Sizler İçin Seçtiğim Oyunlar

18 Haziran 2013 Salı

GO Launcher EX PRIME 3.9.11 FULL APK

 

Yeni android oyun ve uygulama paylaşım sitemiz ;

Android Oyun CLUB - http://androidoyun.club

android oyun indir - android uygulama indir


Play Store'da en çok kullanılan launcher olmayı başaran kendini sadece launcher sektörüne yoğunlaştırmış bir firmanın yani GO LAUNCHER DEV TEAM'in bir numaralı ürünüdür. Play Store'da her ne kadar ücretsiz gözükse de bazı işlevler için PRIME versiyona yükselmenizi şart koşabiliyor sizin bu özelliklerden mahrum kalmamanız için MOD versiyonu paylaşıyorum bir nevi cracklidir anlayacağınız bütün özellikler açıktır istediğiniz gibi özelleştirip kullanabilirsiniz. Değinmek istediğim önemli bir nokta ise tema arşivinin oldukça geniş olmasıdır belirttiklerine göre 5000'den fazla tema olduğu söyleniyor ücretli ve ücretsiz olmak üzere. Widget desteği çok kalitelidir sosyal medya araçları, hava durumu, güç kontrol düğmeleri, çeşitli kısayollar, takvim vb. Rami sürekli temiz tutmak parmağınızın dokunuşuna bakıyor açıkçası kendi içerisinde gelen bellek temizleme uygulaması bulunmaktadır. Tamamen özelleştirilebilir yapıdadır. Simgeleri istediğiniz gibi ayarlayıp klasör haline getirebilirsiniz. Galaxy Mini de sorunsuz stabil bir şekilde çalışmaktadır. Play Store'da 1.300.000'den fazla indirilmiştir.

Launcherdan Görüntüler



GO Launcher EX PRIME 3.9.11 FULL APK
Kurulumu
GO Launcher EX PRIME 3.9.11 FULL APK dosyamızı indirip kuralım ve launcheri kullanmaya başlayalım.
 

Yeni android oyun ve uygulama paylaşım sitemiz ;

Android Oyun CLUB - http://androidoyun.club

android oyun indir - android uygulama indir

46 yorum:

  1. Toprak hocam biraz daha yuksek oyunlar paylasirmsiniz bi istegim olck trust go virus programinin pro versiyonunu bide Türkcesi varsa paylasa bilrmsinz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yüksek oyunlar için artık iyi bir telefon şart veli hocam :)
      TrustGo için bakacağım hocam

      Sil
  2. toprak hocam telefonum açılmıyo galaxuymini şarj vs herşeyi kontrol ettim herhangi bi şekilde açılsa yeniliycem o da yok pcdede görmüyo şarj cihazınıda görmüyo hiç bişi görmüyo :( yardım acil

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. download moda al ve odin ile yeni rom yukle

      Sil
    2. download moda değil hiç bişi açılmıyo :( 1 gündür şarjda şarj yeri bile gelmedi gitti valla bilmiyom

      Sil
    3. ses kısma+home+power tusuna bas downloading moda alır sonra bilgisayara bagla usb ile odini yule odin le rom yukle

      Sil
    4. yok canım abi sana hiç açılmıyo diyorum sen bunlara basılı tut diyosun mantıklımı ?

      Sil
    5. kardeş olmuyo denemedim mi sanıyon olmuyo saol ama valla olmuyo brick oldu heral hatta fullbrick :(

      Sil
    6. ewet brick olmus internette videoları var yapabilirsen bi bak telefoncuya götür dicem ama her telefoncu yapamaz garantiye gonder dicem 2-3 ay da sonuc alamazsın bnce kendin bi dene.

      Sil
    7. link felan versen ne yazdın çıktı hiç bişi yok nette araştırdım da yok yani ?

      Sil
  3. Toprak hocam uygulama çook güzel ama bide Go Locker pro yaparsan harika olacak en kısa zamanda onuda koyyy...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bakacağım alper hocam :)

      Sil
    2. Hocam ben telfona root yaptim 1 gun sonra google play baglanti yok demeye basladi telefonu sifirladim bu sefer google hesabi eklenmiyor lutfen yardimm :(( !!!

