Sizler İçin Seçtiğim Oyunlar

30 Haziran 2013 Pazar

Gloomy Dungeons 2: Blood Honor MOD APK - PARA HİLELİ

 

Yeni android oyun ve uygulama paylaşım sitemiz ;

Android Oyun CLUB - http://androidoyun.club

android oyun indir - android uygulama indir


Merhaba arkadaşlar iki gündür siteyle ilgilenemiyordum iş ve diğer sebeplerden dolayı bugünü fırsat bilerek paylaşımlara devam etmek istiyorum unutmayın Galaxy Mini Türkiye hep sizinle... Bugünkü ilk oyunumuz eski retro tarzında grafiklere sahip olan 3D aksiyon, macera oyunu sınıfına giren Gloomy Dungeons 2 üstelik MOD yani para hileli olarak. Oyunumuz Doom, Duke Nukem vb. oyunları sevenlerin bayılacağı türdendir. FPS tarzının hakim olduğu hafiften korkulabilecek bir oyundur. Serinin son oyunudur Play Store'da 1 bölümü de bulunmaktadır. Kullandığınız silahlara gelecek olursak testere, silah, tabanca, roketatar vb. Düşman olarak  karşınıza çıkacaklar arasında insanlar dışında güçlü yaratıklarda bulunmaktadır. MOD (para hileli) olduğu için istediğiniz özelliklere sahip olabilir ve kapalı bölümleri rahatça açabilirsiniz. Galaxy Mini de sorunsuz çalışmaktadır. Play Store'da ücretsizdir.
Oyunumuzdan Görüntüler




Gloomy Dungeons 2: Blood Honor MOD APK
Kurulumu
Gloomy Dungeons 2: Blood Honor MOD APK dosyamızı indirip rardan çıkaralım içerisinden 2 adet dosya çıkacaktır;
  • Gloomy.Dungeons.2.apk
  • Gloomy.Dungeons.2_injector.apk
Olmak üzere önce Gloomy.Dungeons.2_injector.apk dosyamızı kuralım ve açalım 2-3 saniye sonra durduruldu hatası vererek kapanacaktır merak etmeyin normaldir. Son olarak oyunumuzun APK'sı Gloomy.Dungeons.2.apk dosyamızı kuralım (Oyun kurulumunu yaparken 'Gloomy.Dungeons.2_injector.apk'  kaldırmayın üzerine kurulacaktır oyun)
 

Yeni android oyun ve uygulama paylaşım sitemiz ;

Android Oyun CLUB - http://androidoyun.club

android oyun indir - android uygulama indir

30 yorum:

  1. Kingdoms & Lords modlarmısınız hocam cok guzel bir oyun ve hilesi de varsa cok iyi olur :)

    YanıtlaSil
  2. HOCAM YENİ SİTE AÇIP BENCE ŞİMDİDEN O SİTEYE YÖNLENDİRİN ÇÜNKÜ ARTIK GALAXY MİNİ BİLMİYORUM GALAXY MİNİ 2 ACE 2 FLN ÇIKIYOR ESKİDİ O CİHAZ HOCAM YENİ SİTE NE ZAMAN AÇARSINIZ ??????????

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bence bole bos umutlara kapılmayın toprak hocam bu siteyi bırakmaz :)

      Sil
    2. yazın sonuna kadar buradayım hocam :)

      Sil
    3. hocam htc explorer açın ::D

      Sil
  3. Toprak hocam email adresiniz nedir

    YanıtlaSil
  4. Hocam benim önceki cihazım yani 2 gün öncesine kadar Galaxy ace i serisiydi ve bunu dün akşam değiştirdim galaxy wonder aldım bu cihaz için gerçekten harika uygulamalar, oyunlar var ama ücretli... Bu oyun ve uygulamaları nereden ücretiz şekilde indirebilirim önderdiğiniz bir site var mı? Yardımcı olursanız sevinirim hocam şimdiden teşekkürler. ( Bu arada çoğu oyunu çalıştırdım bu cihazla ( eskisi i serisiydi çalıştıramıyordum ) ve sürekli takip edeceğim bir yer burası

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Blackmart Alpha diye bi program var google a yaz çıkar istediğin hepsini bedavaya indirebilirsin

      Sil
    2. sağol dostum bakıcam şimdi

      Sil
  5. Hocam real racing 2 linkini yenileyebilir misiniz?

    YanıtlaSil
  6. hocam firefox browser i önerir misiniz kullanmak istiyorumda?

    YanıtlaSil
  7. Toprak hocam yalvarırım assasins creed 3ü ekler misin samsung appste demosu var allah aşkına 3 güne lazım iddaya girdim de

    YanıtlaSil
  8. Merhaba toprak hocam ilk öncelikle oyun gayet başarılı ve grafikleride harikadır. Gerçekten oyunu çok beğendim ve hayla oynuyorum :) ellerinize ve emeginize sağlık ve bu arada hocam size bir soru soracam ? Dünkü konuşmamızda wheres my mickeyi bugün'mü ekliyeceksiniz yoksa yarınmı bunu merak ettim olmaz ise linkini verirmisiniz yada siteye eklersiniz orası size kalmış :)

    YanıtlaSil
  9. astro wings istiyoruz hocam

    YanıtlaSil
  10. hocam ilgilenemiyosun pek galiba ya :(

    YanıtlaSil
  11. hocam senden bir programı editlemeni isticem yaparmısın ?

    YanıtlaSil
  12. HOCAM (BLITZ BRIGADE) para hilesini bulabilirmisin GAMELOFT UN OYUNU RIAMOND CEREDISI LAZIM OLUY9R YAPAMIYORUZ.BI EL ATARSAN SEVINIRIZ.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Blitz Brigade ARMV6 cihazlarda çalışmıyor

      Sil
  13. hocam zombie fronter surviver para hilesi pylaşabilirmisin.

    YanıtlaSil
  14. İhsan Gören2 Temmuz 2013 12:16

    Hocam Youtubedeki ;Dinlediğimiz ŞArkıları ve izlediğimiz Videoları indirmemiz icin bi program bi site ekler seniz sevinirm cevabını hemn vercenize inanıyorum ben ihsan hocam biraz seriii :D

    YanıtlaSil
  15. hocam teşekkür ederim yeni sitenizi sabırsızlıkla bekliyoruz

    YanıtlaSil

Yeni android oyun paylaşım sitemiz ;

Android Oyun CLUB - http://androidoyun.club

android oyun indir - android uygulama indir