Sizler İçin Seçtiğim Oyunlar

11 Haziran 2013 Salı

Gunship 2 FULL APK - Galaxy Mini (QVGA-ARMV6)

 

Yeni android oyun ve uygulama paylaşım sitemiz ;

Android Oyun CLUB - http://androidoyun.club

android oyun indir - android uygulama indir


VİETNAM'da savaşın ortasında helikopter kullanamaya ne dersiniz cevabınız evet ise bu oyunumuzu kesinlikle oynamanız gereklidir. Eski bir oyun olsa da kurgusu ve grafikleri oldukça iyi bir seviyededir. Yeni versiyon olarak Gunship 3 çıktı ancak ARMV6 cihazlarda çalışmıyor bende Gunship 2'yi sunmak istedim oynamak isteyenler kesinlikle olacaktır. Hikayesine gelecek olursak bir ABD pilotunu canlandırıyoruz amacımız verilen görevleri doğru bir şekilde yerine getirmek görev olarak bazen taşıma bazende bombalama görevleri veriliyor kontroller oldukça kolaydır ekran dokunmatiği ve sensörleri kullanıyoruz. 5 farklı helikopter mevcuttur; H-34 Chicksaw, H-13 Sioux, UH-1D Huey, UH-1B Huey Gunship, AH-1 Cobra olmak üzere. Galaxy Mini de sorunsuz oynamaktadır. Play Store'da 1.99$'dır. Keyfini çıkarın.

Oyunumuzdan görüntüler






Gunship 2 FULL ARMV6 APK
Kurulumu
Gunship 2 FULL ARMV6 APK dosyamızı indirip kuralım ve oyuna giriş yapalım.
 

Yeni android oyun ve uygulama paylaşım sitemiz ;

Android Oyun CLUB - http://androidoyun.club

android oyun indir - android uygulama indir

31 yorum:

  1. hocam beach buggy blitz bulabilir miyiz ?

    YanıtlaSil
  2. güzel oyun hocam

    YanıtlaSil
  3. Hocam internetten nasi para kazaniliuo bi aciklarmisiniz ?

    YanıtlaSil
  4. Hocam sizin blogun şablonu nedir bende bi tane yapıyorum Terraria ile ilgili.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam tema bana aittir. siz internetten hoşunuza giden bir temayı indirip editleyin

      Sil
    2. Hocam saolun yaptim blogu yayinliyorum bakarsaniz sevirim belesgamer.blogspot.com herhangi bi oyunun yorumuna sa bile yazmaniz benim icin cok buyuk bir sereftir zamaniniz olursa bi zahmet lutfen bakin hocam hergun yeni bi pc oyunu koyacagim belki hosunuza giden olur biliyorum cok zamaniniz olmuyor belki bi 30 saniyenizi ayirirsiniz diye dusundum insallah okursunuz

      Sil
  5. Hocam oyun çok güzelmiş bu arada Batman Arkham City
    Lockdown adlı oyunuda yükleyebilirmisiniz?

    YanıtlaSil
  6. Hocam benim telefonum galaxy Ace s-5830i dragon city yuklermısınız tabii olursa.. Bu Arada oyun çok güzel ;-) ;-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. dragon city oyunu yalnızca ios platformu içindir.

      Sil
    2. Peki hocam oyun çokk guzel bıkmadan oynuyorum :-) :-)

      Sil
  7. Anadolu üniversitesinin yeni sürümünu ekleyebilirmisiniz ?

    YanıtlaSil
  8. Toprak Hocam zynga poker olursa yukleyebilirmisiniz :)

    YanıtlaSil
  9. Hocam sizden rica etsem Online Football Manager en son sürümü siteye ekleyebilirmisin?ekleyemiyorsan lutfen linkini burdan ver hocam

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. link vermeye çalışacağım ibrahim hocam yarına ancak hatırlatmanız gereklidir.

      Sil
  10. Hocam clash of clans dlye bir oyun var biliyosunuzdur androide ne zaman gelicek

    YanıtlaSil
  11. toprak hocam ninja saga yeni versiyon cikti versiyon=0.9.11 siteye koyarsan mukemmel olur bu arada koyarim demistin siteye

    YanıtlaSil
  12. hocam cuma günü sizden romdownload linki istemiştim yorumlara cevap yazamadığım için yeni bir yorumla cevap veriyorum.Cihazım samsung galaxy young

    YanıtlaSil
  13. hocam http://www.galaxyminiturkiye.blogspot.in/2013/03/flash-player-11-armv6-galaxy-mini.htmladresindeki flash playerda root explorerdan permissions ayarı yaparken hata veriyor ayarı yapmıyor o okunda bi yardımcı olabilirmisin.

    YanıtlaSil
  14. Hocam fmh 2012 atar misin link ?

    YanıtlaSil
  15. Toprak abi rica etsem defender 2 nin para hilelisini yapabilir misin?

    YanıtlaSil
  16. kardeş çok acil cevap versen telefonu odin ile rojinal haline çevirdim tekrar root etcemde recovery modda hala custom falan diyo update görmüyor nasıl düzeltebilirim???

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tekrar unroot edip recovery modda yeniden rootla olmaz ise telini sıfırla senin tel nedir

      Sil

Yeni android oyun paylaşım sitemiz ;

Android Oyun CLUB - http://androidoyun.club

android oyun indir - android uygulama indir