Sizler İçin Seçtiğim Oyunlar

14 Haziran 2013 Cuma

The Sandbox MOD FULL APK - Cracked

 

Yeni android oyun ve uygulama paylaşım sitemiz ;

Android Oyun CLUB - http://androidoyun.club

android oyun indir - android uygulama indir


Farklı bir oyun olmasından dolayı kendine has hayran kitlesi oluşturan adından sıkça söz ettiren bir oyundur The Sandbox her ne kadar Play Store'da ücretsiz gözükse de belli bir seviyeden sonra sizden ücret talep ediyor oyunumuz buda oyun zevkinin yarıda kalması demek oluyor sizleri düşünen ben son sürüm The Sandbox 1.151 FULL olarak sizlere sunmak istiyorum bir nevi crackli oyun diyebiliriz bütün bölümler açıktır istediğiniz gibi oynayabilirsiniz. Üstelik MOD olduğu için mana puanınız sınırsızdır. Oyun evreni oldukça farklı bir nevi kendi dünyanızı parmaklarınız ile inşa ediyorsunuz 2D grafikler ile oyun her ne kadar yeni olsa da grafikler piksel üzerinedir parmağınız ile toz töker gibi farklı malzemeleri kullanıyorsunuz bunlar kum, beton, su vb. tek sınır hayal gücünüzdür. Oyunu tam anlamı ile oynayabilmek için orta düzeyde İngilizceye sahip olmanız gereklidir görevleri tamamlamanız gerekiyor bölümleri geçebilmek için. Hayal gücünüzde patlayıcılar TNT, C4 gibi ekipmanlarını da kullanabilirsiniz. Canlı varlıklarda sizleri bekliyor. Kullanabileceğiniz 100'den fazla element ve malzeme mevcuttur. Uzun zamandır istek aldığım bir oyundur keyfini çıkarın. Tamamen FULL'dur.

Oyunumuzdan Görüntüler





The Sandbox 1.151 FULL APK - Cracked
Kurulumu
The Sandbox 1.151 FULL APK - Cracked dosyamızı indirip kuralım ve oyuna giriş yapalım.
Bütün bölümler açıktır.
MOD : Mananız sınırsızdır.
 

Yeni android oyun ve uygulama paylaşım sitemiz ;

Android Oyun CLUB - http://androidoyun.club

android oyun indir - android uygulama indir

32 yorum:

  1. toprak hocam ninja saganin yeni versiyonu cikmis 0.9.12 lutfen paylasirmisin hocam

    YanıtlaSil
  2. hocam lütfen hawx linkini yenilermisiniz link kırık

    YanıtlaSil
  3. hocam tiki kart işi ne oldu yav :)

    YanıtlaSil
  4. Hocam bazı bölümlerçılmıyo sadece FREE ler açık diğerlerinde para ücreti istiyo öde diyom oyun donuyor 2 saniye sonra açılıyor ve yine ücret istiyo

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam oyun kendinden moodludur bölümler açıktır.

      Sil
    2. Hocam ondan değil diğer gerçek paralı bölümler açık değil



      Arda uysal ln bn mehmet

      Sil
  5. HOCAM SİZİ SEViYORUM BENDE BUNU ARIYORDUM !! <3

    YanıtlaSil
  6. hocam sen stock romları nasıl çıkartıyorsun? birde ben sdk ve eclipse den apk çıkartıyordum pc fotrmatlanınca programalar gitti iyi bir site önerde yükliyim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. stock romları internetten buluyorum can hocam

      Sil
  7. hocam ben bunu 6 ay önce sizden istemiştim siz olmuyor demiştiniz ben de 30 elements pack ve all maps ı indirimde (4 lirayken) almıştım şimdi hala duruyo hocam siz niye 6 ay beklediniz bide siz bu oyunları nereden buluyosunuz

    YanıtlaSil
  8. Hocam benim kardeşim tam bir karagöz ve hacivat meraklısıdır. play store'da araştırdım iKaragöz diye bi uygulama var ama galaxy miniyle uyuşmuyor. acaba bunu armv6ya modlayabilirmisiniz hocam bi araştırın nolur.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bakacağım ama garanti veremem nurican hocam

      Sil
    2. Sağolun varolun hocam cevaplarınızı bekliyorum :)

      Sil
  9. Toprak kardeş magic defance yi para hileli olarak paylaşabilirmisiniz lütfen

    YanıtlaSil
  10. Toprak hocam root explorer programıyla build.prop dosyasını degıstırdım klavye kayboldu ve wıfı calısmıyo acıl yardım et

    YanıtlaSil
  11. Hocam manam bitti oyunda neden acaba ?

    YanıtlaSil
  12. Hocam Guitar Hero yüklermisin ??

    YanıtlaSil
  13. hocam ismi girin diyo giriyorun tekrar girin diyo ne yapabilirim.

    YanıtlaSil
  14. hocam bazi bolumler gercekten acik degil bi bakar misiniz

    YanıtlaSil
  15. Hocam bn bir suru apk indirmek istedim ancak tel indirmior once indirilior dio daa indirme cubugu gozukmeden basarisiz oldu dio butun apklarda bile yapti ama tek google playdakinleri indirio tel:
    GT-s5830(i yoktur eski sürüm samsung galaxy ace dir) bide tower defenceyi modlayip atabilirmisiniz

    YanıtlaSil
  16. Hocam guncellermisiniz bu surum cok eski

    YanıtlaSil
  17. toprak hocam açılmıyor GM discovey bi çözüm bulun

    YanıtlaSil
  18. Abi allah icin the sandbox un en son sürümünün apk sini Paylaş allah icin anında 1000 indirme olur valla abi allah için

    YanıtlaSil

Yeni android oyun paylaşım sitemiz ;

Android Oyun CLUB - http://androidoyun.club

android oyun indir - android uygulama indir