Sizler İçin Seçtiğim Oyunlar

1 Haziran 2013 Cumartesi

Angry Birds 3.1.2 MOD APK - ALIŞVERİŞ HİLELİ

 

Yeni android oyun ve uygulama paylaşım sitemiz ;

Android Oyun CLUB - http://androidoyun.club

android oyun indir - android uygulama indir


Genel olarak her yaş grubundan insana hitap eden oldukça zevkli bir o kadarda ünlü oyunlardan birisi sayılan Rovio Mobile Ltd. şirketinin yapımcılığını üstlendi Angry Birds sonunda güncellendi ve 3.1.2 sürümüne ulaştı. Bana göre bir oyunda hile yoksa o oyunun zevki çıkmaz Angry Birds 3.1.2 sürümünüde MOD olarak paylaşıyorum alışveriş hilelidir istediğiniz özelliği alabilirsiniz. Kapak resminde de anlayacağınız üzere 15 yeni bölüm eklenmiştir. Size önerim ilk olarak Mighty Eagle'ı almanız inanılmaz güçlü bir kuştur çoğu bölümü doğru kullanırsanız tek hamlede bitirebilirsiniz. Galaxy Mini de sorunsuz çalışmaktadır. Play Store'da 1.600.000'den fazla indirilmiştir. Keyfini çıkarın.

Oyunumuzdan Görüntüler




Angry Birds 3.1.2 MOD APK 
Kurulumu
Angry Birds 3.1.2 MOD APK dosyamızı indirip kuralım ve oyuna giriş yapalım.
Alışveriş hilesi :  Oyunda alışveriş bölümüne (STORE) girip istediğiniz ürünü almak için dokunun Play Store açılınca geri tuşu ile çıkın.
 

Yeni android oyun ve uygulama paylaşım sitemiz ;

Android Oyun CLUB - http://androidoyun.club

android oyun indir - android uygulama indir

32 yorum:

  1. Hocam running fred e para hilesi yapabilirmisin

    YanıtlaSil
  2. hocam çiftlik oyunu olmadı mı:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. daha bakamadım hocam adını tekrar alabilir miyim

      Sil
    2. farm story hocam:)

      Sil
  3. hocam münkünse perfect kick online penaltı oyunu bir bakarmısınız mükemmel bir oyun en azından modlama işlemi ile yapalırsa olabilir belki (işinize karışmak gibi olmasında :D)

    YanıtlaSil
  4. hocam kaliteli bir fotoshop programı yükleseniz

    YanıtlaSil
  5. Merhaba toprak hocam ilk öncelikle en kaliteli ve 2 inci en çok sevdigim ve oynadıgım bir oyundur gayret zevk verici bir oyundur kızgın kuşları vırlatmak daha iyi oluyor kesin herkez denesin çok teşekkürler emegine saglık kolay gelsin toprak hocam :)

    YanıtlaSil
  6. Hocam çok sağolun en sevdiğim oyun bu yaa söylemiştim size sizde paylaşmışsınız bu sayfa mükemmel ya :)

    YanıtlaSil
  7. hocam hangi programlar ile apk editliyosunuz yada modluyosunuz öğrenebilir miyim ?

    YanıtlaSil
  8. hocam head soccer android için çıkmış armv6 destekli onunda hilelisini paylaşabilirseniz sevinirim

    YanıtlaSil
  9. Hocam benim telefonum galaxy Ace 5830i indirme başarısız diyor

    YanıtlaSil
  10. Hocam mayday! oyununu modlu olarak paylaşabilir misiniz?

    YanıtlaSil
  11. hocam gozunu seveyim benim 5570ı yı ben clock work mod kurmadan ısc tema rootu atmayı dendim telafon acılmadı yarın geri vercem cok acil yardım edin

    YanıtlaSil
  12. Toprak Hocam telefona indirmeye çalışıyorum indirme başarısız diyor operada indirmeye çalıştım olmadı en son download manager i indirdim iniyor fakat açılmıyor yardım edin lütfen

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Telefonum i serisi bu arada

      Sil
    2. hocam telefona tek indiremediğim uygulama bu değil son romdan sonra hiçbir uygulama inmiyor

      Sil
    3. hocam uygulamalar sorunsuz inmektedir. romla alakası yoktur farklı tarayıcılar deneyin.

      Sil
    4. hocam denedim fakat açılmıyor. romun yüzünden oldu demiyorum romdan sonra ki hiçbir uygulama inmiyor dedm

      Sil
  13. Hocam head soccer gelmiş para hileli koyarmısın

    YanıtlaSil
  14. Hocam acaba candy crush saga bulabilir misin ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. candy crush saga ARMV6 cihazlarda çalışmıyor :(

      Sil
  15. Hocam aynı sorun bendede vardı uc browserda sorunsuz hızlı indirme yapılabiliyor

    YanıtlaSil
  16. Toprak hocam angry birds epic oyunu hilesini yükler misiniz teşekkür ederim

    YanıtlaSil

Yeni android oyun paylaşım sitemiz ;

Android Oyun CLUB - http://androidoyun.club

android oyun indir - android uygulama indir