Sizler İçin Seçtiğim Oyunlar

17 Haziran 2013 Pazartesi

Cut the Rope: Experiments 1.6.1 MOD APK

 

Yeni android oyun ve uygulama paylaşım sitemiz ;

Android Oyun CLUB - http://androidoyun.club

android oyun indir - android uygulama indir


ZEPTOLAB firmasına ait olan sevilen oyun Cut the Rope Experiments paketini oynamayan yoktur elbette içinizde kalmış geçemediğiniz zor bölümler olmuştur sizleri düşündüğüm için MOD olarak paylaşma gereksinimi duydum oyunumuz MOD olduğu için bütün bölümler açıktır istediğiniz bölümden başlayarak oyununuzu keyifli bir şekilde oynayabilirsiniz. Cut the Rope oyunumuzun konusuna gelecek olursak şekeri çok seven ufak yeşil yaratığımızı şeker ile beslemektir amacımız tarzı Zeka ve Bulmaca Oyunları oyunlarına girdiği için kolay olacağını düşünmeyin hareketli ögelerden tutunda keskin aletlere kadar karşınıza bir çok  engel çıkıyor. Fizik motoru oldukça iyidir. 7 bölüm paketinde toplamda 175 bölüm bulunmaktadır. Galaxy Mini de sorunsuz çalışmaktadır. Play Store'da 0.97$'dır.
Oyunumuzdan Görüntüler


Cut the Rope: Experiments 1.6.1 MOD APK
Kurulumu
Cut the Rope: Experiments 1.6.1 MOD APK dosyamızı indirip kuralım ve oyuna giriş yapalım.
MOD : Oyuna giriş yaptığınızda bütün bölümler açık olacaktır.
 

Yeni android oyun ve uygulama paylaşım sitemiz ;

Android Oyun CLUB - http://androidoyun.club

android oyun indir - android uygulama indir

33 yorum:

  1. Hocam oyuna bayiliyorum...Bu arada benm telefeon galaxy ace s-5830i buna MovieStarPlanet olurmu?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. keyfini çıkarın hocam. MovieStarPlanet'i denemedim ancak olacağını zannetmiyorum

      Sil
  2. Bu arada hocam sd kartimi taktigimda takili sd kart yok diyo ne yapablirim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam telefonu kapatıp açın sd kartı söküp takın. kartınızın çalıştığına emin olun.

      Sil
    2. hocam denedim olmadı ya

      Sil
  3. kardeş senden bişey isticem Dead trigger'i modlayıp atarmısın ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. dead trigger ARMV6 cihazlarda çalışmıyor maalesef :(

      Sil
  4. Kardeşim Final Fantasy IV oyununu yükleyebilir misin ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam ARMV6 cihazlarda çalışmıyor gibi deneme şansım olmadı henüz

      Sil
  5. ÇILGIN HIRSIZ bulabilirmisin toprak hocam ?

    YanıtlaSil
  6. Toprak yaw su hockey nations 2011 i yenilesene link kırık baska siteden indiriyom goruntu bozuk cıkıyo onun icin tek senin siteye guvenebiliyorum ben bu arada galaxy ace kullanıcısıyım hicbir oyununda sorun cıkmadı acıl yenılersen iyi olur paylasımların icin cok saol .

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaw bide galaxy ace mi mini 2 mi adamlar mini 2 de gangstar rio yu calıstırmıslar.
      http://www.youtube.com/watch?v=Dj3QfTYYUvg

      Sil
    2. hocam uygun bir zamanda düzenleme yapacağım

      Sil
  7. Acaba 8 ball poll un sınırsaz para versiyonunu yaparmısınız...

    YanıtlaSil
  8. Top eleven oyunun hilesini yaparmısın sitenizde var ama link kırık şimdiden emeginiz icin teşekürler hocam.

    YanıtlaSil
  9. Toprak Hocam acil Yardımınıza ihtiyacım var 2.3.5 orjinal rom galaxy y yanlışlıkla radyo uygulamasını kaldırdım root uninstal kullanarak root un. Uygulamasının backup lerinin içinde bulamadım internetten araştırdım yine bulamadım. Sana danisayim dedim nasıl tekrar kurabilirim radyoyu. Yardım edersen sevinirim.

    YanıtlaSil
  10. hocam xperia z yada galaxy s3 almayı düşünüyorun hangisini alayım sizce

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tabikide S3

      Sil
    2. Ikiside dört dotluk bi telefon degil xperia z desen wifi güzel cekmiyor ama sarzi iyi telefon saglam suda arama yapiyor s3 desen dandik yere dustugunden hemen hasar gorur artı sarzida berbat ben kullaniyorum ondan biliyorum.

      Sil
  11. hocam benim cihazım arm7 ama hala bu siteyi kullanıyorum gerçekten çok güzel bi site bilmediğim oyunları sizden öğreniyorum teşşekkür ederim

    YanıtlaSil
  12. Toprak Hocam astrowings oyunlarından ekleyebilirsen çok sevinirim

    YanıtlaSil
  13. Hoc hill climb racingin güncelleisini yüklermisiniz para hileli olursa sevinirim

    YanıtlaSil
  14. Toprak bide castle master i eklesene

    YanıtlaSil
  15. Aynen hocam hill climb racing in güncellenmidini yükleyin ama para hileside olsun

    YanıtlaSil
  16. hocam bize bi snooker atabilir misiniz okulda çok sıkılıyoruz

    YanıtlaSil
  17. hocam hill climb racingin modlusunu atabilirmisiniz

    YanıtlaSil

Yeni android oyun paylaşım sitemiz ;

Android Oyun CLUB - http://androidoyun.club

android oyun indir - android uygulama indir