Sizler İçin Seçtiğim Oyunlar

28 Aralık 2013 Cumartesi

New Star Soccer FULL APK - PRO LİSANS

 

Yeni android oyun ve uygulama paylaşım sitemiz ;

Android Oyun CLUB - http://androidoyun.club

android oyun indir - android uygulama indir


Sevgili takipçilerim sevilen oyun New Star Soccer'a gelen son güncellemeden sonra LİSANS sistemi geldi PRO LİSANSINIZ yok ise oyunun bir çok özelliği sınırlı oluyor doğal olarak zevk vermez bir hale geliyor bugünkü konumuzda New Star Soccer PRO LİSANSLI olarak sizlere sunmak istiyorum tek yapmanız kurulum talimatlarına uyarak New Star Soccer'ı kurmak ondan sonra sınırsız özelliklerde rahatlıkla oynayabilirsiniz. Daha önce oynamayan arkadaşlarımız için kısaca New Star Soccer'ı anlatmak istiyorum oldukça eskiye dayanan geçmişi ile futbolcu olmak isteyen her genci bu yolda dahada ateşleyecek tarzdan ünlü futbolcuların hayatını şimdiden yaşayabileceğiniz kaliteli, kurgusu mükemmel bir oyundur. Futbolcunuzun oynayacağı kıta ve ligi seçiyorsunuz kendinizi gösterip takımlara alınmanızdan sonra 16 yaşında futbol hayatına başlıyorsunuz para, şöhret, kumar masaları, gayrimenkuller, kız arkadaşları sizleri bekliyor... Galaxy Mini de sorunsuz çalışmaktadır. Play Store'da 80.000'den fazla indirilmiştir. TÜRKÇE DİL DESTEĞİ MEVCUTTUR.

Oyunumuzdan Görüntüler

New Star Soccer FULL APK
Kurulumu
Yukarıdaki New Star Soccer FULL APK dosyamızı indirip kuralım ve oyuna giriş yapalım sürümü 1.19'dur sakın endişelenmeyin giriş yaptıktan sonra futbolcunuzu ayarlayıp bir maç yapın ve oyunu kapatın ardından Play Store açıp New Star Soccer oyunumuzun sayfasına gelelim GÜNCELLE seçeneğine dokunalım oyun güncellenecek sürümü 1.60 olacaktır PRO LİSANS ile rahatlıkla oynayabilirsiniz...
New Star Soccer FULL APK - PRO LİSANS
New Star Soccer FULL APK - PRO LİCENSE
 

Yeni android oyun ve uygulama paylaşım sitemiz ;

Android Oyun CLUB - http://androidoyun.club

android oyun indir - android uygulama indir

105 yorum:

  1. kardeş eski sürümlü oyunu güncelleyince hem pro lisans hemde hava&saha paketleri geliyor

    YanıtlaSil
  2. Abi eline saglik diyim baska ne dicem ya supersin

    YanıtlaSil
  3. hocam Allah rizasi icin teamspeak 3 le ilgilen

    YanıtlaSil
  4. hocam ben bu siteyi 6 aydir takip ediyorum son 2 haftadir oyun indiremiyorum.opera mini indirdim yine inmiyor bisey soyleyin hocam

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Herseyini yedekleyip,fabrika ayarlarina cevirirsen olur kardes bnde de vardi o sorun yine olmazsa dolphin i tavsiye edrm

      Sil
  5. Eline sağlık bro :)

    YanıtlaSil
  6. Hocam scrible hero modlu lazım

    YanıtlaSil
  7. Pro Lisans ne işe yarıyor?

    YanıtlaSil
  8. toprak hocam sen bunu yayınlamadan önce ben eski sürümü oynuyordum güncelliyim dedim marketten ne olacak diye pro lisansım oldu burada söyleyecektim ama sen konu açmışsın zaten.

    YanıtlaSil
  9. Hocam Traffic Racer armv6 eklerseniz çok sevinirim saygılar.

