Sizler İçin Seçtiğim Oyunlar

8 Haziran 2013 Cumartesi

Stylish Sprint 1.0.8 MOD APK - ALIŞVERİŞ HİLELİ

 

Yeni android oyun ve uygulama paylaşım sitemiz ;

Android Oyun CLUB - http://androidoyun.club

android oyun indir - android uygulama indir

Hepinizin bildiği bir oyundur diye düşünüyorum daha önce oynamamışlar olabilir kesinlikle oynanması gereken bir oyundur Stylish Sprint parasal sıkıntıların yaşandığını bildiğim için MOD olarak paylaşmak istiyorum herkes istediğine sahip olabilsin diye. Oyununuzu kısaca anlatmak gerekirse hız olmanın ana faktör olduğu standart bir koşu oyunu diyebiliriz grafiklerine bakınca da anlayacaksınız kaliteli bir oyun olduğunu 3D ve 2D harmanlanması ile ortaya çıkmış kaliteli grafikler oyunun fizik motoru ile birleşince ortay böyle bir oyun çıkmış. Oyun içi kontroller oldukça basit 2 adet buton bulunuyor zıplama ve atak yapma. Oyun esnasında alacağınız özellikler ile daha fazla mesafe gidebileceksiniz. Sınırsınız paranız sayesinde istediğiniz gibi karakterinizi özelleştirebilirsiniz. Galaxy Mini de sorunsuz çalışmaktadır. Play Store'da 35.000'den fazla indirilmiştir. Oyunumuz PICTOSOFT firmasına ait olup ios platformundan geçiş yapmıştır.

Oyunumuzdan Görüntüler




Stylish Sprint 1.0.8 MOD APK
Kurulumu
Stylish Sprint 1.0.8 MOD APK dosyamızı indirip kuralım ve oyuna giriş yapalım.
Alışveriş hilesi : Oyun menüsünde SHOP kısmına girip SP sekmesine gelin istediğiniz miktarda altına dokunun Play Store açılınca geri tuşu ile çıkın altın hesabınızda.
 

Yeni android oyun ve uygulama paylaşım sitemiz ;

Android Oyun CLUB - http://androidoyun.club

android oyun indir - android uygulama indir

23 yorum:

  1. hocam re-volt u ekleyebilirmisi

    YanıtlaSil
  2. ''devil's attorney'' bi bakar mısın kardeşim

    YanıtlaSil
  3. YENİ ROM NE ZAMAN ÇIKAR ?

    YanıtlaSil
  4. hoçaçım telefonu haletim elerinizden öpuyom :ADDAS:ADASD:DASD sbs de yok ver galaxy popplus hocam bide ben 600-700 tl lik bi telefon dusunyorum ne onerirsinz ace 2 aklımada ama sizin de bilginizi alayım

    YanıtlaSil
  5. samsung galaxy s5 getirttim hocam amerikadan 16 cekirdekli 3.00ghz hizi var hafizasi 64 gb sd kart takmaya bile gerek yok android versiyonu niye 5.0.1 anlamadim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hayrını görün hocam :D

      Sil
    2. oha la nerden aldin v

      Sil
    3. Artislik derdinde buda aq .d

      Sil
    4. İyi salladin da dikkatli salla s5 daha hicbir yerde cikmadi

      Sil
  6. Driftkhana full atar mısınız hocam? Şimdiden teşekkürlerr.

    YanıtlaSil
  7. Toprk hocam ben bir pop plus (iserisi ) kullanicisiyim ve benim gibi i serisi kullananlar icinde ayri bir sayfada oyunlari sunarmisiniz. Ben her gun duzenli bir takipcinizim cevaplarinizi bekliyorum .

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. i serisi bir cihazım yok deneyip ekleyemem raşit hocam

      Sil
  8. candy crush saga bulabilirmisin toprak hocam

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. eray hocam ARMV6 cihazlarda çalışmıyor maalesef :(

      Sil
  9. Toprak reis bişeyi merak ediyorum teknoloji sürekli gelişiyor s3 ler s4 ler havada uçuşuyo şundan 1 yıl sonra millet galaxy minilerini ellerinden bırakacak benimde yapacağım gibi çünkü kapasitesi belli o zaman hala galaxymini için mi uygulama paylaşcaksın genel bir paylaşım mı yapcaksın hala galaxy mini mi kullancaksın bu blogun ismini ne yapcaksın bunları merak ediyorum doğrusu

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. musa hocam çok değil bu yazın sonuna s4'e geçiş yapacağım

      Sil
    2. Hocam sakin s4 gecis yapiyim demeyin babam aldi telefonda 2 gb ram var ve sistem zaten 1.100-1.200 yiyor ve telefonu zorluyor internette gezinirken gayet iyi ama oyunlarda s2 gibi performans alirsin tabi genede kendin bilirsiz . Ama s4 rom yuklerseniz durum değişiklik gösterirmi bilmiyorum.ama büyük bir ihtimalle root yapacan ve gereksizleri kaldiracaksindir genede senin kararin

      Sil
  10. Ya hocam herseye hile koyma veya hem hileli hem hilesiz koy ugrasrir ama buna deger ;-)

    YanıtlaSil

Yeni android oyun paylaşım sitemiz ;

Android Oyun CLUB - http://androidoyun.club

android oyun indir - android uygulama indir