Sizler İçin Seçtiğim Oyunlar

4 Haziran 2013 Salı

SILENT HILL The Escape APK - Galaxy Mini (QVGA-ARMV6)

 

Yeni android oyun ve uygulama paylaşım sitemiz ;

Android Oyun CLUB - http://androidoyun.club

android oyun indir - android uygulama indir


Şüphesiz ki hepinizin duyduğu hatta çoğunuzun da hayranı olduğunu düşündüğüm hem film sektörü hemde oyun sektörü için çok önemli bir isim olan SILENT HILL sonunda android telefonlarımız içinde çıkarıldı daha önce ios cihazım da aşırı derecede oynuyordum android platformunda da görünce hemen sizlerle paylaşmak istedim. Korku dolu bölümler sizleri bekliyor akşam oynarsanız daha etkili olur. Loş ve titrek ışıkları sizleri bekliyor tabancanızdan çıkacak mermileri ise gizemli yaratıklar. Oyun için kontrolleri çok beğendim açıkçası yeni bir tarz getirildiğini düşünüyorum dokunmatik ile sensör uyumu gerçekten mükemmel seviyededir.Oyun menüleri İngilizce olmasına karşın oyun içi yazı bildirimleri Japonca'dır. Galaxy Mini de sorunsuz çalışmaktadır. Play Store'da 2.72$'dır. KONAMI işbirliği ile hazırlanmıştır.

Oyunumuzdan Görüntüler

SILENT HILL The Escape ARMV6 APK
Kurulumu
SILENT HILL The Escape APK dosyamızı indirip rar'dan çıkaralım çıkan 2 dosyayı kurup oyuna giriş yapalım.
 

Yeni android oyun ve uygulama paylaşım sitemiz ;

Android Oyun CLUB - http://androidoyun.club

android oyun indir - android uygulama indir

61 yorum:

  1. Beklediğim Bir Oyundu Allah Senden Razı Olsun Toprak Hocam.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. keyfini çıkarın faruk hocam :)

      Sil
    2. torak hocam zippyshare dan başka bir yerden oyun paylaşabilirmisiniz tel üzerinden indiremiyorum ve tarayıcı ile uğraşmak istemiyorum

      Sil
  2. saolun hocam güzel sarıyor :D

    YanıtlaSil
  3. hocam t store nedir?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam oyunun çalışması için eklenmiş bir şey kurmazsanız çalışmıyor :(

      Sil
  4. Toprak hocam aiz running fred e para hilesi kasıyo diye yapamadınız ya yapan bi site biliyormusunu çok acil dd

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam google'de araştırın vardı büyük bir ihtimalle

      Sil
  5. hocam kalibrasyonu yapamadım oyun kontrol edilmiyo yardım edin :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kalibrasyon ayarı yok sanırsam galaxy mini de sorunsuz çalışıyor

      Sil
  6. yaw toprak hocam ben sizin yandexten paylastıgınız dosyalarda resımde gordugunuz rakamları gırınız dıyo ama benım bilgisayarım o rakamları gostermıyor ne yapmalıyım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam proxy vb. bir şey kullanıyorsanız gözükmeye bilir veya farklı bir tarayıcı kullanın

      Sil
  7. odin e baglamıyor sorun o ve cok rahatsız etdiysem ozur dilerim bide ben sbs den sonra 600-800 arası bi telefon dusunoyurum ne onerirsiniz?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam bilgisayarda samsung driver kurulu mu?
      s3 mini idare eder veya biraz daha para ekleyip s3 alabilirsiniz.

      Sil
    2. toprak abi benim telefonum galaxy mini. telefonun normal rehberine giriyorum sadece 4 kişi gösteriyor 90 kişi arasında. ama mesaj kısmında kime gönderileceğini seçmek için rehbere basıyorum herkes görünüyo sizce sorun ne olabilir? (en kısa zamanda cevap verirseniz sevinirim, bide nasıl üye olabilirim?)

      Sil
  8. Hocam paylasımlar icin saol
    Hocam cynogen mod kurdum performans arttirici ozellikler var ben 700 mhz ye cikarttim bir sorun olurmu
    Ayrica kasan uygulamalar icin 800 mhz ye cikartsam islemci zarar gorur mu
    Son olarak sanal ram %10 veya % 26 attirma ozelligi var ne dersiniz kullanmalimiyim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kardes bence fazla cikartma cunku islemcin yanabilir veya en iyi ihtimal telefon resetler kendini. sitelerden falan ogren en fazla kac mhz ye cikarmislar diye. mesela benim telefonum galaxy ace normalde 800mhz cyanogen7 rom var en fazla 902 mhz yaptim. daha fazlasina gerek yok Allah korusun islemci yanarsa kotu olur :)

      Sil
  9. Hocam train simulator ekleyebilirmisin

    YanıtlaSil
  10. Hocam ben niye indiremiyorum basliksiz diye bisey cikiyo bi anlatirmissiniz nasil yapcam

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. indirme yaparken farklı bir tarayıcı kullanın

      Sil
  11. Hocam Bana The Dark Knight Rises - Gangstar Rio Of Saints - The Amazing Spider-Man Çalışan APKlerini Bulabilirmisin ? Tabletime Wİ-Fİ den İndireceğimde.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sadece galaxy mini de çalışan uygulamaları ekliyorum google'de araştırın oyunları

      Sil
  12. Real racing 2 link yeniler misin ?

