Sizler İçin Seçtiğim Oyunlar

25 Haziran 2013 Salı

Akinator the Genie 2.2 FULL APK

 

Yeni android oyun ve uygulama paylaşım sitemiz ;

Android Oyun CLUB - http://androidoyun.club

android oyun indir - android uygulama indir

Aslında Akinator the Genie oyun değil tahmin makinesi gibi çalışan eğlenceli bir uygulamadır. Siteden çok istek aldım bugünde Play Store'da gezinirken denk geldim ve son sürüm olan 2.2 sizlere sunmak istedim. Akinator the Genie'yi bilmeyenler için kısa bir şekilde anlatmak istiyorum amacı size soru sorarak aklınızdaki ünlüyü bulmaya çalışmak ufak bir uygulama olduğunu düşünmeyin gerçekten çok akıllıdır verdiğinizi cevaplara göre sizi doğruya ulaştıracaktır internet bağlantısı şarttır bunun için. Akinator içerisinde bir çok dil seçeneği barındırmaktadır TÜRKÇE'de dahildir. Aklınızdan onu kandırmayı düşünmeyin bilene ufak sürprizler yapabilir yoksa. Galaxy Mini de sorunsuz çalışmaktadır. Play Store'da 1.74$'dır.
Uygulamadan Görüntüler


Akinator the Genie 2.2 FULL APK
Kurulumu
Akinator the Genie 2.2 FULL APK dosyamızı indirip kuralım ve çalıştıralım.
 

Yeni android oyun ve uygulama paylaşım sitemiz ;

Android Oyun CLUB - http://androidoyun.club

android oyun indir - android uygulama indir

43 yorum:

  1. Hocam swords and sandals oyununun armv6 verionunu paylaşırmısın.

    Şimdiden Teşekkürler.

    YanıtlaSil
  2. S.a hocam bende galaxy mini s5570i var hocam bu batarya iconalarını nasıl değiştirecez yardımıcı olursan sevinirim

    YanıtlaSil
  3. Tapporo yu modlar mısınız hocam hem de hile fln varsa :)

    YanıtlaSil
  4. hocam faceden attığım msj cevap vermnediniz hala Can knockdawn 3 full yaparmısınız demiştim linkini bana faceden msj olarak atmanızı bekliyorum. S3 cihazım için.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. google'da araştırırsanız bulabilirsiniz hocam

      Sil
  5. hocam cihazimizin bilgilerini bilgisyarda hangi programi acarak ogreniyoruz

    YanıtlaSil
  6. Hocam real racingin linkleri yenilermisiniz bide KAIROSOFTA bakacaktiniz :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. real racing kasıyor maalesef :(
      KAIROSOFT aklımda ancak popüler oyunları paylaştım sitede

      Sil
  7. hocam önerdiginiz en iyi browser nedir ben opera kullanıyordum fakat apk dosyalarını zip olarak indiriyor zip dosyalarını açma proglamlarını buldum ama işe yaramadı dosyalarını çıkarttı bu yüzden indirmede işime yarayacak en iyi browserı söylermisiniz??

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam opera iyidir zip olarak inen dosyası açmayacak uzantısını .apk yapacaksınız

      Sil
  8. Hocam gangstar ciynin hilelisini paylaşirmisiniz

    YanıtlaSil
  9. Hocam 600-1000 lira bütçem var.Sizin de tavsiyenizi almak istedim. Android W8 İos fark etmez. Tabi İos'u sevmem ama. Görüşünüzü bekliyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. fergan hocam android olarak bir S3 alabilirsiniz.

      Sil
    2. Fergan hocam s3miniye de bakın bence

      Sil
    3. fergan hocam androidi bosver nokia lumia 920 al

      Sil
  10. Hocam pet rescue saga hileli biçimde koyabilirmisin

    YanıtlaSil
  11. Hocam sizden siddetle worms 2 istiyorum markette yeni gordum sanirim yeni cikmis 3-4$ arasinda.. Bide fairy farm da olursa super olur hocam :).. Daha onceki dj studio program istegime iki defa cevap yazmadini umarim burda görmezden gelmessiniz. Belki anonim yaziyorumdur diye fakat surekli takipcinizim ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. worms 2 ARMV6'da sıkıntılı çalışıyor. Fairy Farm zaten play store'da uygun oradan indire bilirsiniz.

      Sil
  12. hocam virtuatennis4 paylaşabilir misiniz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. virtua tennis 4 ARMV6 cihazlarda çalışmıyor maalesef

      Sil
  13. hocam çılgın hırsız diye bir oyun var google playde gezinirken gördüm gameloft firmasına aitgüzel bir oyun hilelisini eklesen çok güzel olur..
    ayrıca bu siteyi hep taip ediyorum çok güzel.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çılgın hırsız ARMV6 cihazlarda çalışmıyor.

      Sil
  14. Hocam 1 hafta önce s3 aldım ama sizin yardımlarınızı hiçbirşeye değişmem sağolun hocam :) teleofnum değişsede hala sizi takip ediorum :)

    YanıtlaSil
  15. http://galaxyminiturkiye.blogspot.com/2012/06/quickoffice-pro-full-apk-office-pdf.html?m=1 link kırık tekrar paylaşır mısın ?

    YanıtlaSil
  16. Rustastic pedometer pro bulabilirmisin hocam ?

    YanıtlaSil
  17. Hocam Harikasınız Ama Fieldrunners Gelirmi bi bakarsanız

    YanıtlaSil
  18. Hocam city island hileli.

    YanıtlaSil
  19. Hocam Ekran Video Çekme Programı Eklermisiniz , Teşekkürler

    YanıtlaSil
  20. HOCAM SELAMIN ALEYKUM.
    BU PROGRAM AÇILMIYOR MALESEF HOCAM

    YanıtlaSil
  21. Tuşlara Sırayla Basan Akıllı Çıktık :D

    YanıtlaSil
  22. Hocam oyunu açıyorum beyaz ekranda elokance yazısı çıkıyor sonra kapanıyor neden olabilir ?

    YanıtlaSil

Yeni android oyun paylaşım sitemiz ;

Android Oyun CLUB - http://androidoyun.club

android oyun indir - android uygulama indir