Sizler İçin Seçtiğim Oyunlar

2 Haziran 2013 Pazar

Root Explorer (File Manager) 3.0 APK

 

Yeni android oyun ve uygulama paylaşım sitemiz ;

Android Oyun CLUB - http://androidoyun.club

android oyun indir - android uygulama indir


Rootlu her telefonun kullanması gereken müthiş bir uygulamadır Root Explorer sistem dosyalarını düzenleme, arşiv dosyalarını çıkarma, txt dosyalarında değişiklik yapmak, veri tabanlarını incelemek ve dahası hepsi bir uygulama içine sıkıştırılmış ve karşımıza Root Explorer çıkmış köklü bir güncelleme geldiği tekrardan paylaşmak istiyorum eski sürümünü kullananlar bunu kullandıktan sonra bir hayli şaşıracaklardır. ICS menü tasarımı getirilmiştir kullanımı bir hayli kolay olmuştur eski sürümdeki gibi karışıklıklar yoktur her şey elinizin altındadır. Aslında kendinizi sadece Root Explorer'ı sırtınızı dayayabilirsiniz her türlü işinizi çözecektir sadece bir dosya yöneticisi değil telefonunuzun dostudur. Galaxy Mini de sorunsuz çalışmaktadır. Play Store'da 3.59$'dır. Sorunsuz 2.3.x Gingerbread sürümüdür. Normal kullanım için ROOT gerekli değildir sistem dosyalarını düzenleme, silme değiştirme konusunda ROOT isteyecektir. Sorunsuz çalışan Gingerbread sürümüdür.

Oyunumuzdan Görüntüler



Root Explorer (File Manager) 3.0 APK
Kurulumu
Root Explorer (File Manager) 3.0 APK dosyamızı indirip kuralım ve kullanmaya başlayalım.
 

Yeni android oyun ve uygulama paylaşım sitemiz ;

Android Oyun CLUB - http://androidoyun.club

android oyun indir - android uygulama indir

43 yorum:

  1. Hocam mümkünse. Subway. Surf. Miami para hileli de siteye koyar misiniz

    YanıtlaSil
  2. Bizi şaşırtacak güzel bi oyun bekliyoruz toprak :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. şaşırtacak oyunlar ARMV6 işlemciler için çıkmıyor ki furkan hocam :(

      Sil
  3. Ha bide vodafone handler çalışmıyo konuyu guncelle istersen:D

    YanıtlaSil
  4. Hocam head socer para hilesi koyarmısın

    YanıtlaSil
  5. hocam bomba gıbı bı oyun koyun :p

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bomba oyunlar çalışsa koyarım zaten hocam :)

      Sil
  6. Hocam fotoğraf çekerken geceleri bazen flash gerekiyo ama galaxy minide flash olmadığı için hiçbirşey görünmüyo güzel bir kamera uygulaması koysaniz da buz güzel foto çekebilsek yada bana bi program önerseniz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. donanımsal bir şeye uygulama ile müdahale edemezsiniz hocam işinize yaramaz yani :(

      Sil
  7. hocam sitede tır oyunu veya benzeri kariyer oyunu varmıdır

    YanıtlaSil
  8. Toprak hocam sizin siteden indirdigin uygulamalar indirme basarisiz oluyor ama dropboxtan indirdigimde ise calisiyor yardimci olurmusun ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. indirme yaparken farklı tarayıcılar deneyin

      Sil
  9. hocam sizden bi ricam olucak stabilbir custom rom jb veya ics linki araştırıp verebilirmisiniz araştırdım ben ancak stabil bi rom bulamadım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. custom rom önermiyorum faruk hocam

      Sil
    2. faruk ben cm 7.2 kullanıyorum gayet stabil sorunsuz hızlı bir rom stock rom kullanıyodum iyiki buna geçmişim sanada tavsiye ederim.

      Sil
    3. linkini verebilrimisin kardeş bide nası kurduğunu anlatırsan

      Sil
  10. Toprak hocam . Önerebilceginiz oyun varmı acaba . benim tabletim var . burdan birkaç oyun indirdim gayet güzel çalışıyo süper site fakat kendime göre oyun bulamıyorum . Senin en sevdigin oyun hangisi söylersen sevirinirim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam sitenin hepsi oyun neredeyse :) öneride bulunmak yanlış olur

      Sil
  11. Hocam Easytech'in yeni strateji oyunu glory of generals i yukleyebilir misiniz?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. android platformu için gelmedi daha

      Sil
    2. toprak hocam geldi ama ben bulamadım kendi sitesinden tekrar kotrol edin isterseniz ben iphone için olanını indirip uzantısını değiştirerek deniyeceğim

      Sil
  12. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  13. Air penguin oyununu para hileli olarak paylaşırmısın?

