Sizler İçin Seçtiğim Oyunlar

6 Haziran 2013 Perşembe

Traffic Panic London APK - Galaxy Mini (QVGA-ARMV6)

 

Yeni android oyun ve uygulama paylaşım sitemiz ;

Android Oyun CLUB - http://androidoyun.club

android oyun indir - android uygulama indir


Oyun dünyasında oldukça ünlü bir seridir Traffic Panic serisi bir o kadarda sevilmektedir bunu bilen yapımcıları android platformuna da taşımak istemiş ve başarılı oldukları kaliteli bir oyun ortaya çıkmıştır. Siteden aldığım bir istek üzerine tekrardan konusunu yazacağım hem içerek hemde link düzenleme bahanesiyle. Adından da anlaşılacağı üzere oyunumuz Londra'da geçmekte düşünün en işlek caddelerden birinde trafiğin kontrolü sizlerin elinde amacınız trafik ışığını düzgün bir şekilde kontrol ederek araçların yoldan sorunsuz bir şekilde geçmesini sağlamak en ufak bir hata araçların birbirine girmesine sebep olabilir. Traffic Panic serisinin 7 milyondan fazla hayranı mevcuttur. Galaxy Mini de sorunsuz çalışmaktadır. Play Store'da 13.000'den fazla indirilmiştir.

Oyunumuzdan Görüntüler





Traffic Panic London ARMV6 APK 
Kurulumu
Traffic Panic London ARMV6 APK dosyamızı indirip kuralım ve oyuna giriş yapalım.
 

Yeni android oyun ve uygulama paylaşım sitemiz ;

Android Oyun CLUB - http://androidoyun.club

android oyun indir - android uygulama indir

54 yorum:

  1. güzel oyunmuş elinize saglık

    YanıtlaSil
  2. Hocam yüzüklerin efendisi veya hobbit ile ilgili bir oyun var mı ?telefon galaxy ace

    YanıtlaSil
  3. hocam hata raporu verdi :D

    YanıtlaSil
  4. Dostum uno yuklenmedi hatası veriyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. indirme yaparken farklı bir tarayıcı deneyin furkan hocam

      Sil
  5. Hocam oyun gúzel indiriyorum teşekkürler

    YanıtlaSil
  6. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  7. Hocam arm of Darkness para hileli yaparmısın

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam galaxy mini de sorun veriyordu her halde :/

      Sil
  8. Hocam Nusic Wolume HQ pro varsa paylaşır mısınız? yada bunun gibi müzik kalitesini arttıran program?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bakayım bir ferhat hocam. sesi ayarlamak için DSP Manager var inceleyin google'dan root gereklidir ama

      Sil
    2. root gerektirmeyen bir uygulama olsun hocam :/

      Sil
  9. Toprak hocam minecraft v7 yi yüklermisiniz armv7 olanı

    YanıtlaSil
  10. Toprak hocam siz s4 alınca telefonunuzu kaca satarsiniz

    YanıtlaSil
  11. Hocam s3te herhangi bir sorun çıkarmaz değil mi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çıkarmaz hocam çalışır büyük bir ihtimalle

      Sil
  12. hocam new york rush 3D isimli bir oyun var ona bakabilirmisin

    YanıtlaSil
  13. Hocam minecraft pocket edutionu atarmısınız google play de paralı da

    YanıtlaSil
  14. Toprak hocam the settlers'i google'da aradım hepsi HD çıktı. o da açılmadı. biraz zahmetli bir işi olunca indirmemiştim. Şimdi chainfire 3D yaptım. Lütfen linki yeniler misiniz?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. şuan için yenileme şansım yok ilker hocam

      Sil
  15. hocam tele rom yükleyince telefon sıfırlanıyormu

    Birde hocam ordan burdan duymuştum da cihazın android sürümü yükseltilebiliyormuş onu bir araştırırsan sevinirim.

    Ayrıca hocam kusura bakmayın çok soru sordum ama havıza kartı telefonun havızası olarak gösterilebiliyormuş ona da bi el atarsan çok mutlu olurum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sitedeki yeni romları kurunca cihaz sıfırlanmıyor uygulamalarınız kalıyor.

      android sürümü yükseltmekten kastınız nedir ki zaten rom kurunca yükselir.

      hafıza kartı işlemi var ancak önermiyorum burak hocam

      Sil
  16. Hocam bu oyun neden miniden indiremiyorum...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. indirme yaparken farklı tarayıcılar kullanın

      Sil
  17. Hocam Age Of Empires Alısveriş Hileli Bulabilirmisiniz ?

    YanıtlaSil
  18. hocam gta3 çalışayor mu bulabilir misiniz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam biraz zaman ayırmam lazım GTA 3 için şu sıralar müsait değilim

      Sil
  19. Toprak hocam ben galaxy ace kullanıyorum bu oyunu cok beğendim fakat telefonumda oyunu açıyorum sağ altta yükleniyor yazıyo sonra oyun kapanıyo napabilirim ?

    YanıtlaSil
  20. hocam android için java yazılımı varsa yüklermisiniz ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. java kullanma yazılımları galaxy mini de sorun çıkartıyor ama denemek isterseniz google'de araştırın android java emulator diye

      Sil
  21. Toprak hocam fifa 2012 yi tekrar yükleyemez misin ? :(

    YanıtlaSil
  22. hocam rom indelirebileceğim bir link verebilirmisiniz benim modem engelli olduğu için kullanabileceğim bir tarayıcı var o da verdiğiniz sitede arama yapma butonu vermiyor bana :(

    YanıtlaSil
  23. Hocam Head soccer modlu paylasırmısınız

    YanıtlaSil
  24. hocam oyun sorunsuz giriyorum oyuna tam başlıyorum arabalar geliyo bi anda kapanıyo tel glxy Y . Bide hocam rail rush atar mısın siteye ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. galaxy mini de sorunsuz çalışmaktadır. rail rush aşırı derece de kasıyor :(

      Sil
  25. toprak abi
    TRAFFIC RACER i paylasirmisin

    YanıtlaSil
  26. Galaxy mini Ye candy crush saga nasıl yükleyecemmm

    YanıtlaSil
  27. Ya Galaxy Ace S5830i'de çalışmıyor :(

    YanıtlaSil

Yeni android oyun paylaşım sitemiz ;

Android Oyun CLUB - http://androidoyun.club

android oyun indir - android uygulama indir