Sizler İçin Seçtiğim Oyunlar

3 Haziran 2013 Pazartesi

UNO™ & Friends APK - Galaxy Mini (QVGA-ARMV6)

 

Yeni android oyun ve uygulama paylaşım sitemiz ;

Android Oyun CLUB - http://androidoyun.club

android oyun indir - android uygulama indir


Son zamanların ünlü kart oyunlardan olan "UNO" GAMELOFT tarafından android platformu için tekrardan geliştirildi ve karşımıza UNO™ & Friends olarak çıktı oyunun en güzel yanı dünyanın her yerinden insan ile online olarak uno oynayabilmeniz kısacası oyunu oynayabilmek için internet bağlantısına sahip olmanız gereklidir. Daha önce oynamayanlar için kısaca özet geçmek istiyorum amacınız elinizdeki kartları herkesten önce tüketebilmektir. 4 renkten oluşan (sarı, mavi, yeşil, kırmızı) toplam 108 kart bulunmaktadır. Zaten oyuna  ilk girişte sizleri eğitime sokacaktır orda bütün incelikleri kaparsınız zaten. Facebook üzerinden oyun desteği de sunmaktadır. Oyun tamamen TÜRKÇEDİR. Galaxy Mini de sorunsuz çalışmaktadır. Keyfini çıkarın.

Oyunumuzdan Görüntüler




UNO™ & Friends ARMV6 APK
Kurulumu
UNO™ & Friends ARMV6 APK dosyamızı indirip kuralım ve oyuna giriş yapalım.
 

Yeni android oyun ve uygulama paylaşım sitemiz ;

Android Oyun CLUB - http://androidoyun.club

android oyun indir - android uygulama indir

56 yorum:

  1. hocam oyun güzel ve ben birşey sormak istiyorum ben s3 alıcamda s3'ün i serisi falan varmı ona göre dikkat ediyim bir daha bu hatayı yapmıyim :D

    YanıtlaSil
  2. Hocam benim size bir sorum olucak.S3 mini veya galaxy s advance almayı dusunuyorum.Fiyat aralığı 800 lira civarı bir telefon.Ama s advance de jelly bean yok ram ıde bıraz az diyorlar ancak s advance bana daha iyi geldi hem internette s advance için samsung un jelly bean çıkardığını duydum.Sizce hangisini tercih etsem veya fiyat aralığı 800 lira civarı olan onerebileceğiniz başka telefon var mı?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. s3 mini alın tabi ki de hocam yada biraz daha para ekleyebilirseniz normal s3 alın :)

      Sil
  3. Hocam benim telefonum galaxy ace 5830i indirme başarısız diyor neden ?

    YanıtlaSil
  4. Hocam Tap Tap Revenge 4 + Premium şarkılar veya New Star Soccer en yeni sürümünü ekler misiniz ??

    YanıtlaSil
  5. batuhan hocam farklı bir tarayıcı deneyin.

    eren hocam tap tap revenge eklemek oldukça zahmetli bir konu bu aralar gözüm kesmiyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Peki hocam New Star Soccer yeni sürüm ?

      Sil
    2. yeni sürüm gözükmüyor play store'da hala 1.1.9

      Sil
  6. Hocam road warrior alisveris hileli varmi ?

    YanıtlaSil
  7. hocam daha dün tüm oyunlar sorunsuz iniyordu şimdi oyun indirmeyi deniyorum başlıksiz indirme basarisiz diyo farkli seylerdende denedim olmadı sorun nedir sizce telefon ace

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam ucbrowser ile sorunsuz indiğini söyleyenler var deneyin bir

      Sil
    2. ucbrowser ne basliksiz basarisiz dio hocam nolur care bulun

      Sil
  8. hocam sizce teli rootlamalımıyım

    YanıtlaSil
  9. hocam dj studio 5 full surumunu paylasabilirmisin. veya iyi bir dj lik uygulamasi...

