Sizler İçin Seçtiğim Oyunlar

24 Haziran 2013 Pazartesi

Virtual Families 2 APK - Galaxy Mini (QVGA-ARMV6)

 

Yeni android oyun ve uygulama paylaşım sitemiz ;

Android Oyun CLUB - http://androidoyun.club

android oyun indir - android uygulama indir


SIMS ve benzeri oyunları sevenlere önerebileceğim gerçekten kaliteli ve kurgusu güzel bir oyundur Virtual Families serisi sitede daha önce birinci oyununu paylaşmıştım bugün Play Store'da gezerken ikinci oyununun çıktığını gördüm bu vesileyle sizlerle paylaşmak istedim. Oyundaki amacınız tek kelime "aile kurmak"tan ibaret. Düşünün parmaklarınızın ucunda yönetilmesi gereken koca bir ev ve içinde yaşayan bir aile her şey sizin kontrolünüzde. Oyunun en güzel yanı kurgusunun gerçeğe yakın olması evde tamiratlar yapıp, çocuklara sahip olabiliyorsunuz evcil hayvanlarınızla ilgilenebiliyorsunuz sadece bu kadarla sınırlı değil oynayıp görmenizi isterim günlük rutin işler çok fazla. Galaxy Mini de sorunsuz çalışmaktadır. Bu arada hayat göründüğü gibi toz pembe değil çocuklarınız ile iyi ilgilenin yoksa ölebilirler.

Oyunumuzdan Görüntüler




Virtual Families 2 APK - Galaxy Mini (QVGA-ARMV6)
Kurulumu
Virtual Families 2 APK - Galaxy Mini (QVGA-ARMV6) dosyamızı indirip kuralım ve oyuna giriş yapalım.
 

Yeni android oyun ve uygulama paylaşım sitemiz ;

Android Oyun CLUB - http://androidoyun.club

android oyun indir - android uygulama indir

38 yorum:

  1. toprak hocam cilgin hirsiz isimli bir oyun var subway e benziyor biraz galaxy minide calisiyorsa ekleyebilir misin

    YanıtlaSil
  2. Hocam gangstar city'nin hilelisini paylasir misin ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hocam peki neden olmuyor?

      Sil
    2. Evt enerji sıkıntısı var internette gördüm hack tool diye bisey var ordan yapılmaz mı hocam

      Sil
  3. hocam worms paylaşır mısın

    YanıtlaSil
  4. Aynn hocam gangstar city hilesi paylaşirmisn

    YanıtlaSil
  5. hocam Bridge Constructor playgroud oyununu paylashirmisiniz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. maalesef hocam ARMV6 cihazlarda çalışmıyor.

      Sil
  6. klavyenize sağlık hocam

    YanıtlaSil
  7. Toprak Hocam Gameloftun Oyunlarından Gangstar Cityi Modlarsanız Sevinirim

    Link : https://play.google.com/store/apps/details?id=com.gameloft.android.ANMP.GloftGAHM

    YanıtlaSil
  8. hocam hill climb racingin yeni versiyonunu modlu olarak paylaşır mısın

    YanıtlaSil
  9. Gangstar City Mod Mod Mod

    YanıtlaSil
  10. Hocam caliaiyorsa csr racing yuklermisin

    YanıtlaSil
  11. Hocam Cevap Verirmisiniz

    YanıtlaSil
  12. Toprak hocam where is my mickey ve wreck it ralph oyununu siteye eklermisin simdiden sagol

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. where is my mickey çok fazla kasıyor. wreck it ralph için bakacağım

      Sil
  13. Hocam ben samsung nexus 10 kullanıcısıyım ve sitenizdeki her oyun bende de sorunsuz bir şekilde çalışmakta. Dark avenger oyununu indirdim mod yapmışsınız yalnız sadece altınlar harcanıyor diğer elmas veya çekiç resimli parayı harcamaya çalıştığımda yetersiz para diyiyor lütfen bakarmısınız yoksa tabletim yüzünden mi olmuyor? Tabletim root'ludur bu arada şimdiden teşekkür ederim. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. dark avenger'i tam olarak hatırlamıyorum ama elmasta alınıyor olması lazım çünkü alışveriş hileliydi

      Sil
    2. Hocam tek altın oluyor ve oyundaki herşey elmasla neredeyse tekrar bir bakarmısınız yeniden mod yaparsanız çalışır belki ?

      Sil
  14. Hocam Bu V.Families'in Para Hilesi Var Mı

    YanıtlaSil
  15. Toprak abi candy crush saga'yı ekleyebilir misin?
    şimdiden teşekkürler

    YanıtlaSil
  16. Hocam mobogenie diye bisey iniyo oyun inmiyor yardım edin.

    YanıtlaSil
  17. Hocam oyunu indirdim ama apk değil neden biri yardım etsin ya off

    YanıtlaSil
  18. Hocam para sınırsız değil yardım

    YanıtlaSil

Yeni android oyun paylaşım sitemiz ;

Android Oyun CLUB - http://androidoyun.club

android oyun indir - android uygulama indir