavaşladı önceden açılan uygulamalar açılmamaya başladı , açtığı oyunlara ise bi 10 - 15 saniye bekliyor sonra açıyor bu olayı nasıl düzeltebilirim ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam yeniden bir rom kurun isterseniz sorun kökten çözülür

      Sil
    2. JellyBlast kur kardeşim. Pockette oldukça stabil çalışıyor.

      Sil
  3. Hocam benim telefon samsung gio (S5660) surumum 2.3.6 telefon çok kasıyo onerebilceğiniz bir rom varmidir...rootsuz olursa sevinirim simdiden tesekkurler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam yeniden stock rom kurun derim

      Sil
  4. hocam ben apk mania dan minecraft pocket edition yukledim rardan cikarip kurdum fakat calismadi samsung galaxy ace 1 kullanmaktayım arm6mı bilmiyorum ama calismasi lazim birde guitar heroda nete bagli olsamda connection lost hatasi aliyorum toprak hocam lutfen yardim edin - Uğurcan Uyan

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam minecraft pocket edition ARMV6 cihazlarda çalışmıyor maalesef :(
      guitar hero sorunlu bakacağım ama

      Sil
  5. toprak hocam lütfen yardım telefon hiç bişekilde açılmıyo söleyim şarj felan da takılı ekran bile gelmiyo şarja takıyorum oda gelmiyo hiç bi şekilde açılmıyo yardım please :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tek çözüm at çöpe gitsin

      Sil
    2. hocam teknik destek alın

      Sil
    3. Telefon full brick olmuş :D Benim ablamında öyle oldu sonra USB Jig diye bi cihazla düzeltmişler. 5-10 lira fln diyolar araştır bence. Yoksa ya telefoncuya 150 lira verirsin ya da içini açıp kendin yaparsın.

      Sil
  6. Hocam hill climb racingin modlusunu atarmısın ama yeni s ürüm olsun hocam lütfen please

    YanıtlaSil
  7. hocam clone camera diye bişey varmış onu bulabilirmisiniz

    YanıtlaSil
  8. Sirin cilegi calismiyormu hocam alamadimda

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. şirin çileği çalışmıyor hocam

      Sil
  9. Hocam i serisinde çalışır mı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. i serisinde çalışma ihtimali yüksek denemedim ancak

      Sil
  10. hocam lutfen guncellenebilen modunu yapın lutfenn ilginize tesekkurler...

    YanıtlaSil
  11. hocam şirin çileği hackli halini atarmısnınız *

    YanıtlaSil
  12. slm kardeşim dedini aynen yaptım indirdim rar dosyasının içindekileri attım ama bi işe yaramadı telefonumun modeli LG NEXUS 4 acaba bu yüzdenmi çalışmadı yardımcı olurdasan sevinirim .

    YanıtlaSil
  13. şirin çileği hilesi nerden bulabilirim acaba

    YanıtlaSil
  14. Hocam benim tel galaxy s 3 çalışırmı ?

    YanıtlaSil

Yeni android oyun paylaşım sitemiz ;

Android Oyun CLUB - http://androidoyun.club

android oyun indir - android uygulama indir