    YanıtlaSil
  10. Hocam runtastic Push Ups uygulamasinin pro olanini bulabilirmisiniz simdiden cok tesekkurler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bakacağım ama garanti veremem paylaşmak için mail adresi verin oraya atayım hocam

      Sil
    2. sarikanar_335@hotmail.com hocam bulabilirseniz cok iyi olur saolun

      Sil
  11. Hocam dirt road truck 3d oyununun apk sini upload yapabilirmisiniz tesekkurler

    YanıtlaSil
  12. Hocam bende indirirken basliksiz diyor hep butun tarayicilari denedim napmam gerek

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ucbrowser'da indiğini söyleyenler var irfan hocam

      Sil
  13. hocam fifa 12 yi tekrar yükler misiniz eğer SD dosyası için zamanınız yoksa sadece apk sını tekrar yükleyin bende SD si var hocam apk yı başka yerden indirdim error veriyor bide hocam norton antivirus süper uygulama bunun full ünü paylaşırmısınz ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam fifa 12 apk sını sizde rahatlıkla bulabilirsiniz google'da
      norton full sürüm olmuyor maalesef :(

      Sil
    2. TOPRAK HOCAM APK YI İNDİRMEDİĞİM SİTE KALMADI HEPSİNDE ERROR VERİYOR SİZDE VARSA SİTE VERİRMİSİNİZ ?

      Sil
  14. Hocam bir de güzel bir film izleme programı koyabilirmisin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Burak Hocam Ben Tavsiye Edebilirim Google Play Da Film İzle HD uygulamasını indirin tabii ki film izlemek için iyi bir viedo player'e ihtiyacınız var günlük filmler ekleniyor (Sinema)

      Sil
  15. toprak hocam tiny monster modlu para hileli halini eklermisin facebooktaki dragon city e benziyor

    YanıtlaSil
  16. hocam bir de modemden engellenen sitelere girebileceğim bir web browser koyabilirmisin (puffin girmiyor):

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. burak hocam modemden engellen sitelere girmek kolay değil ama play store'da proxy browser vb. arama yaparak tarayıcılara erişebilirsiniz.

      Sil
  17. hocam truck paking 3d galaxy minide çalışıyor mu çalışıyorsa ekleyebilir misin?

    YanıtlaSil
  18. hocam iyi günler bi konuda yardım isteyebilirmiyim sana?

    YanıtlaSil
  19. Toprak hocam hero defance apk Mod dosyası varmi

    YanıtlaSil
  20. toprak hocam acil pc driveri nasıl pc ye baglarım denedim olmadı pc de cıkarıbilir disk diye gozukuyo cok soru sorup seni rahatsız etiysem kusura bakma hocam

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ataberk hocam siz nasıl gözükmesini istiyorsunuz ki zaten çıkarılabilir disk diye gözükür

      Sil
  21. merhaba, ya ben kullanıyorum uygulamayı da yabancılar ark talebi yolladı kabul ettim nasıl silicem silemiyorum

    YanıtlaSil
  22. hocam görmeden bir şey diyemem ki :( bana istek gönderen olmadı daha

    YanıtlaSil
  23. Toprak hocam oncelikle calismalarindan dolayi seni tebrik ediyorum. Benim bi ricam olacak. Etrrnity warriors 1 in rootsuz telefonlar icin alisveris hilelisini paylasirmisin ?

    YanıtlaSil
  24. Hocam ice age village mod apk atarmısın

    YanıtlaSil
  25. Hocam bana blogger temasinda yardim edebilirmisin?Tema konusunda sıkıntım varda edebilirseniz toprak hocam

    YanıtlaSil
  26. Hocam clockworkmod 2.2.1 icin olmuyomus recovery yeri açılmıyor samsung yazısı kalıyor verdiğiniz her şeyi yaptım

    YanıtlaSil
  27. blogger teması varmı bildiğin hocam

    YanıtlaSil
  28. Merhaba hocam bunun kazıkazan hilesi olabilirimi bug denedim olmadı

    YanıtlaSil
  29. Hocam guncele dio google playda 11 tl ne yapabilirim acill

    YanıtlaSil
  30. online olmak şart mı

    YanıtlaSil
  31. Bu oyunun hilelisinin linkini atarmisin apk

    YanıtlaSil

Yeni android oyun paylaşım sitemiz ;

Android Oyun CLUB - http://androidoyun.club

android oyun indir - android uygulama indir