      Sil
  4. Hocam sitedeki clockvord galaxy y a yuklesem zarar gorurmu tel

    YanıtlaSil
  5. Hocam Program fena next launcher kullanıyordum bunu yükledim telefon daha hızlı çalışıtı teşekkürler :)))

    YanıtlaSil
  6. hocam world cup table tennis full version paylaşırmısınız lütfen

    YanıtlaSil
  7. Toprak ben galaxy ace s5830 kullanıyorum rom=4.0.3, rootlu,beat ses yukseltıcı ,telefon hızlandırma var hic kasma yasamadım telefonum senın sayende s3 mini den farkı kalmadı bütün paylasımların icin cok saol sen olmasan biz nereden bulacaz bütün oyunları.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sana bir sey sorucam bnde galaxy ace i serisi kullanıyorum bende s3 mini rom kullanmak isiyorum ama kurmayı okuyarak anlamıyorum lütfen detaylı sekilde anlatırmısın lütfen.........

      Sil
    2. adnan hocam yardımcı olabildiysem ne mutlu bana :)

      Sil
  8. Yaw bide 2 dakikanı ayırıp su hockey nations u yenilesene

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. işten dolayı inanın zamanım olmuyor adnan hocam

      Sil
  9. next lanucher mi iyi yoksa bu mu

    ona göre indireceğimde

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. benim tercihim next'ten yana ancak bunu da deneyin hocam ikisi de aynı üreticinin zaten

      Sil
  10. Bence go'nun bütün uygulamaları çöp

    YanıtlaSil
  11. hocam pes13 yükler misin

    YanıtlaSil
  12. Arkadaslar mujde ben su modlama isini buldum ve ilk olarak gangstar rioo da denedim 0 kasmadan actı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. galaxy ace de denedim

      Sil
    2. Adnan buyuk oyunlar paylasaksan site ac veya blog ac bn glrm

      Sil
    3. APK dosyasını mail atın bakayım. mail adresim : perhidrolcu@gmail.com

      Sil
  13. Yaa abi nalet olsun ya ben bu 2.3.6 yi nerden yukledim sinir oldum abi bunu nasil orjinal haline geri cevircez yani 2.3.5 abi nolur yardim nolur abi telefonu kircam tel galaxy mini S5570

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sammobile.com'dan indirin kurulumu aynıdır zaten.

      Sil
  14. Yaa abi nalet olsun ya ben bu 2.3.6 yi nerden yukledim sinir oldum abi bunu nasil orjinal haline geri cevircez yani 2.3.5 abi nolur yardim nolur abi telefonu kircam tel galaxy mini S5570

    YanıtlaSil
  15. Arkadaslar nolur bilen varmi 2.3.6 surumden 2.3.5 surume yani orjinal hale getirmeyi bilen varmi nolur yaa :(

    YanıtlaSil
  16. Hocam benim telefon samsung gio (S5660) surumum 2.3.6 telefon çok kasıyo onerebilceğiniz bir rom varmidir...rootsuz olursa sevinirim simdiden tesekkurler

    YanıtlaSil
  17. Abi su sammobille.com'dan o romun linkini atarmisin bulamadim da sana zahmet :(

    YanıtlaSil
  18. topram hocam sizden bi ricam olucak Knockdown 3 modlayıp bana link atarmısız mağazada ücretsiz ama 2.bölümden sonrası kilitli yani dene sürümü sizden full yapmanızı rica ediyorum (cihazım S3)benim ufaklık için.linki bana faceden gönderirseniz sevinirim ben sizde ekliyim isim Ramazan öztürk.profil resmim deniz kıyısında siyah elbiseli.olan şimdiden teşekkürler hocam.

    YanıtlaSil
  19. hocam bunu yaptım nası eski haline getircem

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gorev yoneticisinden launcheri kaldirin eski halina doner

      Sil
  20. Merhabalar. Launcher denemeyi seven biriyim ben, görsel bakımdan teması şunu bunu güzel olan bir launcher önerebilir misiniz? Nova yı denedim ve şuan buzz launcher kullanıyorum, çok zor hani. Basit ve tema zenginliği olan birşey arıyorum. Bir de, bu paylaştığınız, go launcher in full sürümü mü? çünkü çoğunu denedim, çoğu normal çıktı. (s3 mini kullanıyorum.) teşekkürler.

    YanıtlaSil

Yeni android oyun paylaşım sitemiz ;

Android Oyun CLUB - http://androidoyun.club

android oyun indir - android uygulama indir