Sizler İçin Seçtiğim Oyunlar

17 Kasım 2013 Pazar

Hill Climb Racing 1.12.0 MOD APK - PARA HİLELİ

 

Yeni android oyun ve uygulama paylaşım sitemiz ;

Android Oyun CLUB - http://androidoyun.club

android oyun indir - android uygulama indir


Site üzerindeki yorumlarda sıkça adı geçen bir oyundu Hill Climb Racing özellikle de MOD yani para hileli olarak isteyen arkadaşlarımız oldukça fazlaydı. Bu durumu göz önüne aldım kısa bir uğraştan sonra sizlerle paylaşacak duruma getirebildim. Konudaki Hill Climb Racing son sürüm olup SINIRSIZ PARA hilelidir. Oyunumuzu oynamayan çok az kişi vardır onlar içinde kısaca anlatmak istiyorum. Kullandığınız araç ile çeşitli arazilerde, zorlu yollarda, lav-kum-su çukurlarında ileri gelen pür dikkat oynanacak nadir oyunlardandır. Play Store'da kısa sürede ilgiyi üzerine çekmeyi başardı zaten Fingersoft firmasına aittir. Her yeni gelen sürümde değişiklikler olduğu gibi 1.12.0 yeni arazi ve araçlar sizleri bekliyor. Oynaması oldukça basittir gaz ve fren mantığına dayanıyor önemli olan aracın dengesini sağlayıp karşınıza çıkan benzinleri kaçırmamak... Galaxy Mini de sorunsuz çalışmaktadır. Play Store'da 880.000'den fazla indirilmiştir.

Oyunumuzdan Görüntüler


Hill Climb Racing 1.12.0 MOD APK
Kurulumu
Hill Climb Racing 1.12.0 MOD APK dosyamızı indirip kuralım ve oyuna giriş yapalım.
Para hilesi : Oyuna giriş yaptığınızda paranıza bakmanız yeterlidir.
 

Yeni android oyun ve uygulama paylaşım sitemiz ;

Android Oyun CLUB - http://androidoyun.club

android oyun indir - android uygulama indir

35 yorum:

  1. son surummu acaba

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet Hocam En Son Sürümdür. :)

      Sil
    2. Nerden indiriyoruz

      Sil
  2. Toprak hocam BİZİM ÇİFLİK
    SAHİL oyunu galaxy mini için olurmu varsa oyunu ekleyin sizden bunu istemiştim ama cevap yok eklerseniz sevinirim teşekkürler

    YanıtlaSil
  3. hero forge para hileli bi bakarmisin sana zahmet hocam

    YanıtlaSil
  4. Bridge Constructor armv6 hocam yaparmısınız

    YanıtlaSil
  5. Toprak abi subvay surf modlarmısınız lütfen paris,nev orleans felan. İlgilenirseniz cok sevinirim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Malesef armv6'da çalismiyorlar hocam :(

      Sil
    2. Shadowgun deadzone oyununada bir hile yapabilirseniz cok mutlu olacağım iyi günler dilerim

      Sil
  6. green farm 3 ve pet shop story mod halini atarmisiniz hocam cevap bekliyorum...

    YanıtlaSil
  7. Realsteel WRB eklermisiniz hocam simdiden cok tesekkur ederim ilgilenin lutfen

    YanıtlaSil
  8. hocam True Skate ekleyebilrimisiniz galaxy mini için ?

    YanıtlaSil
  9. lütden bana bir yardım edin where is my water adlı oyunu telefonuma bu siteden indirdim oyun açıldı oyunda su vardı ama oyundan çıkıp tekrar girdiğim zaman sular gözükmüyor bir şey yapamıyorum lütfen yardım edin cihazım galaxy young 53690

    YanıtlaSil
  10. Valla abi çok iyisiniz oyun çıkıyo hemen sizden görüyoruz hilelisini helal teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  11. Kasim Can Sahin18 Kasım 2013 08:24

    Hocam Ball Travel 3D Alpha yi upload yapar misiniz. Simdiden tesekkurler

    YanıtlaSil
  12. Hocam lutfen dark avenger 1.2.6 para hilesi paylasirmisiniz

    YanıtlaSil
  13. Hocam "New Star Soccer" yeni sürüm çıkarmış fakat herşeye para istiyor bi zahmet alışveriş hileli yapabilirmisin?

    YanıtlaSil
  14. HOCAM BELKİ 10 OLDUAMA İ SERRİSİ ROOTA Bİ BAKSANIZ ???

    YanıtlaSil
  15. toprak hocam hard wounda virus var(truva atı) haberin olsun!!!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hangi antivirusu kullanıyorsunuz truva atını nasıl buldu?

      Sil
  16. galaxy mini s5570 te çalışırmı ben çok indirdim derleyeci hatası ve uygulama yüklenemedi diyor.
    Çalışır mı

    YanıtlaSil
  17. nerden indirildiğini bulamadım biri tarif edebilirmi

    YanıtlaSil
  18. hocam telefona rom atınca aynı zamanda root damı atılıyor.Yani root romun içindemi yoksa ayrı ayrımı atmam gerek?

    YanıtlaSil
  19. Hocam oyunu telefonuma indiremiyorum indir diom indirme basarisiz diyor cihazim samsung galaxy young lutfen yardimci olun

    YanıtlaSil
  20. Hocam oyunu telefonuma indiremiyorum indir diom indirme basarisiz diyor cihazim samsung galaxy young lutfen yardimci olun

    YanıtlaSil
  21. Hocam traficc racer diye bir oyun var onu hilesini yaparmisin cevap bekliyorum?

    YanıtlaSil
  22. Nss yeni surum hileli yükle bbi zahmet hocam

    YanıtlaSil
  23. Hocam benim telefonum galaxy young yani 5360 indirmelere başarısız diyoda bi bakarmısınız

    YanıtlaSil
  24. Hocam bu para hilelimi he hocam bide şu zombies vs planets 2 nin hilelisi warsa onu yayınlayı versene şimdiden teşekkürler...

    YanıtlaSil
  25. hocam jetpack joyride v1.5.3 e bi el atarsanız sevinirim :)

    YanıtlaSil
  26. Hocam ben apkya giriyom dowland diyor ona dokunuyom indirme başarisiz diyor lütfen yardim et yanıtını bekliyom

    YanıtlaSil
  27. Hocam Hill Climb Racing 1.12.1 sürümünü yüklermisinz nolur :D

    YanıtlaSil
  28. Hocam Son sürümüy müş k.b ismini düzeltirmisin Hill Climb Racing 1.12.1-Para Hileli etmelisin insanalr yanlış anlıyo indirdim öğrendim :D

    YanıtlaSil
  29. Hocam Hill climb Racing in yeni bölümleri çıkmış hileli olarak eklerseniz sevinirim Ahmet

    YanıtlaSil
  30. hocam monument valleyi ekleyebilirmisiniz ?

    YanıtlaSil

Yeni android oyun paylaşım sitemiz ;

Android Oyun CLUB - http://androidoyun.club

android oyun indir - android uygulama indir