Sizler İçin Seçtiğim Oyunlar

13 Haziran 2013 Perşembe

Earn to Die 1.0.6 FULL MOD APK - PARA HİLELİ

 

Yeni android oyun ve uygulama paylaşım sitemiz ;

Android Oyun CLUB - http://androidoyun.club

android oyun indir - android uygulama indir


Not Doppler firmasına ait olan hepinizin yakından tanıdığı Earn to Die oyununu uzun zaman önce eski sürümü ile paylaşmıştım üzerinden bir hayli zaman geçti şimdi yeni sürümü ve MOD yani PARA HİLELİ olarak paylaşmak istiyorum. Earn to Die'yi daha önce tarayıcınız üzerinden flash oyun olarak oynamışsınızdır eminim oldukça kaliteli ve sürükleyici bir oyundur. Zombi dolu bir çöle düşüyoruz elimizde bulunan araçlar ve ekipmanlar ile çölü geçmeye çalışıyoruz bu uğurda karşımıza çıkacak zombileri ezmemiz gerekiyor ilk başlarda gördüğünüz ufak zombilere aldanmayın ilerleyen bölümlerde dev zombileri görünce şaşırabilirsiniz. Oyun içerisinde 3 mod bulunmakta Story yani hikaye, Hallowen ve Championship modları son 2 modu açabilmek için 1.modu bitirmeniz gereklidir. Oyunumuz MOD olduğu için son araç olan askeri kamyon ile oyuna başlarsınız. Normal şartlarda 1.0.6 sürümünü FULL yapmanız için ROOT gereklidir ancak oyunumuz MOD olduğu için ROOT'a ihtiyacınız yoktur. Galaxy Mini de sorunsuz bir şekilde çalışmaktadır. Play Store'da 1.11$'dır. Dediğim gibi FULL sürümdür.

Oyunumuzdan Görüntüler



Earn to Die 1.0.6 FULL MOD APK - PARA HİLELİ
Kurulumu
Earn to Die 1.0.6 FULL MOD APK - PARA HİLELİ dosyamızı indirip rardan çıkaralım içerisinden 2 adet dosya çıkacaktır;
  • Earn.to.Die.v.1.0.6
  • Earn.to.Die_injector
Olmak üzere önce Earn.to.Die_injector dosyamızı kuralım ve açalım 2-3 saniye sonra durduruldu hatası vererek kapanacaktır merak etmeyin normaldir. Son olarak oyunumuzun APK'sı Earn.to.Die.v.1.0.6 dosyamızı kuralım (Oyun kurulumunu yaparken Earn.to.Die_injector' kaldırmayın üzerine kurulacaktır oyun)
 

Yeni android oyun ve uygulama paylaşım sitemiz ;

Android Oyun CLUB - http://androidoyun.club

android oyun indir - android uygulama indir

34 yorum:

  1. kardeşim çalışmaların için teşekkür ederim ama şu rom işinide halletsen

    YanıtlaSil
  2. Speed night 1 modlu varmiii

    YanıtlaSil
  3. kuramadık hocam

    YanıtlaSil
  4. Hocam zippyshareden paylaştıginiz oyunları indiremiyorum farklı tarayıcı da kullandım olmuyor ama bugüne kadar indirebiliyordum ama bu oyunla birlikte artik zippyshareden paylasilan uygulamalari indiremiyorum lutfen bir el atın hocam

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dolphin Browser dene ben ordan indiriyorum

      Sil
    2. Telefonum galaxy ace 5830i bendede aynisi oldu artik hic birsey indiremiyorum :(

      Sil
  5. Hocam sitedeki romları galaxy younga kursam tele zarar verirmi veya galaxy young için bi site solermisiniz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. zarar verir tabi ki hocam google'de araştırma yapın

      Sil
  6. Hocam online football manager linki verecektiniz mail istemişdiniz unuttunuz herhalde burdan yine veriyorum
    abbasovibrahim1@gmail.com

    YanıtlaSil
  7. Toprak Hocam Ice Tower war mı acaba acil bilgi werimisiniz ???

    YanıtlaSil
  8. Hocam nlr gangstar city para hileli

    YanıtlaSil
  9. hocam fifa 12 varmı varsa eklermisiniz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. data dosyası çok büyük upload vaktim yok + kasıyor

      Sil
  10. toprak hocam avp evolition modlu yani alisveris hileli halini eklermisin bolumler zor ve alien karakterini gelistirmek icin baya para biriktirmen gerekiyor ayni sekilde predator karakteri icinde cok para biriktirmen gerekiyor tel:replika s3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. berkay hocam avp evolution ARMV6 cihazlarda çalışmıyor maalesef :(

      Sil
  11. hocam para nhilesiz olsa indirirdim inanının.

    YanıtlaSil
  12. keyfini çıkarın gökhan hocam

    YanıtlaSil
  13. piggly ile locomotive nin full versiyonlarını bulabilirmisiniz

    YanıtlaSil
  14. Hocam Dark Avengers oyununu bulabilirmsiniz Çook Lazımda ??

    YanıtlaSil
  15. Nereeden indiriliyo

    YanıtlaSil
  16. SAĞOLUN HOCAM TÜM HİLELERİNİZ ÇALIŞIYOR TEŞEKKÜRLER

    YanıtlaSil
  17. Eywallah Aga :)

    YanıtlaSil
  18. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  19. Paket Çözümlemede hata veriyor?

    YanıtlaSil
  20. Çok sağolun en son arabıyı almışlar ve geliştirmişler ama hepsini ben geliştirseydim daha iyi olabilirdi.

    YanıtlaSil
  21. Halay kirginligina ugradim para hilesi falan yok duzgunde kurdum :/

    YanıtlaSil
  22. Hocam hile falan yok seni bi oyuna basladim para 25 :/

    YanıtlaSil
  23. Hocam galaxy ace 6802 yukledim ikisinide sirayla am hilesi yok yeni vi oyunda baktim hile yoktu

    YanıtlaSil

Yeni android oyun paylaşım sitemiz ;

Android Oyun CLUB - http://androidoyun.club

android oyun indir - android uygulama indir