    YanıtlaSil
  10. HOCAM ACCAYİP TEŞEKKÜR EDERİM YA ÇOOOOKK TEŞEKKÜR EDERİM SINIFTA HERKEZ BANA BU OYUNLAR İÇİN PARA BİLE VERİYORLAR ŞEY DR.DRİVİNGİN YENİ SÜRÜMÜNÜN PARA HİLESİNİ YAPAR MISINIZ ACABA ÇÜNKÜ ÇOK YENİ ARABALAR GELMİŞDE ONUN İÇİN ŞEY EDİYİM DEDİM :d

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kardeşim nerden anlyoruz aldigmzi bn hrrseyi yaptim ama hla pro lisans al dyo

      Sil
  11. Toprak kardeşim şu ana kadar emeklerini takdir ederek ve duayen biçimde blogunu takip ettim, nerden baksan 50 kişiye de önerdim ama senden ilk defa belki de son defa birşey isticem. Bana ulaşır mısın mozbek175@gmail.com

    YanıtlaSil
  12. iyi akşamlar kardeşim öncelikle emeğini taktor ediyorum eline sağlık. Şu an paşlaşmış olduğun NSS'nin içinde sınırsız parada dahil mi acaba yoksa sadece lisans mı mevcut ?

    YanıtlaSil
  13. Ya kardeşim bi ricam olucak şu apk'leri başka bir siteye upload edersen seviniriz mobilden indirirken sorun yaşıyoruz.

    YanıtlaSil
  14. Hocam gta san andreas veya dreamleague soceeri paylasir misiniz??Lutfen takin bu sefer
    kac seferdir yanit vermenizi bekliyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Alican kardes bende cevap bekliyorum tesadufe bak ayn7 gun yazmisiz .d .d .d .d

      Sil
    2. Arkadaslar bu sadece galaxy miniye alan seylerin hilesini yapiyor onlari yapamaz yani

      Sil
  15. Allah razı oosun kardesim bide DH4ile ilgilensen rootsuzunu atsan bize ne sevinirim lutfen yeni surumu olsun

    YanıtlaSil
  16. Olmuyor olmuyor 8lmuyor

    YanıtlaSil
  17. Kardes iyi hos da ben sınırsız paralı sürümü arıyom yani mod lu bi ilgilenirmisin

    YanıtlaSil
  18. hocam root sizin yaptiğiniz gibi gösterilmiyor başka sitelerde bir sürü program indirip öyle yaptırıyolar ben hangisini yapiyim? (lütfen yanıtlayın)

    YanıtlaSil
  19. Hocam guncellenmiyor dediklerinizin aynisini yapiyorum play store a girip guncelliyorum iniyor yuklenirkeb paket dosyasi gecersiz diye hata veriyor

    YanıtlaSil
  20. Hocam onceden indiriyodum eskiden simdi jnmiyo sadece zippyde oluyo yardm edersn svnrm

    YanıtlaSil
  21. hocam ne zaman para geliyor ??

    YanıtlaSil
  22. hocam lütfen teamspeak 3 le ilgilen ya kaç gündür ulaşmaya çalışıyorum tınladığın yok

    YanıtlaSil
  23. Paylaşımlarınız için çok teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
  24. Ya indirme basarısız diyo yardim edin lutfen

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Burak kardeşim ben tam olarak sorununun ne oldugunu bilmiorum ama sen yinede bi sd kartı bicimlendir eger oylede olmassa fabrika ayarrlarını sıfırlamayi dene

      Sil
  25. Hocam bunun para hilelisini yapar mısın?

    YanıtlaSil
  26. OYUNUN HİLELİ İÇİN 1-2 gün bekleyin hocalarım :)

    YanıtlaSil
  27. Toprak hocam Poweramp ın full versiyonuna bakabilcek misin? Bayadır arıyorum hiçbir sitede yok. Bulabilirsen çok teşekkürler...

    YanıtlaSil
  28. hero of sparta chainfire ile sorusu çalışıyor galaxy pocket te

    YanıtlaSil
  29. Paket yükleici yüklemiyo

    YanıtlaSil
  30. Adamlık yapıp bi cevap verdeydin. Yok deseydin bile daha iyiydi...

    YanıtlaSil
  31. hocam ellerine sağlık bok gibi uygulama hemen silersin yorumu ama olmadı hocam eline sağlık

    YanıtlaSil
  32. Bunun bide para hilelisi olsa....

