Sizler İçin Seçtiğim Oyunlar

21 Haziran 2013 Cuma

LandGrabbers: Strategy Game APK - Galaxy Mini (QVGA-ARMV6)

 

Yeni android oyun ve uygulama paylaşım sitemiz ;

Android Oyun CLUB - http://androidoyun.club

android oyun indir - android uygulama indir


Strateji ve simülasyon tarzını tek bir oyunda birleştirmeyi başaran NEVOSOFT INC firmasına ait olan oldukça sürükleyici ve kaliteli bir oyundur LandGrabbers: Strategy Game. Orta çağda geçen savaşları konu almaktadır bölge fethetme üzerine kuruludur. Oyun içi kontroller oldukça gelişmiştir sürükle bırak mantığı vardır. Oyunun tasarımı ve hikayesi gereği olacak ki oynayan kişinin taktiksel zekası geliştiriyor açıkçası. Oyun içerisinde 3 askeri ordu vardır her birinin renkleri farklıdır kırmızı, yeşil ve mavi olmak üzere.  5 farklı askeri bina mevcuttur bunların seviyelerini tamamen artırabiliyorsunuz. 4 farklı bölgede toplamda 36 bölümden oluşmaktadır. İlerlemeli bir yapıya sahiptir oyunumuz. Galaxy Mini de sorunsuz çalışmaktadır. Play Store'da sevilen bir oyundur.

Oyunumuzdan Görüntüler




LandGrabbers: Strategy Game APK
LandGrabbers: Strategy Game SD DATA
Kurulumu
LandGrabbers: Strategy Game SD DATA dosyamızı indirip rardan çıkaralım "com.nevosoft.landgrabbers" android/obb klasörüne atalım. (obb klasörü yoksa siz oluşturun)
LandGrabbers: Strategy Game APK dosyamızı indirip kuralım ve oyuna giriş yapalım.
 

Yeni android oyun ve uygulama paylaşım sitemiz ;

Android Oyun CLUB - http://androidoyun.club

android oyun indir - android uygulama indir

19 yorum:

  1. Toprak hocam uno oyunun internetsiz olanini paylasirmsinz

    YanıtlaSil
  2. Toprak wipeout kasmayan eklesene

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. maalesef hocam oyun düşük işlemciler için fazla geliyor :(

      Sil
  3. Where's my Mickey paylaşır mısın ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. galaxy mini de aşırı derece de kasıyor maalesef

      Sil
    2. Baska bir sitede buldum . S3 te bile cok fazla kasiyo

      Sil
  4. Hocam ekran videosu çekme programı yüklermisiniz çok lazım

    YanıtlaSil
  5. Hocam skateboard party full sürümünü yüklermisin?

    YanıtlaSil
  6. s.a hocam bu gün playstorede gezerken bi oyuna rastladım ama paralı olduğu için indiremiyorum Super Soccer Champs 2013 size zahmet bi bakarsanız çok sevinirim saygılar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. oyunu bulmak bir hayli zor popüler bir oyun değil çünkü

      Sil
  7. Oyun Aradıgım bi oyundu teşekkür ederim :) hocam çılgın hırsızı eklermisin şimdiden teşekkürler

    YanıtlaSil
  8. TOPRAK HOCAM TELEFONUMU ROOT YAPMAYA ÇALIŞTIM FLASH PLAYER YÜKLEMEK İÇİN SUPERUSER DİYE BİR UYGULAMA MENU DE GÖZÜKÜYOR SİLİNMİYOR SİSTEM DOSYASI GİBİ GÖZÜKÜYOR ONU KALDIRMAK İÇİN NE YAPABİLİRİM ACABA

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hocam o zaten telin rootlu oldugunu gosterir silemezsiniz

      Sil
  9. toprak hocam iyi günler ben bir tablet almak istiyorum ancak bütçem sınırlı en fazla 300 tl ben tableti en çok oyun ve film izlemek için alıyorum ve büyüklüğü 8" veya büyük olmalı oyüzden bana önerebileceğiniz iyi bir tablet varmı lütfen cevaplayınız.Önerilerinizi bekliyorum iyi çalışmalar.

    YanıtlaSil

Yeni android oyun paylaşım sitemiz ;

Android Oyun CLUB - http://androidoyun.club

android oyun indir - android uygulama indir