Sizler İçin Seçtiğim Oyunlar

20 Haziran 2013 Perşembe

jetAudio Plus 3.1.0 APK

 

Yeni android oyun ve uygulama paylaşım sitemiz ;

Android Oyun CLUB - http://androidoyun.club

android oyun indir - android uygulama indir


Siteden bazı arkadaşlar telefonumda kullandığım müzik çaları merak ediyorlardı bende uzun zamandır kullandığım jetAudio Plus'u sizlere son sürüm olan 3.1.0 ile sunmak istedim oldukça gelişmiş kullanımı basit kullandıkça keyif alabileceğiniz güzel bir ses uygulamasıdır Play Store'da pek popüler olmasa da bence kendini kanıtlamış bir uygulamadır hem sunduğu ekolayzır (eşitleyici) desteği hem müziklerden vereceği ses kalitesi oldukça üst seviyededir. Ses formatı olarak bir çok uzantıyı desteklemekte (.wav, .mp3, .ogg, .flac, .m4a, .mpc, .tta, .wv, .ape, .mod, .spx, .wma ve dahası) 32 farklı hazır ekolayzer ayarı ile gelmektedir isterseniz kendi ayarlarınızı da yapabilirsiniz. Bunların yanında zamanlayıcı, çok çeşitli widgetler, ekran tuş kilidi, sosyal medya işlemleri vb. destekleri bulunmaktadır. Galaxy Mini de sorunsuz çalışmaktadır. Play Store'da 3.99$'dır.

Oyunumuzdan Görüntüler



jetAudio Plus 3.1.0 FULL APK
Kurulumu
jetAudio Plus 3.1.0 FULL APK dosyamızı indirip kuralım ve uygulamamız açalım.
 

Yeni android oyun ve uygulama paylaşım sitemiz ;

Android Oyun CLUB - http://androidoyun.club

android oyun indir - android uygulama indir

39 yorum:

  1. Toprak hocam subway surfers miami hileli paylasirmsinz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. armv6 cihazlarda çalışmıyor malesef hocam

      Sil
  2. Toprak hocam gangaster city hileli paylasirmisiniz şimdiden teşekkürler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gamekiller kullanarak oyunlarda hile yapılabiliyor.

      Sil
  3. hocam benim tel pocket , teli resledim tel yavaşladı önceden açılan uygulamalar açılmamaya başladı , açtığı oyunlara ise bi 10 - 15 saniye bekliyor sonra açıyor bu olayı nasıl düzeltebilirim ? hocam önceki konuya yazdım cevap vermedin .

    YanıtlaSil
  4. Toprak hocam subway surfers miami yi paylasirmisn

    YanıtlaSil
  5. Hocam yüklemeye calıştıımda hep not installed diyor. Hatta başka sitelerdende aynı versiyonunu indirmistim ama yine olmamıştı.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. cihazın android sürümü nedir hocam

      Sil
    2. Galaxy y 2.3.6 hocam. Galiba bu surum sadece 4.x lar için.

      Sil
  6. Toprak abi paradise island ın linkini yenileyebilitmisin rica etsem

    YanıtlaSil
  7. Hocam the sims freeplay 2.2.1 sürümünü offline apk modlayarak paylaşabilir misiniz?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. furkan hocam sims freeplay ARMV6 cihazlarda sorunlu

      Sil
  8. toprak hocam ben otg kablosu aldım telefona cm10 yükledim fakat çalışmadı galaxy s5570 için 4.0 yükle çalışır dediler yükledim fakat çalışmadı yardımcı olursan sevinirim :)

    YanıtlaSil
  9. Toprak hocam major mayhem in linkini yeniler misin ya da yeni sůrümünü paylaşırmısın ?

    YanıtlaSil
  10. Toprak hocam oyunları bırakıp biraz programlara ağırlık verebilir misin?

    YanıtlaSil
  11. Toprak hocam benim telefonumda custom room var.Bu romun ozelliklerinden biride reklam engelleyici.Ancak google play den yukledigim bir program telefonunuzda reklam engelleyici yazilim vardir seklinde bir hata vvererek kapaniyor.Bu konu icin ne yapabilirim?O programa cok ihtiyacim var.

    YanıtlaSil
  12. Toprak hocam ICE TOWER'in herhangi bir modu çalışırmı bizde eğer çalışırsa bi atıversen ne zamandır arıyorum

    YanıtlaSil
  13. widgeti nasıl aktifleştiriyoruz yardımcı olur musunuz?

    YanıtlaSil
  14. Widgeti nasil yapcaz hicam lütfen anlatirmisiniz???

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. direk ekleyeceksiniz hocam masa üstüne hocam

      Sil
  15. Hocam poweramp pro sürümünü paylaşırmısınız ?

    YanıtlaSil
  16. Kardeş equalizer ayarının fotografını paylaşırmısın :D ben yapcam ama uzun sürüyo bi zahmet atarsan sevinirim :D

    YanıtlaSil
  17. Hocam telefonum bunu zip formatında görüyor neden acaba ?

    YanıtlaSil
  18. hocam kuramıyorum neyin nereye atılacagını bilmiyorum

    YanıtlaSil
  19. Hocam verdiğiniz linke tıklıyorum zippyshare çıkıyo "download now" yazısına tıklıyom indirme başarısız diyo acil cevaplarmısınız.

    YanıtlaSil
  20. Toprak abi minecraft i yukler misin siteye

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ömer hocam minecraft pocket edition armv6 cihazlarda çalışmıyor maalesef.

      Sil

Yeni android oyun paylaşım sitemiz ;

Android Oyun CLUB - http://androidoyun.club

android oyun indir - android uygulama indir