    YanıtlaSil
  33. PARA HİLESİ BULDUMMM!!!!! İLK ÖNCE KUMARA GİRİN SONRA ORDAN SLOTLARA GİRİN SLOTLARDA EN AZ 2 TANE BENZEYEN RESİM OLCAK SONRA OYNAYA BAS VE HEMEN ORTA TUŞA BAS SONRA OYUNA GİR PARA GELDİİ -_- ARA SIRA OLMUYOR AMA HEP DENEYİN OLUR :D

    YanıtlaSil
  34. hocam be the manager 2014 ü paylaşabilirmisiniz ?? :D

    YanıtlaSil
  35. hocam54zip diyor orayi nasi yapcaz

    YanıtlaSil
  36. Adminim verdiğin linkte sadece 21kb lık apk var.Oyun açılmıyo yani.Ben mi bişeyleri yanlış yaptım acaba.yardımcı olur musunuz?

    YanıtlaSil
  37. Kardesim indirip attım ama teleforda nerede bulucam telefon LG nexus4

    YanıtlaSil
  38. Toprak Hocam Ben Sizi Çok Sewiyorum Oyunlarınızı Da Seviyorum Fakat Bir Sorum Olacak Bu Nssde PRO LİSANS VE SAHA-HAVA OLUYO FAKAT PARA OLMUYOR NEDEN ? ŞİMDİDEN TEŞEKKÜRLER İYİ GÜNLER...

    YanıtlaSil
  39. Score World goals
    galaxy y veya mini icin bulabilir misiniz
    bulursaniz cok sevinirim

    YanıtlaSil
  40. tablette kariyer yükle cıkmıyo

    YanıtlaSil
  41. bunun para hilesini de atarmisiniz

    YanıtlaSil
  42. teşekkürler para hileli olursa ikisi bir arada daha güzel olur

    YanıtlaSil
  43. Hocam Bunun hem pro lisans hemde para hileli apksını atarsanız çok mutlu olurum size güveniyorum birde android oyunlarda hile yapabileceğim bir program varmı ? cevaplarsanız çok sevinirim.

    YanıtlaSil
  44. Hocam traffic raceri yaparmısın lütfen ya :D :D

    YanıtlaSil
  45. Beyler super Hali ve Saha paketi de geliyor (1.60)

    YanıtlaSil
  46. Hocam oyunu burdan indirince para hilesi olumomu ? Acaba??Rica edersem cewap verebilirmisin ??

    YanıtlaSil
  47. Hocam harikasın new star score için sağol.. :D

    YanıtlaSil
  48. Hocam New Star Soccer oyununu para hilesini yapabilir misiniz ?

    YanıtlaSil
  49. Uyglama yuüklenemedi diyo

    YanıtlaSil
  50. Yanıtlar
    1. hocam indirdiğiniz dosya bozuk inmiştir farklı tarayıcı ile tekrar indirin.

      Sil
  51. Hocam bir yardim edin dediklerinizi harfiyen yaptim guncelle deyince gene eskisine gelio pro lisans gene olmuyi yardim edin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam anlatılanları yapmış iseniz sorunsuz olması lazımdı

      Sil
    2. Harfi harfine yaotm ama olmuyo sozlesme yukseltemiyorum

      Sil
  52. En az 5 kerem denedim olmuyor

    YanıtlaSil
  53. abi çok teşekkür ediyorum

    YanıtlaSil
  54. Benim eski surumde profilim var. Yeniye guncelleyince profil gider mi yani kariyer?

    YanıtlaSil
  55. Ben bir turlu yapamadim yardim edin lutfen

    YanıtlaSil
  56. Nerden indiriyoruz

    YanıtlaSil
  57. YA Bİ YARDİM EDİN NOLUR ! Simdi indirmek icin tikliyorum sonra bir zip sayfasi cikiyo ingilizce bi sayfa ben bisey anlamiyorum nasil indiricem bi acik acik tarif edin nolur ya

    YanıtlaSil
  58. Abi yardim edin herseyi yaptim yukledim gncelledim ama hala pro lisans al dyo napmaliym lütfen acil yardım

    YanıtlaSil
  59. Ya yüklenmedi diyo nedennnn?