    YanıtlaSil
  14. Hocam mümkünse s2 için oyun indirebilecegim. Bi site ismi. Söyler. Misiniz

    YanıtlaSil
  15. Toprak kardeşim benim minim 2.2.1 froyo sürümü. Gps i açıp navigasyona girdiğimde konum bekleniyor yazısı çıkıyor.10 dakika falan bekliyorum hala konumu bilgisini almıyor.rom yükseltsem sorun düzelir mi acaba

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam bu işlemi yaparken internet bağlantınız var mı ?

      Sil
    2. wifi den internete bağlı halde iken de deniyorum yine aynı.Gps den konum bilgisi almıyor.Sadece şebeke baz istasyonu verilerinden konum bilgisi alıyor.Tek sorun yaşayan benmiyim acaba gps de??

      Sil
  16. hocam bu telefonları armv7 yapma şansımız varmı birde ramını yükseltme sd carttan alıp telefon kendi telefon hafızısına alan apk dosyaları var bi bakarmısın

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ARMV6 cihazları ARMV7 yapamazsınız maalesef ramide yükseltemezsiniz.

      Sil
  17. Toprak hocam armv6 cihazı armv7 gibi gösterebiliyoruz. /System/Build.prop adlı bir dosya var o dosyayı text ile açın, orada ro.product.cpu=armeabi yazacak onu şu şekilde silip değiştiriyoruz 'ro.product.cpu.abi=armeabi-v7a' ve alt satırına ro.product.cpu=armeabi2 yazarak ekliyoruz, Kaydedip Çıkalım Daha Sonra Telefonu Yeniden Başlatalım , Google Play'e Girdiğinizde Çoğu Oyun Artık Telefonunuz İçin Uygun Gözükecektir.

    NOT:... (ancak armv7 olanalar açılmaz sadece indirebilirsiniz) (ayrıca telefona zarar verebilir)



    Ram'i de yükseltebiliriz. Marketten swap adlı uygulamayı indirin ve açın. Orada ne kadar ram istiyorsanız onu seçin daha sonra tamam deyin ve telefonu yeniden başlatın artık ram istediğiniz kadar olmuştur.

    NOT: sd karta swap adlı bir dosya yapmıştır onu silmeyin. Ayrıca Bunu yaparsanız sd kartınızın ömrü azalabilir.

    Her iki işlem için de root gerekir. Ve ramı arttırmadan önce sd kartınızın class sayısını öğrenin. Class 6 ile 10 arasında olması gerekir. Ramin arttırılmasının en belirgin olduğu class sayısı class 10 dur.

    Teşekkürler Toprak hocam :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cihazı sadece armv7 gibi gösterir. Subway fln da indiremezsiniz. Mesaj yazamaz, arama yapamazsınız. Eski haline çevirince telefon bozulur. Telefonu eski haline döndürmek için orjinal rom gerekir. RAM yükseltmede galaxy mini için gerekli mi bilmem ama benim cihaz GT-S5300 2 GB'lik SD kartım ve 3 oyunum var ( SUBWAY,SIMS,POU ) ve subway oynarken hiç kasmıyor. :)

      Sil
  18. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  19. Hocam sub suurf miami yi kuzenim oynuo bana artistlik yapulio .BBENDE NEW YORK CİTY İLE YETİNİYORUM HİÇ Mİ YOLU YOK MİAMİ YAPMANIN hocam.

    YanıtlaSil
  20. Abi yukledim data klasorune girince

    Your device doesn`t appear to be rooted. This is required in order to agin access to protected files and folders such as this.

    The easiest way to root your device is to Google "root your_device_name" and look trough the sults for appropriate tutorial.

    diye hata veriyo napacam

    YanıtlaSil
  21. Su d-day in hilesinide yaparmisiniz

    YanıtlaSil
  22. Toprak hocam bu programi nasil kullanicaz bnm cihazim general mobile planet p9060 acil yardim ederseniz sevnrm

    YanıtlaSil
  23. Paket yükleyici hatası diyo hocam çözümü ne ?

    YanıtlaSil

Yeni android oyun paylaşım sitemiz ;

Android Oyun CLUB - http://androidoyun.club

android oyun indir - android uygulama indir