    YanıtlaSil
  13. Toprak kardeşim. Cogs ve The Room adlı oyunlara bi bakar mısın? Her ikisi de kaliteli, 3D bulmaca oyunlarıdır. Bunların mümkünse ikisini, değilse de beğendiğin bir tanesini buraya yükleyebilir misin senden rica etsem???

    YanıtlaSil
  14. Toprak hocam ' Air wing pro ' yu yukleyebilirmisiniz şimdiden tesekkurler...

    YanıtlaSil
  15. hocam turkcell t10a galaxy minin clokwork modu ve 2.3.6 romunu yüklesem sorun yaşarnır mı

    YanıtlaSil
  16. Toprak hocam telefonu rootlayınca telefon sıfırlanıyormu

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. telefondan birşey silinmez sıfırlanmaz

      Sil
  17. hocam train simulatör ü paylaşırmısınız

    YanıtlaSil
  18. hocam galaxy miniye gönül isterki 4.x rom çıksın ama 2.3.x üzerinden devam edeceğiz dediniz acaba yeni romlar çıkarmı (2.3.7 vs.)

    YanıtlaSil
  19. hocam temaları kalıcı olarak arka plan yapma programı varmı çünkü temayı açıyorum orta tuşa basınca direk eski temaya atıyor acill ?????????

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam uygulama gibi olduğu için yapamazsınız.

      Sil
    2. ilk önce home tuşuna basınca sana sotruo samsung sayfasımı yoksa temelımı diye sende ordan temalı yapıp aşşağıdaki küçük kuucuğa tıkmlaman lazımdı ma sen hep samsung sayfasını aç demişsin öle olmuş. benim bildiğim böyle toprak hocam

      Sil
  20. Hocam gta 3 apk ve sd dosyasini yuklermisiniz ...
    Bu arada kandiliniz mubarek olsun...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. büyük dosyaları upload için vaktim yok :(
      sizinde mübarek olsun hocam sağolun :)

      Sil
  21. Toprak hocam the settlers'in linkini yeniler misiniz?

    YanıtlaSil
  22. Hocam Hakketen ya boş vaktinizde şunları yenileme imkanınız var mı eski konularda çok güzel oyunlar uygulamalar var hepsi boşa gitmiş

    YanıtlaSil
  23. Toprak Hocam Sayfanızı Sayfama Reklamlar Bölümüne Eklesem Sorun Olmaz Demi ?

    YanıtlaSil
  24. Hocam fast and fushion 6 oyununun armv 6 işlemcisi var mı acaba :)

    YanıtlaSil
  25. Teşşekkürler hocam oyun harika

    YanıtlaSil
  26. hocam subway surfes miami paylaşabilirmisiniz

    YanıtlaSil
  27. hocam ben telefonu rootlamadan önce güncelleme gelmişti ben de yaptım ama güncelleden sonra telefonun tuşlarını kilitleyince eğer müzik açık değilse "sd kart beklenmedik bir biçimde çıkarıldı" uyarısı gelmeye başladı. Buna bir çözümün varmı Toprak hocam, çok kötü bi şey bu.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sorun güncellemeden hocam cihaz galaxy mini ise sitedeki 2.3.6 nisan romunu kurun

      Sil
  28. Hocam hep sizden bir şeyler istiyoruz kusurumuza bakmayın :) fx guru hala aynımı hocam halamı açılmıyor modlama falan yapabilirmisiniz? Bu arada miraç kandiliniz mubarek olsun :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. maalesef nurican hocam olmuyor :(
      sizinde mübarek olsun hocam :)

      Sil
  29. Hocam slender man chapter one oyununu siteye ekleyebilir misiniz bir de android sürümümü 4.0.x yaparsam subway surf gibi oyunlar rahat oynanır mı?

    YanıtlaSil
  30. Cevap vereydiniz iyidi :S

    YanıtlaSil
  31. Android yükledikçe kasar. Sony Xperia Z1 iyi seçim olabilir kasma denen bir şey yok.Bol ram li telefon tercih edin.Parayıda o biçim bayılacaksınız tabiki.

    YanıtlaSil

Yeni android oyun paylaşım sitemiz ;

Android Oyun CLUB - http://androidoyun.club

android oyun indir - android uygulama indir