    YanıtlaSil
  60. Ya kardeşim dosya açılmıyor diyo

    YanıtlaSil
  61. Manuganu arvm6 istiyorum

    YanıtlaSil
  62. Admin lutfen bak bi ! # 999 999 para hilesinin linkini attt

    YanıtlaSil
  63. abi benim telefonda mağaza açılmıo mağazaya bağlanamadı dio

    YanıtlaSil
  64. Hocam bunu arkadasim guncelledi onda surat yetenegi top surme bendeki pas kesme lutfen yanit

    YanıtlaSil
  65. Şu anki sürümünü de yapar mısınız

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam buradaki apk dosyasını kurup play store'dan güncelleyince zaten pro lisans olur son sürümü

      Sil
  66. Aynen dediğiniz şekilde yaptım ama olmadı. Pro lisans için ayrıca bi şey yapmam gerekiyor mu

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hayır gerekmiyor anlatımı uygulamanız yeterlidir.

      Sil
  67. Toprak Hocam bunu daha öncede dile getirdim fakat fazla ilgilenmediniz ve bende Yapıcak bir şey olmadığı için fabrika ayarlarını sildim.Play Store'ye giremiyorum Google hesabı kuruyorum ve Her zaman Sunucu ile sağlam bir veri kurulamıyor diyor. Hemde internet çok iyi çektiği zaman bile.

    Sizin dediğiniz gibi telefonu rootladım ve yine girmedi.Google hesabı da kuramıyorum.Telefonum Galaxy Ace s5830i

    Bu arada Galaxy Ace için sitenizde Temple Run oyunu bulamadım.Bulursanız Sevinirim.Subway Surfers ise harika çalışıyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. play store için farklı bir internet ağı deneyin.

      ben size play store için root yapmanızı söylemedim ki.

      sitedeki temple run çalışmıyor cihazınızda benim yapabileceğim bir şey yok

      Sil
    2. Hocam dediğiniz gibi farklı bir internet ağı deneyeceğim.

      Fakat Bende Temple run var SUBWAY SURFERS de yaptığınız gibi müziğini kıssanız hiç bir sorun olmaz

      http://narod.ru/disk/44782752001/Temple_Run_1.0_galaxy-ace.ru.apk

      oyunu oynuyorum ve altın alma kısmına gelince ekran kare kare oluyor. Bakmanızı tavsiye ederim.

      Sil
  68. Toprak hocam yıldız hileli olanı varmı

    YanıtlaSil
  69. Pronun olup olmadigini anlayamadim. Reklam engelleme, saha ve hava var tek

    YanıtlaSil
  70. Hocam aynı oyunu isim değiştirme olanağı sunarak yapabilirmisisniz lütfen hocam ?

    YanıtlaSil
  71. Paketin ayrıştırılmasında bir sorun oluştu diyor lütfen yardımcı olurmusunuz?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam uygulama bozuk inmiştir. tekrar indiriniz.

      Sil
  72. BU oyunun para hilelisini atarmısın lütfen :)

    YanıtlaSil
  73. hocam bu oyunlarınızının hepsi motorola atrixte çalışırmı cevaplarsanız çok sevinirim saygılar :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kaan hocam oyunların hepsi için garanti veremem ancak büyük çoğunluğu çalışır

      Sil
  74. Karfes yapiyorum dedikletini ama playstore a gelip guncelle dedigimde birsuru yer olmasina ragmen yeterli yer yok diyo deliricem ya nolur bi yardim et :/

    YanıtlaSil
  75. Hocam para hilelisi varsa atsanız sevinirim çok teşekkürler

    YanıtlaSil
  76. doğukan esendağ10 Temmuz 2014 09:42

    Toprak hocam dream league soccer para hilesi yaparmısın :D

    YanıtlaSil
  77. Hocam cılfın hırsız nolur

    YanıtlaSil
  78. abicim new star soccerin hilelisi varmı

    YanıtlaSil

Yeni android oyun paylaşım sitemiz ;

Android Oyun CLUB - http://androidoyun.club

android oyun indir - android uygulama indir