Sizler İçin Seçtiğim Oyunlar

9 Haziran 2013 Pazar

Fishing Diary 1.1.6 MOD APK - PARA HİLELİ

 

Yeni android oyun ve uygulama paylaşım sitemiz ;

Android Oyun CLUB - http://androidoyun.club

android oyun indir - android uygulama indir


DROIDHEN firmasının oyunlarını bayılıyorum gerçekten sürükleyici ve kaliteli oyunlar yapmayı başarıyorlar. Bugünün son oyunu Play Store'da adından da sıkça söz ettiren Fishing Diary bir nevi balık tutma oyunu diyebiliriz. Parasal sıkıntının en yüksek olduğu oyunlardan birisidir o yüzden MOD olarak paylaşıyorum yani para hilelidir altın ve elmasınız sınırsızdır. Oyundaki amacınız kullandığınız silah benzeri bir aletle karşınızdan geçen deniz canlılarına ağ atarak avlamaktır dev balina ve köpek balıkları sizleri bekliyor sınırsız altın ve elmasınız sayesinde bütün silahlara sahip olabileceksiniz ve istediğiniz doğrultuda geliştirebilirsiniz. 9 farklı silah bulunmaktadır. Oyun sadece balıkların üzerine ağ atmakla bitmiyor tabi ki 3 farklı ekipman kullanabiliyoruz bunlar bomba, elektrik şoku ve ekmek; bomba ile balıklar birden öldürebilir, elektrik şoku ile uyuşturabilir ekmek ile belli bir yere toplayabilirsiniz tek yapmanız gereken sürekleyip istediğiniz bölgeye bırakmaktır. Galaxy mini de sorunsuz çalışmaktadır. Play Store'da 70.000'den fazla indirilmiştir.
Oyunumuzdan Görüntüler




Fishing Diary 1.1.6 MOD APK 
Kurulumu
Fishing Diary 1.1.6 MOD APK dosyamızı indirip kuralım ve oyuna giriş yapalım.
Para hilesi : Oyuna giriş yaptığınızda para ve elmasa bakmanız yeterlidir.
 

Yeni android oyun ve uygulama paylaşım sitemiz ;

Android Oyun CLUB - http://androidoyun.club

android oyun indir - android uygulama indir

22 yorum:

  1. nasılsınız hoçaçım bu blogdakiler hep soru soruyo hiç halhatır sormuyo dedim ve yazdım he bide nexus 7 alcam babam ne kadar samsung galaxy tab dediysede ben seni dinledim sagol

    YanıtlaSil
  2. hocam cuma günü sizden rom download linki istemiştim yorumlara cevap yazamadığım için yeni bir yorumla cevap veriyorum.

    Cihazım samsung galaxy young

    YanıtlaSil
  3. Hocam lg e612 için sims free play bulamıyorum. Nerden bulabilirim ?

    YanıtlaSil
  4. HOCAM SUPER STİCKMAN GOLFU UPLOAD EDERMİSİNİZ

    YanıtlaSil
  5. hocam candy crush koyarmısın ?

    YanıtlaSil
  6. hocam http://www.galaxyminiturkiye.blogspot.in/2013/03/flash-player-11-armv6-galaxy-mini.html adresindeki flash playerda root explorerdan permissions ayarı yaparken hata veriyor ayarı yapmıyor o okunda bi yardımcı olabilirmisin.

    YanıtlaSil
  7. toprak hocam oyunu beğendim fakat avea intouch2 aldım güzel oyun bulamiyorum yardımcı olurmusunuz acaba ics 4.0.4 android qualcoom

    YanıtlaSil
  8. Hocam ben s3 mini kullanıyorum ama nedense önceden kullandığım ace deki gibi uygulamalar sd karta yuklenmiyor veya tasiyamiyorum . Link2 sd programi bende açılıyor fakat bundada app2sd cihaziniz tarafindan desteklenmiyor diyor linkleme islemide rootla oluyor bildigin cok caresizim vallaha 1.5 aydir bununla ugrasiyorum bu konuda bildiğin bisey varmı bide root yaparken telefon bozulursa geri dondurebilirmiyim

    YanıtlaSil
  9. Hocam Beach Buggy Blitz bulabilirmiyiz acaba ?

    YanıtlaSil
  10. HOCAM BANAMI Bİ YARDIM EDİN ( ACE - MİNİ ) Mİ yarın bu iki telefondan birini alacam ÇOK KARARSIZIM nereye sorduysam ace diyorlar LÜTFEN YARDIM EDİN..

    YanıtlaSil
  11. hocam bu ara iyice bizi boşladın :(

    YanıtlaSil
  12. Toprak kardeş Wild blood serisinden bi kaç oyun koysana siteye

    YanıtlaSil
  13. Admin ölmüş galiba 2 haftadir ses yok.

    YanıtlaSil
  14. selam toprak hocam , ben djlik yapiyorum , telefonum icin Fl studio10 veya 11 yukleyebilir misin siteye :) yuklersen cok harika olur tesekkurler simdiden. bu fl studio muzik yapma programi, arkadaslar da ugrasirsa guzel beatler cikarabilirler.

    YanıtlaSil
  15. hocam super soccer champs 2013 koyabilirmisiniz google play da yeni çıktı ve ücretli

    YanıtlaSil
  16. kolay gelsin toprak hocam öncelikle yayınlarınız için teşekür ederim.....sizden bir ricam var tap4fun galaxy empire market hilelisini yayınlayabilirmisiniz acaba.............

    YanıtlaSil
  17. hocam istedigim oyunları atamıyorsunuz hatta yorumlarıma cevap ta veremiyorsunuz yogun oldugunuzdan son ricam TİKİ KART PARA HİLELİ kırıkkaleye köyegidicem o yüzden fazla gelemem siteye malum kırıkkale de internet zor bulunur atarsaniz sevinirım

    YanıtlaSil
  18. Bubble Witch Saga ve Candy Crush Saga oyunlarını modlarmısınız

    YanıtlaSil
  19. hocam basbakan en az 3 cocuk diyor sizin 3 tane oyun paylasmaniz lazim d:

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam bu arada avp evoluton modlu apksini paylasirmisin hicbir yerde bulamadim bu oyun filmdekinden daha guzel olmus

      Sil
  20. http://1tk.us/8tR arkadaşlar sayfama destek veriri misiniz ?

    YanıtlaSil

Yeni android oyun paylaşım sitemiz ;

Android Oyun CLUB - http://androidoyun.club

android oyun indir - android uygulama indir