Sizler İçin Seçtiğim Oyunlar

15 Haziran 2013 Cumartesi

Flick Golf! 1.4 FULL APK - Galaxy Mini (QVGA-ARMV6)

 

Yeni android oyun ve uygulama paylaşım sitemiz ;

Android Oyun CLUB - http://androidoyun.club

android oyun indir - android uygulama indir


FULL FAT firmasına ait olan oynaması oldukça keyifli 3D grafiklere sahip kaliteli bir golf oyunudur Flick Golf! Play Store'da cihazımız için uygun gözüküyordu ancak FULL sürüm değildi bende sizlerle son sürüm olan 1.4'ü FULL olarak sunmak istedim oyunun keyfini tam anlamı ile çıkarabilmeniz için. Oyun içinde hiç bir kulüp veya kural yoktur tek yapmanız gereken iyi bir atışla parmak hareketlerinizi birleştirmek ve iyi bir puanı hedeflemektir. Oyun içindeki mekanlar size tam bir dünya turu yaşatacaktır Uzak Doğudan tutunda ABD'ye kadar. Bağımlısı olabileceğiniz bir oyundur kontrolleri oldukça basittir. Rüzgarın estiği yöne dikkat etmeyi unutmayın. Galaxy Mini de sorunsuz çalışmaktadır. Play Store'da 2.34$'dır.
Oyunumuzdan Görüntüler


Flick Golf! 1.4 FULL APK - Galaxy Mini (QVGA-ARMV6)
Kurulumu
Flick Golf! 1.4 FULL APK - Galaxy Mini (QVGA-ARMV6) dosyamızı indirip kuralım ve oyuna giriş yapalım.
 

Yeni android oyun ve uygulama paylaşım sitemiz ;

Android Oyun CLUB - http://androidoyun.club

android oyun indir - android uygulama indir

35 yorum:

  1. Toprak hocam siteden cok istek geliyor biliyorsun ben de istiyorum i serisi icinde bize bi site yada ayridan bi ayarlama ya.Oyunlarin geneli calisiyor fakat temple run, bia2, gta,nfs, gibi oyunlar calismiyor bizde oynayalim lutfen bi site yada ayridan apk yapin .

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Abi ben şu an galaxy y kullanmaktayım ve ben bu oyunların çalışmayanlarını chainfire 3d ile çalıştırmaktayım. Ve galaxy y ile galaxy mini'nin i modeli aynı işlemciyi kullanıyor (Broadcom V4). Bence siz en iyisi googleda "galaxy y cahinfire 3d" diye araştırın.

      Sil
  2. hocam battleheart ın hilelisini yükleyebilirmisiniz?? :D

    YanıtlaSil
  3. Toprak kardes apk not belgesi olarak iniyor duzeltirsen sevinirim.

    YanıtlaSil
  4. eline saglık Krdş 3d oyunlar daha iyi olur

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yeni çıkan 3D oyunlar ARMV6 cihazlarda çalışmıyor maalesef :(

      Sil
  5. Toprak hocam kingdom rush diye bi oyun çıkmış.bakarsan sevinirim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kingdom rush android 4.0 üzeri bir sistem istiyor

      Sil
  6. Ya toprak hocam.lütfen anlatın su txt sorununu artik bir suru yorum attim kimse cevaplamadi telefondan indirdigim icin apk dosyasi txt biciminde iniyor acamiyorum six guns indirdim ancak olmuyor bir yorumd birlikte ac la yapabilirsiniz demisler ancak birlikte ac diye bir secenek bulamadim lutfen biri bana txt dosyasini nasil apk sekline cevircegimi basamak basamak anlatsin lutfen yardim edin arkadaslar

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Arkadaslar biri lutfen bi cozum soylesin

      Sil
    2. Ya hocam lutfen yardim edin ACİLLLL

      Sil
    3. Google playden farkli tarayici indirin ben dolphin browser kullaniyorum sorun yok sizede oneririm

      Sil
    4. Hocam aslinda basit siteden zarchiver i indir dowload kismina gir indirdigin uygulamanin ustune basili tut yeniden adlandira bas adinin sonundaki .txt yi silip .apk kesin olucaktir

      Sil
    5. Umarim ise yaramistir hocam

      Sil
    6. Teşekürler hocam zaten zarchiver vardi halleddim ordan

      birde bende dolphin browser kullaniyorum zaten

      Sil
  7. Hocam ninja andzombies die bir oyun var mesgul oldugunu yine biliyorum ama oyunu modlayip atabilirmsin

    YanıtlaSil
  8. toprak hocam benim bi arkadaşımın telefonu galaxy gio ben onun ayarlardan baktığımda sürümünü 2.3.6 olarak ördüm ama arayüzü aynı 4.0 serisine benziyordu nasıl olduğunuda sormadım am çok meraklıyım sizce nasıl yapmıştır

    YanıtlaSil
  9. toprak hocam biliyom armv6da avp evolution calismiyor bana modlu apksinin linkini atabilirmisin hicbiryerde bulamadim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. google'de araştırın yoksa zaten yoktur berkay hocam

      Sil
  10. Hocam 2 şey istiycem sizden,next launcher3d güncelini crackliyip paylasmanizi bide devamliligi olan online tavsiye edebileceginiz bir oyun istiyorum hocam şimdiden saolun paylasimlarinizin devamini diliyorum...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. next launcher eklenecektir. online oyun olarak hiç bir bilgim yok :(

      Sil
  11. Toprak hocam sizden tek birşey istiycem battle killer bismarck 1.1.0 vrsiyonunu bulabilirmisiniz

    YanıtlaSil
  12. Hocam galaxy young icin bi custom rom paylasirmisiniz veya link verirmisiniz kurulumu turkce olan googlede bulamadim

    YanıtlaSil
  13. Hocam head soccer puan hileli paylaşırmısın?

    YanıtlaSil
  14. Hocam kupe takiomusunuz gecen gun son dutagin onunde gormus olabilirimde

    YanıtlaSil
  15. Hocam s3 ne zaman alıyosun??

    YanıtlaSil

Yeni android oyun paylaşım sitemiz ;

Android Oyun CLUB - http://androidoyun.club

android oyun indir - android uygulama indir